2014. február 12., szerda

8.Rész

                                               Hi Girls!! Itt lenne a 8.rész...
                          https://www.facebook.com/groups/239674476215134/
                                                            => Face csoport!!
                                                Kissé unalmasra sikeredett :(( Sorry..
                                               Azért jó olvasást!! Puszi:)
                                                                                                            D xoxo



/Reggel 2014 01 04/
Álmaimból egy dallam kelt föl.Szemeim ki pattannak a helyükről.S Darcy-ra irányulnak.Olyan aranyos ahogy kis testét el nyeli a vastag takaró.Gondolat menetemet egy szöveg zavarja meg,mely az előbb említett dalhoz társul.zene

                                      Now you were standing there
right in front of me.                                       
                                  I hold on it's getting harder to breathe
                                               All of a sudden these
                                              lights are bliding me
                                    I never noiced how brigth they would be
     
                                              I saw in the corner
                                         there is a photograph
                                     No doubt in my mind it's a picture
                                                 of you
                                 It lies there alone in its bed of broken glass
                               This bes was never made for two

                                    I'll keep my eyes wide open
                                    I'll keep my arms wide open

                                          Don't let me
                                          Don'T let me
                                        Don't let me go
                                'Cause  I'm tired of feeling alone

                                         Don't let me
                                         Don't let me
                                        Don't let me go
                               'Cause I'm tired of feeling alone

                                  I promised one day  that
                                  I'll bring you back a star
                                I caught one and it burned a
                                      hole in my hand oh
                                   Seems like these days
                                  I watch you from afar
                            Just trying to make you understand 
                            I'll keep my eyes wide open  yeah

                               
                                          Don't let me
                                          Don'T let me
                                        Don't let me go
                                'Cause  I'm tired of feeling alone
                                          Don't let me
                                         Don't let me go

                                      *Instrumental*

                             
Ki énekli e csodát?Kinek van ily rekedtes hangja? Talán Liam-nek?Ki kell derítenem!Ki mászok a pihe-puha meleg ágyból,s hangtalanul ki jutok a hálóból.Lassan lépdelek a hideg parkettán,mely a folyosót ékesíti.Képek díszítik a falakat.Van amelyiken mindenki rajta van.De olyan is akad melyen csak Liam,vagy a többiek kapnak helyet.Tovább botorkálok a hang irányába, s a hosszú ajtó rengeteg végén kötök ki. Hezitálok.Be mennyek? ~fut át agyamon a kérdés.Még mi előtt át gondolhatnám kezem már nyomja a kilincset.Résnyire kinyitom az ajtót.Háttal van nekem az illető.Kezében -ha jól látom-egy gitárt penget.Át lépek a küszöbön,s a lehető leghalkabban meg próbálom be csukni az ajtót. Sikeresen teljesítettem e tettet. Szemhéjam le zárom,csak a zenére figyelek.Tele van érzelemmel.Szerelemmel,dühvel.Indulatos,mégis káprázatos.Ki nyitom szemeim,s az emberkét kezdem el kémlelni.Fekete pólót visel,néhol pedig kilátszódik a tetoválása.Ez Harry! Veszem észre göndör fürtjeit.Abba hagyja a dalt.Gitárját tartójába helyezi.S maga elé mered.Ó, ha tudnám most mire gondolsz most.Vagy mindig.Soha sem értettük meg egymást, soha.Mindent meg ígértél nekem,és be dőltem neked.Neked,s a szavaidnak.Mindig mindent meg tettem neked, amit csak kértél.És mit kaptam cserébe? Fájdalmat.A sok pofon rá döbbentett arra hogy nem vagy igazi férfi.Legalábbis velem nem.Bezzeg más lányokkal.Mindenki fontosabb volt számára mint a barátnője.Mindenki.Én voltam a lány, aki minden hova kikísérgette.Szó szerint a kurvája voltam. De hála Istennek mára már meg változott.
-Mit akarsz itt.-rángat ki gondolataimból,rekedtesen férfias hangja.Nyelek egyet.Még mindig ül.Bár nem lát,az elmémben össze fonódik a kép arc vonásairól.Veszek egy mély levegőt.Majd el hebegek neki egy mondatott;
-É...én...Csak...csak meg hallottam ezt a fenséges szöveget..És...meg akartam tudni hogy ki énekli.-makogok-mekegek.Fel áll.Meg kerüli a hangszereket,melyek szana-szét vannak  el rendezve.Ez lehet a zene szoba.Vagy valami ilyesmi.Felém közelít.Hosszú lábai miatt gyorsan halad.Egészen közel jön hozzám.Pár centi méterre lehettünk egymástól.Kezeit a fejem mellett helyezi el.Arcáról semmit se tudok le olvasni.
-Miért nem tudsz engem békén hagyni?Miért kell folyton cseszegetni?!Hm?-meg nyalja alsó ajkát-Mit képzelsz te magadról?! -mélyen a szemembe néz-Azt hiszed, ha itt fogsz dolgozni több leszel egy mihaszna szajhánál?Hát akkor fel világosítalak!Ugyan olyan ribanc maradsz mint ami voltál!-köpi felém a szavakat.Szemeim meg telnek könnyekkel.S szép lassan potyogni kezdenek.El löki magát a faltól.Az ajtóhoz sétál,ki tárja azt majd be csapja.Szánalmasan le csúszok a földre,s síni kezdek.Könnyeim meg állás nélkül folynak.Fejem térdemre hajtom.Miért teszi ezt velem?Istenem mit követtem el hogy ezt kapom tőle?Mit?
Néha szívesen cserélnék helyet vele,csak hogy át érezze milyen is bántani valakit.Túl sokszor alázott már meg.Túl sokszor.Elegem van,elegem van belőled Harry. Hogy is képzelhettem hogy ilyen egyszerű lesz minden.Egy szánalmas vesztes vagyok.Igen,az vagyok.Ő ezt már 1000x el mondta. Szipogok egyet.Majd fel tápászkodom.Meg törlöm könnyektől áztatott szemem.És vissza sompolygok a szobánkba.
Szerencsére Harry nincs itt.És még Darcy alszik.El megyek meg fürödni,s fel öltözni.A ruhám egy egyszerű hétköznapi viselet.Egy fekete szűk farmer,hozzá illő cipővel s pólóval.Ehhez társítottam egy fehér feliratos sapit.Ami meg maradt a régi énemből, az talán a stílusom.Szeretek öltözködni.Miután hajam ki fésülöm,fel rakom a sapkát.Ki siettek alvó Kislányomhoz.Hátha fel ébredt már.Úgy látom még alussza az igazak álmát,így hát el sétálok szögecses táskámhoz.Melyben benne rejlik minden értékem.Elő kapok egy vastag kötetű könyvet.Amit még Harry-től kaptam.Anno az egy hónapos fordulónkra.Persze én is adtam neki valamit.Egy nyakláncot. Amikor meg látta -állítólag-tetszett neki.De hogy azóta mi lett vele azt nem tudom.
Vissza fekszem az ágyba.Kinyitom a könyvemet,s neki állok.Már háromszor ki olvastam,de még mindig ugyan olyan élvezettel s izgatottsággal  olvasom.Szemeim csak úgy szelik a sorokat.15-20 perc el teltével ki csapódik az ajtó. Liam lépdel be köreinkbe.Mondanom sem kell,mosolyog.Le ül az ágy egyik sarkába.
Be csukom a könyvet,s magam mellé helyezem.Oda kúszok,mászok hozzá.
-Jó reggelt!-ad egy-egy puszit,amit szívesen víszonyzok-Mióta vagy fent?-kérdezi,s Darcy-ra vet egy pillantást.
-Neked is jó reggelt.És,régóta.Miért?-mondom,kérdőn nézek rá.Rám figyel,lágy ajkai el válnak.Így szól;
-Mert mi már reggelizünk.-art egy kis szünetet, fel áll-Nem tudod mi lehet a baja Hazza-nak?-kémlel.
Most mit mondjak?Miattam mérges!
-Öhm....Fogalmam sincs.Amikor már fel keltem,akkor már nem volt itt.-mondok félig meddig igazságot.Fáj hogy hazudnom kell Harry miatt.Egy ilyen srácnak mint Liam.
-Értem.-motyogja-Nem jöttök le ti is? A fiúk már várnak titeket! -vigyorog.Biccentek egyet az alvó gyermek felé.Amolyan "ő is itt van haver"-módon.Veszi a lapot.
-Akkor nem zavarok.-suttogja,majd el hagyja a hálót.Mélyen be szívom parfümje illatát.Mely át járja testem minden szegletét.Hátra dőlök, a meleg ágyban.Amely be süpped, amint a súlyommal rá nehezedek.
Miért gondolok rá ennyit?Miért? A mogyoró barna szemei.Az ajkai.Melyek biztosra veszem hogy méz édesek.Mi van velem?!! Nem gondolhatok az ajkaira,nem !! Nem helyes.Meg amúgy se jönne össze.Hiszen Liam híres,helyes,okos,meg fontolt,vicces.S mindig nyugodt.Talán ez az amit oly annyira szeretek benne,a nyugodtsága.Félek kezdek bele szeretni.Ami nem lenne túl okos dolog.Barátnője van! És én meg ígértem magamnak hogy soha nem fogom más pasiját el lopni.Soha.Oldalra fordítom fejem.Darcy hatalmas gesztenye barna szemeibe ütközöm.Lágyan rá mosolygok,s magamhoz húzom.
-Hogy aludtál Kicsim?-puszilok barna hajába.Kicsit hezitál,majd meg szólal édes hangján.
-Jól.-motyogja.Kótyagos még.Hisz csak reggel 10 óra van.Ki mászok az ágyból.A böröndig meg nem állok.Keresek Darcy-nak valami kényelmes ruhát,majd föl öltöztettem.Ma valahogy olyan kedvtelen.Éppen le fele ballagok az étkező felé.Mely a fiúktól hangos.Már majdnem ott oda értem amikor el hangzott a nevem.Tudom,nem szép dolog a hallgatózás,de nem érdekel.
-Mi van Harry,azért vagy szomorú mert nem tudtad le fektetni a stylist csajt?-röhögi Louis,azt hiszem.
-Tényleg!És milyen? Már mint jó kislány?-kuncog Zayn is.
-Mi közötök van hozzá! Seggfejek! -ép hogy hallom Harry-t.Nem bírom tovább be lépek hozzájuk.Louis nekem háttal van.
-És láttad már fehérneműben?-hangjából ítélve szerintem vigyorog.Mindenki engem figyel.Pár másod perc múlva észre veszi magát.Hátra fordul,tekintette találkozik az enyémmel.El húzza a száját.Majd gyorsan vissza fordul.Kislányommal a kezemben el sétálok az egyetlen egy szabad helyhez.S helyet foglalunk rajta.
Kínos csönd telepedik ránk.Niall elém tesz egy tányért,melyen palacsinta van szépen el rendezve.Csöndet Liam szakítja meg;
-Ma este el megyünk bulizni.-jelenti be-Ha van kedved te is el jöhetsz.-be fejezi.Még mi előtt át gondolhatnám ezt az egészet, Harry közbe szól.
-Nem szokott partikra járni.-mondja a tányérjába.Minden szempár rám szegeződik.Nyelek egyet.Liam ismét meg szólal.
-Honnan tudod Harry?-kérdőn néz rá.
-Tegnap este beszélgetünk.És szóba jött a buli.-vágom rá.A többi beszélgetésbe már nem szólók bele.Inkább csak hallgatom őket.Miután pedig mindenki meg reggelizett,el vonulunk a szobáinkba.az egész napot Darcy-val töltöm.Mivel nem akarunk egész nap a szobában kuksolni ezért el megyünk egy jó hosszú sétára.Amelyet valójában csak azért találtam ki hogy ne kelljen Harry-t látnom.Mire haza érünk már be esteledik."Otthon" hatalmas a fel fordulás.Mindegyik fiú készülődik.Mi a lányommal el rejtőzünk a hálónkba.
El végezzük szokásos esti teendőinket,majd ágyba bújunk.Már vagy 3 órája próbálok el aludni de nem megy.Egyszerűen nem tudok.Az ablakon bámulók ki felé.Mélyen el merülve gondolataimban.Mikor az ajtó ismét fel tépődik.Harry áll ott.Nem a legtisztább állapotában.Meg próbál el sétálni az ágyig,de ez nem nagyon megy neki.Fel állok.Oda siettek hozzá,s meg ragadom a karját.
-Gyere,feküdj le.-mondom,suttogom.Miközben le ültettem az ágyra.Meg nyalja alsó ajkát.Az ölébe ránt.
Fülembe sutyorog;
-Segíts rajtam Daniella.-végig nyalja fülem szélét.Szívem a torkomban dobog.Érzem ahogy kezd alattam hátra dőlni,s én lovagló ülésben főlé kerülök.Feljebb csúszik az ágyon-így feje,s tincsei is a párnára omlanak-
meg emeli a csípőjét.Ezzel meg mutatva ágaskodó férfiasságát.Most mit csináljak?
Fejem nyaka hajlatába rejtem.Apró csókokkal halmozom el,fehér bőrét.Közben csípőm lassan kezdem mozgatni.Kezeit csípőmre helyezi,s nagyokat sóhajt.Szívni kezdem nyakát,fel nyög.Gyorsabbra veszem a tempót.Ez által többet,nagyobbakat nyög.Végül pedig számat az övére tapasztom.Hogy el nyeltem élvezetének hangját.Le mászok róla.S be takarom magunkat.Nem volt helyes amit az előbb tettem.De marha jól esett.Szemeimre pár percen belül rá szál az álom.S el alszom. 

5 megjegyzés:

  1. Szia.
    .. kedvem lett volna H-t felpofozni amikor le ribancozta.
    De mivel en kulturalt vagyok, ezert nem.teszem:D
    Jo resz lett! Siess a kovivel.xx

    Renee C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cia...Köszi :) nem biztos h lesz folytattás...

      Törlés
  2. Szia :)
    Ah nagyon jó :) Mhh Harry milyen mogorva... De amugy nagyon jó!! :)
    Eszedbe se jusson olyan h nem biztos h lesz folytatás..verd ki a fejedbol!!Lesz téma lezárva!! :D :)))
    Nemerd abbahagyni..nagyon tetszik és szeretem.. :))
    Ennyit mondanék :)))
    -Viki xx

    VálaszTörlés