2014. május 30., péntek

37.rész

                              Hii Guys!! I'm D.És meghoztam a következő részt!!!
                         Nagyon szépen köszönöm a 20,103-dik oldalmegjelenítést!!
                     És a sok megjegyzést!! Sokat jelent!! Tényleg!! ♥A blog miattatok üzemel!!
                 Jó olvasást kívánok Bananasaim!! :3 ♥♥♥♥♥
                                                                                                                     D xoxo








         " Mi az az igazi szerelem?
          Milyen az hogyha valakit igazán szeretünk,
         Miért vagyok mindenkivel egy ellenséges köcsög? "~ Harry Styles 

         
         

             

                        Harry Styles 


Reggel a ragyogó nap sugara vert föl álmaimból.Ritka az, amikor süt a nap.Főleg itt Londonba.Hisz, itt  minden napos az eső, és a fekete felhők.Hátamra fordulok, a plafont kezdem bámulni.Mellettem vannak.
Végre, meg csináltam.Itt fekszik tőlem pár centire.Hallom halk szuszogását.Fejem el fordítom balra, míg másik kezem fejem mögé rejtem.Hosszú barna haján akad tekintettem.Még így, takarón keresztül is ki rajzolódik karcsú test alkata.Tetovált testemmel föl kellek, és ott hagyom Szerelmem az ágyban.
A padlóról föl kapom fekete lyukas farmerem.Magamra aggatom.Ki sétálok a hálóból, egyenesen le a konyhába.A kávéfőzőhöz lépek, el készítem a reggeli fekete "mérgemet".Majd várok -addig amíg le föl a kávé.Mezítlábas talpamat zavarja a hideg kő.A konyha szekrény felé lépkedek -hogy az üvegében meg nézhessem magam- bele nézzek az üvegbe.Az üveget tükörként használva, bele túrók kusza tincseimbe.
Gondolataim Barátnőm felé kalandoznak.Mostanra már meg értettem, miért nem mondta el hogy van egy lányom.Félt.Rettegett tőlem, tőlem és a haragomtól.A düh kitöréseimtől.El kell ismernem anno, nem bántam vele úgy, ahogy meg érdemelte volna.Mert Ő, sokkal több mindent nézett el nekem.Mint bárki más.Mindent el nézett nekem, csak azért hogy ne üvöltsek vele.Hagytam hogy a szüleim élete, át vegye az enyémet.
Anyámnak soha nem beszéltem Daniella-ról. Csak a prostikról tudott.Csak az egy éjszakás kalandokról.
Róla, egy szót nem mertem szólni.Azért, mert egy bűnöző voltam.Mostanság, próbálok pozitívan élni.Miatta
és a lányunk miatt.Most már van valami az életembe, amiért élni akarok.Amiért nem akarok több nőt.Csak
Őt.Nem tudok másra gondolni.Csakis arra, hogy Nekik mi a jó.Mi az amit tennem kell azért, hogy el nyerjem őket.Daniella-nak nem elég egy csicsás ruha, vagy egy drága autó.Mert neki Én kellek.Én.Nem kell
neki senki más.Ebben egészen biztos vagyok.Gondolat menetemből, halk, nagyon halk léptek zökkentenek ki.Meg fordulok tengelyem körül.Ajkaim kicsit el vállnak egymástól, hosszú lábai tökéletesek.Végig mérem Őt.Fekete pólóm combja közepéig ér neki.Haja ki van engedve.S úgy omlik vállára.Pillái alól rám pillant, közelebb jön hozzám.Meg torpan a helység közepén.Bátorságot veszek, felé lépek.Közelítek hozzá, jobb tetovált karommal derekát megragadom.Magamhoz vonom.Alig ér a mellkasomig.De, ez csak előny számomra.Tágra nyílt szemekkel figyel.Végig simítok arcán.Féloldalas mosolyra húzom piercinges ajkamat.
Ő is el mosolyodik.Egy tincsét füle mögé tűrőm, le hajolok hozzá.Mocskos ajkaimat, övéire helyezem.Nem
ellenkezik.Nyelvem át csúszik szájába.Karjait ismét nyakam köré tekeri.Hatalmas tenyerem derekán pihentettem.
-Harry, -motyogja ajkamba, két csók között.Mosolyogva csókolom meg, s válok el tőle.Mellkasom föl-s le emelkedik.Próbálja helyre állítani légzését, ahogy Én is.Ki egyenesedem, így fel kell néznie rám.Hátat fordítok neki, a kávéfőzőhöz lépek.Öntök magamnak, hátra pillantok.Csak áll, és figyel.Mint egy szobor.
Tekintettem vissza vezetem kávémra.
-Szeretem az ilyen reggeleket. -szólalok meg, hangom még rekedtes.Újra hátam mögé pillantok.Ujjait babrálja.Poharamat ajkamhoz emelem, bele kortyolok a fekete lötty be.Amit mi emberek kávénak hívunk.
A porcelán darabot le rakom magam mellé.Daniella felé fordulok.El kapom apró csuklóját,magamhoz húzóm.Karjaival körül fogja derekam.Fejét mellkasomba rejti.Fehér ujjaimmal hosszú barna haját simogatom.A csend, amely köztünk van.Meg nyugtat.Ritkák az ilyen pillanataim.A lányok általában csak az éjszakát töltik nálam.Meztelen felső testembe vájja ujjait.
-Szívtörő vagy. -suttogja.Le nézzek rá.El enged, és odébb lépdel.Végig nyalom alsó ajkam.
-Szívtörő? -kérdezem vissza.Rám szegezi íriszeit, bólint.Közelebb férkőzöm hozzá.A mikrón ragadna szemei.
-Mégis miért?-teszek fel egy egyszerű kérdést.Kívül-belül mosolygok.Addig, amíg nem válaszol.
-Mert össze törtél. -ad választ.Arcomról le fagy a mosoly.Állam meg feszül, ahogy szavára egész testem.
 Meg ragadom felkarjánál fogva.Fel szisszen, érintésemre.Nagy barna szemeivel rám néz.Hangosan fújom ki
a levegőm.Nyel egyet.Gyönyörű barna szemében látom a félelmet, teste remegni kezd fogásom alatt.
Le hunyom szemhéjam.Nem akarom bántani, nem akarom hogy lila foltok tarkítják a testét.El engedem Őt.
Azt várom hogy el fusson, és csapódjon az ajtó.De semmit sem hallok.Viszont, két kar közre fogja derekam.
Fel tárom szemeim, szorosan ölel.
-Sajnálom, -motyogja - nem akartam elő hozni ezt az énedet. -kér bocsánatot, konkrétan a semmiért.
Felnőtt férfi vagyok, tudnom kéne kontrollálni magamat.Főleg az ilyen helyzetekben.Le hámozza karjait rólam, és a lépcsőhöz sétál.Fel megy azon.Én pedig egyedül maradok a konyhában.


                     Daniella Hudson


Be érve a szobába kicsit le nyugodtam.Le ülök az ágyra, s gondolkodóba esem.Tudom milyen tud lenni, ismerem a legrosszabb oldalát.És mégis itt vagyok, vele.A legtöbb lány már rég sírva el futott volna előle.
Úgy ahogy, régen Én is tettem.Mindig meg hátrálok, főleg az ilyen helyzetekben.Föl állok, s fürdőbe vonulok a tegnapi ruháimmal együtt.Le veszem Harry ruháit, és a szennyestartóba rakom azokat.Föl veszem a fehérneműm, majd többi ruha darabot.Mivel hajkefém nincs, ezért nem tudok meg fésülködni.Ezek után még egyszer bele nézzek a tükörbe. Hm, nem is olyan gáz...  Le kapcsolom a villanyt, és a hálóba megyek.
Lányom már, felülve dörzsölgeti szemeit.Az ágy szélére ülök.
-Jó reggelt Kicsim. -varázsolók arcomra egy mosolyt.
-Jó Jeggejt' -mondja.Közben Harry is csatlakozik körünkhöz.Helyet foglal az ágy végében.Nem néz rám,
csak Darcy-ra.
-Hogy aludtál? -kérdezi Lányunktól.Én csöndben figyelem az eseményeket.Göndörkém mosolyogva hajol
kislánya felé s, puszilja meg.
-Daniella, -fordítja felém fejét- be szeretnélek mutatni titeket valakinek. -közli velem terveit.Szemöldök ráncolva nézzek rá.
-Kinek? -kérdezem.Fel kuncog.
-Majd meg tudod. -nem vagyunk egymástól olyan messze, kb fél méterre.Felém hajol, s meg csókol.

3 megjegyzés:

  1. eszmeletlen volt imadoom....olyan jo h harry kezd megvaltozni

    VálaszTörlés
  2. Jupii <3 Nagyon nagyon de nagyon aranyos rész lett. Nagyon várom a kövtkező részt. <3

    VálaszTörlés