2014. április 1., kedd

24.Rész

                                Hii Guys!! I'm D!És ez lenne az I need your love 
                             24.Része.Próbáltam minél hosszabbra meg írni, ha már
                           ennyit késtem vele.Váltsunk....Nem tudom milyen lett.
                        Szval jó olvasást! Komiz ha jó ha nem :D xĐ
                                                                                                                      D xoxo





"Nem tudod értékelni amid van, addig,
Amíg el nem veszíted..."~Harry Styles 


Yummy😋😍



               Daniella Hudson 

Az egész éjszakát át sírtam,szenvedtem.Reggel eléggé korán keltem: 4:49-kor.Nem nagyon pihentem ki magam,pedig ki kellett volna.Ma ugyanis tovább utazunk.Azt hiszem,a szívem ketté hasad.Akár hányszor a tegnap estére gondolok.Annyi érzés kavarog bennem, és nem tudom őket hova tenni. Harry teljesen föl borította az életemet.És nem ez volt az első alkalom.Miért nem hallgattam a barátaimra? ~évek óta ez az egy
kérdés gyötör.Mindenki mondta: "Ne barátkozz vele! Fájdalmat fog okozni!"  nem hallgattam a szavukra.
Pedig, kellett volna.Száz és száz kérdés,gondolat forog a fejemben,közben lányom alvó testét fürkészem.Talán ha nem jövők Londonba, akkor minden másképp történik.Most nem lenne gyerekem,és nem lenne ez Harry és köztem.De az az igazság, hogy Darcy nélkül az életem fabatkát sem érne.Mint már mondtam, miatta vagyok még életben.Miatta.Fel ülök,amikor kopogást hallok.Ki mászom az ágyból, s az ajtó irányába lépkedek.Az előbb említett tárgyat résnyire nyitom ki. Liam arcával találom szembe magam.
Egy halovány mosolyt varázsolók ajkaimra.
-Szia.-mondanám, de hang nem jön ki a torkomon.Ajkait le biggyeszti ahogy észre veszi az álcámat.Ami mögé szinte minden nap bújók.Ki nyitom az ajtót, teljesen.Karjait szét tárja.Én pedig sírva omlok azok közé.
Szorosan tart.Közben keze hátamat simogatja, így próbál nyugtatni.
-Shh..-mondogatja.Kissé el távolodom tőle.Hogy a szemébe tudjak nézni,azokba a mogyoró barna szemekbe.Kezei derekamra csúsznak le.Karjaim nyaka köré fonom,fejem mellkasára hajtom.
-Harry tudja,-suttogom pólójába-tud mindent Liam.-szemeim össze szorítom,nem akarom el sírni magam.Szerintem már eleget sírtam.El húzódik tőlem.
-Tudom.-hangjából ítélve hosszú éjszakája lehetett.Mélyen szívom be a levegőt.Halványan el mosolyodok.Hogy azért legyen valami arc formám.
-Paul kérte hogy kezdjetek el pakolni.-mondja halkan. Bólintással jelzem hogy meg értettem amit mondott.
Vissza lépkedek a hálómba.Össze pakolom a cuccainkat.Ezzel a dologgal, bő 2 óra alatt végzek.
Ezek után úgy döntök hogy fel kéne ébresztenem az alvó Darcy-at. Így is teszek.Az ágyhoz lépek,s le ülök arra.Kézfejem lányom hátára helyezem,néhányszor végig simítom kezem apró testén.Közben szólítgatom.
Komásan a hátára fordul,és dörzsöli meg kicsi kezeivel szemeit.El mosolyodom előző cselekedetén.Annyira aranyosan csinálta.
-Jó reggelt Kicsim!-mosolygok rá kedvesen.
-Jó jeggejt.'-motyogja pöszén.Miután nehezen,de sikerült ki szedni őt az ágyból.Fel öltöztettem,s meg reggelizek vele.A következő helyszín ismételten a hotel szobánk lesz.A liftben álldogálunk,mert hol meg áll hol nem.Az ajtó ki nyílik előttünk és Harry érzelem mentes arcával találkozik unott tekintettem.Zölden
csillogó íriszeit el kapja,majd be lép mellénk.A lift belülről tükrös.Tudom, furcsán hangzik de komolyan.
Tükör borítja a belsejét.A feszültség szinte tapintható. A tükörből Harry arcát próbálom figyelni,d enem tudom.Arcát a padlónak szegezi.A következő pillanatban, hirtelen össze esik.A földre rogy.Szemeim tágra nyílnak. Mi történt vele? 
-Harry!-szólítom fel.Hangom kissé kétségbe esett.Le guggolok mellé.Arcát kezeim közé veszem.
-Harry! Harry ne csináld ezt!-szemei le vannak hunyva,teste mozdulatlan.Testem remegni kezd, amikor arra gondolok hogy...Hogy meg halt. Jó nyugodjunk meg! Semmi baj nincs! Semmi!~nyugtatom magam.
Mellkasa meg mozdul. Lélegzik... Szaporán veszem a levegőt. Most mit tegyek? Ujjperceim végig simítom arc vonalán.Még így is vonzó. Fekete zakót visel.Az alatt egy szintén fekete póló van.Szemeim piercinges ajkára szegeződnek.Nem gondolkodom.Inkább cselekszem.Ajkaimat össze érintem övéivel.Szemhéjam le hunyom.Lassan csókolom meg.Ajkai enyémmel kezdenek el mozogni. Életben van???? 
Kezét tarkómra csúsztatja.Ajkaink érzéki táncot járnak.Ebben a csókban összpontosul minden.Minden érzelem,bánat,düh,csalódás...Boldogság.El vállunk egymástól. Harry zöld íriszeibe ütközöm.Telt ajkaira gonosz mosoly húzódik. Csak játszót....Mint mindig...Én pedig be dőltem, újra. 
Fel állok,Ő is így tesz. Lányomat kézen fogom.S hátat fordítok Harry Styles-nak. A lift ajtaja ki nyílik,én pedig Darcy-val együtt ki lépek belőle.Újra a hálószobánkba vezet utunk.Kincsemet az ágyra ültettem,míg én pakolászok.A két bőröndöt egymás mellé helyezem.A szögecses táskámat vállamra kapom.A többiek már a buszban vannak,csak ránk várnak.Lányomra pillantok,aki oldalra fordított fejjel fürkész.Intek feléje, le ugrik az ágyról s felém jön.El kapom kis kezét,másik kezemmel a bőröndjeinket kezdem el huzigálni.Igen, sajnos csak két kezem van, és azok is foglaltak.Egyik kezemmel Darcy-t fogom,míg a másikkal az egyik bőröndöt.Így a másik bőröndömet nem nagyon tudom húzni.Már éppen fel adom a reményt,amikor Liam sétál be az ajtón.Egyből felénk közelít,pontosítva felém.Szívem a torkomban dobog,amint elér hozzám.
Ujjait állam alá teszi,majd ajkait enyéimre.Szinte epekedek érte,értük.Ajkaink egymást simogatják.Ez egy elég rövid csókocska volt.Részemről legalábbis.Teljesen máshogy csókol mint Harry. Liam lágyabb, míg Harry vad,érzéketlen tuskó! Nem lehet Liam-et hozzá igazítani. Lányom tekintette ide oda kapkod közöttünk. A csók miatt lehet. Liam meg ragadja a bőröndöm,s így el indulunk ki felé.Ki megyünk a folyósora a sokadjára említett férfi be zárja az ajtót,és előre enged.Be állunk a liftbe majd lassan de biztosan le érünk a társalgóba,hallba.Kinek hogy tetszik. Liam már a liftben meg fogta a kezemet,így amikor ki lépünk s a recepcióhoz megyünk kapunk pár szúrós tekintetett. A "pasim" beszélget valamit a recepciós nővel. Khm... akinek eléggé kint van a melle a melltartójából. Barna hajú "hercegem" rám néz egy pillanatra.
El tátog egy "szeretlek"-et. Amin muszáj el mosolyodnom.Miután az a fruzs... Ó pardon, miután az a kedves recepciós be fejezte a csábítgatását, Liam-mel és Darcy-val el hagyjuk a hotelt.Kint az épület előtt több száz lány áll.És még több biztonsági őr. Liam fel veszi a kislányomat a kezébe.Hogy le ne maradjon.Nagy nehezen el jutunk egy fekete telepjáró szerű autóhoz.Majd minél gyorsabban be szállunk a járműbe.Épp hogy barátom be csukja az ajtót a jármű el indul.Hm.Körbe nézzek az autóban. Hol vannak a többiek? ~teszem fel magamnak a kérdést.Ugyanis rajtunk -és a sofőrön kívül- más nincs itt.Lányom a velünk szemben lévő ülésen foglal helyet.Míg a csomagjainkat is ide raktuk be.Késésben vagyunk? Lehetséges. Barátom felé
fordulok.
-Hol vannak a többiek? -kérdezem.Kifúja bent tartott levegőjét.Kezét combomra csúsztatja.Mélyen a szemembe néz.
-Paul-al úgy gondoltuk hogy jobb lenne ha mi külön autóval mennénk.-szünetet tart- Mióta kiderült hogy...
-rá néz lányomra,ezzel utal arra hogy Harry tudja azt - Azóta, Harry teljesen más lett.Nézd én csak nem akarom hogy valami bajod legyen.Nem fizikailag, érzelmileg.-apró csókot lehel ajkaimra. Magyarul ez azt jelenti: Jobb ha egy időre nem megyek/megyünk Harry Styles közelébe. Értem.Halvány mosolyt eresztek Liam felé. Az Ő ajkain is mosoly terül szét.Karját vállamra helyezi.Hajamba puszil,magához húz.
-Nem engedem hogy bajotok essen.-sutyorogja fülembe.Kicsit el húzódok tőle.Szemébe nézzek.Közel hajolok hozzá,és ajkára nyomok egy finom csókot.
-Köszönöm.-újra hozzá bújók.De ez nem tart oly sokáig. Liam át ül Darcy mellé,és el kezd vele; beszélgetni,játszani.Játékosan viselkednek egymással. Végül a barátom -azt hiszem hívhatom így- ölébe húzza Csöppségemet.~Ez az utolsó emlékem.Miután el szenderedem.

                                 *                                *                             *


Szemhéjam lassan tárom fel.Egy teljesen ismeretlen helyen ébredek.Fel ülök az ágyban (?!).Ahogy körül tekintek velem szemben egy plazma tévé,és egy ajtó van.Ki mászok az ágyból.Nehezen de talpra állok,kissé meg inogok.A fejem zakatol.Majd szét robban,annyira rossz egy érzés ez.Fejem gyorsan vissza kapom az
ágyra.Meg nyugszom,amikor meg pillantom lányom aprócska testét a hatalmas francia ágyban.Be megyek a
fürdő szoba helyiségbe.Magam után gondosan be csukom az ajtót.Gyorsan el végzem reggeli teendőimet,sietve.Így mindössze 5 perc alatt végzek. Szettem alap darabokból áll.Pólóm miatt hasam alja ki látszik.Még egy utolsó pillantást vettek magamra a tükörben,és már kint is vagyok.
-Darcy.-szólalok meg halkan.Nem rég meg néztem az időt, már 11:00 óra is el múlt.Az ágyhoz megyek.
-Darcy, hasadra süt a nap!-ezzel a mondatommal le rántom a takarót az ágyról.Nincs itt.A fejemben meg szólal az a bizonyos vészjelző.Még egyszer körbe vezettem tekintettem a szobán alaposan.Mindent át nézek,kutattok.A szekrénytől, a kis asztalig.Sehol sincs!Ezt nem hiszem el nem tűnhetett el! Nem! Még csak két éves.Nem tud futni sem, ez nevetséges.Hol lehet az én Darcy-m? Harry...   
Ugrik be a név.Ki sprintelek a szobából,de az ajtó előtt meg torpanok. Hogy akarok beszélni Harry-vel ha
azt sem tudom hogy én hol vagyok?~merül fel bennem a kérdés.Ekkor meg hallom rekedtes hangját.
Azonnal a hang irányába eredek.Hamar rá lelek ellenségemre.Kopogás nélkül be nyitok.Fél meztelenül áll velem szemben.Fekete farmer van rajta, -mint mindig- viszont felső testén semmi sincs.A sok tetováláson
kívül.Vissza térek a földre és el kezdem.
-Harry! Hol a lányom!?-vonom kérdőre.Fel húzza jobb szemöldökét.Pislog egyet.
-Honnan tudnám Daniella,-mondja unottan. A kis ártatlan,mintha nem tudná.
 -Ne szórakozz Harry, ez nem vicces! Hol van a lányom!-emelem meg a hangom.
-Nem tudom, bazd meg!-rivall rám.Tényleg nem tudja.Akkor h..hol az én kis Darcy-m?? Az idegesség úrrá lesz kezd úrrá lenni rajtam.Eltűnt, elrabolták.Ki tudja milyen pszichopata állattal van éppen.Fejemben rosszabbnál rosszabb gondolatok fordulnak meg.Melyeknek Harry mély,rekedtes hangja vett véget.
-Hol láttad utoljára?-mélyen a szemembe néz.
-A hálónkban,az ágyban.Békésen aludt. Harry öt percre hagytam magára.Semmi többre.-könnyeim szinte
azonnal hullani kezdenek. Mi van ha nem kerül elő?Mit csináljak nélküle?! Nekem csak Ő van,senki senki más.
-Az bőven elég, -arca meg feszül,testével együtt- vannak ellenségeid?Vagy olyan személy az életedben aki ártani akar neked,vagy Darcy-nak? -ömleszti rám a kérdéseit.Amelyek igen furcsák.
-Nem, legalábbis nem tudok róla.Az egyetlen egy ellenségem Te vagy!-válaszolok humorosan.Bár ebben a
pillanatban nem ezt kéne tennem.Könnyeim újra potyognak, ahogy lányom eszembe jut. Harry derekát át ölelem,erősen szorítom.Furcsán éri tettem.Arcom mellkasába fúrom.
-Hozd vissza Harry, -zokogom- hozd vissza a lányomat.Kérlek.-viszonozza ölelésem.Kezét fel vezeti oldalamon,egészen az arcomig.El tol magától,szemembe néz.Végig nyalja alsó ajkát.Zöld íriszei tűzben égnek.Ő is aggódik Darcy-ért?


2 megjegyzés:

  1. http://onedirectionforever55.blogspot.hu/2014/04/2-dijam.html díj nálam :D

    VálaszTörlés
  2. Úr isten!Nagyon jó siess a következővel!!^•^

    VálaszTörlés