2014. március 23., vasárnap

22.Rész

                                 Hii Guys/Girls!! I'm D, és ez itt a 22.Rész
                             Kissé rövidre sikeredett de remélem ez nem baj :3
                          Ha tetszett iratkozz fel,vagy komiz!!!! Jó olvasást!!
                        Fb group : https://www.facebook.com/groups/239674476215134/                                                                                                                                                                    D xoxo










             Daniella Hudson 

A reggelem tökéletesnek mondható mostanság.Mióta Liam-mel alszom, minden szebbnek és jobbnak tűnik.Talán azért mert szeretem? Lehetséges.A tegnapi napom nem találkoztam Harry-vel. Mintha el nyerte volna a föld.De,az lehetetten.Mindegy is,addig se láttam a gonosz tekintetét.Még mindig Paris-ban vagyunk.
A többiek, Liam,Niall,Zayn,Louis és Perrie lent vannak a szálloda uszoda részen.Míg én és Darcy itt vagyunk a szobánkban.Ezzel nem azt akarom mondani hogy unatkozom vagy ilyesmi,mert nem.Éppen egy izgalmas könyvet olvasok.Addig lányom alszik.Szemeim újra a kezemben levő könnyecskémre vándorolnak.Lassan olvasok,így mindig órákig el vagyok egy ilyen izginek nevezhető közepes nagyságú könyvel.




                  
    


                 Liam Payne



A medence szélén ülve figyelem barátaimat,ahogy barátnőiket idegesítik.Itt van velünk, Perrie, és Elenour. Több One Direction barátnő jelenleg most nincs.
-Mi a pálya? -ül le mellém Zayn.A vízre meredek.
-Semmi,-nézek szemébe- hát veled?-kérdezem.Fejét rázza.Szőke felesége is csatlakozik köreinkhez.Barátja mellett helyezkedik el.Fejem el fordítom amikor csókolózni kezdenek.Nem azért mert nyálas számomra vagy ilyesmi.Ó,de pont ezért.
-Hol van Daniella? -kérdezi Perrie. Egyből felé kapom tekintettem.Hisz, a szerelmemről van szó.Igen,teljesen bele szeretem.Alig pár hét alatt.
-Fent a szobájában.-hangom fájdalmasnak hangzik.Pedig nem az.
-Mi van?-értetlenkedik-Miért nincs itt?! fel megyek érte!-ezzel a mondatával föl pattan,majd El-hez siet.Együtt mennek el,ha minden igaz Daniella-hoz.Néha úgy érzem más kell neki.És tegnap este rá döbbentem arra hogy jól feltételezem.Éjfél körül járhatott az idő.Én fent voltam.Hallottam ahogy azt mondja álmában "Harry" . Talán még mindig szereti.Habár amiket mondott róla,azok alapján tényleg nem a mi banda társunknak tűnt.Igaza lehet neki, hisz mégis csak Ő élt vele nem de? Már nem tudom mit gondoljak Harry-ről is. Tegnap este óta nem hallottam felőle.Amikor meg tudtam hogy Darcy apja....Harry, akkor furcsa érzés kapott el.Féltékeny vagyok rá? De bántotta Őt.Én soha se tudnék ártani egy lánynak sem.Mi lehetett az az ok amiért Hazza képes volt meg verni egy 16 éves lányt? Mi? ~kérdések sokasága lepi el fejem.
-Hé, haver!-üt vállon fekete hajú barátom,ki ugrok a "kis világomból" és rá figyelek-Azt nézd! -mutat az ajtó felé,amelyen pár perce El, és Perrie ment be.Oda figyelek.Állam a padlót súrolja. Daniella bikiniben, és a kislánya is. Hosszú haja vállára omlik.Amerikás bikinije tökéletesen áll rajta.Meg sem látszanak a terhesség nyomai.Életemben nem láttam szebb testet,lányt.Felénk közelítenek.
-Nem semmi a csaj!-úszik mellénk Niall. Teljesen egyet értek vele, tényleg nem semmi.

                    *                                 *                                   *
A délutánt együtt töltjük.Én és Daniella. Darcy-t Niall el rabolta tőlünk.Ami valljuk be kissé vicces.Mindegy
előttünk ülnek a medence szélén. Az ír barátom nagy hátát nézem,és a kis Darcy-ét. Mi tőlük két-három méterre foglalunk helyet.Nem igazán beszélgettünk ma. Furcsállom is.De nem akarok tolakodónak tűnni az életében.Inkább hallgatok,és gyönyörködök szépségében.



                    Daniella  Hudson 
Olyan furán érzem magam.Úgy érzem hogy ma nagy dolog fog történni.De mégis mi a fenne történne? Semmi. Remélem... Kislányomat kémlelem, aki most nekem háttal van. Niall "elrabolta" tőlem.Természetesen csak képletesen szólva.Az idő ezekkel a férfiakkal és lányokkal csak telik telik, telik,és csak telik.Mindannyian kedvesek,és segítőkészek.Amit nagyon meg szerettem bennük. Perrie és Zayn tökéletes párt alkotnak.Azt hiszem meg hívtak az esküvőjükre is.Amire boldogan szeretnék majd el menni.Magamban mosolygok ezen a gondolaton.Lassan esteledni kezd,és mindenki a szobájába megy.Pont úgy ahogy mi is. Darcy-t magamhoz véve sétálunk fel a hálónkba.Egy törölközőbe rejtem apró testét.Be állunk a lift-be majd a 9-es gombot meg nyomva be záródik az ajtó.A fel fele út közben lányom el alszik karjaimban.Ki nyitódik az ajtó előttem,egyik lábam rakosgatom a másik után míg nem el nem érünk a szobánkhoz.A kulcsot a zárba helyezem,majd el fordítom azt.Be nyitok a helységbe.Nem oltom fel a lámpát.Hisz szinte mindent láttok,nagyjából.El botorkálok az ágyhoz.Lányomat az ágyba helyezem,be takargatom,s egy jó éjt puszit nyomok homlokára.Vissza sétálok az ajtónkhoz,majd be csukom.Meg fordulok tengelyem körül,és a velem szemben levő ablakra meredek. Van ott valaki... 
Fejét nem látom, a sötét miatt.Este van, már lassan kilenc óra lesz.Jól el medencéztük az időt! A levegőt egyre szaporábban kezdem venni.Még mindig ott van. De ki lehet az?! Hallom ahogy kifújja a levegőt.Ez nem hallucináció,ez valóban meg történik.Nyelek egyet.Egyik kezét arcához emeli,bele szív egyet.Cigi.Állapítom meg miután füstöt érzek,láttok.Egy száll bikiniben állok, egy sötét szobában egy elmebeteggel.El szívja cigarettáját, a csikket hanyagul a földre dobja.
-Daniella.-szólal föl.Hangja mély, rekedtes. Harry... 


2 megjegyzés:

  1. Gyorsan kövit!!Rohadt jó.Alig várom,hogy Harry mit fog szólni a 'lányához'..Gyorsan köööviiit!!! :))<33

    VálaszTörlés