2014. október 30., csütörtök

64.Rész

                                Eyo x.x I'm D, és hoztam Nektek egy 64.Részt!
                          Nem tudom kinek hosszú kinek nem, de ennyi telt most
                      Tőlem.Az utóbbi időben rövid részekkel szolgáltam s ezen
                  szeretnék változtatni.Sok minden történt/történik körülöttem ami
             miatt nem tudok már úgy írni mint régen.Tudom most azt gondoljátok,
           hogy kifogásokat keresek.Pedig, erről szó nincs! Csak, szeretném ezt az egy
        dolgot -a blogolást, írást- meg menteni.Mert úgy érzem ebben jó vagyok.Na de,
     nem húzóm tovább az időt.Sorry, ezért a hosszú "monológért" de, úgy éreztem muszáj   le írnom ezt.Minden esetre, jó olvasást! Igyekszek normális, hosszú részeket írni :)

                                                                                                   D xoxo
                             



                         Darcy Styles 

-Na milyen? -lépek ki  Lisa fürdőjéből.Barátnőm arcát figyelem, szemei tágra nyílnak és végig mérnek.Félre értés ne essék, csak barátok vagyunk.És éppen az öltözékemről kérem ki véleményét, ezért kell végig néznie rajtam.Egy fekete-fehér ruhát viselek, magassarkúval és egy cuki rózsaszín táskával.A ruha alja fehér, míg felül fekete és van egy kis kivágása...
-Gyönyörű.-mondja barátnőm, mosoly ül ki ajkaimra.S meg pördülök tengelyem körül.
-És, szerinted neki is tetszeni fog? -kérdezem meg pár perccel később.Lisa a tükör előtt sminkeli kék szemeit.Közelebb sétálok hozzá és a szekrényén lévő tükör előtt meg állok.Barna hajam ki engedtem
és ki sminkeltem magam.Persze, nem annyira mint Lisa, az túlzás lenne.Csak egy kis szempilla spirál
❤
Zayn and Liam
szemceruza, és vörös rúzs.Tudom korai még, de ma bulizni megyünk ezért elengedhetetlen a jó külső.Főleg Zayn miatt.Lisa telefonja rezegni kezd, ami csakis egyet jelenthet indulnunk kell. Barátnőm be fejezi a készülődést, fel veszi a cipőjét és a kicsi táskáját.Majd, ki sétálunk a hálószobájából le a földszintre.
Liam az ajtóban vár minket, Lisa megy előttem aki át öleli az említett férfit és ki megy a bejárati ajtón.
Mosolyogva lépdelek, lépdelnék el a barna hajú mellett ha nem fogná meg a karomat s húzna vissza.
-Darcy, nem fogok hazudni apádnak. -mondja szemembe nézve.Arcvonásaim meg feszülnek.Folytatja;
-Ha rá kérdez arra, hogy hol voltál.El fogom mondani hogy a legjobb barátjával partiztál. -el engedi felkaromat és hagyja hogy ki lépjek Lisa házának ajtaján.Igen, el szöktem csak azért hogy bulizhassak.Zayn miatt.Csendben ballagok ki a kocsiig, és foglalom el helyemet hátul.Be csatolom az övemet és az ablakon nézelődök kifelé, fogalmam sincs mit akarok ezzel az egésszel.Csak azt tudom; hogy ma bulizni akarok, Vele. Tudom nincs Zayn-él esélyem, de én mégis a kedvében akarok járni...Miért? Egy sóhajt engedek ki ajkaimon, Liam is be ül az autóba.El indítja a járművet és elindulunk.Lisa magából kivetkőzve fel hangosítja a rádiót és el kezd énekelni.Szegény sofőrünket figyelem, aki próbál vezetni a hiányos öltözetű fiatal lány mellett.Már mint nem úgy értem hogy; a barátnőmet stíröli.Hanem úgy hogy, na! Ő is pasiból van, Lisa meg egy 17 éves fiatal nő.És valljuk be, nem az a ronda fajta.Jó alakja van, csak kihivalkodó az öltözete és időnként még a viselkedése is.Lassan a buli helyszínére érünk, ami egy nagy ház.Pontosítva, Zayn háza.Liam le parkol a ház melletti füves részre, ahol nincsenek túl sokan.Meg várom míg le állítja a motort, és csak utána szállok ki.Lisa mellett sétálok végig az úton, be a kapun majd át az udvaron.A házikó bejáratához megyünk, ahogy át lépem a ház ajtajának küszöbét.Mintha egy teljesen más világba csöppentem volna, az embereknél egy-egy piros pohár van.A zene üvölt, s nem hagyja abba.Mindenfelé testeket lehet látni, színültig meg telt a ház ittas fiatalokkal.Körbe pillantok, a hangulat a plafonon van.Szemeim keresni kezdik Őt, de nem találják.Valaki nekem jön, s majdnem sikerül randiznom egyet a padlóval.De, nagy szerencsémre ez nem történik meg.Mert még időben meg kapaszkodok a lépcső mellett húzódó korlátban.Ki egyenesedek, és mély levegőt veszek.Milyen parasztok ezek, chh. Kézfejem a barna fából készült korlátot szorítja, miközben össze szedem magam.Eközben füttyülést hallok, nem, olyan hosszút.Hanem egy rövidet, fentről.Fel pillantok a lépcső tetejére, -az emeletre.Zayn és Liam állnak egymás mellett.Ajkaimra mosoly húzódik ahogy meg látom Őt.Tekintettem találkozik övével, s nem bírom abba hagyni a mosolygást.Ő olyan mint egy fertőzés, ha egyszer elkapod úgy maradsz.Meg fertőződve,betegesen.Meg fordulok tengelyem körül, és fel siettek az emeletre.Egyik karom testem mellett lóg, míg a másikat a korláton csúsztatom miközben lépkedek.Fel érve az emeletre, véletlenül neki megyek rózsaszín hajú nőnek aki be is szól e miatt.De nem foglalkozom vele, hanem a két férfihoz sétálok akik innen -fentről- figyelik a bulizó embereket.Zayn mellé lépek, aki megölel amikor melléje érek.Természetesen viszonozom e gesztusát, amit Liam nem igazán néz jó szemmel.S emiatt gyanakszom is rá.Tudja hogy Zayn és köztem nincs semmi olyan, akkor meg miért ilyen pipa? És az a mondata; "Darcy, nem fogok hazudni apádnak!" , mégis miben nem fog hazudni neki? Abban amiről nem is tud?! Ugyan már, így is egy életre szobafogságot adott -a semmiért, most legalább lesz rá oka is!Gyorsan ki verem a fejemből ezeket a gondolatokat, és ezt a célt, segíti a hangosan üvöltő zene és a sok ember illetve Ő elérni.
-Hogy hogy itt vagy? -kiabálja Zayn nekem.Bár, a hangja inkább suttogásnak hallatszik az emberek és a zene miatt.Felé fordítom fejem, a füléhez hajolok.Még így, magassarkúban is aligha érek az álláig.
-Nem tudom... Talán, miattad. -kiáltom.El hajol tőlem és egy ezer wattos mosollyal ajándékoz meg, amire én is csak mosolyogni tudok vörös fejjel.És még mielőtt a szemembe nézne el kapom tekintettem, s a földszinten táncoló tömeget nézzem.Milyen jól el vannak.Az alkohol mozgatja őket, és a jókedvűket is csak annak a folyadéknak köszönhetik.Hm.Gondolataim közül egy kar zökkent ki, ami a vállamon pihen, és ez a kar Zayn-é.Ezzel a tettével kicsit közelebb kerül testünk a kelletnél.A mellettünk álló férfira vettek egy pillantást, tekintette abban a pillanatban találkozik az enyémmel.És nem igazán tetszik nekem ez a nézés amolyan; "elég legyen, különben be árullak"  -nézés. Huh, rémisztő.Azokkal a mogyoró barna szemeivel olyan rosszallóan tud nézni, hogy az embernek az élettől is el megy a kedve.Na jó, ez túlzás volt.De, a lényeget értitek.Íriszeim újra a táncolókra vezetem, és figyelem a lent lévőket.Ahogyan mozognak,beszélgetnek, képeket csinálnak.Furcsa, hogy a mai tizenévesek azért mennek el egy buliba hogy képeket csináljanak.Másnap meg fel rakják a közösségi oldalakra és azt hiszik lettek valakik. Chh, hova tart ez a mai világ? Persze, ezt pont Én mondom? Aki a apjával egy idős férfiakkal haverkodik, és találkozik? Lehetséges hogy jobban járnék ha be fognám a nagy számat, de nem tudom.Valahogy, valamiért most olyan vegyesek az érzéseim.Eddig az iskolára figyeltem, most meg Rá. Egy halk sóhaj szökik ki ajkaimon, szemeim bele fáradtak a jókedvű emberek nézésébe.Alkarjaimat vissza ejtem testem mellé, és meg fordulok.Melynek az lesz a következménye hogy, a Zayn kezében lévő italt ki öntöm, Rá.A szám elé kapom kézfejeimet.Majd el kezdem törölgetni az ingén lévő ital foltot, -ezzel még cikisebb helyzetbe hozva magamat.
-Bocsánat, Én...Én...Véletlen volt. -szabadkozom, eközben Ő fel tartott kezekkel néz engem ahogyan bénázom.Kezemmel még mindig próbálom el tüntetni azt a foltocskát, de nemigazán sikerül.
-Valójában, ezzel csak rontasz a helyzeten Darcy. -mondja, arcszínem azonnal át vált vörösre.S úgy nézhettek ki mint egy rák magassarkúban és szoknyában.E gondolatomon magamban mosolygok, mint valami idióta.Ezek után, jobbnak tartom ha meg se szólalok.Még a jelenlétemmel is égetem magam.Lehajtott fejjel várom a további eseményeket, amik kis időn belül kezdetüket veszik.Meg fogja csuklómat és húzni kezd valamerre, egy szó nélkül követni kezdem.Egy folyóson megyünk végig, mondanom se kell itt is mindenhol emberek vannak.Vannak akik egymás szájában vannak, s vannak olyanok akik az italukat iszogatják egy maguk.Időnként fel pillantok, hogy el ne essek és hogy tudjam hova is tartunk.Az előttem sétáló férfi be nyit egy ajtón, ami a folyosó közepén lehet nagyjából. Hosszú folyosó... Állapítom meg a sétánkból ítélve.Ki tárja az ajtót és be megy előttem, félénken át lépem az ismeretlen helység küszöbét.Be lépve a helyiségbe, körbe pillantok.Velem szemben egy francia ágy van, pont a szoba közepén el helyezve.Jobb oldalon egy be épített gardrób van.Az ágy mellett két éjjeli szekrény foglalja el méltó helyét, és a bal oldalon egy fürdő található.Magam mögött az ajtót be csukva, lépdelek beljebb.Amikor is Zayn jön velem szembe, immáron az inge nélkül.Szemeim akaratom ellenére is oda tévednek, s felső testét kezdik pásztázni.
Íriszeim minden egyes tetoválásán végig siklanak, míg nem meg áll egy szívecskén ami a csípője bal oldalán kap helyet.Gyorsan el kapom tekintettem még mielőtt  cikibb helyzetbe hoznám magam.
Az ágy mögötti hatalmas ablakokat kezdem nézegetni, ahelyett hogy újra a testén kezdjem legeltetni a szemem.Lassan el ér hozzám, s meg áll előttem.A tenyerem izzad, annyira furcsán érzem magam.A pulzusom az egekbe szökött, és a levegővételem.Mi van velem?! ~Teszem fel magamnak a nem túl szokványos kérdést.Amit, szerintem minden lány fel tenne magának ebben a pillanatban.Gondolatmenetemet Zayn ujjai zavarják meg, melyek állam alá tévedtek és fel emelték kobakomat.Barna szemeit, az Én zöldes-barnáimba fúrja.Keze derekamra csúszik, s közelebb húz magához.Ujjperceit végig futtatja arcomon, és a tenyere tarkómat ejti fogul.
-Nem tudtam, hogy ennyire be jövők neked. -mondja, amire köpni-nyelni nem tudok.El akarok nézni, de nem tudok.Nem akarok, nem merek.Fogalmam sincs miért nem nézek félre, és miért nem kezdek tiltakozásba.Pedig, azt kellene.
-Nem jössz be. -csúszik ki a számon, bájosan el mosolyodik.Amolyan "ja persze, azért bámultál" ~ mosoly, és nézéssel néz Rám.És ha ezt így ki mondaná, biztosan ki ásnám a síromat.
-Oh, tényleg? -kérdezi, közelebb húzva magához.Kézfejeimet mellkasára helyezem és annál fogva, próbálok egy kis távolságot teremteni kettőnk között.Ami hát, kisebb-nagyobb sikerrel sikerül.Lép egyet, és vele együtt lépek én is.Közben szemébe nézzek, mert...Kényszerít! Kényszerít arra hogy a szemébe nézzek.Meg nyalja alsó ajkát.
-Mond, az előbb nem bámultál? Vagy, most nem azon rágod magad hogy meg-e csókollak? Vagy esetleg nem miattam szöktél el apucitól?  -hangja gúnyosan cseng fülemben, főleg az utolsó szavai."miattam szöktél el apucitól" .Chh...Még hogy miatta.Csak eljöttem, magamtól, Lisa-val. Tényleg ő most hol van?! Kérdéseitől rosszul érzem magam, s úgy érzem teljesen meg aláz.Igaza van, minden egyes szava igaz.De akkor is sért, az ahogyan mondta.Szemeim meg telnek könnyekkel,
s ekkor veszem csak észre a köztünk lévő pár centimétert.Ajka meg találja az enyémet, s asszem' csókolózni kezdünk.Őszintén szólva, nem tudom miért csókolok vissza.Nyelve gond nélkül csúszik át a számba, és próbálok nem meg fulladni Tőle.A lábam neki ütközik valaminek és hátra esek, valami puhára.Ő viszont, fölém támaszkodva csókol tovább.És ekkor rá eszmélek arra, hogy az ágyában fekszünk.Fejem oldalra fordítom, ezzel el szakadnak ajkaink -végre! Levegőért kapkodva terülök el a nagy ágyban.
-Zayn. -szólalok meg pár perc múlva.Miután abba hagyja a nyakam csókolgatását, végre-valahára rám figyel. -Ki kéne menünk. -javaslom, mire le hajol  hozzám s meg csókol.Ez sokkal rövidebb és lassabb, mint az előző első. Tenyere szoknyám alá vándorol, amire rá csapok csuklójára.Fel könyökölök, és szemébe nézve ingatom fejem.Kuncogni kezd majd ismét meg csókol.Ujjaim hajába vándorolnak, s meg markolják azt.Azt a fekete dús hajat.E pillanatban az ajtó ki vágódik, s mi oda kapjuk tekintetünket.Apám dühös és egyben csalódott tekintetével találkozok szembe...És már most tudom hogy innen, nem megyek ki élve.Ahogyan Zayn Malik sem...

3 megjegyzés:

  1. Huh nagyon jó lett! Bárcsak úgy tudnék írni mint te! Egyszerûen fantasztikus vagy! A blog egyszerûen csodálatos *--* minnél hamarabb hozd a kövi részt!!
    Sok pusziii ♥

    VálaszTörlés
  2. :DD Úristen!! Az utolsó két mondat mindent visz!!:DD Nagyon jó lett, várom a kövit!!:)) ❤❤ xx

    VálaszTörlés
  3. Meglepetés nálam:)) http://megszokszvagymegszokszharrystyles.blogspot.hu/2014/11/liebster-award-1.html

    VálaszTörlés