2014. február 6., csütörtök

5.Rész


           Sziasztok!! Hát itt is lenne az ötödik rész.
Tudom hogy csak ritkán tudok részt hozni.
De mentségemre legyen szólva hogy sok a tanulni valóm.
Na mind1.....Csináltam egy Facebook csoportot;
https://www.facebook.com/groups/239674476215134/
És ha érdekel a blogom akkor csatlakoz!!
Ó egyébként Jó olvassást!! :)
                                                                                                                     D xoxo


A szívem kétszer gyorsabban kezdett el verni.Istenem miért botlok folyton a Styles gyerekbe?
Halványan el mosolyodtam majd a bandára szegeztem tekintettem.Remélem nem nagyon látszik rajtam a meglepettség.A fiúk ki egyenesednek és egy barna hajú oldalra állított hajú srác lép elém.Fekete szűk farmer van rajta, fekete pólóval és dzsekivel.Pár másodpercig nézz majd meg szólal;
-Hello a nevem Louis Tomlinson!-Nyújt kezet.Hm..Louis..Mit meg mondjak helyes vagy! 
-Szia! -Köszönök-Daniella Hudson.-Eresztek felé egy mosolyt.Én is nyújtom a bal kezem-mivel a jobbal Darcy-t tartom-kezet rázunk.A "Helyes" mellé társul egy szőke hajú fiú.Szeme tenger kék.Egyszerűen gyönyörűek.Íriszei a kezemben lévő lányomra vándorolnak.
-Nem is tudtam hogy van egy húgod!-Csodálkozik a Szőkeség.Hát nem vagy valami nagy ész!!
Tekintettem a padlóra szegezem,és kissé kínosan fel nevetek.Fejem fel emelem és ajkaim szét válnak;
-Ő...A lányom.-Mondom, nem.Inkább szótagolom hogy megértse.Lassan el jutnak a tudatáig a szavaim.Össze nézz a Barnával,s rám szegezik tekintetüket.Mind kettőjük nagyon meglepődött.Gondolom...
Liam mellém áll,s a bandának szól hogy figyeljenek egy kicsit rá/ránk.2-3 percbe bele telik amíg észre veszik magukat.A srácok meg állnák szépen rendezetten előttünk.Tekintettem össze akadt Harry-vel,de azonnal el kaptam szemeim és a mellettem álló férfira figyeltem.
-Srácok!!-Szólal meg-Szeretném nektek bemutatni Daniella Hudson-t, és Darcy Hudson-t!Daniella lesz az új stylistunk...Mivel Tom-ék a családjukat választották, amit meg értek.Arra szeretnélek kérni titeket hogy bánjatok velük szépen!Oké??!-Befejezi mondani valóját s rám emeli azokat a barna szemeket, amelyekkel néha meg tud ölni.Biztató mosolyt küld felém , majd a bandára tapasztom szemeim.Mindegyikük bólogat. Kivéve Harry-t.Ő csak áll, zsebre tett kezekkel.Rózsaszín ajkai szét válnak s így szól;
-Liam nem vagyunk 5 évesek...Tudjuk hogy mikor hogyan kell viselkednünk.-Oktatja ki.Hm...Látszik hogy nem riad vissza semmitől a srác.De miért lett punk??Miért?!! Még mindig nem értem...
A következő pillanatban pedig Paul is megérkezik köreinkbe.
-Látom már össze ismerkedtetek!-mondja jókedvűen-Skacok!Daniella-ék mostantól mindig velünk lesznek!És ezzel arra akarok utalni hogy valamelyikőtöknek meg kell osztania a szobáját vele.Egyszerűben;
valakinek lesz egy szobatársa!-fejezi be mosolyogva.Szobatárs??!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! 
-Nekem barátnőm van!-szólal meg egy fekete hajú fiú.
-Nekem is!-mondja a "Helyes".
-Hey! Nekem is van barátnőm!!!-ereszti ki a hangját a "Kis Szőkeség".
-Hát nekem meg Sophia van.-szól közbe Liam is.Remek csak ne Harry-vel kelljen egy szobába lennem.Azt nem hiszem hogy túlélném.Földet pásztázom és várom a végit-életemet.Paul és mindenki más csöndben marad.Be áll a kínos csönd.Amit Paul szakít meg;
-Akkor Harry köszöntsd az új szoba társaid!Daniella-t, és Darcy-t!!-mondja Paul.Mi van?!! Ugye most csak szívat?? Valaki mondja már hogy ez egy vicc!! Kérlek!! Valaki!!! Barna íriszeim a Göndörkére vezetem s figyelem.Engem pásztáznak smaragdzöld szemei.Akárhányszor bele néztem el vesztem bennük.De akkor még a naiv kislány voltam.Most már ismerem Harry-t.Én tudom hogy milyen valójában az igazi Harry Styles!Csak én senki más.Biccent felém egyet.Ezzel jelezve hogy kövessem Őt.Mély levegőt veszek, meg igazítom a táskám -hogy még véletlenül se essen le-és el botorkálok a "Sátán"-hoz.
-A szobám az emeleten van.-mondja unottan,és el indul a lépcső felé.Szó nélkül követem Őt.Fel sétálunk a hosszú kicsit kanyargós barna parketta szerű lépcsőfokokon.Izmos hátát figyelem,ahogy lépdel úgy látszódik feszes háta. Fel érünk az emeletre.S egy hosszú folyóson kötünk ki.Fejem jobbra, majd balra fordítom.Mind a két irányban ajtók sorakoznak.Fehérek.De nem csak az ajtók.Hanem a falak is.Mind e közben észre se vettem hogy Harry le hagyott minket.Lábaim kapkodom hogy utolérjem.Alig tudok lépést tartani vele.Az ajtót majdnem rám csapja,de szerencsémre még időben meg álltam.Fel tépem a fehérre színezett fa darabot,s lassan be megyek.Megyünk.Ami a szemem elé tárul...Az...az...Egyszerűen csodás.Ez Harry szobája??
~Fordul meg az agyamban ez a kérdés.Velem szembe hatalmas faltól-falig  ablakok,míg a helyiség közepén egy nagy francia ágy.Azzal szemez néhány szekrény,melyek egymás mellett sorakoznak.Mint a könyvben a lapok.Várjunk!Harry az előbb még itt volt.Hova tűnt??!Darcy-t óvatosan a puha ágyra teszem, a táskámmal együtt.Szemeim körbe járják a hálót,de sehol sem látom.Szemeim meg akadnak egy ajtón.Mit keres itt még egy ajtó?Talán Harry ott van? Mi van ott?~Halmozódnak fel bennem a kérdések.El bicegek az ajtóhoz.És le guggolok.Be kukkantok a kulcslyukon. Harry ott áll.Hátal nekem,az ajtónak.Feje le van hajtva.Kezei a mosdó kagylón pihenek.Mégis feszesek.Valamit suttog.Nem,tátog.Igen,ez az!Magában beszél.De nem hallom.Ajkai megint szét válnak.De most halom mit mond;
-Miért?Istenem...Miért van itt?Miért?-halkul el.Rólam beszél.Tudom.Sőt,érzem.Tehát Ő is ugyan úgy érez ahogy én;Sehogy.Már nem nézem Őt.De hallgatom mit csinál.Az ajtó hirtelen kicsapódik.Fejen talál.Seggre esek, és a fejemhez kapok.Meg nézem kézfejem hogy nem-e vérzik?Sajnos nincs szerencsém. Új perceim véresek.Kezem vissza helyezem az érintett felülethez.Fel nézek a magas göndör hajú fiúra.Arca rezzenés telen.Nem tudok le olvasni róla semmit.Keze rabul ejti csuklom,s a fürdőbe ránt.az ajtót be csukja.Kattan egyet a zár.Be zárta.Egymással szemben állunk.Ajkaim alig 3 centimétere vannak az Övéitől.Szaporábban kezdem el venni a levegőt.Erős karjait derekam köré fonja,és neki dönt a fa darabnak.Szemeit az enyéimbe mélyeszti.Nyelek egyet.Kezem-amelyikkel eddig a sebem fogtam-a vállára rakom.
-Harry...Kérlek hallgass meg.-motyogom.
-Nem,Daniella.Most fogd be!-nem kiabál,mégis erőteljesen beszél,suttog.Nem tudok mit tenni.Hallgatok.Tovább beszél;
-Miért vagy itt?!Miért teszed tönkre az életem?-von kérdőre-Mit akarsz itt?Semmi keresni valód nincs itt!Semmi. Húzzál vissza oda ahonnan jöttél!A mocskos kölyköddel együtt!-még mindig suttog.Akár mennyire is fájnak az utolsó szavai,nem adhatom fel vele szemben.Nem!Nem hagyom hogy Ő nyerjen.El engedem a fülem mellett szavait.Csendben maradok.Gyerünk Harry ennél több is telik tőled!
-Ó,és hagyd békén Liam-et!-le veszi rólam karjait,hátrébb lép-Nem akarom hogy kurvával lássák.-köpi felém a szavakat.Kikerül és kattan egyet a zár.Meg fordulok.Ezt nem hagyom ennyiben.
-Hm...Nem tudtam hogy féltékeny vagy!-vigyorgok.Szembe fordul velem.Kezeit a combjaim alá teszi,s fel rak a kagylóra.Vagy mire.Nyakam hajlatába rejti fejét.rendesen fel idegesítettem.Ismét suttog;
-Féltékeny?Egy olyan srácra mint Liam?Na ne röhögtess..Még normálisan meg sem tudna dugni.-ágyékát nekem nyomja-Csak nem akarom hogy egy ribanccal foglalkozón.-Abba hadija-Te engem akarsz!-suttogja lassan,s írtó sexy hangon.


1 megjegyzés: