2014. március 18., kedd

19.Rész

                                             


                                                      Hiii Guys!! 2 hét szünet után itt lenne a 19.Rész!!
                                               Tudom,akik nincsenek benne a facebook-csoportban
                                        azok erről a "szünet" féléről nem tudtak...Mind egy! A lényeg!!;
                                    Hogy itt vagyok én is és a rész is!! Szóval! Happily  Happily and Happily!!
                                                  Jó olvasást!! Puszii!!
                                                                                                                    D xoxo








"Az érzés, mely akkor tölt el amikor látom...
Talán még Harry-nél sem éreztem ezt"~Daniella Hudson



           



            Daniella Hudson 

Kié e mennyei illat?Kinek van ily férfias parfümje? Liam Payne-nek. Hát ki másnak.Íriszeim fel tárom.Lányom hátával találkozik tekintettem.Légzése egyenletes.Izmos kar tart fogva.Persze,egyáltalán nem fáj.
-Pihenj.-suttogja.Hangja lágy.Honnan tudja hogy ébren vagyok?~merül fel bennem a kérdés.Lehet hogy varázsló!Nem ez kizárt.Lapozunk.Ujjait össze fűzi enyéimmel.testem bele remeg e mozdulatába.Úgy ahogy eddig mindegyikbe.Ajkait meg érzem vállamon.Csókot ad az imént említett területre.Szemeim össze zárom.
Próbálkozok a vissza alvással,de ennek esélye sincs.Ha egyszer fel kellek, akkor fent is maradok.El engedem Liam kezét.S megfordulok ölelésében.Szemtől szemben fekszünk egymással.Egymást fürkészük.
Hosszú ujjperceit végig futtatja karomon,majd az arcomon.
-Fantasztikus vagy.-motyogja reggeli hangján.Arcomra pillanatokon belül felszökik az az ismerős pír.Mely akkor keletkezik,mikor zavarba jövünk.Gondolom mindenkinek volt már egy ilyen élménye.Váltsunk témát.Nem értem Őt.Egyszer azt mondja többet akar mint barátság,utána pedig azt hogy maradjunk csak azok.Most meg az ágyában fekszek,és romantikusan.Hát ez volt életem egyik legnyálasabb gondolata.
-Nem akarsz csak a barátom lenni?-kérdezem,hangom alig halható.Szerencsémre meg hallja.
- Nem tudok csak a barátod maradni.-válaszol-És nem kell ezt az egészet siettetni.Azt akarom hogy neked jó legyen.-magához húz.Jól esnek szavai.Hisz szeretem.Bár ezt nem hiszem hogy valaha is be vallanám neki.Vagy bár kinek is.Karjait védelmezően fonja testem köré.
-Pihenj.-mondja.Miután hajamba csókolt.Próbálunk vissza aludni.De ez sajnos lehetetten.Egymáson fekszünk.S hallgatunk.Nekünk nem kellenek szavak ahhoz, hogy kommunikáljunk.Mi így is megértsük egy mást.

                                  *                              *                            *

Dél fele fel keltünk.És arra is rá jöttünk hogy már az új helyen vagyunk: Sydney-ben. Hogy hogy jutottunk ide arról fogalmam sincs.Miután fel keltünk akkor bizonyult  bennünk.Ahogy az is hogy a többiek fel szívódtak. Liam-mel már reggeliztünk is. Darcy az ebéd-reggeli után vissza feküdt aludni.Én éppen tanulok.Míg Liam a fürdőbe zárkózót.Könyveim nyitva fekszenek előttem,de egy betűt sem tudok meg tanulni.Valamiért nem.Fejem a könyvemre szegezem.Fizikát tanulok.Ami nem az egyik kedvencem.Csak szelem a sorokat,de semmi.Semmi nem marad meg bennem.Hallom ahogy barátom közeledik.De nem hozzám akar csatlakozni.Inkább a videó játékokhoz.Be kapcsolja a tv-t.Kezébe vesz egy konzolt.Majd le ül a padlóra.Hátát az egyik fal szerűségnek dönti.Lábai pedig szét állnak.Tipikus fiú ülés.Háttal van nekem.Így csak tökéletesre edzet hátát látom.Bő tíz perc után meg fordul.Ezzel le buktatva engem.
-Jössz játszani?-mondja,hangjából sugárzik a kedvesség.Fejem jobbra,majd balra rázom.
-Na gyere,-mondja.Ajkait le biggyeszti.Majd  fel.Kuncogni kezdek.Olyan fejet vágott hogy az csak na.
-A kedvemért.-nem bírom tovább.Fel adom.Mosolyogva állok fel.És sétálok hozzá.Mellette meg állok.Kérdőn néz rám.
-Hova üljek?-kérdezem.Kezével meg paskolja a két lába közt lévő helyet.Szemeim tágra nyílnak.Azt akarja hogy ODA üljek?
-Oda?!-kérdezem.Ajkaira enyhén mocskos vigyor húzódik.El kapja csuklom s le ránt a földre.Háttal ülök neki.Mellkasa és a hátam össze ér.Lábaink is egybe olvadnak.Forró leheletét érzem nyakamon.Meleg kezét kézfejemre helyezi.Ujjaim közé rakja a konzolt.Ujjait az enyémre teszi.
-Én ezt nem tudom hogy kell.-motyogom zavartan.Igen, Liam gyakran hoz ilyen helyzetbe.
-Dehogyis nem!-mondja határozottan.El kezdődik a játék.Ami futball.Ő iránnyit végig.Még pedig úgy hogy, ujjait finoman nyomja le, az enyéimmel együtt.Együtt nevetünk amikor véletlenül rossz gombot nyomunk.Kicsit jobbra húzódom ölelésében.Hogy gyönyörű szemébe nézhessek.Sikerül is a tervem.Viszont azzal nem számoltam,hogy ilyen közel vagyunk egymáshoz.Ajkaink meg találják egymást.S szenvedélyes táncot járnak.Nem ellenkezem,nincs miért,kiért.Kezd egyre vadabb lenni.Kezéből ki ejti a játék konzolt.S magára húz.Szemben helyezkedek el vele.Karjaim nyaka köré fonom.Levegő hiány miatt el vállunk.Szaporán veszem az oxigén-t.Át fordít minket.Így én vagyok alul,és Ő van felül.Nyakamhoz hajol.Apró csókokat,puszikat hagy rajta.Minden egyes érintésébe bele remegek.Szemeim csukva tartom.Tenyere fel csúszik combom alján.Egészen a térdhajlatomig.
-Li..Liam...-zihálom.Mikor egy érzékeny pontot kezd szívni.Természetesen azonnal abba hagyja.Testét meg emeli.Így olyan mintha fekvő támaszt nyomna.Nem jutok szóhoz. Melyik lány jutna egy ilyen után?
-Bocsánat.-mondja.Le mászik rólam.Majd föl segít.Meg igazítom magamon a ruhát.Újra felém jön.Nem áll meg amíg el nem ér hozzám.Karjait derekamra,majd combom alá helyezi.Fel rak az asztalra.Aprónak mondható kezeim erős felső testére teszem.
-Bocsánat,nem akarlak siettetni.-mondja.Végig egymás szemébe nézzünk.Alsó ajkamba harapok.És szájon puszilom.Ezzel ki mutatva hogy semmi gond.El enged.És el megy.Olyan gyors a mozdulat,alig tudok észbe kapni.Csak akkor amikor ki nyílik a busz ajtaja.Le ugrok az asztalról,s úgy teszek mintha semmi se történt volna.Arcom a könyvembe rejtem.A fiúk röhögve sétálnak be a "nappaliba".Ha jól látom Harry is mosolyog.Louis velem szembe ül le.Míg Harold két ülőhellyel odébb tőlem.Mindegyikőjükből  dől a jó kedv.
-Haver,de ez a csaj...-mondja Niall röhögve.Zayn a térdére csap.Természetesen ő is nevet.
-Hallod,- kapkod levegőért - lazán le vetkőzőt.-mondja..Harry is velük nevet.Én mind e közben össze pakolom dolgaim.S próbálok el tűnni a társaságukból.Miután ezt sikeresen teljesítem,fel állok.És Liam ágyához siettek.Hisz ott pihen az én Kicsikém.Lányom ülő helyzetben van.Velem szemben.Mosolyogva nyúlok apró testéért,s emelem őt ki Liam ágyából.Be megyek vele a fürdőbe.Fel öltöztettem.Nyugodtan tűri az egész folyamatot.Pedig máskor hisztizni szokott.Minden esetre örülök hogy ma nincs ilyen kedvében. Miután ezzel meg vagyunk.Kézen fogom,és így ballagunk ki.Egészen a konyha-nappaliba.Ahol a híres fiúcskák foglalnak helyet.Le ülünk a tőlük legtávolabb eső helyre.Lányom -mint mindig-az ölemben kap helyet.A többiek még röhögcsélnek,majd idővel el tűnek.Azt hiszem próbára mennek.Én/mi is velük tartunk.Amíg ők énekelnek,hülyéskednek, én addig ki válogatom az ő stílusukhoz legjobban illő darabokat.Maximum egy órába telik nekem az imént el mondott cselekvés.Ezek után, Darcy kis kezét fogva indulunk vissza a buszba.Egy hosszú folyosón sétálunk keresztül.Majd egy iszonyat nagy ajtón lépünk ki.Lassan közelítjük meg a pirosas gépjárművet.Mely kemény egy hónap alatt a "házunkká" vált.El érjük a járművet,és az egyik kinti őr be enged minket.Fel sétálunk azon a néhány lépcső fokon.S a nappali szerűségbe megyünk.Csöppségemmel együtt meg ebédelünk-vacsorázunk.Igen,elég jól el ment az idő.Régi karórámra pillantok.18:59 percet mutat.Gyorsan meg fürdetem Darcy-t.Majd én is így teszek.Őt -mivel a személy meg kért rá -Liam ágyába fektettem. Sietve fekszek be az ágyba.A villanyt mindenhol le oltottam.Lányom csöppnyi testét be takarom,s át karolom.Néhány perc múlva hallom halk,édes szuszogását.Én sem maradok fent sokáig.Hamar el rabolnak az álom manók.S a tudatalattim fel tárja világját.
 
                   
                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése