2014. március 2., vasárnap

17.Rész

                                                    Hii Guys!!!I'm D.És ez itt a 17.Rész!!
                                     Nem lett a leghosszabb ezért bocsánatot is kérek.
                                  Minden esetre, Jó olvasást!! Apropó fel iratkozni,komizni ér!! :'D
                                                                                         
                                                                                                                       D xoxo






(music)
Nézzem mozdulatlan testét.Göndörödő tincsei szét terülnek a hordágyon.Az orvosok injekciókat szurkálnak bele.És minden mást még.Figyelmem arcán csücsül.Mindenről én tehetek.Ha ma nem jövők el, akkor nem fekszik itt.Fehér arcáról el tüntették már a vörös folyadékot.Szemei körül már most látszódik az a bizonyos lila foltocska.Szája fel szakadt, orra pedig el tört.El érjük a kórházat.Először Harry és az orvos szabadul ki a járműből.Majd én.Szedem lábaimat,sietnek.Bejárati ajtón át egy hosszú ajtókkal teli folyóson kötünk ki.Elérünk egy fehér ajtóhoz.Az orvosok és a beteg megy be.Engem nem engednek be.Le ülök az egyik székre.Mely a kórterem előtt áll.Magam elé meredek.Arcom kezeimbe temettem.Miért történik velem ilyesmi? Ennyire rossz ember vagyok? Vagy ez a büntetésem azért mert Liam-mel enyelegtem?~kérdések sokasága lepi el agyam.Melyekre tudom,nem most kapok választ.Észre se veszem,már sírok.Könnyeim mint az eső cseppek csurognak le arcomon.Fejemben ezer,s még annál is több emlék gyülekezik föl.Amelyekben Harry és én szerepelünk.Elmém teljesen el lepik-e apró élményeim.Meg dörzsölöm szemeim.S le törlöm könnyeim.A tőlem fél méterre álló ajtó kicsapódik.
Orvosok jönnek ki rajta.Azonnal fel pattanok,és a fő orvos felé.
-Doktor úr! Doktor úr! Kérem!-rohanok utána. Hátra fordul.Ki dörzsölt szemeimbe néz.Sóhajt.
-Harry Styles barátnője?-kérdezi,szembe fordul velem.
-Nem, én egy barátja vagyok.-hazudok-Mi van Harry-vel?-térek a lényegre.Kezébe veszi a korlapot.Vizsgálni kezdi,s megszólal.Pár másodperc után.
-Uhm...Enyhe agy rázkódást szenvedett,  a jobb felső bordája meg repedt.Ezen kívül,van pár lila folt a felső testén,és a szeménél is.Az alsó ajka fel repedt.Igen,a fiatal ember még minimum egy hétig itt lesz.-mondja érzelem mentesen.
-Értem..-motyogom-B..Be mehetek hozzá?-hangom meginog.Össze csukja a kezében tartott dokumentumokat.Bólint.Meg kerülöm tengelyem,s a helység felé sétálok.Kézfejem kilincsre teszem,lenyomom.A szobát sötétség borítja be.Be lépek a szobába.Be csukom magam mögött az ajtót.Ágya mellé lépek.Alszik.Állapítom meg szuszogásából.Helyet foglalok ágya mellett.Az egyik székben.Zsinórok futnak be bőre alá.S ki. Hm...Liam jól el intézte a kis rohadékot...
Soha életemben nem láttam így Liam-et. Soha.Látszik, hogy még mindig oda van Sophia-ért.Mit is képzeltem? Hogy majd egy nap alatt el felejti? Hülye vagyok.De főkként azért,mert most is Harry-vel vagyok.Pedig utálom Őt! Vagy még sem? Nem!Nem szabad iránta semmit sem éreznem! Semmit! Tönkre tett! Megalázott! Játszadozott velem! Meg fenyegettet,és nem ez volt az első alkalom.Ahj elegem van mindenből.Vajon mi lehet most Liam-mel?~fut át bennem a kérdés.
Szemeim nehéznek bizonyulnak.És mély álomba zuhanok.


                               The next morning



Az álmaimban minden tökéletes volt.És nem történt meg a tegnap este.Szemeim lassan tárom fel.Még mindig a kórházban vagyok. Harry-vel. Még mélyen alszik.Mindig is szeretett sokáig lustálkodni.Fel állok helyemről. Nyújtózkodok egyet.Betegem ágya mellé bicegek. Egyenletes szuszogása betölti a teret.Arcára terelődik figyelmem.Göndör fürtjei homlokára omlanak.Hosszú erős,izmos karjai teste mellett fekszenek.Csak most veszem észre,nincs rajta póló.Így látszódik összes tetoválása.Amiket nem tudom miért varratot magára.Ez a mai napig kérdőjel a fejemben.Ajkai kissé el vállnak.Orrán keresztben van egy sebtapasz.El tört.Ezt az orvos nem említette,na mindegy.Kézfejét bámulom.Hosszú fehér ujjait.Nem gondolkozok.Kezem az övéire helyezem. Régen minden más volt.Annyira más.Szeretem.És állítólag Ő is engem.Hm.Ja,persze.Soha sem szeretett,és már nem is fog.Gondolkozás menetemet egy érintés zavarta meg.Nem is akár kié. Harry-é.Ujjait enyéimmel fűzte össze.Íriszem azonnal rá kapom.Szemei engem vizslatnak. Szóhoz sem jutok.Végig nyalja alsó ajkát.Nem szólal meg.Én sem.Végig egymás szemébe nézzünk.Barna szemem,mintha könyv lenne.Úgy olvas benne.Zöldjei ugyan olyanok mint voltak.Kezei hirtelen meg szorítják enyémet.Nem egy gyengéd mozdulat.A fájdalom szinte azonnal érződik.Másik kezemmel próbálom el hárítani a fájdalmat.De Ő nem ezt nem engedi.
-Harry!-szisszenek fel -Ez fáj! -arcára gonosz mosoly ül ki.Nyelek egyet.Remegni kezdek.Elenged.Minimum egy métert hátrálok.Sajgó kézfejem magam elé teszem.Másikkal fogom.Vissza helyezkedik előző test helyzetébe.Az oldali kis szekrénybe nyúl.Ki veszi nadrágját.Far zsebéből elő vesz egy doboz cigarettát.Abból pedig egy szálat.S egy öngyújtót.Szájába helyezi a káros anyagot.Majd rá gyújt.Le tüdőzi.És ki fújja a levegőt.
-Miért vagy itt?-köpi felém a szavakat.Ujjra bele szív.Meg ismétli az előbb el mondatokat.
-T...Tegnap este, b..be kísértelek.-hangom remeg.Ki lehet belőle venni a bizonytalanságot.Nem szólal meg.Én pedig nem nagyon merek.Kezével int hogy mennyek oda.Fejem meg rázom.Újra int.Le engedem karjaim,testem mellé.Ágya széléhez lépdelek.Mikor oda érek mellé,rám fújja a füstöt.
-Nyújtsd ki a kezed!-parancsol rám.Ismét nemet mutattok.Szemei el sötétülnek.Nem akarom hogy bántson.Teljesítem kérését.Jobb fedetlen karom ki nyújtom.Mit akar a kezemmel?~vetődik fel bennem a kérdés.Melyre azonnal választ add. Csuklómat  körül fogja hatalmas ujjaival.Míg a másikkal rá helyezi az égő cigit.Ezt az érzést senkinek sem ajánlom. Lassan el nyomja alkaromon.S a csíkét a földre dobja.El engedi csuklóm.Piros folt maradt ott ahol az előbbi műveltetett  végre hajtotta.
-Menny Liam már biztos mérges.-mondja gúnyosan.Ismét megvetve,megalázva hagyom magára Harry-t.El ballagok a szobájából,a folyosóról,és a kórházból.Ki érek egy igen forgalmas utca részhez.Fázom.Hideg van még.És azt mennyi az idő.Szuper!Minek is a telefon!Nálam nagyobb hülye a földön nincs.Ki az a hülye aki telefon nélkül megy el bulizni? Ki?! Hát én! Daniella Hudson! Ki más.New York-ban egyedül,miniruhában.A francba!~szidom magam.Hirtelen két kezet,s egy pulóvert érzek hátamon.
-Még a végén meg fázol,-motyogja fülembe.Zayn.Hátra nézzek. Ő az!A precíz fekete hajával.Pulcsiját magamra húzom.
-Mit keresel itt?-kérdezi -Reggel hatkor?-nézi karóráját.Vacogni kezdek.Biztos van mínusz 2-fok.
-Harry-t tegnap este el kísértem a kórházba.-válaszolok.Bólint.
-Gyere,vissza viszlek a hotelbe.-mondja.Közben egyik kezét derekamra helyezi.Nem lepődök meg rajta. El sétálunk az autójáig.Ki nyitja nekem az ajtót.Meg várja míg be ülök,s be csukja az ajtót.Utána be száll ő is.Be indítja a gépjárművet.És már száguldunk is.Gyorsan megy.De nem vagyok ijedős típus.Mivel gyorsan haladunk,ezért röpke pár perc alatt el érjük a szállodát.Zayn le parkol.Meg várja míg ki mászok autójából.Ő le zárja autóját.S be megyünk.Mind ketten lift-el megyünk.Ahol csöndben vagyunk.Amit én török meg.
-Köszönöm hogy vissza hoztál.-mondom halkan.Rám néz.
-Ugyan nincs mit.-legyint-Bármit egy ilyen gyönyörű nőért!-kacsint.Elpirulok.Mosolyogva ölel meg.Habozva bár, de viszonzom-e gesztusát.Kissé el távolodott tőlem.Majd ajkait homlokomra helyezte.S el vette.Fejét fejemre teszi.
-Egy nőt védeni,óvni kell a bajtól.-mondja.Hirtelen ki bontakozok ölelésünkből.A lift ajtaja ki nyílik.Röhög rajtam.Én pedig komor képpel lépek ki a "járműből."
-Hagyd abba!-csapom mellkason.Mosolyog.Karba tett kezekkel állok.S várok.Mikor háta mögött meg pillantom Liam-et. Kikerülöm Zayn-t, és Liam-hez rohanok.Ki nekem háttal van.Már szó szerint rohanok mire el érem.
-Liam.-kiáltok rá halkan-Kérlek állj meg!-mondom.Miután utolérem.Szembe fordul velem.Szaporán veszem a levegőt.Pedig csak 10 métert futottam.Arca érzelem mentes.
-Liam ,figyelj- kezdek bele,közben tincseimmel babrálok - tudom,haragszol rám.De kérlek hallgass meg.Tudod abban a percben tegnap este én nagyon féltettem Harry-t. De már meg bántam hogy őt kísértem el.Téged kellett volna,kérlek bocsáss meg.-hadarom el beszédemet.Lassan szívja be a levegőt.S fújja ki azt.
-Nem haragszom.-mondja szárazon.Ajkaimra mosoly húzódik.
-Akkor barátok?-mosolygok rá.S meg akarom csókolni,de el toll magától.Kérdőn nézzek rá.
-Csak barátok.-mondja.Majd be megy a szobájába. Mi?Tehát mérges rám...
Arcomról le fagy a mosoly.Fura érzésem támad.Be vonulok a saját hálómba.Le veszem a kopogós magassarkút.És a ki egészítőket.Persze,halkan. Hisz Sasha, Dave és Darcy is még alszanak.Nem pont így fekszenek az ágyban.De attól még ezt csinálják.Elő kapok valami egyszerű ruhát.S el vonulok a fürdőbe.
Le vetem másnapos gönceim.Magamra veszem a tisztákat. Meg fésülködök.És késznek nyilvánítom magam.
El vesztettem őt.De nekem szükségem van rá.A szeretetére."I need your love" ~motyogom magamnak.
Ezzel ki is megyek a helységből.Mindenki fent van.Lányom le mászik az ágyról,s felém rohan.Már, amennyire tud.
-Anaaaaaaaaa!!'-kiáltsa,félig meddig.Le hajolok érte és fel veszem.
-Kicsim!-puszilgatom meg-Annyira hiányoztál!-mondom.Közben Sasha-ék minket néznek.Lila hajú barátnőm a tévét kapcsolgatja.Míg punk haverom minket pásztáz.
-Milyen volt a tegnap este?-kérdezi. Ajajajaj!
-Ö..minden jó volt.-mondom.Mire Sasha megszólal.
-Ezt nézzétek!-mondja, Dave szemei a tévére tapadnak.Én is oda társulok hozzájuk.Egy nőt mutat. Sasha fel hangosítja.


                      "Liam Payne és Harry Styles tegnap este össze verekedett!
                       Liam neki esett Harry-nek több ember előt!!! De nézzük meg az előzményeket!
                    Harry, Sophia-val érkezett New York egyik legjobb szórakozó helyére.
                 Míg Liam is egy másikkal.Néhány rajongó el mondása szerint. A két férfi külön-külön
              ment erre a helyre.És az egyik lány el árulta nekünk hogy Liam csókolózott ezzel a lánnyal.
            ( Daniella Hudson képe)
            Hogy mi lehet a világ leghíresebb fiúbandájával,arról egyenlőre még fogalmunk sincs.
         De a következő adásban minden kiderül! Ó,most kaptam a hírt!! Hogy valaki le videózta a          verekedést! Le játszás! Nos Directionerek! Nézzetek minket a következő adásban!! Sziasztok! 


Miután végig néztük a videót, Sasha kikapcsolja a tévét.Fel áll.Lányomat el veszi tőlem.S el mennek.Ismeri Dave-t, tudja hogy ezt nem hagyja szó nélkül. Fel készítem magam a legrosszabbra.






3 megjegyzés: