2013. december 23., hétfő

1.Rész

                                                   Hiii Guys!!! I'm D.És meg hoztam nektek az első részt!                                      Remélem hogy tetszeni fog.És Sorry amiért késtem vele.
De nem is húzom tovább az időt.Ó és ha tetszett
komiiz!!!!! :D
Jó olvasást!  
                                                                         D xx and Adri xx 



Szemeim kikerekedtek Harry szavára.Szívem kétszer gyorsabban ver mint általában.Lassan ki egyenesedet így fel vette velem a szemkontaktust.Nyeltem egy nagyot.Istenem segíts!! -kiabál belső énem.
Kezeit le csúztatja derekamra,miközben meg nyalja alsó ajkát.
-Harry...-próbálom össze szedni gondolataimat-E-El kell menned.-mondom halkan.
-Miért?-lép egyet előre,vagyis lépünk -Netalántán van pasid?-röhögi el magát a végére.
-Mi az találtál magad mellé egy lúzert? Vagy mi?-még mindig nevet.Fejemet rázom tiltakozás képen.
-Menj haza-hangom remeg -kérlek.-könyörgök azért hogy el húzzon innen.Szavaim semmit sem érnek.Mosolyog.De miért?~merül fel bennem a kérdés.Közelebb hajol,egészen a nyakamhoz.Ismét suttogni kezd;
-Akarlak!-puszilgat-Addig nem megyek sehova amíg meg nem duglak!!-hangja határozott.És rekedtes.Sorra keresi fel az összes gyenge pontomat.Míg végül a falnak ütközünk.Ágyékát erősen nekem nyomja.Csókjainak helyein ég a bőröm.Három év után is.Kezét le vezeti a fenekemhez és bele markol.Ezzel nyögést váltva ki belőlem.Még jobban a falnak nyom, már ha ez lehetséges.Kezét combom alá csúztatja,s lassan fel emel.Lábaimmal körül ölelem derekát.Kezét a combom alatt tartja,és simogatja azt.Még farmeron keresztül is érzem ujjait.Alsó ajkam harapdálom, ezzel el fojtva egy-egy nyögést.
-Melyik a te szobád?-motyogja a fülembe.S közben végig nyalja a nyakamat.Próbálom fel dolgozni azt amit most csinálunk de egyszerűen nem megy. Amikor az Ő közelében vagyok egyszerűen megörülök.És mindenben engedelmeskedek neki. Válaszolni nem ártana! ~ Mondja belső énem.
 -E-ez itt.-lihegem. Göndör fürtjei csikizik az arcom.
Beszívom erős fèrfias illatát és a mennyországban érzem magam hirtelen hátra dőlök, majd nem a földön kötöttem ki.De szerencsémre hatalmas kezével megfog.Ki nyitotta az ajtót.hm...
Az ágyhoz visz, el enged így az ágyra esek.El sétál az ajtóhoz, becsukja ... Le rugja  magáról a bakancsát, ezzel együtt jön a zoknia is.Vissza sétál hozzám, megáll előttem.Fel ülök és szemezek az övéivel.
Tekintetem az övéről felső testére vándorol.Fekete pólója tökéletesen áll rajta.Egyik kezével kikapcsolja az övét, ki gombolja  nadrágját, s le húzza sliccét.Nyelek egyet.Farkas szemet nézzünk.El kapja jobb karom és fel  húzz magához.Csókban forrunk össze.Nyelvét könnyedén csúsztatja át az én számba ezzel kalandra hívva  nyelvem.Kezével pólóm alá nyúl s egy mozdulattal szabadít meg attól.Én sem tétlenkedtem  sokáig, le tolom róla fekete  kissé szűk nadrágját.Nehezen mert még mindig csókolózunk.1 másodpercre el válunk egymástól.Levegő hiányában.Az ágyra lök nem éppen gyengéden.A plafont nézzem és érzem ahogy fölém hajol,vagy is a derekamhoz.Meg szabadít farmeromtól és vissza helyezkedik rám.Kezemet mellkhasára helyezem s le csúsztatom pólója aljáig fel gyűröm azt és le veszem róla.Az ágy mellé dobom mind-e közben tartom vele a szemkontaktust.
Bal kezével oldalamat simogatja,és még mindig tartja a szemkontaktust.Nyakamhoz hajol és csókot lehel a fülem mögötti részre.Haja a szemembe log,de nem érdekel.Élvezem minden egyes érintését.Szájával lejjebb
halad egészen a kulcs csontomig  s nyelvével végig nyalja azt.Még lejjebb haladt a melleimhez .
Csókolgatja, harapdálta és minden ilyesmi.Majd vissza tér a vállamhoz.Nedves puszikat hagy forró bőrömön.Fogai közé veszi melltartópántom s lassan, iszonyú lassan húzza le a karomon.Miután ezt megcsinálta  mind két oldalon, kicsit fel emel,kezét a hátamon le vezeti egészen a melltartóm kapcsolójáig. Egy mozdulattal kiiktatja azt, s vissza enged a matracra.A fekete anyagot (ami eddig a mellemet takarja)el veszi, az pedig a földön köt ki.Vissza helyezkedik rám, pontosabban fölém.Kezeit le vezeti az oldalamon, hosszú fehér ujjaival megszabadít fekete csipkés bugyimtól.Ugyan úgy a földre dobja. Le veszi magáról a boxert  s fölém hajol.Kezeivel fejem mellett támaszkodik, ezzel testsúlyát megtartva.Szemeimet lehunyom és várok...Várok..És férfiasságát magamban érzem.Gyorsan mozog bennem, nem törődve azzal hogy nekem fáj-e vagy sem.Mind e közben  a fülembe morog.Kezem fel vezetem erős, izmos felsőtestén egészen a hajába.Nagyon  megváltozott.Izmosabb lett,és az erekciója is nőtt.Fürtjeit újjaim közé veszem. Csavargattom néha-néha  meghúzzom, és fogdosom . Hirtelen el kapja kezem s a matrachoz szorítja.
-Soha többet ne érj  hozzám!!-nézz a szemembe
-Ribanc!-sziszegi fogai között és visszatér előző  tevékenységéhez.Kezeim a testem mellett helyezkednek el.
Testem teljes egészében Harry birtokolja.Újj perceit gyengéden végig futatja karomoon, ls a csuklomat el kapja.Hatalmas újjait az én kezemre helyezi, közben pedig gyorsan mozog bennem. Újjainkat összekulcsolja, majd a kezem visszafekteti a hajába.Nem csináltam vele semmit. Csak ott volt, a hajszálak között.A szobát csend helyett a  lihegésünk és az ágy nyikorgásától volt hangos.Remélem Darcy alszik......Úram Isten!
Én hülye! Ha Harry megtudja hogy van egy kislányom...Akinek ő az apja nagy baj lesz.
Gondolataimból Harry morgása zökkentett ki.Vége.. Vége van.. Harry kihúzódik belőlem és mellém fekszik.
                                                      *            *            *

Szemeim kipattantak a helyükről.Zajra ébredtem.Megint.Harry már nincs mellettem.
Hol a fenében van??  El forditottam a fejem jobbra, s ott van.Éppen most veszi  fel  a kabátját.Össze szedem minden bátorságom és szólásra nyitom a számat:
-H-Harry...-akadozva kinyögöm a nevét és rám emeli tekintettét.
Feket szövet kabátja tökéletesen áll rajta.Szűk farmerre combjain feszül,de a vádlijánál kissé log rajta.
Fel vezetem tekintetem hosszú lábain, és az arcánál meg akad tekintettem.Ajka bal sarkában egy piercing kap helyett.Meg nyalja alsó ajkát,bele nyúl kabátja belső zsebébe és egy fehér boritékot dobb az ágyra.Ráncolom a homlokom válaszra várva.Le hajol és megszólal:
-A tegnap estéért-mosolyog-Viszlát-ki egyenesedik és kisétál a helyiségből.
Elment...Csak ennyit akart.....

4 megjegyzés:

  1. Szia.. Nagyon jó,csak 1 probléma van,hohy nem tudom megnyítni a 2.részt szerencsétlenségemre..ne aggódjj én olvasni fogom,lehet nem irok komit,mert beleélem magam...hagytam nyomot magam után :) xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi.. a második rész még nincs kint. sőt MÉG nincs is kész...véletlenül raktam ki..Sorry :) De azért örülök hogy hagytál magad után nyomot !! :D
      D xoxo

      Törlés
  2. Szia:) Ma találtam a blogodra és fantasztikus :') Csak az a baj, hogy cserélgeted a múlt és a jelen időt a mondataidban! Ez a blog egyszerűen brilliáns, abba ne hagyd!! c:

    VálaszTörlés