2014. április 6., vasárnap

25.Rész

                                           Hii Girls!! I'm D. És ez itt a 25.Rész...
                                 Nem tudom hogy tetszett az előző rész,mert nem nagyon
                            kommentelttetek :// ...Ennyire szar volt? Pardon...No mindegy...
                       A lényeg, hogy itt van a következő... Jó olvasást! Ó, és ha már egy ideje
                  olvasod a blogom, itt az ideje annak hogy csatlakozz baby ;))
               Fb group: https://www.facebook.com/groups/239674476215134/

                                                                                                                            D xoxo







"Olyan ember lettem, aki sose akartam lenni,
De mégis az lettem, mert az életem ezt követelte meg..."



My punk edit
Zöld íriszei meg babonáznak.Úgy érzem magam mint egy rossz horror filmben.Smaragd zöld szemei engem pásztáznak.Magához húz, ajkait homlokomra helyezi.Mi van ha tényleg nem lesz meg? Harry-t egyáltalán izagtja a dolog? Hogy mi lesz a lányával?~Kérdések ezrei forognak fejemben.Melyeket Harry mély hangja oszlat el.
-Vissza hozom.-suttogja.Mi? Valamit biztos félre értettem.El engedjük egymást.Farkas szemet nézzünk.
Szemei dühtől forrnak.Ujjperceit végig simítja arcomon,majd ajkai érintik az enyéimet.Gyengéd -kivételesen.
Engedek neki,mindent.Mindent.El válik tőlem,szemembe néz.
-Ígérem.-halvány mosolyt ereszt felém.Karjait le hámozza rólam.Mély levegőt vesz.Majd ajkai el vállnak.
-Ne szólj a zsaruknak oké? -néz a szemembe.Szemöldököm ráncolom kérésére.
-Miért ne? Harry lehet, sőt biztos hogy el rabolták! Nem fogok ölbe tett kézzel ülni!Igen is szólni fogok a..-mondanám tovább ha nem vágna közbe,de mivel ezt teszi ezért nem tudom.
-Miattam történt!  -szavai hallatára hátrálni kezdek. M..Mi az hogy minden miatta történt??? 
-De ígérem helyre hozom, csak bízzál bennem...Kérlek. -Harry Styles szájából egyszer se hallottam még a "kérlek" szócskát.Mi van vele?! Bólintok majd el hagyom szobáját.Könnyeim természetesen azóta se fogytak el.Így hát el sírdogálóm magam a szobámba,és várok.Miért pont velem történek ilyennek? Szegény Darcy-m, ki tudja milyen elmebeteg tartja fogva.Ahogy erre gondolok hangos zokogásban török ki.



                      Harry Styles 


Amint Daniella ki lép a hálómból,az ágy alá bújok.Persze nem azért mert félek vagy ilyesmi.Elő veszek egy bőröndöt, amiben nem a kedvenc cuccaim vannak.Ki nyitom az említett tárgyat.Fegyverek vannak benne el rakosgatva,gondosan.Ki veszek egy számomra megfelelő méretű pisztolyt,s a fekete oldal táskámba dobom.
Még  ki választom a számomra legfontosabb fegyvereket.Majd a szekrény felé fordulok. Ki kapok belőle egy fekete felsőt.Amelyet magamra veszek.Oldal táskám vállamra teszem,és le lépek.Tudom ki vitte el a lányomat.Csak azzal nem számol hogy ezért megölöm.Idegesen vágom be autóm ajtaját.Idő közben ugyanis le értem a halba.El indítom Range Rower-et. Tövig nyomom a pedált.Nem törődök semmivel,és senkivel se.
Elő halászom mobilomat és arra az ismerős névre kattintok a névjegyzékben.Készülékemet a fülemhez emelem.Ki cseng.Vedd fel te rohadék! Vedd fel!
-Már vártam a hívásod.-mondja Brad. Hangja szórakozott,élvezi amit csinál.Fájdalmat okoz.
-Mit akarsz Brad? -törők a lényegre.
-Hmm. Egy kis ezt egy kis azt. -idegesít- Ó, említettem már hogy milyen gyönyörű lányod van.
Tetszenek a göndör fürtjei.Tőled örökölte. - Honnan tudja hogy az én lányom?  Egész testem meg feszül beszédére. Dühít,hergel csak még jobban rá tesz egy lapáttal az így is pocsék hangulatomra.Rohant kis drogos.
-Fogd be Brad!-sziszegem.
-Nem Styles, te fogd be! -kiabál, immáron ő is- most el mondom hogy mit fogsz tenni.Szépen el jössz London Északi csücskébe. A régi házadba, és ott maradsz.Küldeni fogok érted valakit.-mondja.Végig hallgatom.Majd beszélni kezdek én is.
-Enged el a kislányt Brad. Csak két éves.Nem tud a hasznodra lenni.-próbálom győzködni.Kevés sikerrel.
-Ugyan Harry, neked ez a kis taknyos semmit sem jelent.-mondja.Az idegeimmel játszadozik.
-Nekem nem, de az anyjának igen! -érvelek- Beszélni szeretnék vele!-makacskodom.
-Minek? Hogy esti mesét mondj neki? Jaj, Harry Styles a superman! -nevet a saját viccén, szánalmas-
-Nem beszélhetsz vele! Tedd azt amit mondtam, vagy meghal a kislány.-ezzel bontja a vonalat.A telefonom a műszerfalnak dobom. A francba! Teljesítenem kell a kérését vagy kinyírja a lányomat.Engedelmeskedve neki el autókázok a régebbi házamba, amely Észak-London-ban van.


                *                                                *                                                          *

Órákba telik mire oda érek a pontos helyre.Pontosítva, a semmi közepére.Igen, régen nem nagyon volt hol laknom.Szó szerint egy utca lakó voltam.Ki szállok fekete szépségemből, s hangosan csapom be magam mögött az ajtót. Régebbinél régebb házak,panelek sorakoznak egymás mellett.Némelyik épület már-már le omlik.Olyan régi.El sétálok az egyik legbiztonságosabbnak tűnő helyhez,és be lépek a "házamba".
Ráadásul a hangulatomra az idő járás is rá játszik.Esik az eső is el kezdett szakadni.Ami a szemem elé tárul
attól hányni tudnék.A hely ahol éppen ácsorgok, egy piszok régi parkoló.A sok oszlop ami tartja a rá nehezedő 5 vagy annál több emeletet már alig bírják.Mindenhol por van,amitől meg fulladok.Le huppanok a koszos földre.Lábaimat fel húzom,s várok. Régebben amikor én még 16-17 éves voltam, mindig itt szívtuk a spanokkal a füvet.Gyakran haltak meg Brad miatt emberek.Szinte mindig itt tengettük a minden napjainkat.
Valahogy jó ötletnek tűnt gajra vágni a szervezetünket.Ám, egy nap.Úgy döntöttem ki szállok a bandából.
Brad-nek ez valahogy nem tetszett.Azt mondta meg fogom bánni.Talán fenyegetni akart.És most hogy meg tudta van gyermekem, így akar rajtam bosszút állni. Hülye Brad, és a nyomorék kutyái.
-Hé Styles.-gondolat menetemet meg zavarja egy női hang.Fejem a hang irányába fordítom. Egy húszas
éveiben járó fiatal lányon akad meg a szemem.Hosszú szőke haja van.Melleit csak egy rövid top takarja.
Egész hasa ki látszik pólójából.Fehérnemű alsó van rajta, harisnya kötőkkel. Molly.
-Nem érünk rá egész nap!-szól rám.Fel állok majd fel kezdek el sétálni.
-Hm..-mér végig- Jól nézel ki.-mondja.Unalmasan tekintek rá.
-Mi a faszt akarsz Molly? -köpöm felé a szavakat.Fejét csóválja.
-Nem nem Styles. Te így nem beszélhetsz velem.-szórakoztatottan beszél- Legyél kedves,gyengéd.Amilyen Daniella-val is. -közelebb lépdel.De el tolom magamtól. Apropó mondtam már hogy a kis ribanc belém van esve amióta be kerültem a drogos bandájukba? Viszont amint meghallom azt a bizonyos nevet megfeszül állkapcsom,vele együtt egész testem. Miért próbálja magát Daniella-hoz hasonlítani? Hirtelen ajkait érzem számon.Karjait nyakam köré akarja fonni de azonnal cselekszek hogy ne így történjen meg.
- Molly, -törlöm meg a számat- soha többet ne merj megcsókolni, megértetted!A kis szádat másra is használhatod.-veszem elő rossz fiús énemet.Össze szűkíti szemeit.
-Meg ölethetem a lányodat Styles, -el kapom hajánál fogva és a földre lököm.Fel szisszen.
-A lányomat még egyszer szádra ne vedd! -sziszegem fogaim közt- Szajha!-el engedem.Fel kell a földről.
Teste mocskos lett.Fejével int a kocsim felé,és mind ketten arra vesszük az irányt.Be szállunk.Ez a fruska navigál, pff mintha kellene.Őszintén szólva, csak Darcy-ra tudok gondolni.És arra hogy Brad miket, mit tesz vele.De esküszöm, ha csak egy haja szála is meg görbül, akkor Brad-et le vadászom!










2 megjegyzés: