2014. február 27., csütörtök

16.Rész

                                                       Hii Guys!! I'm D.
                                          És ez itt a 16.rész!!! Ha tetszett,iratkozz fel!!
                                              Face csoport:  csopi Ó és ha tetszett! KOMIZ!
                                                       Jó olvasást!
                                                                                        D xoxo















                                         Harry Styles 


Az ágyamban fekszek.És a plafont bámulom egész nap ezt csinálom.A reggeli incidens óta,csak Daniella-ra tudok gondolni.Szavaimat nem igazán bántam meg.Azt akarom hogy úgy szenvedjen, ahogy Én is.Anno.De ez csak egy újabb emlék.A sok között.Nagyon sok közös emlékünk van.Rengeteg.Mindegyikben én játszom a rossz fiút.Ő pedig az ártatlan kislányt.Még hogy ártatlan. Chh. Ugyan olyan mind bármelyik lány.Egy éjszakás kaland.Figyelmem egy húszas éveiben járó hosszú szőke hajú lány zavarja meg.Ki fehérneműben tipeg előttem. Egyik kezem fejem alatt kap helyet.A lány rá mászik az ágyra,melyen én is vagyok.És lassan közelít felém.Rá ül csípőmre.Majd be szívja alsó ajkát.Enyémre tapasztja őket.Szívesen csókolok vissza.Ajkai nyakamra tévednek.Csókolgat,harapdál.Melleit rendesen meg mutatja.
-Fizetsz? -susogja.Meg nyalom alsó ajkam.Le rakom magamról testét.Oldalra nyúlók,pontosabban a pénz tárcámért.Fel tépem.Van benne "pár" darab zöldhasú.Ki veszek belőle egy meg felelőnek mondható összeget.Vissza helyezem előző helyére.Át fordulok a szőkéhez.Őszintén fogalmam sincs hogy ki ez a lány.Csak fel szedtem az utcáról.Egy kis játszadozásra.Kezébe adom a pénzt.Le smárolom.
-Most már le léphetsz!-mondom.Mocskos ajkaim ravaszul mosolyognak.Észre veszi magát.Fel tápászkodik,össze kapkodja mini ruháit.És el megy.Hála Istenek már azt hittem sose megy el.Fel állok. Vajon mit csinálhat most Daniella?~fut át agyamon-e gondolat.Fel húzom barna bakancsom.És az ajtó irányába megyek.Ki nyitom azt,majd be.Be nedvesítem alsó ajkam.Át lépdelek ex csajom ajtajához.Nem kopogok.Rá akarok ijeszteni.Hatalmasnak mondható kezem  a kilincsre teszem.Le nyomom.Az ajtót először,csak résnyire, majd teljesen ki tárom.Nem tetszik a látvány.Nagyon nem.Daniella Liam alatt fekszik.És csókolóznak.Lassan ki lépdelek,és halkan be hajtom az ajtót.Nem vettek észre.Szent szar! Ez mi a fene volt?! Liam és Daniella? Együtt?! Nem nem nem! Ez kizárt!Nem fogom meg engedni nekik ezt.Soha! Nem lesznek együtt! Álljunk meg egy pillanatra,miért zavar ez engem?~kezdek meg ijedni saját magamtól.
Mert nem adhatom meg neki azt az örömöt hogy karba tett kézzel nézzem ezt végig.Ökölbe szorul kezem.Ha arra gondolok hogy Liam érintkezik vele,és nem én.Öklöm a falba vájom.Teljes erőmből.Be horpad.Kézfejemből az az ismerős vörös folyadék szivárog.Testem mellé helyezem sérült kezem.
-Ezt még nagyon meg bánjátok.Nagyon.-mondom magamnak.Azzal ott hagyom a hotelt.


             

                             Daniella Hudson

Ajkaink össze akadnak.Majd el vállnak. Liam-mel röpke fél óra alatt szinte mindent tisztáztunk.Egytől-egyig.Többek között azt is hogy EZT csak akkor csináljuk ha kettesben vagyunk.Mivel egyikünk sem akar címlapra kerülni.Most éppen védelmező karjai közt fekszem.Egymás ujjaival babrálunk.Lábaink össze keveredve.Minden tökéletes.Azt hiszem.
-Ma este lenne kedved el jönni velem bulizni?-kérdezi.Ré emelem szemeim.Ki fújom a bent tartót levegőm.
-És Darcy? Liam lányom van.-motyogom.Ujjait ajkamra helyezi.S lassan simogatni kezdi.Apró kezemet övére helyezem.El veszem számtól.Vissza rakja,de nem oda.Arc csontomon vágtáznak végig.Majd állkapcsomon.Ajkai közelednek felém.Végül rá ragasztja azokat,az enyémre.Gyengéden csókol.Mégis tele van indulattal,szenvedéllyel.El vállunk.
-Tudom.-mondja- És ha rá bíznánk Sasha-ra?-kérdezi.Be szívom férfias illatát.Mélyen szemébe nézzek.
-Nem hinném hogy rá ér.-válaszolok.Ki bontakozok öleléséből.És az ágy végébe menekülök.Csatlakozik hozzám.Karjait derekam köré fonja.Magához húz.Nyakamra ad pár csókot,puszit.Jól esik kényeztetése.Hátam mellkasával össze ér.Teljesen.
-Baj ha most el megyek?-suttogja.Kicsit enged szorításán.Így félig szembe tudok fordulni vele.
-Dehogyis.-mosolygok rá.Ajkaink újra meg találják egymást.Majd el szakadnak. Fel áll mellölem, és el battyog.Be kapcsolom az előttem tátongó tévét.El veszem a  távirányított.Válogatok a csatornák között. Még csak 11:57 van.Fejem hátra fordítom. Darcy-t kémelem.Tudom hogy fent van.Mellé fekszek.És puszit nyomok fejére.
-Jó reggelt.-mosolygok rá.Fel nyitja hatalmas szemeit.Barna íriszében, zöld árnyalatok halványodnak el.Ezt is Harry-től örökölte.Hm.Kis kezét felém nyújtja.Meg fogom. Ici-pici ujjacskáit figyelem.Annyira védtelen,és aranyos teremtés.Már csak Ő van nekem.És Liam. Azt hiszem.Testét körül ölelem karjaimmal.Arcom kis vállára helyezem.
-Ígérj meg nekem valamit Darcy.-szembe fordulok vele.Ragyogó szemei kérdőn néznek rám.Nagy levegő.
-Ne barátkozz Harry-vel. Nem szeretném ha még egyszer beszélgetnél vele, jó?-mélyen szemébe nézzek.Még kicsi nem érti meg az ilyeneket! Más hogy kell el magyarázni neki...
-Miéjt' nyem?'-pöszesége ismételten meg mutatkozik.Mert az apád!~a szívem ezt mondaná.De az agyam ezt nem engedi meg.Mit hazudjak neki? Milyen kifogást?!Szép Anya vagyok! Hazudok a saját lányomnak.Végül agyam ezt az indokot adja.
-Darcy, Harry Bácsi el foglalt ember.Nincs ideje kislányokkal foglalkozni.-mondok félig-meddig igazságot.Hisz ha azt vesszük el foglalt. És miért törődne Darcy-val? Semmi közük nincs egymáshoz.Azon kívül hogy Harry az apja. 
Nagyokat pislog.A "reggel" hatása.Előre dönti kis buksiját.Újra magamhoz szorítom.
-Ha tudnád mennyire szeretlek!-motyogom.Karja még nem ér át.Olyan cuki.El engedem.Lassan ki dob minket az ágy.Fel öltöztettem Csöppségemet.Majd el megyünk az egyik közeli McDonald’s-ba. Rendelünk valami ételnek nevezhetőt,és meg ebéd-reggelizünk.Lányomnak segítek az étkezésben.Mivel 1,alig éri fel az asztalt, 2,még csak két éves és nem tud úgy enni ahogy mi felnőttek.Időbe telik mire kivégezzük saját kajánkat.Ezek után vissza sétálunk a hotelhez.Persze,ez is időbe telik.Főleg ha tyúk lépésben haladunk.El érünk egy zebrához.Itt föl veszem Darcy-t.És így siettek át a sok autó között.A másik oldalra érve le rakom Őt.Mert nyavalyog hogy tud a saját lábán is menni.Kuncogva helyezem aprócska testét magam mellé.El battyogunk a hotel be járatához.Az ajtót egy negyvenes éveiben járó férfi nyitja ki nekünk.El hadarok neki egy "köszönöm"-öt.És be megyek.A halban meg láttok egy lila hajú lányt.Háttal áll nekem.A recepciónál van.Fekete rövid nadrágot visel.Ez mellé társul egy fekete mintás póló.Ez a lány,teljesen úgy néz ki mint...De az nem lehet.Ő nincs itt. Ő Londonban van.Meg fordul. Észre vesz.Arcán piercingek sorakoznak.Kettő a szája alatt.Egy pedig az orrában. Sasha! Felém kezd rohanni.Mosolyom egyre nagyobb.El engedem Kicsikém kezét.Én is szaladni kezdek.Közeledni kezdünk egymáshoz.
-Daniii!!!-kiáltja el magát.Kuncogok.Majd egymás nyakába ugrunk.Szorosan ölel.
-Ezer éve nem láttalak baby.-mondja.El engedem .Ő is így tesz.A "baby" az a becenevem.Még Dave rángatta rám anno.
-Hallod te semmit sem változtál!-mondja-Gyere ide!!-ölel meg még egyszer.Ő az egyetlen egy lány barátnőm.Régen mindig együtt lazultunk.És volt olyan is amikor Ő vigyázott a lányomra.
-Kösz!-motyogom.Ki szabadulok karja közül.Körül nézzek.
-Egyedül jöttél?-kérdezem. Immáron rá nézzek.Fejét rázza.Bal kezével egy irányba mutat.A bejárati ajtó felé.Meg fordulok.E..Ez nem lehet igaz. El jött.Eszetlenül futni kezdek felé.Szét tárja karjait melyekben már oly sokszor sírtam.Amikor el érek  hozzá.Azonnal tetovált nyakába ugrok.
-Dave!-karjait derekam köré fonja.
-Baby,-motyogja- mi a helyzet?-kérdezi.El engedem nyakát.És vissza ereszkedem a földre.Mélyen zöldes-barnás szemébe nézzek.Nem jutok szóhoz.El jött.Pedig nem kértem hogy ide jöjjön.El eresztem. Sasha is felénk közelít.Arrébb állok az útból. Dave le guggol.Mosolyogva várja, darcy-t. Ki felé fut.S el ér hozzá. Fel kapja,meg pörgeti egyszer a levegőben.Az oldalára rakja aprócska testét.
-Mit kerestek itt?-fejem kapkodom ide oda köztük-Nem mintha nem örülnék nektek.Csak kérdezem.- Sasha-nal áll meg tekintettem.
-Ja, Liam hívott föl, hogy nem akarsz el menni vele partizni Darcy miatt.Mi pedig jöttünk.-vizsgálgatja feketére festett körmét.Szemeim kitágulnak.Szemöldököm az egekbe szökik.
-Figyelj, néha ki kell kapcsolódnod.-böki meg a vállam Dave. Igaza van.De akkor is.Egy anya soha nem megy szabadságra.Vagy tévedek? Mind egy. Dave-vel szemben nem fogok győzni.És ezt már meg tanultam.
Inkább hagyom a dolgot.Fel sétálunk a szobámba. Én Liam ajtajához megyek.Beszélni szeretnék vele.Kopogok. Sasha,Dave és Darcy má be mentek a szobába.az ajtó ki nyílik. Liam egy szál törölközőben van.
-Szia.-mosolyog.Furcsán nézzek rá.
-Szia.-mondom-Miért szóltál Dave-nek?-térek a lényegre.Meg nyalja alsó ajkát.
-Csak azt szeretném ha szórakoznál egy kicsit.-magyarázza- Úgy értem,ha kicsit el engednéd magad.-karba tett kezekkel állok.
-Liam, kérlek.Semmi kedvem bulizni.Anya vagyok.És nekem nincs olyan hogy szabadság.-kezdek kiakadni-
Nézd Liam, én már nem való vagyok az ilyesmi helyekre.-mondom-Nem megyek el! Fogadd el!-mondom.

                             
                                   
                                   
                                   8 órával később

Éppen New York egyik telt házas klubjában üldögélek. Liam-mel, Zayn-nel, és valamilyen Perrie -vel. Aki állítólagosan Zayn barátnője/felesége.Már a harmadik kört is meg ittuk.Nincs olyan ember itt,aki ne ivott volna.A V.I.P részlegen vagyunk.Nézzük a táncoló tömeget.A hangulat jó.Nem nagyon bántam meg azt hogy el jöttem.De azért a szobámban a lányommal jobb lenne. Liam többet ivott mint mi. Jóval többet.Gondolom Sophia miatt. Még mindig nem értem azt a lányt. Nem tud értékelni egy ilyen férfit mint Liam. Az említett férfira szegezem tekintettem.Teljesen meg változott arc kifejezése.Teste meg feszül.Ahogy állkapcsa is.Közelebb csúszok hozzá.Kezére helyezem kezem.
-Liam, Liam rosszul vagy?!-kiabálok.A hangos zenétől semmit sem lehet hallani.A saját hangomat is alig hallom.Egy pontra mered.Mi lehet ott?? Mi az ami ennyire fel zaklatta?Fejem abba az irányba fordítom,melyre Ő is figyel. Harry és Sophia a pultnál enyelegnek.Már mindent értek.Újra a mellettem ülő férfit kémlelem. Fáj neki amit ex barátnője csinál.Rám emeli íriszeit.Majd fülemhez hajol.
-Táncoljunk.-mondja irtó sexy hangon.Nem ad időt a válaszra.Ujjainkat össze kulcsolja.S a táncparkett felé húz.Át a sok izzadt,és piától bűzlő emberen keresztül.Végül meg áll.Maga elé ránt.Persze most is,-mint mindig-gyengéden.Háttal állok neki.Két hatalmas kezét csípőmre fekteti.
-Táncolj.-suttogja fülembe.Szinte azonnal meg találom a ritmust.Mozgatni kezdem csípőm.Nem törődök semmivel,azt akarom hogy Liam-nek tetsszen az amit csinálok.Leheletét érzem bőrömön. Meleg kezét pedig combomon.Mély kivágású szűk ruhát viselek.Hozzá illő magassarkúval,s ki egészítőkkel.Mondanom sem kell.Ezeket a ruhákat Sasha aggatta rám.Csak a zenére koncentrálok. Már három zenét is végig táncolunk,s Liam szembe fordít magával.Ujjperceit végig futtatja fedetlen karomon.Meg fogja kézfejem.Mind kettőt.És a nyaka köré fonja azokat.Közelebb húz magához.Kezei derekamon pihennek.Fejem mellkasára hajtom.Hallom ahogy veszi a levegőt.Lassan lépünk balra,majd jobbra.Teljesen más hogy táncolunk.Mint az előbb.És ez annyira jó érzés.Kicsit el húzódik,épp annyira hogy egymás szemébe tudjunk nézni.Ajkait enyémre helyezi.Be jutásért könyörög.Amit szívesen adok meg neki.Nyelve fel keresi enyémet.Enyhén Jack Daniel's illatú a szája.Közben ajkaink vad táncot járnak.Többet akarok belőle.Többet!El vállunk.Szexin rám mosolyog.Kezeim le csúsztatom,erős mellhasán.Meg ragadja csuklóm,s a kijárat felé visz.Vigyorogva követtem.Végül ki érünk a sötétségbe. A hátsó ajtón megyünk ki.Alig pár méterre, ettől az ajtótól.Neki nyom a falnak.S falni kezdi ajkaim.Én is hasonlóan cselekszem.Nyelveink érzéki táncot járnak.Nekem nyomja ágyékát.Érzem férfiasságát.Bele nyögök csókunkba.Mosolyog.Aprócska kezeim derekán tartom.Hirtelen el válik tőlem.Pontosítok valaki el szakít minket.Szemeim ki nyitom. Harry Liam-et a falhoz nyomja.
-Ha még egyszer hozzá érsz meg öllek.-rivall rá Liam-re.Ki szinte full részeg.És így is aligha állt meg a lábán.Azonnal segítségére siettek. Harry másik kezével elő ránt egy fegyvert.És nekem szegezi.
-Ha meg mozdulsz meg halsz.-nyelek egyet.Remegni kezdek.Félek.Nyugodj meg! Nem lesz gond.
A következő pillanatban Harry kerül a földre. Liam pedig püfölni kezdi Őt. Kezéből a gyilkos fegyver ki kerül.A göndör hajú állja Liam ütéseit.Mégis alul marad. Látom ahogy szájából,s orrából is ömlik a vér.Hátulról át ölelem Liam-et.
-Kérlek!Hagyd abba! Meg ölöd.-sírok.Nem hagyja meg.Le dob magáról.Tudom hogy ezt az ital hozza ki belőle.Tovább üti. Harry el kapja jobb csuklóját.Farkas szemet néznek egymással.
-Azt hittem barátok vagyunk!-kiabálja a képébe Liam- Te rohadt szemétláda! Képes lettél volna meg dugni! Igaz?! -ki szabadítja karját.És be húz neki egyet.Néhány ember körénk gyűlik.Fel állok. És oda siettek az egyik lányhoz.Egész testem remeg.Kétségbe esve szorítom meg kezét.
-Kérlek hívd a mentőket,és a rendőröket.-könyörgök.Azonnal tárcsázni kezd.Tovább nézzem azt amit Liam csinál.Sophia is meg érkezik.S amikor észre veszi őket a kör közepén.Igen,időközben mindenki ki jött a szórakozó helyről. Sophia a nyerésre álló férfihez lépdel.
-Liam, fejezd már be! -kiabál. Liam fel áll.És szembe fordul a lánnyal. Arcára a félelem ül ki.Mindenki feszülten figyeli hogy mi fog történni.Közelebb meg hozzá.Egészen közel. A szemébe néz.
-Szerettelek!-mondja el haló hangon -De te inkább a banda társamra vágytál! -emeli feljebb hangját.Kezét meg lendíti.De közbe lépek.Közéjük állok.Nem engedem meg hogy bántsa.Nem érdemli ezt egy lány sem.és Liam nem ilyen ember.
-Liam ,nem ér ennyit ez.Te jó ember vagy! Soha nem tudnál bántani egy nőt sem.-simítom végig arc csontjait.Rám figyel.Lassan el bicegek vele.De csak pár lépést enged. Hary még mindig a földön van.Fülem a rendőr autó, és a mentő szirénája csapja meg.Mindenki el vonul.Csak én Liam,Harry, és Sophia maradunk.
-De ez egy...egy..-kiabál-Egy ribanc! -nem nézzek a lányra.tudom mit érez.És meg érdemli azt hogy Liam így beszéljen vele? Is is.Akkor sem engedhetem meg.A rendőrök ide érnek. S le parkolnak.Ki szál az egyik férfi.Fegyvert fog Liam-re. Két méterre előttünk áll meg.
-Mr Payne! Kérem jöjjön velünk.-mondja.Míg a másik zsaru meg bilincseli.Szóhoz sem jutok.
-Uram! Harry Styles kezdte! Fegyvert fogott erre a lányra és Liam-re is!-szól közbe a tárcsázós csaj.Ez itt van? A fakabát felém fordul.
-Igaz ez hölgyem?-kérdezi.Nem akarok hazudni.
-Hát...Igen.-vallom be, Liam-et a rendőr autóba ültetik.Az előttem álló rendőr el teszi pisztolyát.A földön fekvő Harry-re pillant.
-Melyikük a barátja?-néz a szemembe.
-Semelyik.-válaszolok.Egy átlátszó zacskóba helyezi Harry fegyverét.És kezében tartja.
-A fiatal embert majd ki hallgatjuk később.Orvosra van szüksége. A verekedőst pedig bent tartjuk egy kicsit.-ezzel a mondatával itt hagy-A mentők is ki jönnek.Harry testét egy hordágyra helyezik.Majd be tolják a kocsiba.
-Jön?-kérdezi egy harmincas éveiben járó férfi.Bólintok.S mielőtt föl foghatnám mi történt körübelül 5 perce,már a mentő autóban ülök.És figyelem ahogy Harry-t próbálják fel ébreszteni.Az arca 100%-an véres.
És ez mind az én hibám.







2 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó!!! siess a kövivel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vugyorogva olvastam végig az egészet .. NAGYON JÓ!!

    VálaszTörlés