2014. május 31., szombat

38.Rész

                                       Hii Guys!! Meg hoztam nektek az új részt!!
                               Nagyon szépen köszönöm a 28.Feliratkozott!!!!
                           Továbbra is nyugodtan iratkozzatok fel, és komizattok!!
                        Nem harapok ;))) Jó olvasást!! Pusszancs D ♥♥♥♥♥

                                                                                                           D xoxo




     "Akárhányszor rá nézzek, csak a tökéletességet látom,
     Miért hozza ki ezt belőlem egy nőszemély????" ~Harry Styles 



         Cold Coffe †
Kérdőn szegezem rá tekintettem.Vissza helyezkedik előző porciójába.
-Pakolj össze néhány ruhát, -adja ki a parancsot,föl áll- pár óra és indulunk. -mondja, és távozik  a helyiségből.Mégis hova a fenébe akar vinni? ~fordul meg bennem a kérdés. Mindegy, amilyen makacs így se úgy se fogja el mondani neked... ~Szólal meg belsőm.És -mint mindig- igaza van.Íriszeim vissza vezettem lányomra, aki csak figyeli a körülötte történő eseményeket.Magamhoz veszem kicsiny testét, és meg puszilgatom.
-Hogy aludtál? Hm? -puszilom meg feje tetejét.Kis ujjaival hajam alját babrálja.Teljes figyelmét a hajamnak
szenteli.
-Jól. -válaszolja.Még csak most veszem észre, a hatalmas fekete pólót.Amit, gondolom Harry adott neki.
Vissza ültettem az ágyra, én pedig fel térképezem a házat.Ki sétálok a hálóból, így a folyóson köttök ki.El
indulok jobbra.A falakon képek sorakoznak, Róla, és a bandáról.Tovább sétálok a hosszúnak nevezhető
folyóson.Míg nem, el érek egy képhez.Ami fel kelti az érdeklőségemet.A fotón két nő van.És Harry.
Az egyik nő, idősebb mint a másik.Sötét barna haja van, és hó fehér foksora.Pont mint Harry-nek.
A másik lány, ő biztos fiatalabb a másiknál.A haj színe -azt hiszem- világos barna.De nem vagyok benne egészen biztos.De, kik ezek Harry-vel? És miért van egy kép róluk a házában?Még fél órán keresztül t
Gemma, Anne, and Harry
tanakodtam a képpel kapcsolatban.De semmire se jutottam.Vajon ki ez a két nő személy? És mi közük van Harry-hez? Remélem hamar fény derül rá.Ezzel vissza fordulok, és ott áll.Velem szemben.Kicsit úgy érzem magam mint egy kisgyerek, aki rossz fát tett a tűre.És utána a szülei jól le szidnák.
Pedig, Barátom még meg se szólalt.Szemeit enyéimbe mereszti.Állom pillantását.
Most már magára vett egy pólót, ami fehér. Micsoda stílusod van Styles... ~Jegyzem meg magamnak.Hisz másnak nagyon nem tudom.Vissza térve az én "kis világomból"
Harry még mindig itt áll.Előttem teljes élet nagyságban.Szemeim arcán
ragadnak.Olyan mint annak a nőnek a képen.De most komolyan.Nem?Szerintem tökre olyan.Lehet hogy rokonok.De ha csak rokonok akkor miért van képe a falon róla/róluk? Ez elég furcsa.Ez az egész jobban
izgat mint gondoltam.Már nagyon várom a találkozást az Idegenekkel.
-Kész a reggeli. -töri meg a csendet.Aprót bólintok.Felém nyújtja hatalmas "tappancsát", amit el fogadok.
Össze kulcsolja ujjainkat, s el indulunk.A végtelennek tűnő folyóson.Olyan kicsinek érzem magam mellette.
Régen majd nem egy forma magasak voltunk.De most.Majd hogy nem két fejjel nagyobb nálam.Hihetetlen,
hogy mennyit változott.Nem csak kinézetre, hanem belsőre is.Ebben 100%-ig biztos vagyok.A hálószobájához érkezünk. Darcy, ki mászik az ágyból.Ahogy meg lát minket, és felénk rohan. Apja le hajol
érte, mosolyogva föl kapja.És le vonulunk a konyhába.Le ülök az egyik  kényelmesnek látszó székbe.Velem
szembe foglal helyet Harry. Karjaiban lányunkkal.Az asztal már meg van terítve.Az imént említett tárgy közepén, egy tál palacsinta van el helyezve.E mellé társul, a nutella, kakaó.A két kedvencem.Miután szemem fel fedezte az összes ételt, Harry-re emelem tekintettem.Gonosz mosolyra húzza mocskos ajkait. Lebuktam.-Éhesz' vadok'! -mondja Darcy. Amin el mosolyodom, és velem együtt Harry is.
-Akkor ez esetben, együnk. -mondja jó kedvűen Barátom.Bal kezével el vesz egy palacsintát, és a tányérjába rakja.Ez után meg próbálja ki nyitni a nutellát. De nem jár sikerrel.Nem bírom tovább nézni a bénázását,nevetve sétálok mellé, és nyitom ki a finomságot.Meg fogom a kést,és bele mártom a nutellás bödönbe.Utána ki veszem, és óvatosan a palacsintára kennem.Ezt meg ismétlem még párszor.Össze tekerem a palacsintát.Nem tudom ki hogy szokta, de én mindig így eszem a palacsintát.Lassan össze tekerem a már sokszor említett ételt, és fel vagdosom. Harry homlokát ráncolja az előző műveletemre.El veszem a tányér mellől a villát, és bele szúrom az egyik palacsinta darabba.Lányom felé fordulok.Ki nyitja kicsi száját, én pedig az ételt bele rakom.Tudom, kissé furcsa el képzelni is a dolgot.De Ő még pici,és nem tud úgy enni mint én.A villát újra bele szúró egy darabkába,és lányomhoz fordulok.Aki Apja  karjaimban pihen.Ám de, ahogy vissza fordulok nevetni kezdek. Harry tátja a száját -úgy ahogy az előbb Darcy is - és várja hogy etessem.
Próbálom el fojtani nevetésem, de aligha megy.Ismét feléjük fordítom testem, Harry is mosolyog.Ezzel meg
mutatva gödröcskéit,és fehér fogsorát.Újra ki nyitja piercinges ajkait, én pedig a villát a szájába teszem.
Össze zárja ajkait, ki húzom a villát puha ajkai közül, lassan.A villám újra le csap egy palacsinta darabra, amit Darcy-nak adok. Hazza is elő vesz egy villát.S le utánozza cselekedeteimet.A villát -a palacsinta darabbal együtt- felém szegezi.És várja hogy ki nyissam a számat.Én is helyezek a villámra egy falatott.Felé
szegezem azt.Ajkai el vállnak, ahogy az enyémek is.A villát be rakja számba, ahogy Én is az övébe.Ajkaim
össze zárom, ki húzza a villát.Én is így teszek vele.Meg eszem azt amit a számba rakott.Nem félre érteni!
És le nyelem.Fülemhez hajol.
-Remélem mocskos álmaid voltak Baby. -suttogja fülembe.Minden egyes szava mocskos.Még a gondolatai is.A fantáziája határtalan.Tágra nyílt szemekkel nézek rá, Ő viszont csak mosolyog.Mosolyog azon, hogy
mindig ilyen helyzetbe tud hozni. Ó, ezt még vissza kapod... Lassan de biztosan meg reggelizünk.
A tányérokat egy másra helyezem, és az evő eszközöket rá rakom legfelső tényéra.Fel állok az asztaltól, meg fogom porcelán darabokat, és a fémeket.Majd a mosogatóba helyezem őket.Meg torpanok.Amint meg érzem közelségét.Mögöttem áll,teste szinte enyémhez simul.Ujjai perceit fel vezeti karomon.Meg fordulok,
így szemben állok vele.Szeme csillog a vágytól, és vadságtól.Apró puszit ad ajkamra, arcomra, és végül a nyakamnál köt ki.Csókokat hagy végig nyakam területén.Kezeim mellkasán pihennek.Hogy az a bizonyos
távolság meg maradjon köztünk.Ajkai gyenge pontomra tévednek, s színi kezdi azt.Szemeim lányomra vezettem.Aki ott ül az asztalnál, és érdeklődve figyel minket.
-Harry, -szólalok meg- lát minket. -suttogom.Abba hagyja nyakam "kínzását".Tovább csókolgat.
-Akkor tartsunk egy kis be mutatott. -motyogja.Fejemben meg szólal az a "vészjelző" féleség, és el lököm magamtól.Bosszús pillantást vettek felé.Ő viszont újra közeledik, kezeit csípőmre helyezi s közelebb kerülünk, megint.
-Harry, nem fogok a lányom előtt enyelegni. -mondom szemébe nézve.Kibontakozom öleléséből, s az emeletre siettek.Utam egyenesen a hálóba vezet, fel kapom a földről szögecses táskámat.Vállamra kapom.
Mégis mit képzel magáról? Hülye, ha azt hiszi hogy olyan vagyok mint az egy éjszakás kalandjai.Meg fordulok tengelyem körül, és ki viharzok a helyiségből.A lépcsőn le siettek.Vissza megyek az asztalhoz.Lányomat föl veszem, majd Harry felé vettek egy pillantást.
-Indulhatunk? -kérdezem, Harry-nek sikerült egy "kicsit" el rontani a kedvemet.Össze szedi Ő is azt amire szüksége van, majd ki sétálunk a bejárati ajtón, egészen a fekete Range Rover-ig. Be zárja a ház ajtaját, míg én lányomat be ültettem hátra.Miután sikerül a dolog, be csukom a kocsi ajtót, és be ülök előre.Táskámból elő halászom telefonomat, nyomkodni kezdem.Öt üzenet. Oopsz! Meg nézem őket, mind Dave-től van.
Rá lépek az első üzenetre;

       "Merre jársz kislány? Hiányzol, hívj fel. D xx" 


Ez áll az elsőben.Akkor mi állhat a többiben? ~kérdezem magamtól.Úgy döntök a többit nem nézzem meg.
Majd ha jobb lesz a kedvem akkor el olvasom őket.Mindeközben Harry  be ült a volán mögé.A Range Rover motorja fel bőg, ahogy el fordítja benne a kulcsot, s gázt ad.Ki hajtunk a kapun, majd a fő utcára.
Az ablakon bámulok kifelé.
-Daniella? -szólal meg a mellettem ülő férfi.Felé fordítom fejem.
-Kéne valami ruha.Be menjünk hozzátok? -kérdezi.Egy "Ühüm"-el el intézem a dolgot, és ismét az ablakon bámészkodom kifele.Az utunk az Én házam felé vezet minket.Csupán pár saroknyira lakok Harry-től, és ezt csak most veszem észre.Meg érkezünk a házamhoz, le parkolunk.Ki szállok a járműből, és be siettek a házba.Ki nyitom az ajtót, és fel tépem azt.Be siettek a szobámba.Gyors össze szedek néhány rucit magamnak, és Darcy-nak. Bő 10 perc után mindent össze szedtem amire szükség lehet.Ki megyek a házból, be zárom az ajtót.Ki sétálok a kapun, és be szállok.Be kötöm az övem, és Harry-re nézzek.
-Minden meg van? -kérdezi, egyik keze a kormányon pihen, míg a másik a kulcsnál.Bólintok egyet, és el indítja a motort.El indulunk.Egy kis kocsikázás után felé fordulok.
-Hova is megyünk? -kérdezem tőle.Egy pillanatra se veszi le a szemeit az útról.Kis időbe bele telik mire választ ad.
-Holmes Chapel-be. -mondja.Rám néz, majd vissza az útra.Akkor viszont hosszú út áll még előttünk.Ismét kifelé tekintek az ablakon.El veszek a tájakban, és azokon a helyeken, városokon amelyeken át megyünk.
Melegséget érzek combomon.Le nézzek a lábaimra. Tappancsa a combomon pihen.Halvány mosoly terül szét ajkaimon.Nem foglalkozva ezzel a tényezővel, az ablakon bámészkodom kifelé.

2 megjegyzés:

  1. Szuper jó lett annyira aranyosak voltak mikor etteték egymást kiváncsi vagyok mi lesz ha találkoznak Anneékkal. :)))

    VálaszTörlés
  2. Kikurt jo*--* egesz nap ezt olvastam es most fejeztem be:33 varom a koviit*--*

    VálaszTörlés