2014. március 8., szombat

18.Rész

                                                Hii Guys!! I'm D.És ez itt a 18.Rész..
                                          Nyúlfarknyi lett de,ezen a héten tényleg minden össze jött.
                                     Lapozunk.A lényeg az hogy itt VÉGREEE meg hoztam!!
                                                         Jó olvasást!!!! :3

                                                                                                                         D xoxo






Ujjaimat babrálom.Tudom,hogy ebből kiabálás lesz.Nem is kicsi.
-Miért nem szóltál? -töri meg a csendet - Miért nem tudtál felhívni azon a kibaszott telefonon?!-csattan fel.Félve szemébe nézzek. A düh,harag és mintha kicsit csalódott lenne.Csalódott bennem.Pár perc csönd,én töröm meg ezt a csendet.
-Dave, nem hívhatlak mindig téged.-kezdem el -És amúgy is, nem kértelek arra hogy vigyázz rám.Amikor meg ismertél,  akkor mondtad.Én sosem kértem azt hogy játssz felettem Őrangyalt! -mondom.Nem veszem észre magam.Ahogy azt sem hogy szavaimnak súlya van.Fel áll.
-Kurvára elegem van belőled! És Harry-ből is!-kiabál-Fel adom.Makacs vagy!És bele fáradtam már ebbe az egészbe,vágod?! Dehogy vágod...-fel veszi dzsekijét-Az lesz a legjobb ha egy jó ideig nem látsz.-mondja.Az ajtó hirtelen ki nyílik.Mind hárman/négyen oda kapjuk tekintettünket. Mr.Higgins áll az ajtóban.Jaj ne most le leszek cseszve!~gondolom magamban.Főnököm arca megfeszül.Ahogy a mellettem ácsorgó punk srácra terelődnek íriszei.Mintha ismernék egymást.De hisz az...Az nem lehet. Vagy mégis?
-Dave?-szólal meg bő öt perc után.Mi? Honnan tudja a legjobb barátom nevét?! Honnan? A szólított férfi felé pillantok.
-Fiam!-ismét Paul hangja üti meg fülem. Az ajtó irányába fordítom fejem.Tágra nyílt szemekkel figyelem.Közelíteni kezd -az állítólagos - fia felé (?!).
-Most már a fiad vagyok?-köpi Dave a szavakat.Apja meghátrál. Dave arcáról tükröződik a gyűlölet.S harag keveréke.
-Dave, fiam kérlek.-apja lágyan szól fiához.Ismét előre lép egyet. Dave-ből minden kijön.
-Ó,most már a fiad vagyok?-kérdezi-Jegyezd meg! Nekem nincs apám,se anyám.És Te egy senki házi köcsög vagy!Egy szemétláda!Takarodj vissza a tökéletes életedbe.Nincs szükségem rád! Ahogy itt senki másnak se.-ki kerülve Paul-t, az ajtó felé indul.Még utoljára vissza néz rám.Utána pedig Sasha-ra. Az  imént említett személy fel áll,és Dave mellé sétál.Össze kulcsolják ujjaikat,majd le lépnek. Ezek járnak??!! Tekintettem Mr.Higgins-re vezetem vissza.Csak áll.Nem jut szóhoz.Őszintén szólva, én sem.Íriszeim lányomra szegezem.Hatalmas barna szemei kíváncsian fürkésznek.Halvány mosolyt eresztek felé.Halom lépteit.Majd az ajtó csapódást.Ki engedek egy bőséges sóhajt.Azt hiszem ennyi kaland elég mára.Azt hiszem."Kincsemet" az ölembe helyezem.S meg puszilgatom.Karórámra pillantok, 11:57 percet mutat.Nem érzem magam fáradtnak,sőt remekül vagyok. Hál' Istennek.Miután lányom fel öltöztetem a tévé előtt telepedünk le.




                      Zayn Malik 


   
A buszban ülve, csak most döbbentem rá itt az igazi dolgokra.Ahogy nézem Liam-et Darcy-val, egyszeriben le esett, bejön neki a kislány anya. Nem fogok kérdezősködni, hisz nem az én dolgom. Harry-re tekintek. Arcát lila foltok tarkítják. Haver jól el intéztek!~gondolom magamban.Ezek a napok lassan fognak el menni.Bár a többiek ezt nem vallanák be soha a büdös életben,én tudom.El nézve Darcy-t, vagy ahogy Liam hívja: Hercegnő-t nem értem ki nem akar egy ilyen cukiság apja lenni.Az apja biztos egy tahó ha ő nem kellett neki. Niall mint mindig kotyvaszt valamit a konyhában. Louis a laptopjára ragadt,még göndör hajú haverom is kussba van. Daniella, igen hát ő alszik. Liam úgy hozta be a karjaiba.Szerintem össze illenek.Dani és a lánya már egy hónapja van a bandával. És mindenki meg kedvelte őket.Habár először azt hittem egy rossz ribanc. De be látom szarul fel tételeztem.
-Azt a...-szólal föl Louis.Mindenki rá kapja szemeit.
-Mi van haver? -kérdezi Niall.Miután ide sietett.Louis meg mutatja a képernyőt.Liam és Daniella van rajta.Nem éppen ártatlan pillanatban.A lány háttal áll Liam-nek. Táncolnak/tak. Végig futom a hozzá szólásokat.Azok sem jobbak.Nagyon sokan meg utálták, pedig nem is ismerik.Mondjuk én ehhez már hozzá szoktam.
-Fogadjunk hogy meghúzta!-jelenti ki ír barátom.Fejem ingatom. Payne-t figyelem. Ahogy be fekteti a kislányt ágyába.Ugyan ide tette Dani-t is.Majd Ő maga is be mászik.Jó éjt haver!~mondom magamban.A többiek még a képet nézik, míg én meg fürdők s le döglök...


     

                                         










2 megjegyzés:

  1. Cia!! Nagyon szépen köszönöm!!
    D xoxo

    VálaszTörlés
  2. Dehát Zayn zudja ki a gyerek apja ! megbeszélték az erkélyen. akkor most mér nem tudja? én ezt nem vágom. de ettől függetleül nagyon tetszik ez a történet :D

    VálaszTörlés