2014. február 13., csütörtök

9.Rész

                                     Hii Girls!! Itt lenne az új rész kicsit rövidebb
                                 mint a többi.Ezért Sorry for me!! Viszont jó olvasást!!
                                                                                                                   
                                                                                                             D xoxo



/2014 01 05/


                                Harry Styles

Hatalmas fej fájással ébredek.Fejem fel emel.Körbe nézek a helységben.Csoda,nem törtem össze semmit.
Fejem vissza ejtem a párnákra.Egy pillanat.Valami hiányzik.El fordítom a fejem jobbra.S hűlt helyét lelem Neki.A hosszú barna hajú lánynak.Tőlem 30 centire helyezkedik el a lánya. Darcy. Mindig meg változom ha a közelébe kerülők.Rabul ejt az amolyan  "apai" érzés.Tudom hülyeségnek hangzik,de igaz.Kis feje bele süpped a nagy párnába.Haja egy része az arcába omlik.Kissé göndör a haja,mint nekem.És azok a hatalmas barna szemei.Pont mint Daniella-nak.Teljes mértékben Rá hasonlít.Észre se vettem hogy Darcy íriszei engem pásztáznak.
-Jó reggelt!-köszöntem kis idő el teltével.El mosolyodok.
-Jó reggejt.-motyogja.Tényleg cuki az ahogy beszél.Igaza volt Liam-nek.Édes egy teremtés az biztos.De hol van az anyukája? Zöld szemeim feljebb vezettem s a Kislány párnájára volt téve egy boríték.Érte nyúlok.Ki nyitom,ez áll benne;

            Harry!
         
   Tudom nagy kérés ez tőled.Szépen kérlek vigyáz Darcy-ra.Csak pár órát.Amíg vissza nem érkezem.

Vagy tudod mit,nem kell rá figyelned.Hagyd aludni,talán alszik 10-11 óráig.
Vagy, ha dolgod van akkor szólj Liam-nek.Ő biztos szívesen figyel rá.
    Mind egy is.Csak ne essen baja.Könyörgöm!                                                             
       Ui:Nem baj ha nem teszed meg.Nem is gondoltam volna hogy meg teszed.
                                                                       
                                                                                                           D xoxo

Miután el olvasom,vissza dobom a párnára.Mindig csak Liam,Liam,Liam és Liam! Elegem van belőle.Mindenkinek ő számít.Én csak a baj kavaró kölyök vagyok.S észre se veszik hogy kiért csinálom ezt.Valld be Styles! Valld már be magadnak! Szereted még! Még mindig! Te balfasz! Akár hányszor rá nézek egy lányra Ő jár a fejemben. Ha le fektettek valakit,az Ő testére gondolok.Ami pedig a tegnap reggelt illeti.Örültem annak hogy be nyitott.De, meg kell védenem az álcám.Ami az jelenti;bunkó,köcsögként kell vele viselkednem.Mint ahogy anno.Nem igaz? ~kérdezem magamtól.Olyan sokszor bántottam Őt.Hogy már nem tekinthet rám másként mint egy szörnyetegre. Azt viszont bánom hogy nem én vagyok e teremtés apja.Darcy-é.
-Hajji' bácsi'.Hoj van Ana'?-kérdezi,ezzel kizökkentve gondolat sorozataimból.Azonnal rá szegezem szemeim.Halványan mosolygok.Majd válaszolók;
-Akadt neki egy kis el intézni valója.De az ígérte hogy nagyon siet.-simítok végig arcán-Ma én vigyázok rád!-vázolom ötleteim-Mit szeretne ma csinálni Kisasszony?-vigyorgok rá.Miközben fel ülök az ágyban.S észlelek valamit a nadrágomban.Mi a ...? Mit csináltam én tegnap??Rá nézek a kislányra,aki szintén ugyan úgy ült ahogy én.
-Egy pillanat és jövők.-mondom.Bólint.Be sétálok a fürdőbe.Le ráncigálom magamról a ruháim.S a szennyes tartóba pakolom őket. A nadrágomban olyat találok amit nem tudok hova tenni.Majd a tükörben kezdem kémlelni magam.Miért van ki szívva a nyakam?~merül fel bennem a kérdés.Főleg ott.Csak egy személy tudja hogy hol van a gyenge pontom;Daniella.Tehát Ő volt.Kár hogy nem voltam józan.Rózsaszín ajkaimra mocskos vigyor húzódik.Ahogy el képzelem Őt,magamon lovagló ülésben.Miután be fejeztem ábrándozásom.Ki megyek a szekrényemhez.Elő kapok belőle egy fekete szét szaggatott farmert,s egy fehér pólót.Magamra kapkodom őket.Vissza ülök az ágyra.Csöppségre figyelek,kinek korog egyet a gyomra.Karjaimmal érte nyúlok,s kezeim közé zárom.Fel néz rám,Én pedig le rá.
-Menyünk reggelizni?-kérdezem.Nem,gügyögök.Fel tápászkodok/kódunk.Le varázsoljuk magunkat a konyhába.Kicsi testét a pultra helyezem,amíg én főzőcskézek.Csöndben figyeli mozdulataimat.
-Szegíthetek?'-szólal föl.Mosolyogva sétálok hozzá. Mindenben segít amiben tud.Mondhatni hogy ő csinálta a kajáját.Végül.Le ülök vele az egyik székbe,s falatozni kezdünk.Még csak 7 óra van.


                         Daniella Hudson

Már 2 órája futok,London utcáin.És már nagyon fáradt vagyok.Rá akadok egy parkra.El vánszorgok az egyik feketére festett padhoz.S le dobom magam.Gyorsan lélegzek.Persze ez a futás miatt van.Fogalmam sincs miért segítettem Harry-n tegnap.Csak meg tettem.Miért?~Tegnap óta gyötör-e kérdés.Érzek iránta valamit? Nem,az nem lehet.Hisz gyűlöljük egymást. Ahj már magamat sem értem.Nem hogy Őt.
-Daniella?-szakít ki gondolataimból egy ismerős hang.Fel emelem a fejem. Liam az.De mit keres itt reggel?~fordul meg bennem a kérdés.Mosolyogva csatlakozik hozzám.(Le ül).
-Hát Te? -kérdezi.Hangja mélyebb mint általában.
-Csak futok.-válaszolok.Bólint.Bele kortyol a vízébe-mivel az van a kezében-majd vissza helyezi maga mellé.
-Értem.-szólal meg kis idő múlva.Mind ketten magunk elé meredünk.Ő újra beszélni kezd;
-Tegnap este hangokat hallottam a szobátok felől.-szünet-Ugye Harry nem tett veled semmit?-emeli rám tekintettét.Azonnal válaszolok.
-Nem,nem! Liam dehogy is!! Semmi sem történt.-vágom rá.Be áll a kínos csend.A szél kezd fújni én pedig egy rövid nadrágban,s egy pólóban vagyok,plusz egy edző cipőbe.Hirtelen ötletem támad.Fel pattanok s Liam-re meredek.
-Versenyezünk hazáig?-vigyorgok mint a tejbe tök.Liam furcsán néz rám,majd ő is fel áll.
-Verseny?-kérdezi. Immáron vigyorogva.Bólintok.Be állunk egymás mellé. Egy szere vissza számolunk 3-tól 0-ig,És sprintelni kezdek.Nagyon gyorsan haladunk.Már a ház utcájába vagyunk.Amikor Liam beér.Fej fej mellett haladunk.Míg nem egyszerre esünk be a kapunk.Szó szerint.Véletlenül meg botlunk egymás lábában.
Nevetve állunk fel,s közelítünk a bejárathoz.Amint be lépünk a házba így szólók.
-Jó vagy,de én jobb.Én győztem!-jelentem ki s tovább lépkedek az előszobából a folyósora.
-Na persze,csak hiszed!-makacskodik.
-Én voltam az első!-fordulok vele szembe.Alig 20 centiméter van közöttünk.
-Én voltam az.-jön közelebb kicsit hátrálok.De nem érdekel.Én nyertem kész.
-Persze,álmodj.-mondja,megint közelebb kerülünk egymáshoz.
-Álmodj te.-mondom.Új perceim,már a hasához érnek.Meg nyalja alsó ajkát.Közelebb lép.
-Én nyertem.-mondja.Olyan közel vagyunk hogy ajkaink súrolják egymást.Légzésem felgyorsul,ahogy kezével végig simít arcomon.A következő pillanatban pedig ajkai meg találják az enyéimet.Gyengéden csókol.Nem habozok sokáig.Vissza csókolok.Vad csókolózásba kezdünk.Neki dönt a falnak,bele nyögök csókunkba.Ennek köszönhetően el vállunk.Gyorsan vesszük a levegőt.
-Li..Liam sajnálom nem kellett volna.-motyogom zavartan.
-Semmi gond az én hibám.-válaszol-Kérlek erről Sophia-nak ne beszéljünk.-szemeivel könyörög.
-Rendben.-motyogom.El megy.Én is így teszek.Az emeleti hálómig meg nem állok.Amikor pedig fel érek be dőlök az ágyba.Mi a fene volt ez??~ez az egy kérdés cikázik bennem.

2 megjegyzés:

  1. Ahhh Harry olyan cuki ahogy a kislánnyal torodik :) Ah már kiváncsi vagyok mikor tudja meg h az ove es mit fog szolni :))) awwwh kovit *-* <3 xx

    VálaszTörlés