2014. február 20., csütörtök

13.Rész

                                            Hii Guys!! I'm D.És itt lenne a 13.Rész!!
                                  Jó olvasást!! Ó,és ha -esetleg-tetszett komiz,vagy
                                           iratkozz fel!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                           
                                                                                                                 D xoxo


"Van hogy olyat teszek,amit nem kéne.
De mégis meg teszem,mert egy örök vesztes vagyok."~Harry Styles


/Reggel 2014 05 07/
Érzem meleg leheletét bőrömön.S karját derekamon.Szemhéjam fel tárom.Lassan szívom a levegőt.Végig nézzek karján.Tetoválások,ékesítik izmos karját.Göndör haja arcomra hull.Csikis.Gondolataim a tegnap este képei rohamozzák meg.Ahogy neki dönt a falnak.Az az Isteni  csók.Ó,istenem mit akarok tőle?Mit?Talán, többet akarok szimpla barátságnál??Többet.Itt az ideje annak hogy be valljam magamnak.Akarom őt! Most már csak ő kell.Éjjel-nappal Ő jár a fejemben.Róla ábrándozom.Vele csókolózok.Mégsem érzem azt hogy ez szerelem lenne.Csak fel lángolás.Ennyi az egész.Igen,ennyi.Ficánkolok Harry ölelésében.Végül meg fordulok benne. Még alszik.Ajkai kicsit el válnak egymástól.Szeme csukva van.Olyan aranyos.Így.Annyira bele mélyültem arc vonásaiba,hogy csak akkor eszméltem föl amikor bele markolt fenekembe.Vissza akarok fordulni.De, nem megy.Ajkai el válnak.Beszélni kezd.
-Ő szívta ki,igaz?-kérdezi.Hangja rekedtesebb mint máskor.Mire gondol? Liam-re? Szemei még mindig csukva vannak.Nyelek egyet.
-Mégis mi a fenéről beszélsz? Harry.-kérdezek vissza.Tudom hogy gyűlöli ha ezt csinálom.Közelebb von magához.Kezeim automatikusan teszem mellhasára.Kis távolság tartás.Újra beszédbe kezd.
-Liam-ről. Ő volt, igaz.Tudom hogy Ő tette.-mondja.Halk,mégis tele van indulattal.Miért érdekli ennyire a szerelmi életem? Ó,bárcsak tudnám.
-Neki barátnője van.-motyogom fájdalmasan.Fáj,az amit Sophia-val tettem.És most már mindent bánok.Hiába,már túl késő.Már két csók csattant el köztünk. Kettő. Harry szemei fel nyílnak.S pont, látja ahogy le törlök egy könnycseppet.Tekintette fagyos.Mint mindig.Meg fordulok karjai közt.Lányomat fürkészem,ki még alussza az igazak álmát. Mostanában gyakran játszadozom azzal a gondolattal,hogy mi lenne ha egy család lennénk?Jó lenne? Harry el fogadná Darcy-t lánya ként? Vagy pofon vágna,és le ribancozna.Gyorsan el hessegettem-e gondolataim.El veszi kezét derekamról,és ki mászik ágyából.El eresztek egy nagy sóhajt.És próbálok vissza aludni.E kísérletem kudarcba fullad.Halkan ki bújok a pihe-puha ágyból.Fel nem ébresztve Darcy-t.Elő szedek egy egyszerű szettet,és a fürdőbe zárkózom.Ha jól láttam,oda kint süt a nap.Ami egyet jelent azzal hogy ma csodálatos időnk lesz.Az éjszaka folyamán tovább utaztunk.És jelenleg is úton vagyunk.Miközben ezen gondolkodom,föl kapkodom vackaim magamra.
Tudom,egy anyukának nem kéne így öltözködnie.De az Isten szerelmére 18 vagyok! Lapozunk.Meg fésülködöm,s hosszú barna hajam ki engedve hagyom.Rakoncátlan tincseim,vállamra omlanak.Miután sikerült rendbe szednem magam.Ki ballagok a "nappaliba".Mivel a többiek így se úgy se fognak mostanában fel ébredni,ezért elő szedem könyveimet. Majd tanulgatni kezdek.Göndör hajú "Sátán"-om, idő közben   vissza verekedte magát ágyába. A matematikával kezdem.Folytatom a fizikával,és a kémia kerül sorra.Oly annyira a tanulásra koncentráltam,hogy nem vettem észre mellettem a Szőkét.
-Mi jót csinálsz?-kérdezi.Pár perc után.Lassan be csukom tankönyveim.És el pakolgatom azokat.Majd válaszolok;
-Tanultam.Ha már ennyi szabad időm van.-mondom.Ismét vissza helyezkedem a kényelmes bőr ülésbe.
-Értem.-bólint-Figyelj,a tegnapi csók az...az...-dadogja.Mutató ujjam szájára helyezem.S be fejezem helyette mondatát.
-Csak a játék miatt volt.Tudom.-mosolygok rá kedvesen.Ki fújja bent tartót levegőjét.Szívére rakja kezeit.Meg szólal.
-Huhh. Már azt hittem más hogy veszed.-mondja.Látszólag  meg könnyebbült. Fel pattan,s a konyha részhez szalad.Nevetek.Amit ez a fiú csinál,ilyet még életemben nem láttam.Mindent ki pakol a szekrényekből,és szó szerint a feje tetejére állítja a konyhát.Közben meg érkezik Liam és Louis. Lopva Liam-re pillantok.Arcán meg bánást veszek észre.Mi mást vártam? Ő soha nem csalná meg a barátnőjét. Niall elénk rakja az ételt.És mi lassan meg reggelizünk.Zayn és Harry is össze szedi magát.Ahogy lányom is.Heten ülünk a kis asztalnál.   Csöppségemet etettem, közben magamon érzem tekintetét. Amikor felé nézzek,el kapja szemeit.Magamban sírok. A reggeli el fogyasztása csöndben telik.Miután mindenki össze kapta magát.Megérkezünk.Bár fogalmam sincs hol vagyunk,melyik ország részen.A kilátás itt is gyönyörködtető.A buszunk egy szállodához érkezik.Mi itt szállunk le.Az öt csillagos hely előtt,sok lány áll. Directionerek. Nagyon el kötelezettek. Mit meg mondjak.Be siettünk a szálloda elő terébe.Paul ott áll a recepciónál,s valamit dumál.Mikor észre vesz minket,felénk jön. El ér hozzánk.
-Jó reggelt fiatalok!-kezd bele-Itt vannak a szoba kulcsai.-lengeti meg előttünk a fém darabokat-Harry egy szoba, Liam egy szoba ,Niall Zayn és Louis ti egy szobába lesztek.Daniella ti is külön szobában alszotok.-fejezi be.Ki osztja a kulcsokat.A lifthez sétálunk.Épp hogy de mind be férünk.Mindenkinek a szobája egy emeleten van.Az én szobám Zayn-kel szemben áll,mellettem pedig Harry-é van.A mi szobánk a 669-es számú. Kulcsot a zárba helyezem,s el fordítom.Ami a szemem elé tárul.Ez is csodálatos. Jó élete van Harry-nek az biztos! Meg kell tartanom ezt az állást! Meg!!!!!!!!!!! Lányom az ágyra rakom.Míg csomagjainkat,el rendezem.Pár perc múlva Paul jelenik meg és mondja a mai munka beosztást.Kicsikémet oldalamra kapom,és indulunk.Le érve a szálloda ajtajáig.Még több rajongó van.Mint húsz perccel ez előtt.Biztonsági örök segítségével jutunk el az autóhoz.Azzal pedig megyünk az arénához.Az utat a srácok végig hülyéskedik. Én persze csak az ablakon bámészkodom.Az arénához érve el vállnak útjaink, a fiúkkal.Ki válogatom ruháikat és a nézőtérre megyek/megyünk.             


                                 Harry Styles 

A próbát alig bírtam ki.Nem tudok úgy Liam-re nézni ahogy általában.Undor járja át testem ha rá emelem tekintettem.Helyette inkább ex csajomat figyelem.Lányával ül tőlünk 30 méterre.Amióta újra találkoztunk gyötör a kérdés.Kitől van gyereke? Éjjeleket nem alszok miatta.Órákig töröm rajta fejem.Még se találom rá a választ.Habár,az is lehet hogy Dave ejtette teherbe.Annyit voltak együtt hogy ez lehet a legjobb indok.Hosszú haja melle aljáig ér.Egészen háta közepéig.Gyönyörű barna szemeit lányán tartja.Meg változott.Nagyon.Az egyetlen egy ami meg maradt régi énéből talán,a stílus érzéke.Szeret öltözködni.Nem mondja,de tudom.
-Hé haver! -bök oldalba Zayn-Gáz van?-kérdezi,bele túr korom fekete hajába.Halványan el mosolyodom.
-Nincs,mi lenne?-vigyorgok.El megy mellölem.Még le megy pár dal.Utána az öltözőbe vesszük az irányt.Mindegyikünk ruhája szépen el van különítve egymástól.Fel kapom saját gönceimet,és az öltöző fülkébe zárom magam.Nehezen,le rángatom ruha darabjaimat.És helyükre fel kapom sajátjaimat.Elő halászom Iphone-om. 18:55-öt percet mutat.Szuper!Öt perc és kezdődik a koncert. Gyorsabbra veszem a tempót.
-Srácok!! 2 perc!! -kiabál kétségbe esetten Paul.Ki rohannunk öltözőinkből,és a színpad felé futunk.Épp hogy ki érünk.Máris éneklünk.Az Alive című számunkkal kezdünk.Ezt követi a Little Black Dress. És így tovább. Több mint 30 szám megy le.Az előadás közepén jobbra pillantok.Nincs itt.Daniella nem néz engem.Miután szembesültem e ténnyel,tovább bohóckodtam.A többiekkel együtt.Hála Istennek gyorsan el ment az idő.Félre értés ne essék.Szeretem a rajongóimat.Sőt,imádom őket! Hisz miattuk vagyok most itt ahol.Váltsunk témát.Be siettek az öltözőmbe.Kapkodva le cserélem ruháimat.A többiekkel a folyóson találkozom.Együtt megyünk el a fekete le sötétített ablakú járműhöz.Be szállunk.A szállodáig nem állunk meg. Liam nem tart velünk.Állítólag Sophia-val mennek valahova.Mind egy nem is érdekel.Leszarom mit csinálnak.Miközben agyam át járja a düh,és a féltékenység megérkezünk.Én lógok meg elsőnek.Szó szerint.Nem akarok most senkivel se beszélni,se érintkezni.Senkit sem akarok ma.Senkit.Lassan battyogok  föl felé a szobámba.Közben mobilom nyomkodom.Fel lépek twitterre,semmi érdekesnek mondható nincs.Így hát le lépek.Idő közben meg érkezek a nyolcas emeletre.Kulcsom,a lyukba teszem.El fordítom.Kattan a zár.Be lépek és körbe nézzek.Ma is egyedül alszom.Sóhajtva be csapom magam mögött az ajtót.Le veszem dzsekim,és hanyagul a földre dobom.Cipőm le rugdosom magamról,ahogy a zoknim is.
Az ágyra ülök,hátam és fejem az ágy támlának döntöm.Ismét telefonomon pötyögök valami érdekes dolog után.Az idő pedig;22:17 perc.Arra eszmélek fel,hogy egy hosszú barna hajú miniszoknyás lány lépdel ágyam felé.Gyönyörű hosszú lábai vannak,melyeket egy fekete magassarkúba rejt el.Nem látom arcát.Mivel sötétség járja át a szobám.Az ágyamra ül.Közel hozzám.Le veszi cipőjét.S lábam közé mászik.Térdeim fel vannak húzva,és az között van.Melle ki látszik ruhájából.Fejét nyakam hajlatába dugja.Finoman csókolgat.Csiklóját nekem nyomja.Aprónak mondható kezei, mellkasom simogatják.Kezem csípőjére helyezem,s lassan el lököm magamtól.Amikor szembesülök a személlyel.Le fagyok. Sophia. Mi a francot akar tőlem?~villan meg bennem egy kérdés.Meg nyalja alsó ajkát.És le smárol.Nyakát meg ragadom,és meg tartom.
-Mi a faszt csinálsz?-kérdezem.Egy csöpp kedvesség sincs szavaimban.Nyel egyet,térdére ül.Fejét le hajtja.El engedem nyakát.Meg ölni azért nem akarom.Nem válaszol.Ujjaim álla alá helyezem,s fel emelem azt.Mélyen a szemébe nézzek.Nem tartom őt rondának.Szerintem szép lány,de ennyi.Ajkait enyémre helyezi.
Szenvedélyesen csókol.Úgy ahogy az előtt még nő soha.Rám ül lovagló ülésben.Ami be indít.Kezeim csípőjére helyezem.Combja alját simogatom.Ő sem tétlenkedik sokáig.Fel gyűri pólóm alját,majd meg szabadít tőle.Fordítok helyzetünkön.Alám kerül.Csókunk át megy vadba. Csók csatázunk.Kicsit meg emelem,kezem pedig hátára helyezem.Közben el vállunk,levegő hiány miatt.Le szagatom róla mini ruháját,és a szoba végébe dobom.Teste egész jó.De Daniella-é jobb.Bele harap alsó ajkába,ahogy végig méri kitetovált felső testem.Még jobban be indít.Ajkaim nyakához irányítom.Szívom bőrét.Közben,ujjaimmal simogatom bugyiján keresztül.Érzem ahogy nedvesedik.Abba hagyom kínzását.Le mászok róla.Kérdőn figyel.Rossz fiús mosolyt eresztek felé.Ki csatolom övem.Az ajtó hirtelen ki nyitódik.Oda kapom zöld szemeim. Liam áll ott.Arcára az értetlenség ül ki.Mikor meg látja barátnőjét fehérneműben az én ágyamban.
Vissza csatolom övem.A következő pillanatban Liam a földre teper.Kapok egy jobb horgot,majd egy balt.Nem hagyom tovább.El kapom jobb csuklóját.
-Liam hagyd abba! -kiabál Sophia. Mi mást is vártam egy lánytól.Kedves banda társamtól kapok még egy jobb horgot.Én is adok neki egyet.
-Hogy teheted ezt!! Te szemétláda! -kiabál rám!Közben tovább verekszünk.Mind ez idő alatt Zayn és Louis ront be a szobába.Miután -gondolom- Sophia szólt nekik.Zayn le szedi rólam Liam-et. Engem pedig Louis fog le. 

1 megjegyzés: