2014. február 16., vasárnap

11.Rész

                                       Hii Guys!! I'm D.És ez itt a 11.rész!!
                                Nagyon remélem hogy el nyeri tetszéseteket!!
                                Ha érdekel a blog, iratkozz fel,vagy komizz!!
                                             Jó olvasást!! Manók:3
                                                                                                                               D xoxo





                            Liam Payne

Nem értem magamat.Egyszerűen nem.Miért csókoltam meg?Hiszen nekem barátnőm van. Sophia.
Őt kellene csókolnom.Nem Daniella-t.Ezzel nem azt akarom mondani hogy nem szép.Mert igenis az.Egész éjszaka kattogott az agyam.Ezért aludni se tudtam.Annyira kívántam,akartam őt abban a percben.De,Istenem miért? Miért akarok másik lányt? ~kérdések sorakoznak a fejemben,melyekre nem tudom a választ.Fel ülök az ágyamban.Rá pillantok a telefonomra,6:59-et mutat.Ki mászok ágyamból,s magamra kapom bokszerem. Ez után föl agatok magamra egy fekete farmert,ahhoz párosul -az egyik kedvenc pólóm- egy sima  póló.Hajamba bele túrok.Hogy legyen valami formája.El sétálok az ajtóig.Fel tépem azt,s ki megyek.A folyosón köttök ki. Mennyi emlékem fűződik ehhez a helyhez,és még mennyi fog.Emlékszem,amikor először léptem be ide.Nem hittem el hogy ez a ház a mienk.
Harry sírva fakadt,amikor meg tudta. Niall örömében segg részegre itta magát.Zayn,róla ne is beszéljünk.
Louis is sírt.Én pedig csak álltam,és álmodoztam.Még a legvadabb álmaimban sem képzeltem volna hogy valaha is híres leszek.Most pedig az vagyok.És itt állok,neki dőlve a falnak.Mit csináljak?! -gyötör a kérdés.
Harry szobájának ajtaja ki nyitódik.És a hosszú hajú anyuka lép ki rajta.Kezében lánya kap helyet.Fekete szűk farmert visel,hozzá illő fekete felsővel.Melyet fekete bőr dzsekije takar.Ezekhez párosul egy fekete bakancs.Beszélnünk kellene.A tegnapról.~Jut eszembe.El rugaszkodok ,s felé veszem az irányt.Be csukja az ajtót.Én pedig mögötte vagyok.Ahogy meg fordul meg ugrik.És kicsit síkit is.
-Liam!-szól rám-Mit keresel itt ilyen korán?-mondja halkabban.Meg nyalom alsó ajkam.Szemeim ajkaira tévednek.De azonnal el kapom onnan őket.Szemébe nézzek.
-Jó reggelt!-közelebb hajolok,a füléhez-Beszélünk kell.-suttogom.Majd vissza kerülök előző helyzetembe.Nyel egyet.Bólint.Együtt ballagunk le a földszintre.Ilyenkor még mindenki alszik általában.
Az étkezőbe megyünk.Ők helyet foglalnak.Nem tudom mit csinálnak,mivel most háttal állok nekik.A hűtőben keresgélek valami élelmet.Hirtelen meg érzem hátamon aprócska kezét.Át bújik karom alatt.Előttem áll meg.Át akarom karolni.De nem merem.Újra fülébe sutyorgok.
-Ami tegnap történt.-kezdek bele-Azért én vagyok a hibás. Bocsáss meg.-be fejezem mondani valóm.Szembe fordul velem.Nagyokat pislog.Karjait nyakam köré fonja.Így szól;
-Felejtsük el,legyünk csak barátok.-még mindig ölel.Át karolom derekát.Igaza van,csak barátok vagyunk.Semmi több.Ami pedig a tegnapit illeti.El felejthetjük.Nem?El engedjük egymást.
-Csinálunk palacsintát? -vetem el ötletem.Mosolyogva bólint.Elő szedjük a hozzá valókat.Neki állunk a reggeli készítésnek. Darcy is be segít.Nyolc óra fele ki sütünk 70 darab-vagy annál több-palacsintát.Elő pakoljuk a nutellát,kakaót.És el pakoljuk azokat a dolgokat,melyek már nem kellenek.Egymás mellett foglalunk helyet. Darcy az ő ölében.
-Ma délben indulunk.-mondom két falat között.Le nyeli azt ami épp a szájában van.S meg szólal;
-Tudom.Izgulok.-mondja-Soha nem voltam még ehhez hasonló helyzetben.-vallja be.
-Majd hozzá szoktok.-simítom meg,kis arcát.Már mint a kislánynak.Mind-e közben meg érkeznek a többiek is. Szőke hajú barátom amint meg látja a kaját visítva ül le.Fejem ingatom.Hogy ez milyen étel mániás!
Louis,Zayn és Harry is helyet foglal.Szednek maguknak ételt.Csönd telepedik a társaságra.Melyet Zayn tör meg.
-Hogy vagytok ma?-néz végig rajtunk,mindenkin.
-Pont úgy.Fogd be! -morogja Harry. Ennek meg mi baja? Ez után a mondat után senki se szólal meg.Csöndben fogyasztjuk el reggelinket.Miután ezzel meg voltunk.Mindenki a mosogatóba helyezi tányérját.Daniella,és Én maradunk a konyhában.Na meg persze a Hercegnő.
-El mosogatok!-áll föl-Hisz végtére is, én vagyok itt a nő.Nem igaz?-mondja.Oda megy a mosogatóhoz.Egyesével ki szedegeti a porcelán darabokat.Meg nyitja a csapot.Meg várja míg félig meg töltődik a mosogató.Utána bele rak pár tálat.Kezébe vesz egy szivacsot.Arra pedig önt mosogatószert.
Csöndben figyelem minden mozdulatát.Idő közben Darcy az ölembe mászik.Boldogan tartom karjaim között.Meg várom míg Daniella el mosogat.Csak utána állok föl.Ismét együtt sétálunk föl az emeletre.
Az emeleten el vállnak útjaink.Ő balra,én jobbra megyek.Be érve a szobámba,elő keresem bőröndöm.
Ki tárom szekrényem ajtóit.Mindent szépen be hajtók a fekete szövet táskámba.Bő egy órát vet ez az egész igénybe.Újra  rá nézzek a telefonomra;10:50 percet mutat.Még el pakolok pár holmit.És ki lépdelek hálómból.Le vánszorgok,a nappaliba.Ott le teszem magam a kannapéra.Míg bőröndöm,a fal mellett pihen.


                           Daniella Hudson
Harry is és Én is csöndben pakoljuk dolgainkat,bőröndjeinkbe.Lányom az ágyon foglal helyet.Hol engem,hol Harry-t figyeli.Mivel nem nagyon pakoltam szét.Ezért fél óra alatt kész vagyok.Így hát le ülök Darcy mellé. Harry-t kezdem kémlelni.Szarakodik a pakolással.Mindent bele dobál táskájába,és csodálkozik ha nem tudja be cipzározni.Nem bírom tovább nézni,azt ahogy szenved.Fel állok és az Ő bőröndjét kezdem ki pakolni.Csöndben figyel.Majd karjával érte nyúl.
-Nem kell a segítséged!-sziszegi olyan hangerővel hogy csak Én halljam.Vettem észre!
Bólintok.Fel állok és újra lányomhoz megyek.Fel öltöztettem.Hisz már csak pár óra és indulunk.Hirtelen rezegni kezd a zsebem.Telefon!Nagy nehezen elő halászom szűk farmer zsebemből.Egy sms. Dave-től.
Azt írja;
                 Szia Kislány!
                    Los Angelesben vagyok,remélem te is el jössz majd erre.
                           Akkor találkozunk.Oké?!
                 Még szép hogy oké! Üzenem Harry-nek ;Ha valamit
                                                  tenni meg veled  megölöm!
                                                                                                             
                                                                                                               Dave xoxo
  


Meg mosolyogtat üzenetével.Bár tudom nem viccel.Hajlamos  arra hogy meg ölje.De legalább most már oka is lenne annak.Mind egy.Jobb ha Harry és Dave nem találkozik.Ki tudja mi történne.
-Darcy,el megyek mosdóba.Maradj itt.-csicsergem fülébe.A következő pillanatban,már a fürdőben vagyok.
Gyorsan el végzem dolgom.Háttal állok az ajtónak.Kezet mosok.Közeben észre se veszem hogy a "Sátán" itt van.Pontosabban mögöttem.Meg törlöm kezem s szembe fordulok vele.Az ajtó fél fának támaszkodik.
-Mit akarsz?!-mondom unottan.Be szívja ajak  piercingjét.Nem mond semmit.Nem foglalkozok tovább vele.Ki nyitom az ajtó.
-Kösz,a kényeztetést. Ígérem meg fizetem.-hangjából ítélve.Élvezi ezt a játékot.Le fagyok.Honnan tudja hogy én voltam.Honnan!! Vissza lépek.Ez által az ajtó be csukódik.Mosolyra húzza telt ajkait.
-Mit akarsz tőlem Harry! Mit? Mi féle játékot űzöl velem? Nem veszed észre hogy ezt csak te élvezed!-akadok ki.Vigyorog.Miért!?
-Aranyos vagy amikor kiakadsz.-nyalja meg alsó ajkát-Mennyit kérsz azért az éjszakáért?-mondja gúnyosan.Elegem van belőle.Kezem meg lendítem.Pofon vágom.
-Sem-menyit Harry! Nem kell a pénzed!Ahogy te sem! -vágom a képébe.Feje el fordul,az erő hatás miatt. Őszintén szólva sajog kézfejem.Arca vörös ott ahol tenyerem csattant.Bal kezével végig tapintja.S lassan felém fordul.Közelíteni kezd.
-Ezt nem kellett volna.Te rühes ribanc!-karjai körbe fognak.Majd le csúsznak combom aljáig.Fel emel.Fel rak a mosdóra.Erősen neki nyom a falnak.Melyen a tükör van.Olyan erővel csapódik hátam a tükörnek,hogy össze törik. Körülöttünk több száz darabra tört üveg szilánk keletkezett.Leheletét érzem nyakamon.Teste meg feszül.Most aztán bajban vagyok! -Ezért  megbüntettek!-suttogja.Testem remeg.Egyik kezével babrál.Mit csinál?Tekintettem le vezetem.Ki csatolja övét.S le húzza cipzárját.Kezét fel csúsztatja combomon.Ki gombolja nadrágom.Meg ismétli ugyan azokat a tetteket melyeket magánál.Meg emel,hogy le húzza nadrágom.Kezem fel vezetem erős,izmos hátán.Meg húzom haját.feje hátra feszül.Szemébe nézzek.
-Ne merészeld Harry,-mondom-ha meg teszed meg öletlek!-halál komolyan mondom.El enged.Én is őt.Meg nyalja alsó ajkát.Vissza csatolja nadrágját.Körbe néz.Majd rám.
-Mégis kivel?! Dave-vel?-ki nevet-Sok sikert!-ez az utolsó mondata.El megy.Könnyeim utat törnek.Nem sírok.Könnyezek.Le ugrok arról a szarról.Fel húzom nadrágom.Be gombolom.Majd fel húzom sliccem.
Meg törlöm szemem.S ki megyek. Harry -szerencsémre -nincs a helységben. Darcy-hoz megyek.Össze szedem dolgainkat.Majd el indulok le a földszintre.Lassan haladunk.Hisz Darcy-t is fognom kell,plusz még a két bőrönd.A lépcsőhöz érve.Gondolkozásba esek.Hogyan fogok én le jutni???
-Segítsek?-kérdezi egy mély hang.Hátra nézzek.Zayn az.
-Aha,-válaszolok.El veszi csomagjainkat.Előre enged minket.Ahogy le érünk,minden szempár ránk szegeződik.Az én szemem viszont Harry-re téved.Ahogy egy szőkével smárol.Nem,nem Niall-el.Hanem egy lánnyal. Zayn magunkra hagy minket. Liam mosolyogva jön felénk.Meg ölel minket.Természetesen viszonozom.
-Pár perc és indulunk.-mondja.Hangján érződik hogy izgatott.Nem sokára,Paul tűnik fel a láthatáron.
Meg áll a nappali közepén.Mindenki őt figyeli. Harry Miss nagy mell be fejezik az enyelgést.
-Na sziasztok,mondom a tervet!-csapja össze tenyerét.-Külön autóval fogunk el menni a turné buszhoz.Szóval.Mondom ki-kivel megy. Harry,Louis,Niall.Ti így mentek. Liam,Zayn,Daniella és Darcy.
Ti pedig így.Meg vártuk míg a sofőr be pakolja a holminkat,csak utána szálltunk be. Én az ablaknál ültem.Míg Liam és Zayn beszélgettek,én az ablakon bámultam kifelé. Darcy -mint mindig- az ölemben kapott helyet.Az út rövid volt.A végső meg álló pedig egy hatalmas hely volt.Nagyon sok emberrel és rajongóval.
Többnyire csak lányok.
-Mindig ez van?-nézek Liam-re.
-Igen,általában.-válaszol.Meg várja míg ki szállok.Ők utánam jönnek ki.A sofőr elő varázsolja csomagjainkat.A fiúk pedig segítenek el vinni a buszhoz. Piros színben pompázik,melyet fekete csíkok tarkítanak.Mindenhol fekete ruhás őr. Liam kézen ragad,s be rángat a buszba.Belülről még jobb mint kívülről.Egyébként a belseje is piros,fekete.Mi a végébe megyünk.
-Üljetek le.-mondja.Eleget teszek/teszünk kérésének.Helyet foglalunk.A többiek is fel szállnak.Végül Paul is.Még beszél valamit,majd el indulunk.Hajszál pontosan délben.Jaj,Istenem, mi lesz ennek az utazásnak a vége? Hisz még csak most kezdődött el.
-Figyelj,Daniella.-szól hozzám Paul-Harry-vel fogtok itt is aludni.-mondja.Le dermedek.Ma történtek után.V..vele kell aludnom.Bólintok.Te jó ég!!

2 megjegyzés:

  1. Ah dejó rész..Kár h Harry ennyire durva Daniella-val..Kiváncsi vagyok mi lesz ebbol :)) Már várom a koviiit <3

    VálaszTörlés