2014. február 25., kedd

15.Rész

                                        Sziasztok!! Itt lenne a 15.Rész!!
                                  Nem tudom hogy sikerült.Abban reménykedem
                           hogy el nyeri majd a tetszéseteket!!!!!! Puszii♥♥
                                                                                                           D xoxo






/Reggel/

Szemhéjam lassan nyitom fel.Valamin,vagy valakin fekszem. Liam-en. Fel tápászkodom róla,s ki mászok ágyából.Végig nézzek rajta.Kínzol édes! Kínzol!! 
A kijárat felé veszem az irányt.Kezem kilincsre teszem.Le nyomom.Át lépem a küszöböt.És máris a folyósora csöppenek.Be csukom az ajtót.Ügyelve arra hogy senkit se ébresszek fel.Meg fordulok, mert eddig háttal voltam saját szobámnak.S zöld íriszekbe ütközöm.Lélegzetem torkomban akad,mit keres itt ilyen korán?! Karjaim össze fonom mellkasom előtt.Padlóra szegezem tekintettem.
-Harry,-töröm meg a kínosnak nevezhető csendet.Lábfejem érdekesnek minősül,azt kezdem figyelni.Mintha érdekes lenne.Hallom ahogy be szívja a levegőt.Majd ki azt.
-Daniella,-szólal föl ő is.Nem nézzünk egymás szemébe.Már mint én nem merek.
-Gondolom jó éjszakátok volt.-mondja,közben be zárja szobáját.Rá emelem szemeim.Ő is így tesz.Azonnal terelem a témát.
-Hallottam hogy volt valami közted és Sophia között.-mondom.Ajtóm felé teszek egy lépést.Szeme el sötétül.Felém közelít.De nem ér el hozzám.Kezeim testem mellé helyem.Ajkai el vállnak.
-Semmi közöd hozzá!-sziszegi fogai közt.Még egyet lép.Már egészen közel vagyunk egymáshoz.Mégsem érünk össze.Le nyelem a torkomban lévő gombócot.
-Fejezzük ezt be Harry.- szólalók meg,bő 2 perc után- bele fáradtam már.-mondom.Végig szemébe nézzek.
Kérdőn figyel.Jobb szemöldökét,égnek emeli.
-Mégis mibe?-vág értetlen fejet. Ó a kis ártatlan.
-Abba hogy folyamatosan veszekszünk.-akadok ki-Miért kell kötekedned velem?-mélyen szemébe nézzek -Mi bajod van velem? Mi?! Harry elegem van belőled! -próbálom kontrollálni magam.És a végét már nem is mondom el.Mert tudom hogy a keze az arcomon csattana.Idegesen bele túrok hajamba.Félve pillantok rá.Meg nyalja alsó ajkát.Melyek azonnal el válnak.
-Hogy mi bajom van?-kérdezi,-Az hogy be törtél az életembe!- lép egyet- Ki foglak rúgatni Daniella!-mondja fenyegetően.
-Igen? Na és hogyan? -bátorságom kezd meg mutatkozni.Ahogy egyre jobban szócsatázunk.Ismét be nyálazza alsó telt ajkát.
-Majd meg tudod.-szünet-Könyörögni fogsz hogy meg dugjalak! - kezét fejem mellé teszi,meg támasza magát.Hátrálok.Az ajtó félfának ütközik hátam.Nyelek egyet.Megint fenyegetőzik.Csönd telepszik ránk.Mit akar tőlem? Mit?!!!
Ajkaim el vállnak. Így szólok;
-Mit akarsz Harry?-bátorságom alább hagy.Hangom meg remeg.Kezdek félni.Nyelek egyet.Mosolyra húzza mocskos ajkait.
-Azt akarom hogy szenvedj!Látni akarom ahogy sírsz.-mondja,és nem veszi észre hogy szavainak súlya van.Hatalmas súlya.Könnyek gyűlnek szememben.De nem engedem útjára őket.Szemem meztelen lábfejemre akasztom. Utálom ha ilyeneket mond.Habár ezt csak egyszer mondta nekem.Most
Kínosan fel nevetek,s újra farkas szemet nézzünk.Zöld íriszei engem vizslatnak.
-Sajnálom Harry, de arról már le maradtál.-motyogom-Túl sokszor sírtam érted, értelmetlenül..el eresztek egy könnycseppet.Szeme végig követi.Szipogok egyet. Meg fáztam. Állapítom meg.Nem kéne mezítláb mászkálnom. Ajkait enyémre helyezi,megcsókol.Ez nem az a gyors,szenvedélyes.Inkább  lassú,fájdalmas csók.Nem viszonzom. Mikor ez  el jut tudatáig,fel adja.S el válik tőlem.Zöldjeit az én barnáimba fúrja.
-Tönkre foglak tenni.-szájon puszil.El löki magát a faltól.És el sétál.Még nézzem távolodó alakját.Meg fordulok,s be bicegek szobámba.Louis az ágyon fekszik.Horkol. De nagyon aranyos.Barna tincsei arcába hullanak.Meg mosolyogtat látványa.Ahogy keze át karolja lányom kis testét.Halkan el osonok bőröndömig.És elő szedek belőle néhány ruha darabot.Ezekkel együtt elő varázsolom telefonomat.Kezembe kapom őket,és be siettek a fürdőbe. A mosdó kagylóra rakom ruhámat.Bele nézzek az elém táruló nagy tükörbe. Egy lányt látok,aki mindjárt el sírja magát.El űzöm a negatív gondolataim.És le vettem pizsamám.Magamra aggatok egy tiszta fehérneműt.Testem pedig ezekbe rejtem. Egy fekete "Fuck Swag" sapka alá bújtatom barna hajam.Míg felső testemet egy haskilétszós pólóba.Lábaim vöröses picsa gatyába.
Ehhez hozzá párosítok egy fekete csizma szerűséget.Miután ezzel meg vagyok,telefonom kezembe veszem.És Dave-et  tárcsázom.Fülemhez emelem a készüléket.Várok.
-Szia Törpe.Hogy vagy?-szül bele.Mosolygok.Végre hallom a hangját.
-Szia, jól.-válaszolok.Ez a bizonyos "jól" válasz azt rejti hogy: borzalmasan,csalódottan,összetörve,megalázva.Sóhajt.Tehát vette a lapot.Újra meg szólal.
-Mi történt?-kérdezi.Hangján érzem hogy meg feszül.Mindig ez volt ha Harry-hez köze volt.
-Majd személyesen.Jó?-hangom remeg.És a szavak is alig akarnak ki jönni számon.
-Legyen.-adja meg magát-Ma utaztok Los Angelesbe? -kérdezi
-Öhm...Azt hiszem igen.De nem vagyok benne biztos.-válaszolok.
-Itt találkozunk.De ha az a csicska bántott mond meg,oda megyek és helyre teszem!-fenyegetőzik.Nem szeretem ha ilyen.Túl komolyan veszi ezt a dolgot.
-Dave semmi ilyen nem történt.Le kell tennem,akkor majd beszélünk.Puszi.-mondom.Bontom a vonalat.Vissza megyek a szobába.Louis már ébren van.Az ágyon ül.Felé veszem az irányt.Mosolyogva ülök mellé.
-Jó reggelt.-motyogom.Mivel még Darcy alszik.Meg rázza fejét,s nagyokat pislog.Vicces látvány.Bele túr hajába.Így az nagyjából be áll.
-Neked is.-mondja- Liam? Alszik?-halmoz kérdéseivel.Lányomra szegezem tekintettem.Válaszolok;
-Igen,alszik. Tegnap rendesen ki ütötte magát.-mondom.Ismét szemébe nézzek.Bólint.
-Megyek.Biztos fáradt lehetsz.Hagylak titeket aludni.-fel áll.Az ajtóhoz sétál.Még utoljára vissza tekint rám.Majd fel tépi a fa darabot.Le lépet.Nagyot sóhajtok.Hátamra dőlök.Miért akarja azt hogy szenvedjek?Hisz Ő hagyott el.Miért nem jó neki a béke? Ennyire utálna."Azt akarom hogy szenvedj"  ~szavai visszhangoznak fejemben.Mit is képzeltem? Hogy meg változott,hogy jó kisfiú lett? Ugyan már,ugyan olyan mint volt.Kegyetlen,erőszakos.És nem hiszem hogy ez egy hamar meg változik. Sőt,ez csak rosszabb lesz.És amit tett.Még Liam-et is darabokra törte. Szegénykém.Amit tegnap este tapasztaltam nála.Szerelmes.Igen az.Egy férfit sem láttam még így egy nő miatt.Értem egy fiú sem szenvedett így.Ahogy Liam Shopia-ért.
Sophia nem becsüli meg azt amije van.Nem is értem miért. Liam az egyik legjobb férfi a földön.Segítőkész,vicces,gondoskodó,intelligens.Kevés ilyen embert ismerek.Fejem balra fordítom.Tökéletes kilátásom van Darcy-ra. Amióta itt vagyunk sok minden történt. Harry-vel újra össze hozott a sors. Liam-mel pedig örvénybe sodort. Mi lesz ennek az egésznek a vége? Ahj.Inkább alszom.Ki tudja tegnap meddig voltam fent.Szemhéjam le hunyom.Hiába próbálkozom.Nem tudok aludni. Forgolódok jobbra-balra de semmi.Halk kopogást hallok. Ki lehet az?~ gondolom magamban.Közben ajtót nyitok.Nagy meglepetésemre Liam az.Halványan el mosolyodik.
-Szia. -szólal meg -Be jöhetek?- kérdezi,pár másodperc el teltével.Össze szedem magam.
-Szia.Persze.-mosolygok biztatón. És el állom útjából. Hogy be tudjon jönni.Lábát át teszi a küszöbön,majd beljebb halad.Halkan be csukom magunk mögött az ajtót.Követem.Az ágyon foglalunk helyet.Ő lányomat kémleli,míg én Őt.Csend uralkodik.Meg nyugtató.
-Daniella,-szólal föl -beszélhetünk? -emeli rám gyönyörűnek nevezhető szemeit.
-Persze.Egyébként,jobban vagy?-motyogom.Meg gyötört arca mindent el árul.Biccent egyet az erély felé.Bólintással jelzem,hogy értem célját.Fel állunk,és el sétálunk az erkélyig. Liam el tolja az üveg ajtót,előre enged.El hadarok egy "köszönöm"-öt.A korlátra helyezem alkarom.Azon támaszkodom. Ő is hasonló kép tesz.A csend kezd kínossá válni köztünk.Mégsem szólalok meg.Ez ellen inkább Ő tesz.
-Louis mondta, hogy Te jöttél be hozzám az este.-kezdi el -Figyelj Dani,én semmire sem emlékszem.Vagyis néhány dologra igen.De, nem vagyok benne biztos.-szünet-Arra szeretnélek kérni hogy meséld el azt amit tegnap történt.Kérlek.-idő közben szembe fordított magával.Jaj ne,nem akarom neki el mondani azt a rész amikor csókolóztunk.Le nyelem azt a bizonyos gombócot.Mély levegőt veszek.Mindent mondjak el? ~teszem fel magamnak a kérdést.Kezeit el veszi derekamról-eddig ott voltak-és hátrébb lép.Nyugii!! 
-Be mentem hozzád.Már részeg voltál.Oda mentem hozzád,és megfogtam a kezed.-szünetet tartok-Hogy el ne ess.Utána, mivel, majdnem össze törted magad, el cipeltelek az ágyadhoz.-mély levegőt veszek-Ott akartalak hagyni.De Te meg fogtad a kezem.-ujjaimat babrálom -Azt akartad hogy veled aludjak.Én pedig teljesítettem-e kérésed.Ezek után, csókolgatni kezdtél,majd magad alá gyűrtél.És csókolózni kezdtünk.-vallom be.Nem merek a szemébe nézni.Érzem,ahogy arc színem kezdi át váltani magát.A simáról vörösre.
Szakaszosan veszi a levegőt.Nyel egyet.
-Daniella,ugye több nem történt?-kérdezi.
-Nem.-azonnal választ adok- Liam, tudom hogy csak az alkohol miatt volt.-félve pillantok rá szempilláim alól.Gőzöm sincs miért de könnyek gyűlnek szememben.Talán azért,mert Liam nem önszántából csinálta?
Szemei kétségbe esetten követnek.Kínos csend áll be. Gyűlölöm ezt.Ujjperceit állam alatt tartja.Föl emeli arcom.Mogyoró barna íriszeit nézzem.Nyel egyet.Nehezen veszi a levegőt.Be nedvesíti alsó ajkát.
-Mi van ha, nem a szesz miatt volt?-kérdezi,vagy mondja nem tudom.Ezt hogy érti?Nem tudok tovább gondolkodni mert az ajkait enyémre tapasztja.Lassan csókol,szinte kínoz.Csókold már meg!!  ~parancsol rám agyam.Ajkaink együtt mozognak.Közben érzem ahogy hatalmas kezét derekamra csúsztatja.Karjaim nyaka köré fonom.Míg ajkaink lágy táncot járnak.Ám levegő hiány miatt el vállunk.Levegőért kapkodom.
Megint megtörtént. Megint.Legalább most józan.Egymást pásztázzuk.A csend amely köztünk lebeg,egyáltalán nem kínos.Nekem legalábbis nem.
-Fejezzük be,-motyogom-kérlek.-szemem fájdalmasan hunyom le.Ez nem jó.Hisz Sophia-val tegnap össze veszettek.Alig telt el egy kis idő.Helytelen az amit teszünk.Rossz. Mindkettőnknek meg van a maga élete.Nem kell össze kutyulni.Ujjai iszonyú lassan mennek végig arcomon.
-Mit Daniella?-szólal meg-Hisz még el sem kezdtük.-Kinyitom szemeim.Közel vagyunk egymáshoz.Ismét.Kézfejem végig húzom tarkóján,bicepszén,alkarján.Végül kezemet kezére teszem.
Fel sóhajtok.
-Liam, ez csak egy fel lángolás. És ezt te is pontosan tudod.-mondom.Kezét le hámozom magamról.Kérdőn néz rám.Hátrébb lépek.Nyel egyet. Hallom ahogy moccan egyet ádámcsutkája.
-És ha több?-kérdezi.Könnyeim kicsordulnak.Majd szépen le futnak arcomon.
-Nem lehet több.-motyogom.Magamban már teljesen össze omlottam.Közelebb lépdel hozzám.Szemében értetlenséget vélek fel fedezni.Meg törlöm szemeim.
-Miért nem?-mondja-Daniella,szerinted az normális ha éjszakákat nem alszom miattad?-hangját nem emeli -Veled álmodom.És az álmaimban minden rendben van.Miért nem adsz nekünk egy esélyt?-tovább folytatná,de közbe vágok.
-Mert nincs olyan hogy mi! Csak Te és Én.-mondom,kicsit hangosabban a keleténél.Arcom a kezeimbe temetem.Sírok.Zokogok.Mást már nem tudok tenni.Kezét meg érzem sajátomon.El veszi őket.Végig simítja kissé barna arc bőröm.Féloldalas mosolyt ejt felém.
-Legyünk csak barátok?-kérdezi.Kétségbe esetten bólogatok.Szipogva le törlöm utolsó könnyeim.Majd kézen fogva be sétálunk a szobámba.
-Veletek tölthetem a mai napot?-félve rám pillant.Nevetve átölelem.
-Persze.-motyogom fülébe.El enged.Be fekszünk Darcy mellé.Oldalán fekszik.Míg Én hátamon.Karjai körém fonódva.Szemeink egymást figyelik. Liam az egyik legjobb dolog az életemben.És nem fogom meg adni Harry-nek azt az örömöt,hogy sírni lásson.Feje vészesen közelít.Nem akadályozom meg.Mosolyogva akasztjuk össze ajkainkat.S kezdünk csókcsatába.Majd vállunk el.Vigyorgok.Amikor kicsit meghúzza alsó ajkam.
-Barátok?-motyogja.Kezét fel vezeti combomon,a fenekemen,és a derekamnál állítja meg.Alsó ajkamba harapok.-Barátok.-csókolom meg. 











2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt!!Siess a kövivel.Liam és Daniella miért nem jönnek össze?Miért akar csak barát lenni?Így ha "több lenne mint barátság" Harryt féltékennyé tehetné Dani.(ez csak egy ötlet)
    Amúgy nagyon jóóóóóóó így is siess a kövivel!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iratkozz fel!! :D És nyugiii itt méd SOK dolog fog történi!! Am thank you!! ♥
      D xoxo

      Törlés