2014. március 20., csütörtök

21.Rész

                                       Hiii Guys!!! I'm D.És elérkeztünk a 21.Részhez..
                                   Ez amolyan forduló pont.Hogy miért is??? Háááát...
                                  Olvassátok el és meg tudjátok!! Remélem hogy elnyeri
                               a tetszéseteket.Jó olvasást!!!! Puszii ♥:)
                                                                                                                        D xoxo
                       



        "Két szó...És teljesen más ember lettem...
         Azt hittem a neheze már meg volt.De most szembesültem
        azzal, hogy még hátra van " ~Harry Styles 



        

                  Harry Styles 

Túl vagyok a mai koncerten és ez megnyugtat.Amint vége lett a fellépésnek, rohantam vissza a hotelba.Ideges vagyok mostanság.Senkivel se akarok beszélni.Dühös vagyok.Ma elég hosszú és szar napom volt.Erre pedig rá tett egy lapáttal az.Hogy pár perce láttam, Daniella-t és Liam-et csókolózni.Nyitva volt a szobájuk ajtaja.Amely az én szobámmal van szemben.A szobám nagy része már-már darabokban hever.Az üvegasztalra meredek.Az a következő.Az imént említett dologhoz sétálok,és egy mozdulattal a falhoz hajítom.Több száz darabra tör szét.A szemem előtt.Le ülök az ágyra.Ki engedek egy nagy sóhajt.Még idegesebb leszek,amint a fejemben vissza játszódik az emlék.Amikor még én tehetem meg ezt vele.Minden más volt.Szeretem.Mégis kurva ként bántam vele.Miért? A mai napig nem merem el mondani senkinek.Csak Gemma, és anya tud erről a dologról.Senki más.Még Daniella sem.Neki pedig, tényleg el akartam mondani.Nem volt bátorságom.Csupán 16 éves volt.Én meg 17.Egy év.Chh.Az egyik kedvenc emlékem az az vele, amikor...


/Vissza emlékezés/
Lassan csókoltam meg.Úgy ahogy lányt még az előtt soha.A nyári szellő át járta egész testem.Rózsaszín szoknyáját fel gyűrtem.Lábait derekam köré fonta...Karjait nyakamhoz emelte.Egy fának nyomtam neki Őt.Combja alját simogattam.Míg ujjaival tarkómat cirógatta.Neki nyomtam az ágyékom.Fel nyögött.Az volt az első igazi csókja.Az első.El váltam tőle.Miután úgy gondoltam hogy elég volt számára ennyi is.Arcán pír volt.Szempilláit rebegtette.Apró puszit adtam ajkaira,majd le engedtem Őt.Vissza a földre.
/Vissza emlékezés vége/



Akkor minden jó volt.De el csesztem.Tudtam hogy fej fájást fog okozni nekem ez a lány.Mégis inkább kockáztattam.És ez lett a vége.Szenvedés.szenvedek.Rém álmaim vannak.Miatta.Miattam.Miattunk.Ahogy a kapcsolatunk  három hónapjában bántam vele.Maga a pokol lehetettet számára.Számomra is az volt.Mind ezek előtt,amiért én is punk lettem.Az az ok.Ez volt;Apám a szemem láttára verte meg anyámat.
Tudjátok milyen érzés? Az amikor látod hogy ezt művelik a szeretett édesanyáddal.De te, nem tehetsz semmit? Nem tudjátok.Apám folyton verte anyámat.Nem telt el úgy egy nap hogy ne veszekedtek volna.Inkább a faszfej apám kiabált.Anya csendben tűrte.Egy nap megígértem neki, hogyha nagy leszek, ki juttatom őt és a nővéremet a fogságból.Ehhez viszont pénz kellett.Rengeteg.Egyik haverom ajánlotta az x.factor-t.Eleinte hülyének néztem,aztán be vállaltam.És sikerült.Össze raktak ezzel a négy barommal.Akiket bírok meg minden.Mégis csak a hazugság hagyta el a számat amióta megismertek.Híres lettem.És aki híres,annak van pénze is.Vettem anyámnak és Gemma-nak egy házat.Az eredeti otthonunktól messze,nagyon messze.Évek óta őket segítem.Idő közben punk-á váltam.A tetkók és a piercing-ek semmi,ahhoz képes amiket elkövettem.Ahova be kerültem;egy rossz társaságba.Drogok, csajok és bőrtőn.Ez vár rám.És a második bandámra.A drog enyhíti a veszteség érzést, a nők kielégítenek.Érzelem mentesen. És a "kedvencem"; a bőrtőn. Fél évig voltam azon a helyen.Be törtem egy bankba.Viccből.És hat hónapot kaptam érte.Paul próbált kihozni,de nem járt túl sok sikerrel.Lényegtelen.Azon a szar helyen,meg tanultam mi az igazi élet.És csak ez kellett nekem.
-Harry?!-gondolataimból, egy ismerős férfi hang zökkent ki.Ez Zayn. Fel pattanok helyemről.Az ajtóm felé lépdelek.Kinyitom azt.Halkan rakom lábam, a másik után.A banda társam ajtajához lépdelek.Résnyire nyitva van az ajtó. Zayn-t látom csak.Meg lepett a tekintette.Mit tudott meg?~merül fel bennem a kérdés. Hallgatózni kezdek.Csönd ül mocskos szájukon.
-És, tudja már? Mármint a mi is göndörünk?- ez Zayn,fel ismerem a hangját. Mi?  Mi a faszról beszélnek ezek?!!
-Nem,de rossz ötlet volt nem el mondani neki..- válaszol Liam. Miről beszélnek??Szemöldököm ráncolom.Nem egészen értem a beszélgetést.Miről van szó,amihez nekem is közöm van?
-Na, álljunk csak meg. Harry-nek van egy lánya? Akiről nem is tud?- az állam a padlót súrolja.Mi van?! N..Nekem van egy lányom? Nem,nem ,nem az nem lehet! Senkit se ejtettem teherbe!
-Igen, Darcy.-a vér meg fagy bennem.Ahogy ezt a két szót meg hallom. Darcy a lányom? 
Le nyelem a torkomban lévő gombócot.Daniella terhes volt? Kizárt! El mondta volna.~Magamban vitatkozok.Furcsa érzés jár át.Olyan, amit még életemben nem éreztem.Kővé dermedtem.Akármennyire is el akarok most innen tűnni,lábaim nem mozdulnak.Szemeimet csípik a sós könnyek,melyek gyűlnek.Sírni nem fogok.De már, közel állok hozzá.El kell tűnnöm egy kis időre.Fejembe veszem e tervet,és a szobámba siettek. Elő kerítem fekete sport táskám,majd be dobálok  mindent amire szükségem lesz,lehet.Miután mindent bele raktam össze húzom a cipzárt.Vállamra akasztom.Kocsi kulcsomat a kezembe veszem.És el hagyom a szállodai szobámat.Sietős léptekkel közelítem meg a liftet.Be állok a mozgó "járműbe" ,és a földszintre megyek.Elég hamar le érek.Szinte ki sprintelek a hallból, egészen a kocsimig.Le pityegtettem a fekete szépségem,és be vágódok a volán mögé.Táskám a mellettem levő ülésre dobom.Be csapom az ajtót,a kulcsot abba a szarba teszem, és el indulok.Vagy 200-zal repesztek egy olyan helyen, ahol 50-el szabad menni.De kit érdekel? Én vagyok Harry Styles! Az első megálló helyem, az egy kocsma.Le állítom e szépséget,majd irtó szexin szállok ki belőle.A sok  ribanc liheg amint meg lát.Nem foglalkozva velük,be csukom az ajtót és lezárom autóm.A bejárat felé megyek.Ahogy be lépek ebbe a kosz fészekbe, minden szempár rám szegeződik.A pulthoz sétálok,egy nő áll a mögött a szar mögött.Felém közelít.Ahogy lépdel, mellei szinte ki esnek aprócska pólójából.Fel veszi az első rendelésem, és a következőt.Az azutánit, és így tovább.Segg részegre iszom magam.Bánatomban. 

1 megjegyzés: