2014. február 15., szombat

10.Rész

                                   Hii Girls!!!I'm D.És itt lenne az új rész!!
                               Zayn családja ebben a részben rossz,de csak a blog miatt!!!
                             Már mint így van a blogban.Amúgy szerető család!!!
                                   Jó olvasást!! :3 ;)





Mi van velem? Miért csókoltam meg? De ami a legfontosabb miért csókolt meg? ~ kérdések sokasága gyülekezik a fejemben.Szemhéjam lehunyom.Hogy történhetett ez? Hogy?És miért csókolt meg?Ezt az egyet nem értem.Van egy olyan érzésem hogy nem mostanában fogom meg tudni.Ah Liam. Bárcsak tudnám mit érzel.Hülye vagyok!?Mit érezne irántam? Hisz barátnője van.
-Harry nincs véletlenül egy óvsz...-nyit be Zayn.Abba hagyja mondani valóját.Ahogy észre veszi hogy nem a göndörke vagyok.Jut eszembe,hol a francban van?És hol van Darcy?Fel ülök az ágyon.
-Bocs,azt hittem Hazza van itt.-szabadkozik.Rá emelem barna szemeim.Sóhajtok.
-Sajnálom.Ő most nincs itt.-mondom alig hallhatóan.Közelebb jön.
-Baj van?-kérdezi.Most mintha,alább hagyott volna bátorsága.Mélyen szemébe nézzek.Csak most veszem észre,neki is barna szemei vannak.S így szólok;
-Nincs.-hangom meg remeg.Érezni lehet rajta a boldogtalanságot,a szomorúságot,a zavarodottságot.
Fekete hajú "barátom" helyet foglal mellettem.Tekintetét rám akasztja.A padlóra próbálok koncentrálni.Nem tudok hazudni.Szemtől szembe legalábbis nem.Tudom,Liam-nek,és Harry-nek is hazudtam.De akkor sem szemtől szembe.
-Láttam amikor egymásnak estettek.-vallja be.Mi?Ő látta...A...Azt ahogy mi..Csókolózunk?!
Azonnal rá kapom íriszeim.Nyelek egyet.
-Mi van köztettek?-teszi fel a kérdést.Át gondolok mindent.De nem találok kiutat.Ismét a padlót pásztázom.
Most mit mondjak?Hisz magam sem tudom erre a kérdésre a választ!Akkor meg.Végül megszólalok.
-Van egy cigid?-nézek rá kiskutya szemekkel.Zsebébe nyúl,majd elő húz egy doboz cigit.Ki nyitja annak tetejét,s felém nyújtja.Ki húzok belőle egy szálat.Biccentek egyet az erkély  felé.Veszi a lapot.Fel kecmergünk az ágyról.Lassú léptekkel közelítjük meg a hatalmas üveg ajtót.Ő el húzza azt,meg várja míg ki megyek.Csak azután jön ki.Be csukja maga mögött s mellém áll.A káros anyagot ajkaim közé veszem.Zayn meg gyújtja nekem.Bele szívok.Mivel még életemben nem cigiztem,ezért fuldokolni kezdek.Zayn finoman el kezdi veregetni hátam,s el veszi tőlem a cigaretta szálat.A korlátra nyomja,el oltja.Le ültet az egyik szék féleségbe.Mellettem foglal helyet.
-Jól vagy?-teszi szóvá az előbb történteket.Miközben szemembe néz.Próbálok nyugodt maradni.E helyet minden ki jön rajtam.
-Nem,Zayn.Kicsit sem vagyok jól!Elegem van mindenből!Az egész életemből érted?Hogy is érthetnéd! Hisz neked tökéletes az életed.Híres vagy,olyan munkád van amit szeretsz.És mindened meg van.Én csak azért vagyok életben mert van egy lányom.Csakis miatta.Miatta csinálom mindezt.Ezt az egészet!! Ha ő nem lenne már rég a föld mélyén feküdnék.Érted!?Neked,nem kell semmi miatt sem aggódnod igaz? Ugyan miért is kéne.Járod a világot,Liam-el és Harry-vel. De valójában azt sem tudod hogy ki Ő igazából! -akadok ki.Nem rá vagyok mérges.Csak most jött ki rajtam az a két év.Ami nehézségekkel ment el. Harry miatt.Szegény srác azt se tudja mit csináljon.Meg ijesztettem.A kiabálásommal.
-Sajnálom.Nem akartam-kezdek szabadkozásba, közbe vág.
-Azt hiszed tökéletes az életem?Szart se tudsz rólam!Nem tudod mennyire szar ez az egész! Ez csak látszat,hogy jól élek.Tudod attól hogy van egy csajom,és egy házam attól még nem vagyok boldog.Fogalmad sincs mennyi mindennel jár az hogy híres vagyok! Nem tudod milyen bujkálni a lesi fotósok elől.Vagy egyben tartani egy kapcsolatot.-kiabál,teljesen ki hoztam a sodrából,folytatja-Neked nem volt olyan ramaty életed mint nekem! Tudod milyen érzés úgy be menni az iskolába hogy mindenki utál?A származásod miatt.Tudod milyen érzés az ha cseszegetnek? -abba hagyja.Igaza van.Semmit sem tudunk egymásról.Semmit.
Akkor itt az ideje hogy össze ismerkedjünk!!!!!! Miután nagyjából le csillapodtunk.Így szólok;
-Sajnálom,É..Én nem tudtam hogy..-el hallgatok.Nem találok szavakat.Egy érzéketlen paraszt vagyok!Fejem le hajtva tartom.Tényleg nem akartam vele így beszélni.És kiabálni se akartam vele.Nem ezt érdemelte.
A csend amely közénk telepszik, egyáltalán nem kínos.Sőt, megnyugtató.
-Miért mondtad azt,hogy nem ismerem Hazz-t?-emeli rám gyönyörű íriszeit-Talán te jobban ismered?-kérdőn néz.Sóhajtok.Be valljak neki mindent? Hallgassak?
-Ó,ha te azt tudnád.-kínosan fel nevettek,s keresztbe rakom lábam.Szemöldökét ráncolja.Mely korom fekete színű.Mélyen szívom be a reggeli levegőt.
-Tudsz titkot tartani?-nézek rá.Bólint.Meg nyalom alsó ajkam.S bele kezdek a csöppet sem szép "mesémbe".
-14 Voltam amikor be mutattak minket egymásnak.Ő akkor volt 15. Jó barátság alakult ki köztünk.1 évig barátkoztunk.Amikor be töltöttem a 15-öt,meg kérdezte hogy lennék-e a barátnője.Persze,szó nélkül bele mentem.-hatás szünetet tartok-Hiba volt.Az első öt hónapban minden rendben ment.De,amikor le fektetett...Utána minden meg változott.-a távolba mélyesztem tekintettem-Már nem bánt úgy velem, ahogy az előtt.Akkor váltam a "kurvájává".Lányokat hozott fel hozzánk.És előttem enyelgett velük.Majd gondolt egyet és azt mondta; " Bocs kislány,már nem kellesz.Viszlát".Fel dolgoztam,és tovább léptem.Csak egy gond volt.Teherbe estem. Dave-nek mondatm csak el. Harry  azóta se tudja,ahogy Liam se.Mivel szívem nem volt el vetetni a babát,ezért meg tartottam. Dave segített úgy mond  az anyává válásban.Persze,ebben az idö szakban magán tanuló lettem.Hisz 17 évesen nem járkálhatok 6 hónaposan.Nem sokára pedig meg született Darcy. Dave volt jelen a születése kor. A lányom szerintem őt tekinti az apjának.Mind egy.Miután Darcy-t meg szültem,minden nehezebbé vált.Rá kellett eszmélnem arra hogy anya lettem.És hogy ez mennyi mindennel jár.Ekkoriban kezdtem munka után nézni.S találtam is egy jó helyet.A Nando's-ban. Ott dolgoztam majd nem 2 évig.Csak -a saját hibámból- ki rúgtak.A szüleim pedig,amint meg tudták hogy 15 évesen nem vagyok szűz,kitagadtak.Ez is -szerintem-Harry hibája volt.De mind egy már kezdek hozzá szokni a kudarcokhoz. Liam miatt veszítettem el az előző állásom.Azért vagyok most itt.-szünet-Hát Zayn lényegében,nagyon ismerem a göndört.-fejezem be  élet történelmem.Mr.Tökéletes hajú csodálkozva bámul maga elé. Eléggé meg lephette a mondandóm...
Mélyen be szívom illatát a reggeli friss időnek.Mely kissé kezd hideg lenni.Zayn-re pillantok.Még mindig nem dolgozta fel amit mondtam neki.Tulajdon képen a teljes igazságot ecseteltem le.Pedig nem is ismerem.Ügyes vagyok!!
-És,miért mondtad ezt el nekem?-pillant rám.Én is így teszek.Őt figyelem.Agyam fel dolgozza mondatát,s így válaszolók;
-Mert bízom benned.-mondom a lehető leghalkabban.Magam sem hiszem el azt amit az előbb mondtam.Bízom benne?! Hisz egy esélyt adhatok neki,vagy nem?! Majd kiderül.Sóhajt egyet.Ez egy nehéz sóhaj volt.Amely azt jelenti:Most aztán szarban vagyok.Egymás szemébe nézzünk,és próbájuk ki következtetni gondolatainkat.Ajkai el válnak,így szól;
-Bízol bennem?-fel húzza egyik szemöldökét-Hisz nem is ismersz.-ki egyenesedik,majd a székbe süpped.
Meg nyalja alsó ajkát.Felém fordul.Ajkaim el válnak egymástól,beszédbe kezdek;
-Azt mondják, a remény hal meg utoljára.-mondom,egy pillanatra rám szegezi tekintetét.De gyorsan el kapja azt.A távolba mered.Csendben kémlelem.
-Apám utált engem.Mindig is.Semmi se tetszett neki amit csináltam.Ő csak ki akart túrni a családomból. Tizenhét éves voltam,amikor jelentkeztem az x-faktorba. Apám  a képembe röhögött,amikor közöltem vele.Anya mellém állt.Meg bánta.-szünet-Apám fel állt a helyéről.Kiabálni kezdett,majd pofon vágta anyámat.Közéjük álltam.Mit sem értem.Kaptam egy jobb horgot,és a földre kerültem.A szemem előtt verte meg Őt.-egy könnycsepp folyik le arcán-Miután végzett vele,az arcomba mondta ;"Soha se voltál a fiam,és már nem is leszel".Azóta nem láttam.Amint híressé váltam,vettem a családomnak egy házat.Mely nagyobb,jobb.És amely jobban illik hozzájuk.Magamnak is vettem egyet.Itt Londonban.Gyakran megyek haza,hozzájuk.Hogy meg nézzem, az az idióta nem-e ment a közelükbe.Amikor anyát meg ütötte.Arra gondoltam;Hogy én soha nem fogok így báni egy nővel sem.És hogy kigyúrom magam.Csak azért,mert meg kell védenem őket!Így is tettem.Azért vagyok most ilyen amilyen.Apám miatt.-felém fordul-Tudod milyen érzés az amikor látod anyukádat,apád karmai közt?-arcán csordogálnak le a sós könnycseppek.Nem tudok mit mondani.Át ölelem.Szorosan.
-Tudom.-motyogom fülébe.Nekem is ki csordul egy könnycsepp.De azonnal le törlöm.Ő is le törli sajátjait.
-Ez a kettőnk titka marad,igaz?-tekintettét az enyémbe fúrja.Válaszolok;
-Igen.-mondom.Fel állunk,s be megyünk a hidegről,a meleg,fűtőt helységbe.Zayn ki biceg a hálóból.Egyedül maradok.Be megyek a fürdőbe.Le zuhanyozok,s fel öltözök .Mai öltözékem;egy sztreccs nadrág féleség,ehhez párosul egy sima fekete pulóver,plusz egy fekete csizma.Miután fel kapkodtam magamra őket,lófarokba fogtam hosszú barna hajam.S ki mentem a szobába.Megint érdekes látvány fogadott. Harry és Darcy. Lányom a fürtös ölében kapott helyet.Kuncogtak.
-Jó reggelt!-zavarom meg őket,közben helyett foglalok mellettük.
-Ana!'-kiált lányom.Át mászik az én ölembe.Boldogan puszilgatom meg. Harry csöndben figyel minket.
-Reggelt.-mondja reggeli, rekedtes hangján.Rá pillantok,amolyan köszönő nézéssel nézek rá.Zöld szemei a Csöppségre irányulnak.
-Megyek,-mondja.Fel áll.Távozik köreinkből.Fehér pólóján látszódik pár tetoválás.De amint be csukja az ajtót.El tűnnek.Vele együtt.Az egész napot lányommal töltöm.Játszunk,tévézünk.Idő közben ő el szenderedik.Én pedig be takargatom kis testét. Nem csodálom hogy el aludt.Este 9 óra van.És már régen meg fürdettem. Liam-mel egész nap nem találkoztam.Biztosra veszem a reggeli csók az oka.De előbb-utóbb csak látom.Már én is meg fürödtem.Úgy hogy nyugodt szívvel dőlök be Darcy mellé. Harry is már alszik.
Csendben be mászok közéjük,s takarózok be.Villanyt le oltom.Így sötétség tölti be a teret.A holnap az hosszú lesz.Be pakolunk a turné buszba,és indulunk az első meg állóhoz. New York-ba.
Milyen lesz utazni öt fiúval?~furdal a kérdés.El hessegetem.Hogy tudjak pihenni.Nagy nap a holnapi nap.Legalábbis számomra.Pár perc múlva szemhéjam le ragad,s úgy is marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése