2013. december 11., szerda

Prológus


Sziasztok!! I'm D. Hát igen.Maradnék az egyszerű "D" betűnél.Ha nem baj ;)
Nos, itt van a Prológus. Nem lett az a nagyon hosszú de, azért remélem hogy így is tetszeni fog!
Jó olvasást! Ó, és HA tetszett hagyj magad után nyomot.;)
                                                                                                    D xoxo






Reggel az eső zajára ébredtem.Hát igen, november van.Az évnek ezen szakaszán még több eső esik mint bármikor itt Londonban.Lassan ki nyitottam a szemem és csodás látvány tárult az én lányomra. Darcyra Kevés lány mondhatja el ezt magáról 18 évesen.De így alakult az életem.Gondolataimat el hessegetve ki másztam a meleg takaró alól, természetesen próbáltam minél halkabban.Mikor ezt sikeresen teljesítettem ki mentem a szobából és a konyhát vettem célba.Egyik lábam raktam a másik után, majd át léptem a küszöbött.El sétáltam a konyha szekrényhez, s ki vettem belőle egy poharat.Majd a hűtő felé fordultam.Oda léptem majd ki nyitottam.Szemeimmel keresgéltem a narancs levet, amit kis idő alatt meg is találtam.Ki vettem a narancs színű dobozt és be csuktam a hűtő ajtót.Az üdítött a pultra helyeztem a pohár mellé, majd le tekertem róla a kupakot.Óvatosan öntöttem magamnak a pohárba,és mikor már a pohár elégé meg telt a dobozt újra a pultra helyeztem,  s rá tekertem a kupakot.Az üveget lassan emeltem alsó ajkamhoz, majd kortyoltam bele.Nos, miután ittam be mentem a szobámba át öltözni.A szekrényem előtt hezitáltam hogy mit vegyek fel, de végül a választásom egy fekete szűk farmere eset,és egy laza superman-os pólóra.Ezekel a ruha darabokkal vonultam be a fürdöbe.Ahol el végeztem szokásos teendőimet.És 10 perc alatt végeztem is amikor megszólalt a csengő.El kocogtam az ajtóig majd résnyire ki nyitottam.De amikor rá jöttem hogy csak a "Bébi csősz" akkor mosolyogva tártam ki az ajtót.

-Szia, Törpe! -Üdvözölt szokásosan.
-Szia.Gyere be.-Köszöntem én is és el álltam az ajtóból hogy be tudjon jönni.Bebotorkáltunk a nappaliba, s leültünk a kannapéra egymással szembe. Dave egyenesen a szemembe nézett amíg az én tekintettem el időzött a tetoválásain.Igen, Dave punk. De ez engem egyáltalán nem zavar.Sőt ez nagyon sokszor előnyömre válik. Nem is tudnám el képzelni az életem nélküle, hisz mindenben segített eddig amiben csak tudott.
-Baj van kislány?-kérdezte egy bájos mosoly kíséretében ,ezzel engem ki zökkentve a kis világomból.
-Ja, ő nincs... Öhm...-gondolkodtam egy kicsit -ma tudsz vigyázni Darcy-ra?-félve fel néztem rá.
-Igen, tudok!-jelentette ki bátran.Bólintottam majd be mentem a szobámba fel vettem a kopott convers-em, az adidas táskám a hátamra vettem s már mentem is.Ki érve a nappaliba magamra vettem a kabátom el búcsúztam Dave-től és már mentem is. Az iskolába általában gyalog megyek,így 30 perc az út.De szerencsémre ma laza napom lesz és hamar végzek.
                                                           *       *      *
Amint ki csengettek az ötödik órámról sietve mentem a kijárathoz.Ahogy ki léptem az ajtón meg csapot a hideg szél. Össze húztam magamon a kabátom és el indultam London utcáin.Bő 10 perc gyaloglás után meg érkeztem a Nandos'ba . Mély levegőt vettem és ki nyitottam annak üveg ajtaját.Az ajtó nyitodása csillingelásel jelezte hogy meg érkeztem.Mivel az ajtó fölött van egy csengő.De gondolom ezt tudjátok.Becsuktam az ajtót, majd a pulthoz mentem.Köszöntem a lányoknak, s már mentem át öltözni.Be mentem a személyzeti öltözöbe és le vetköztem.Fel vettem a munka ruhám és ki balagtam a pult mögé.
Az idő csak telt,telt,telt és telt.Végül 10:00 órát ütött az óra ami az én munka időm végét jelentette.
-Na, akkor holnap találkozunk! -mondtam a lányoknak akik egyet bólintottak erre a mondatomra.Sietve mentem át öltözni. Mert késő van és ilyenkor a legveszélyesebb London. Állítólag. Magamra vettem a kabátom a telefonom elő bányásztam a táskám mélyéről vele együtt a fülhallgatomat is. A táskám fel vettem, a fülesemet össze kapcsoltam a telefonommal, kerestem valami normális zenét ,a fülest be dugtam és már mehettem is.Ki érve a hidegbe egyből elöntött egy olyan "félelem" érzés.Ez az érzés gyakran rám tör, amikor egyedül mászkálok.Főleg este.De azért azt sem felejtem el hogy egy évig box-tam. Szóval talán meg tudom védeni magam. Mind egy is, nem akarok most erre gondolni.El hessegetve ezeket a gondolatokat be léptem az utcámba.Kihúztam a fülest a fülemből és kikapcsoltam a zenét.Hogy ezzel már otthon ne kelljen foglalkoznom.A telefont és a fülhallgatott zsebre raktam és szaporábban kezdtem el menni.Pár perc múlva be értem a kapuhoz,kinyitottam majd be is csuktam azt magam után.Fel sétáltam azon a három lépcsőfokon majd kezem a kilincsre helyeztem.S lassan nyomtam le azt.Hang talanul sikerült be jutnom a saját házamba vagyis az előszobába.Le vettem a táskám, a cipőm, és a kabátom.A táskámat a kezemben vittem be a nappaliba ahol Dave unalmasan nézte a tv-t.
-Szia.-mosolyogtam rá kedvesen
-Ó, szia!-kapta rám hirtelen a tekintettét.Majd le hajolt hozzám és adott egy-egy puszit.
-Minden oké?-kérdezte egy kis idő múlva.
-Öhm.Igen, persze..-varázsoltam egy mosolyt az arcomra.Hatalmas kezével végig simitott arcomon és egy halvány mosolyt eresztett felém.
-Ez nem egy 18 éves lánynak való.-mondja rosszaloan majd fel áll.
-Tudom.-suttogom.Majd én is fel állok.Meg ölelem, adok neki egy-egy puszit és már is útjára engedem őt.
Kikapcsolom a tv-t és lehuppanok a kanapéra.Elő veszem a tanulni valót és neki állok a házi feladat meg írásának.1 óra tanulgatás után , a szemeim leragadnak.Már majd nem el alszok amikor kopogtatnak.Fel állok és az ajtóhoz sietek.Lassan ,résnyire kinyitom és meg látom Őt.Haja tökéletes, mint mindig.A kezein tetoválások sokasága, s a szájában ajak piercing. És a bal szemölökénél is van. Te jó ég! Mi történt veled?
~Belső énem, s az eszem is meg szólalt.Arcomon rendesen látható volt a félelem.Amíg az Ő arcán meg jelent egy bájos mosoly.Annyi kérdést akartam/akarok Neki fel tenni, de félek.
-H-Harry..-mekegek,makogok-M-Mit akarsz itt??-próbálok egy épp kézláb mondatott ki nyögni, amire Ő csak mosolyog majd tesz egy lépést felém.Ezzel át lépve a küszöbött.Lábaim automatikusan modulnak meg, s hátrálni kezdek.Beljebb jön és maga után becsukja az ajtót.Közeledni kezd,én pedig hátrálok.Egy pillanatra hátra nézek hogy Darcy nincs-e a helyiségben.Amikor hirtelen meg ragadja a csuklom,s annál fogva húzz magához közelebb.Kezeim a melkhasára teszem ezzel kicsit távolságot tartva.Szemezek a melkhasával.Ugyan is magas,nagyon magas.Pedig nem vagyok kis termetű.De hozzá képest én törpe vagyok.Egyik kezével állam alá nyúl s lassan fel emeli azt.Ezzel kényszerítve engem a szemkontaktusra. Smaragzöld szemei csillognak,ahogy az én barnáimba nézz.Hosszú, fehér úját végig húzza alsó ajkamon amibe beleremegek.Halványan el mosolyodik majd le hajol s lágyan megcsókol.Könyörög a be jutásért,de mikor rá döbben hogy nem engedelmeskedem neki abba hagyja.Ki egyenesedik,majd lassan a nyakam hajlatába hajol.Vagy is pontosabban a fülemhez, s suttogni kezd ;
-Téged!-morogja miközben bele harap a fül cimpámba.



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése