2014. január 8., szerda

3.Rész

             Hiii Guys!! B.U.É.K!! Boldog Új évet kívánok nektek!!
                I'm D.És Itt van a harmadik rész is!!Az első rész 2014-ben!! :D
         Na, de nem is koptatom tovább a szám...Jó olvaszászt!! És komizz!!                                      
                                                                                                               
                                                                                                             D xoxo


 


Kinyitom az ajtót,és beinvitálom a lakásba.Az elő szobában le vesszük magunkról a kabátot, és a cipőt.Beljebb megyünk egészen a nappaliba.
-Bocs a kupiért..-nézzek körbe-Nincs túl sok időm.. -kérek el nézést a nagy rendetlenségért-Ülj le!-Parancsolók rá.Persze, csak játékosan.Veszi az adást és helyett foglal.Le ülök vele szembe a 2 személyes kicsinek nevezhető kannapéra.Gondolkozok azon hogy mit is mondjak,tegyek de, nem jut eszembe semmi.Csak nézünk egymásra.És az agyam emlékeztet; Te hülye,meg hívtad egy kávéra!! -Akkor adhatok egy kávét? Ha már az első rajtad kötött ki?-kérdezem és hozzá csapok egy mosolyt.Kicsit habozik a válasszal de végül meg szólal;
-Igen kérek!-mondja  s rám emeli tekintetét-Fel téve ha ez is rajtam köt ki.-mosolyog.Aha értem Én! 
Kis humoros.Ezzel a válaszával az étteremben történtekre utal.Vetek rá egy mosolyt majd ott hagyom.Gyorsan lépkedek a konyha felé,végül be érek a helyiségbe.Lábaim egyenes a pulthoz visznek.Mintha, tudnák hogy mit is akarok csinálni.A szekrényből elő halászok egy kávé csészét ,s óvatosan a pultra helyezem a törékeny darabot.A kávé főző elé állok,jobb kezemmel a kávéért nyúlok.Ami egy át látszó üveg bögre szerűségben van.Lassan veszem ki,és öntöm a fekete koffeint a kis csészébe.
-Helloka! -hallok egy eléggé mély hangot a hátam mögül, amire kissé meg ugrok.Az üveg darabot le rakom.Testemmel pedig a hang irányába fordulok.Dave áll az ajtóban.Fekete haja -mint mindig -most is nagyon pöpecül áll.Fekete pólót visel, fekete szűkített farmerral.Alkarján -és az egész karján-tetoválások sorakoznak.Néhol egy-egy idézet is fel tűnik.Vagy egy-két trágár kifejezés.Testével az ajtó fél fának támaszkodik.Kezeit a mellkasa előtt össze fonja.Szólásra nyitja ajkait, s végül így szól;
-Ki ez a fiú?-fejévvel a nappali felé biccent.Ezzel Liam-re utalva.Mély levegőt veszek.A földet pásztázom,gondolkodok.De nincs min.Hiszen ez csak egy srác.Aki előtt rendesen leégtem.-Hm?-Dave zökkent ki a "nagy" gondolataimból.És közelebb jön hozzám.
-Nagyon meg változtál..-szinte suttogja-Mi történt? -faggat.Fel emelem a fejjem és csak most veszem észre hogy milyen közel is vagyunk egymáshoz.Zöldes-barna szemei engem vizslatnak.Éppen szólásra nyitnám ajkaim, amikor Liam lép be a helységbe.Mind ketten felé kapjuk tekintettünket. Dave mellém áll,mivel eddig előttem állt.Ismételten a földet nézem,de össze szedem minden bátorságom és Liam-re nézzek.Ő is engem néz.Arcán észre vehető az érthetetlenség.Meg értem.Miközben egymást pásztázzuk, be ugrik egy remek ötlet.Be mutatom Őket egymásnak! Azta! Mekkora ész vagyok! -Dicsér  belsőm.Magamban előre meg fogalmazom a mondatokat.És meg töröm a csendet ;
-Liam..Be mutatom a legjobb barátomat Dave Higgins-t! -mondom és a tekintettem ide-oda cikázik a két férfi között. Liam előre lép egyet -hogy kezet tudjon rázni Dave-el-ugyan így tesz Dave is.És előttem ráznak kezet.Majd hátra lépnek egy lépést. Dave rám emeli tekintetét, és egy furcsa mosoly ül ki piercing-es ajkaira.

Az arcomról sugárzik az hogy fogalmam sincs mire gondol.De hamar meg osztja velünk gondolatait;
-Daniella, nem is tudtam hogy randizol..-Az állam a padlót súrolja.Érzem ahogy az arc színem a normálisról kezd át váltani full vörösbe.Próbálok tiltakozni, de nem találok szavakat.Szerencsémre Liam-nek meg van a hangja és a szava is.
-Öhm..Mi nem randizunk...-vakarja a tarkóját -Csak Daniella meg hívott engem egy kávéra.Hamár az első rajtam kötött ki.-Mondja, és a nadrágjára mutogat.Ekkor meg hallom Darcy édes kis hangját aki a konyhába szalad-már ha az szaladásnak nevezhető ha egy 2 éves meg próbál futni.-de ez nem lényeg.Be ér a konyhába és a szemei csillognak.
-Ana!!-kissé pösze még.De ez még aranyosabbá teszi.Ide szalad hozzám ,és én gondolkozás nélkül fel kapom.-Kicsim!-puszilok bele barna hajába.Szegény Liam köpni-nyelni nem tudott.Habár...Meg értem.
-Na!-szólalt fel Dave-Én magatokra hagylak titeket! -mosolygott rám gúnyosan.Közelebb jön hozzánk, Darcy-t meg puszilja.-Szia, Tökmag! -mosolyog rá játékosan.
-Ciiaaaaaaa....Dae bácii!! -mondja Darcy, amire Dave el neveti magát.Mosolyogva távozik a konyhából.
Liam-re pillantok, aki meg sem tud szólalni.Be áll a kínos csend.Közben a figyelmemet Darcy-ra irányítom,s próbálok nem törődni a ledöbbent férfival.
-Hogy telt a napod? -Mosolygok le a kis csöppségre-Jó kislány voltál?-faggatom tovább.Kicsit gondolkodik, végül így szól;
-Dae Báci nyem adott nyekem cokiiit!! -mondja, s közben nem bírom meg állni hogy ne mosolyogjak.Csak nézem őt, ahogy a karjaimban van.Ki sétálok vele a nappaliba,leülünk a kannapéra s az ölemben ülve hallgatom a napi be számolóját.Annyira bele merültem Darcy beszédébe, hogy közben észre se vettem Liam-et. Aki csatlakozott hozzánk.Nem nagyon foglalkoztunk vele,legalábbis én nem.Már csak arra eszméltem föl hogy az én kicsikém a fülembe suttog;
-Ana..Ki ez a báci?-mondja a fülembe, miközben kis kezével a mellettünk ülő férfira mutat.Rá nézek a "szép szeműre".
-Ó.Kicsim...Ő itt Liam Payne.-mondom Darcy-nak-Liam,Ő itt az én kislányom Darcy Hudson.-fejezem be a mondani vallom.Kezet ráznak amin nevetnem kell.Olyan aranyosan csinálták.Figyelmem újra Darcy-ra irányul.Ki mászik az ölemből, és a földön szana-szét dobált játékaival kezdett játszani.
-Nem is tudtam hogy van egy lányod.-súgja Liam,az Ő tekintette is a kis apróságon időzik.De, pár perc múlva rám emeli gyönyörű barna szemeit.
-Ne aggódj.Senki se tudja.-legyintek.Arcán látszik a meg lepettség.Nem erre számított.Tekintettem kicsit tovább időzik rajta,mint amennyit kéne.De Ő is engem bámul!Lassan fel állok a bőr kannapéról.Lábaim a konyhába visznek.Ahol Liam korom fekete kávéját el készítem.Vissza megyek a nappaliba.Kezébe nyomom a pohár fekete löttyöt.Mind ketten Darcy-t figyeljük.
-Mesélj magadról! -Töri meg a csendet.Fel húzott szemöldökkel nézek rá.Te hülye! Meg hívtad magadhoz! Beszélj!
-Tessék?! -kérdezem meg lepetten.A porcelán darabot szájához emeli,s bele kortyol italába.
-Mesélj magadról.-ismétli-Mondj valamit magadról!-mondja nyugodt hangnemben.Sóhajtok egyet ,majd fel teszek neki egy kérdést;
-Miért érdekel téged?-vágok hülye fejet-Hm?-hümmögök.Kuncog.Miért kuncog?
-Nem tudom.-mondja-Én csak beszélgetni próbálok.-Kortyol bele az italába.Akkor beszélgessünk!!
Gondolom magamban.
-Mesélj Te!-parancsolók rá.Le teszi a poharat az előttünk lévő dohányzó asztalra.Szembe fordul velem,s beszélni kezd;
-Rendben.20 éves vagyok.Egy bandában énekelek.,amiben öten vagyunk.Három éve jelentkeztem az X-factorba.Nem nyertük meg,de így is nagyon jól alakult az életem.Most november fele lett vége az első turnénknak.Januárban kezdődik a következő.Azt hiszem.Öhm..Mi van még?-gondolkodik-Ó.Igen van egy barátnőm.Most vele élek, itt Londonban.-Bólintok.-Most Te jössz!-mondja s végleg el hallgat.
Sóhajtok egy nagyot.És beszélni kezdek;
-Oké!18 éves vagyok.A lányom Darcy, pedig 2 éves.A barátom-suttogok-16 évesen el hagyott.Azóta egyedül vagyok.Na, és persze itt van nekem Dave.-tartok szünetet-Nem is tudom hol lennék nélküle.-nézek körül-Talán, lehet hogy már nem is élnék.-hajtom le a fejem-Most júliusban fogok végezni a gimnáziumban.És utána nem tudom mi lesz.Hiszen így is bukásra állok két tantárgyból.Össze kéne magam szednem.-emelem rá tekintettem-Azt hiszem ennyi.-fejezem be.Be áll a kínos csend.Pár perc múlva Ő töri meg a csendet;
-Öhm...Én...-mekeg-makog-Figyelj, lehet hogy tudnék neked munkát szerezni.-mosolyog-Persze, ha van hozzá kedved.-mondja.A szemeim kitágulnak.Ez az ürge akit kb:2 órája ismerek munkát ajánlott?!!
-Gondolkozok el.S rá jövők hogy nem ártana meg szólalni.
-Tessék?!Milyen munka?És mikor?-el halmozom kérdésekkel.Kisebb nevetést hallok.De abba hagyja.
Nevet.Az a nevetés.Istenem!Ez egy fél isten!! Meg kell szerezned!!!!!-kiabálja belsőm.És most vissza a valóságba.Egymást pásztázzuk.Végig nyalja alsó ajkát.
-Hát.Lehet hogy tudok munkát szerezni neked.Mint stylist.-mondja.Szemöldököm ráncolom szavaira.Én stylist ként? De hisz mit értek én a divathoz?Azt nem valami híres emberek csinálják?Ismételten be áll az a bosszantó csend.
-Na? Mit szólsz?-zökkent ki a kis világomból mély,lágy hangja-El vállalnád?-Áraszt el kérdésekkel-Hahó!Föld hívja Danit! -rázza meg az orrom előtt a kezét.Meg rázom a fejem.Ezzel vissza térve a valóságba.
-Ó, Ééén... Nem is tudom.Jól hangzik meg minden,de én egy senki vagyok.Még csak a divathoz sem értek.-rázom a fejem.
-Nyugi, szerintem van ízlésed.Na meg, azért ez nem akkora munka.-mondja és a tekintette a padlóra irányul.
Tekintettem ismét rajta tartom.Ajkamba harapok,és tovább pásztázom.Figyelmem, a felső testéről ODA vándorol.Magamban kuncogok.A saját perverzségemen.De az a gyönyörű szempár le buktat.Gyors el kapom a tekintettem,s a falara koncentrálok.
-Akkor?-kérdezi-Lenne kedved stylist ként dolgozni?Hidd el a menedzserem meg füzeti.-mondja-De most sajnos mennem kell.Ó, és nyugi, van még időd gondolkodni.Hisz a turné csak januárban kezdődik!-mosolyog.Majd az ajtó felé kezd sétálni.Kapcsolók,és utána megyek.Az előszobában meg várom amíg fel öltözik és csak utána ki tessékelem a házból.
-Liam.Én..Lehet hogy el vállalom ezt a munkát.-hebegek-habogok-Még ha csak januárban is lesz.-mosolygok.Az ő arcára is egy kusza mosoly csúszik.
-Oké.Ezt még meg beszéljük.-mondja ,s be ül fekete sport kocsijába.Az nagyot morog-persze csak a motort indította be-rá lép a gázra és el tűnik.



                                                    1 Hónappal később

Már a Karácsonyon is túl vagyunk.Ma van Január másodika. Liam-el pedig nagyon jóba lettünk.Már mint nagyon jó barátok hiszen neki van barátnője.Éppen tegnap beszéltünk telefonon.És azt mondta hogy a menedzsmentjével harmadikán át jön,meg beszélni ezt a stylist melót.Nem tudom miért, de nem várom hogy el jöjjön a holnap.Hiszen holnap már harmadika.És "kicsit" izgulók.Hiszen nekem semmilyen tapasztalatom nincs a ruhák terén.Na és ott az a titokzatos banda.Liam eddig csak a nevüket árulta el;One Direction.
Plusz azt is hozzá tette hogy;Ezek a fiúk a legjobbak a földön,viccesek,és nagyon kedvesek.
Remélem igaza van.A holnap nehéz lesz! Mi van ha nem kellek? Vagy ha sz@r vagyok? És ha ki nevet? Na jó akkor tökön rúgom.-
Ilyen és ehhez hasonló gondolatokkal aludtam el.











































                     


































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése