2014. február 22., szombat

14.Rész

                                                 Sziasztok!! I'm D.És ez itt a 14.Rész!!
                                              Komizni,feliratkozni ér!!!! :) :'D
                               Ó és ha már elég jó ideje olvasod a blogot akk:  csatlakozz
                                                 Jó olvasást kívánok!
                                                                                                           D xoxo






Sophia zokogva figyeli mi történik.Louis-on látom hogy alig bírja tartani a dühös férfit.Újra meg próbál felém jönni,de Louis kitartó.Nem engedi a közelembe.Testem megfeszül.Miért engem hibáztat?! Az a ribanc kezdte!Minden miatta van.A levegőben érezni lehet a feszültséget.Habár,ki az aki ilyenkor nyugodt marad?!
A megrémült lány Liam-hez rohan,és így próbálja nyugtatni őt.Jut eszembe,még mindig fehérneműben van.~jön elő perverz énem.
-Liam,kérlek nyugodj le.Nem történt semmi.-mondja Louis-on keresztül.Rá emeli szemeit.Melyek lángolnak a dühtől.Csönd ül rajtunk.Bár,tudom,ez nem marad így sokáig.Zayn,és Louis figyelme egy pillanatra sem lankad.Hisz jól tudják,bármikor egymásnak eshetünk. Liam hangosan fújja ki levegőjét.
-Nyugodjak le?-kezd bele,nem emeli hangját-Hogy a francba képzeleted ezt?! Mi az hogy nem történt semmi.Fehérneműben fetrengtél az ágyában! A banda társamról beszélünk Sophia! Mit képzeltél?! Mit?!!-emeli feljebb hangját.Teljesen jogosan.Be vallom nem volt szép amit tettem/tenni akartam.De semmi se történt.Csak egy csók.Mind egy. Tovább kémlelem a szerelmes párt. Liam tovább beszél.
-Hiba volt benned meg bízni.Óriási hiba.-nevet fel kínosan-Mit akartam tőled?Mi az amit annyira akartunk egymástól?-fejét ingatja- Szakítok veled Sophia. Mától kezdve nincs barátnőm.És ahogy látom,Harry Styles nevű barátom se.-be fejezi mondandóját. Sopiha fel szólal.
-Igen Liam? Hiba voltam?Tudod mi volt a hiba?!- Liam kérdőn néz a lányra-Daniella! Amióta megismerted megváltoztál.Az a szajha tett minket tönkre! Minden miatta van!-kezd keserves zokogásba-És ami a legszomorúbb, hogy bele szerettél!-vágja a képébe-El vett tőlem téged!De,most már leszarom!És tudod mit! Szívesen le feküdtem volna Harry-vel!-mondja.Majd ki rohan a helységből.Legalább őszinte volt. Liam-re pillantok.Közeledni kezd felém.Zayn-t el löki.És a falnak nyom.
-Azt hittem a barátom vagy Harry.-mondja.Hangján érezhető a csalódottság.El lököm magamtól.Így egy-két méter távolság keletkezik köztünk.Nekem feszül.Nem érdekel.Mondani kezdem a magamét.
-A barátod vagyok.De arról nem tehetek ha nem elégíted ki jól.-vigyorgok rá.Hiba volt.Már csak az öklét ízlelhetem meg.Ismét kaptam egy jobb horgot.Ennek következtében el torzul arcom.
-Szemétláda vagy! De én legalább el mondhatom magamról hogy volt már tartós kapcsolatom.-mondja,és el megy.Zayn és Louis engem figyel.Ujjaim végig simítom ajkamon.Vért észlelek rajta.Be rohanok a fürdőbe,és arcot mosok.Tekintettem bele meresztem a tükörbe."Szemétláda vagy! De én legalább el mondhatom magamról hogy volt tartós kapcsolatom!" ~szavai víz hangoznak fejemben.Öklöm a tükörnek vágom.Össze törik.Apró darabokra.Ahogy anno a szívem is.



                           Daniella Hudson

Kiabálások sorozata után,ajtó csapódás.Mi a fene történt? ~bukkan elő bennem egy kérdés.Az előbb mintha Liam-et hallottam volna.De az nem lehet,hisz Liam mindig nyugodt.Mindegy is.Az ő dolguk.Nem az enyém.Be takargatom lányom,és vissza szendergek álmaimba.Szépséges álmaimból,egy alak ver föl.Valaki itt van velünk.Fejemben meg szólal az a bizonyos riasztó.Fejem fel emelem.Egy árnyék.Ki lehet az? Be vagyok tojva.Mi van ha meg akar ölni?! Mit akar ez tőlem?!!! El ér az ágyamhoz. Darcy-t még jobban magamhoz húzom.Nem ébred föl.
-K...Ki vagy te?-hangom remeg.
-Louis vagyok!Velem kell jönnöd.-motyogja,ha minden igaz Louis.Kezem az arcához emelem.Meg próbálom ki tapogatni hogy tényleg ő-e az.Ő az.
-Mi? Miért?!-mondom halkan.Közben fel kapcsolom az éjjeli lámpát.Szúrja szemem,az éles fény.Párat pislogok.Már sokkal jobb.Kérdőn nézzek az oldalra nyalt hajúra.Sóhajt.Idegesnek tűnik.
-Liam segg részegre itta magát!-kezd bele-És darabokra szedte a szobáját.-még mindig nem értem mihez kellek én,-És a te nevedet hajtogatja.-fejezi be.Szívverésem mintha ki hagyott volna egy ütemet. Liam az én nevemet mondogatja.Teljesen zavarban vagyok.Bólintok.S ki mászok a biztonságot adó ágyból. Nyújtózkodok egyet,majd meg nézzem mennyi az idő.23:49 van.Uram Atyám, ezek nem szeretnek aludni vagy mi van?
-Várjunk csak,ki fog vigyázni a lányomra?-karjaim össze fonom mellkasom előtt.Felvonom  egyik szemöldököm.Válaszát várom.
-Majd én.Csak kérlek menny már!-szól rám.Teljesítem kérését. Darcy-nak adok egy puszit,és el lépkedek az ajtóig.Ki nyitom,majd halkan be csukom azt.A francba! Pizsama van rajtam.Ami egyet jelent ezzel= Póló és bugyi.Hát ez marha jó.Mind egy.Lábaim egymás után rakodom,míg nem elérek Liam ajtajához.Kopogok egyet.Nem jön válasz.Lassan kilincsre helyezem aprónak mondható kezem,és le nyomom.Résnyire kinyitom,és be kukucskálok.A szoba a feje tetejére van állítva. Liam háttal áll nekem.És-ha jól látom-egy üveg alkoholt tart a kezében.Beljebb botorkálok.Az ajtót halkan csukom be.Lassan el érek a dülöngélő férfihez.Meg csap parfümjének illata,mikor közelebb merészkedem.Kezem óvatosan az Ő hatalmasára helyezem.
-Liam...-keresem a szavakat.De nem tudok mit mondani,hisz azt sem tudom hogy miért van ilyen állapotban.Kezem meg szorítja,közben bele kortyol italába.Halom ahogy mozog ádámcsutkája.Majd kezét vissza helyezi teste mellé.Keresem a hangom.Nehezen találom a megfelelő szót,szavakat.Az előttem álló férfi hangjára eszmélek föl.
-Miért tette ezt? Ennyire unalmas vagyok?-mondja el halló hangon-Azt hittem,hogy többet érek neki.Bíztam benne!-felém fordul-Ő pedig hátba támadott.-egy könnycsepp folyik le arcán.Mégis miről beszél???
-Liam, miről beszélsz?-motyogom.Rám emeli mogyoró barna szemeit.Melyekben fájdalmat vélek fel fedezni.
Ajkai el válnak,így szól.
-Sophia és Harry-nyel egyet -majdnem le...lefeküdtek!-mondja,hangjából ítélve,dühös,csalódott.Szemeim kitágulnak. Harry tényleg ezt tette volna a barátjával?Ezt nem tudom el hinni.Tehát tényleg egy gazember. Az aki ilyet akar tenni/tesz.Az az! Ismét az előttem sírdogáló férfit kémlelem.Az üveg ki esik kezéből.Felém kezd dőlni.El veszíti egyensúlyát.Karjaimmal utána nyúlok.Félig sikerül meg tartanom.De nehéz.Nem arra értem hogy dagadt.Hanem arra hogy nekem az Ő test súlya túl sok.Főleg így hogy részeg.
-Liam, aludnod kell.-mondom.Közben - nagyjából- talpra áll.Egyik karját át dobom vállamon.S test súlyát próbálom magamra helyezi.De meg tartja magát.El botorkálunk az ágyig.Már ami maradt belőle.Ágyára ültettem, és hátára döntöm.Nem félre érteni!Le veszem cipőjét,az ágy mellé teszem.Le oltom a villanyt.Amint el indulnak lábaim az ajtó felé,valaki meg ragadja csuklóm.Tekintettem Liam-re vezettem.Könyörgően néz rám.
-Aludj ma velem.- kezd bele- Baby, kérlek.-motyogja.Kezd hatni az alkohol.Nem gondolkozom,csak cselekszem.Észre se veszem,de a következő pillanatban már mellette fekszem.Karja védelmezően fonódik derekam köré. Biztonság érzetet ad.Be szívom alsó ajkam.Ujjperceit végig futtatja karomon.Nyakamról el söpri hajam.Ajkaival gyengéd csókokat hagy rajta.Bele remegek.Fölém kerül teste.Még mindig csókolgat,harapdál.Hátamon fekszek.Alatta.Nehezen veszem a levegőt.Szemeim csukva tartom.Nem akarok azokkal a szemekkel farkas szemet nézni.Aprócska kezem mellkasára helyezem.
-Liam,- lihegem- ne..nem szabad.-susogóm fülébe.Abba hagyja.Fülembe suttog.
-Miért?-morogja- Nekünk mindent lehet Daniella, mindent.-Folytatja amit az imént félbe hagyott.Kezem fel vezettem hátán.Hajába temettem.Kanos. Állapítom meg,mikor ágyékát nekem nyomja.Le kell állítanom.
Nyakamról,arcomra tér át.Végül ajkait az enyéimre ragasztja.Lassan,szenvedélyesen csókol.Nem tudok sokáig ellenállni.Vissza csókolok.Cirógatom tarkóját.Ágyékát nekem nyomja.Bele nyögök csókunkba.Levegő hiány miatt el vállunk.Oxigénért kapkodom. Liam újra és újra meg csókol.Mindet viszonzom. Majd amikor utolsó csókocskánk is véget ér.Végig simítom arc vonásait.Nyelek egyet.
-Aludjunk.-puszilom szájon.Mellén fekszik.Pontosabban mögém.Hátat fordítok neki.Fejem a párnára helyezem.Érzem meleg leheletét nyakamnál.Karját pedig derekamnál.Istenem.Miért hozol minket mindig össze? Miért?~ilyen,és ehhez hasonló gondolatok cikáznak fejemben.Melyeket-e mondat űz el.
-Aludj jól Kicsim.-motyogja hajamba.Könnycsepp csordul le arcomon.Utoljára Harry szájából hallottam ezt.Miután meg vert.Felejtsd el azt a gyökeret!! Törődj Liam-mel!! 
Szép lassan álomba merülök.Ahogy Liam is.És gyönyörű álmaimba csöppenek.

                      

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! Édesek Liammel, de azért én még mindig reménykedek, hogy Harryvel minden rendben lesz. :) Várom a kövit!<3

    VálaszTörlés