2014. április 14., hétfő

26.Rész

                             Hii Guys!! I'm D, és egy hét után végre itt van az új rész!!
                         Múlthéten azért nem jött rész mert egy részt nem voltam az országban
                     másrészt, mert nem voltam gépközelbe.Aki benne van a csopiba az tudta...
                 Na mindegy, itt a rész és szerintem  ez a lényeg!! Jó olvasást!! ♥:)
           Fb group: https://www.facebook.com/groups/239674476215134/

                                                                                                                         D xoxo






"Egész életemben azt hittem semmi se számít,
De rá jöttem, ez hazugság!"
dark harry
-Itt jobbra. -szólal meg Molly. Szemet se vettek rá,csak engedelmeskedem.Még életemben nem cselekedtem ennyi jót, mint ma.De, ez most a legkisebb gondom.Lassan de megérkezünk egy el hagyatott épülethez.Épületekhez.Az utca legvégén állunk meg, az utolsó háznál.Alig láttok valamit.Be sötétedett mire ide értünk.
-Állj!-parancsol rám a szőke ribanc.Úgy teszek ahogy kér, Rang Rover-el le parkolok.Majd le állítom a motort.A mellettem ülő lány már ki szált a járműből. Habozva ki szállok, húzom az időt.Direkt.Bár, lehet hogy nem kéne.Hangosan csapom be magam mögött az ajtót,és megyek a szőke prosti után.Be lépek a kapun, és egy hátsó ajtóhoz siettünk.Hatalmas fekete ajtón kopogtat egyet Molly. Szemöldököm ráncolom e cselekedetére
az imént említett tárgy lassan kinyitódik.Hm, furcsa. Senki sem áll az ajtóban.A sokadjára mondogatott csaj előre megy,követem.Épp hogy be lépek az ajtón valami erőset érzek a fejemnél.S minden el sötétül...



                  Pár órával később valahol, valamikor...


Hol vagyok? És miért térdelek? Hol a faszban vagyok! A fejem majd szét szakad,rohadtul fáj.Ki nyitom szemeim majd vissza is, a fény hatása miatt.Fejem meg rázom,a kezeim fel vannak kötözve. Mi a fasz?!
Újra fel tárom szemhéjam, Brad térdel előttem.Arcán levakarhatatlan vigyor ül.Zihálok,fogalmam sincs miért.
Fejemből szivárog a vér, le ütöttek.Állapítom meg a hátamon végig folyó folyadékból.Jut eszembe, miért nincs rajtam felső? Ez egyre furcsább és furcsább.
-Ébresztő csipke Rózsika!- mondja szórakozottan Brad. Körül tekintem a helyet ahol vagyok.Nem csak ez a faszkalap van itt,még a kutyái is.Fel mérve a terepet, szerintem egy koszos pincében vagyok, láncra verve.
Lefordítva; a két kezemet kb egy méter távolságra tartja egy-egy lánc.Amely a csuklómnál van fogva tartva.
Ó, és a legjobb még csak most jön, térdelek.Mint egy büntetést érdemlő kis fiú.Mindenki arcán látszódik az
öröm.Melyet az én szenvedésem okoz.
-Hol vagyok Brad? -emelem föl lehajtott fejem.Felém sétál,le guggol előttem.Szemembe néz.Gonosz mosoly terül szét drogos képén.
-A házamban, az alaksorban.-mosolyog.Miért ilyen jó a kedve? ~merül fel bennem a kérdés.Melyre úgy érzem nem most kapok választ.Fel  áll s hátrébb lépdel.Tartja a szemkontaktust.Kezeit mellkasa előtt össze fonja.
-Hozzátok be!-kiáltja hátra. Kíváncsian figyelem a fogva tartómat.Az ajtó hirtelen ki nyílik s Molly jön be rajta.Kezében Darcy-val. Zöld íriszeim fel ragyognak ahogy meg látom apró, sértetlen testét.A nő le teszi Őt a földre.Ő pedig felém kezd el futni.Vagyis próbál futni.
-Hally!' -mondja a nevemet, pöszén.El ér hozzám majd át öleli derekam,de nem éri át.Kis fejét V vonalam fölött helyezi el.A kockáimon.Rövid karjaival derekamat szorítja.
-Hally!'-motyogja hasamba.Át akarom ölelni, de nem tudom.
-Hally bácsi, szegítsz! Kéjlek!' -mondogatja a nevem.Már nem Hajji, hanem Hally vagyok. Haladunk.Még mindig ölel, nem tudom figyelmen kívül hagyni a "segítség" szót.Össze szedem a maradék erőm.És ki préselek magamból valami apai beszéd félét.Éppen mondanám, de Brad-nek köszönhetően nem kell.
-Darcy, tudod hogy Hally bácsi kicsoda? -kérdezi jókedvűen, lányom félve meg fordítja fejét,s meg rázza-
-Ő az apukád! Apuci vissza tért Darcy. -állam a padlót súrolja.Ez a nyomorék most komolyan képes volt el mondani a titkomat. A sok közül...    Lányom ölelését már nem érzem.Testem ismét meg feszül,az idegesség át járja egész testem.Fel emelem fejem,s egyenesen Brad szemébe nézzek.Miután
Darcy vissza szaladt,futott a szőkeséghez, távoznak.Természetesen az általam gyűlölt fickó itt marad.
-Kapjátok szét!-adja ki a parancsot.Nem egészen értettem amit mondott.De nem kell túl sok ahhoz hogy meg tudjam.A csicskái el indulnak felém.Körülbelül hat-hét férfi.És ütni kezdenek.Ott ütnek, kalapáccsal (!) ahol érnek. Állom az ütéseiket,bár vissza adni most nem tudom.Ezt még meg bánják.Be fejezik ütlegelésem,és magamra hagynak.Az orromból ömlik a vér.S a testemen is lesz jó pár lila folt.Szemeim nehéznek bizonyulnak,s le csukodnak.



                   Daniella Hudson


Egész nap csak Harry-n jár  a fejem.Vajon mi lehet vele?Jól van? Egyáltalán életben van még? És a lányunk? Darcy. Jaj, Istenem kérlek ne tedd ezt velem! Hozd vissza őket!!~imádkozom magamban,s a párnák közé dőlök.Ismét keserves zokogásba kezdek.Akárhányszor Harry-re vagy a lányomra gondolok sírni kezdek.
Nem vagyok elég erős ahhoz hogy vissza tartsam érzéseim,könnyeim.
-Daniella!Daniella minden rendben?! -hallok meg egy ismerős hangot,majd egy kezet a hátamon.Ugyanis
az ajtónak háttal fekszem.Fejem a párnákba temetve.Meg fordít. Liam az. Mint mindig.Le törlöm arcom.
Aggódó tekintettével találom szembe magam.
-Mi a baj?-kérdezi.El kapom a tekintettem,így a falat kezdem pásztázni.Alig találom hangomat.Szerintem már nincs is.
-Semmi, -motyogom érthetetlenül- semmi. -sírom el magam.Eddig bírtam.Kő kemény tíz másodpercig.
Lábaim fel húzom, karjaimmal pedig át kulcsolom azokat.Fejem rájuk hajtom,sírok.A mellettem lévő férfi
lélegzetvételét hallom csak,a zokogásomon kívül.
-El tűnt. -nyögöm ki nagy nehezen.Ki egyenesedek, hátamat az ágy támlának döntöm.Ujjperceit megérzem
arcomon.Fülem mögé tűr egy rakoncátlan haj tincset.Rá emelem íriszeim.Apró puszit ad el nyílt ajkaimra.
Meg fogja kezem,s össze kulcsolja ujjainkat.
-Nem lesz semmi baj. -magához húz.  Tehát tudja...  Állapítom meg.Hiszen ha nem tudná miről beszélek, akkor nem mondta volna ezt.Amit az imént.Át ölelem derekánál fogva,szorítom.Hajamat,hátamat simogatja.
Síri csend ül rajtunk,csak néha a szipogásomat lehet hallani.
-Honnan tudod? -kérdezem halkan.
-Mindent hallottam. -kicsit lejjebb csúszik az ágyon.Így én a mellkasára kerülök.Barna szemébe nézzek.
Folytatja.
-Így, azt is tudom hogy Harry már elindult meg keresni Őt. -ereszt felém egy halvány mosolyt.Ez nem amolyan jó mosoly.Inkább mondanám egy reménykedő mosolynak.Hangosan fújom ki a levegőt.
-Figyelj Daniella, -fordul az oldalára- Harry nem egy angyal.Ezt alá írom, de ha a szeretteiről van szó.Bármit, ismétlem bármit képes megtenni.-beszéde kicsit meg nyugtat.Bár, azt se tudom hogy Harry-vel éppen mi történik.És ez még jobban el keserít, pont úgy ahogy lányunk el rablása is. Liam-et szorosán át ölelem.
Szükségem van valakire aki fogja a kezem, aki bátorít, aki-aki mellettem áll jobban rosszban.Én úgy érzem hogy ez a valaki, az Liam.
            





8 megjegyzés:

  1. Drága Adri! :)
    Benne lennél egy linkcserében? Kérlek nálam jelezz vissza! Előre is köszönöm :)
    Puszi xX Liliana

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri.Most találtam a blogodra, és viszonylag gyorsan átnyálaztam. Szóval csapjunk a lecsóba.
    - Nem is tudom, hogy mivel kezdjem. Tényleg elgondolkodtat. Oké, kezdjük a helyesírással. IGEKÖTŐK EGYBEEEE! Linkelek valamit: http://s04.static.libri.hu/cover/8f/9/684361_4.jpg Hasznodra válhat. Vagy hallottál már a Microsoft Office Word-ről? Tudod, az kijavítja a hibáidat. (el hagyatott--->elhagyatott, be lépek---->belépek, fel megy---->felmegy stb.)
    - A következőt nem tudom hogy kellene elmagyaráznom. Tehát van két mondat. (pl.: Elolvastam a blogod. Majdnem elsírtam magam.) Látod mi van az első mondat vége, és a második mondat között? SZÓKÖZ! Nem írjuk egybe a mondatot. Te így írod: Elolvastam a blogod.Majdnem elsírtam magam. Én így: Elolvastam a blogod. Majdnem elsírtam magam. Bocsika de nem mindegy.
    - A szóismétlésekről ne is beszéljünk.
    - Oké, mi az, hogy Pariz, vagy Paris. Döntsük már el, hogy magyarok vagyunk, angolok, vagy "helyesenírninemtudók". Bárkinek elmondtam a Parizt, a parizer jutott eszébe :D Esetleg azt ettél? XD
    - Nem tudom, hogy hanyadikos vagy, de az hogy menny a menj helyett kiverte a biztosítékot. Oké, hogy a "menj" igét "menny"-nek ejtjük, DEE! A -j a felszólító mód jele. Ami írásban jelöletlenül hasonul. (becsületes nevén írásban jelölt teljes hasonulás) Tessék: http://s04.static.libri.hu/cover/8f/9/684361_4.jpg
    - És most jön a legnehezebb része: Összefüggéstelenség. Tele van a blogod vele. Sajnálom, hogy pont tőlem kell hallanod. De így van. Kezdjük a legkevésbé súlyosabbal:
    + Szerencsétlen gyerek mindig alszik. Nem tudom, hogy láttál-e már 2 éves gyereket, de úgy tűnik nem. A 2 éves csöppségek, rohangálnak, nevetnek, játszanak, nem agyba-főbe alszanak.
    + Az előző részben Harry Range Rovert vezetett, majd most Audit. Hogy történhetett? :O Ja megvan... Az író enyhén szenilis.
    + A Los Vegas-t nem kell ragoznom ugye? Tiszta Pariz. (Elmegyek Los Vegasba, majd onnan Parizba, és apám elvisz az orvoshoz, mert azt fogja hinni, hogy megőrültem)
    + Valamit nem értek. Harry még mindig szereti, de leribancozza, fenyegeti, meg ráadásul meg is erőszakolja. Hm... Furcsán mutatja ki az érzéseit. De mindegy, erre még visszatérek.
    + ÉÉÉÉÉS dobpergést kérek, mert most jön a legszánalmasabb, legnevetségesebb húzásod. Akkor összegzem. A banda fogta magát Londonban, buszra szállt, és elindult az első állomásra (beleköthetnék abba is, hogy nem Angliában kezdtek, holott mindig a saját országukban/államukban kezdik a híres emberek a turnét, de nem fogok. Nem erre akarok kitérni). Másnap zsuppsz, és New Yorkban kötöttek ki. azt hogy csinálták? Felkötötték a hátrakétát, és repültek? Vagy ahogy apám mondaná vízibusszal mentek? Esetleg elkérték a körzetünkben lévő buszsofőr magassági-kormányát? (nálunk ez egy ventilátor, de érdekes hangja van :D) Várj, nem tudod, hogy miért mondom ezt? Akkor elmondom. New York Amerikában van. London pedig Európában. Azon belül is a Brit-szigeteken. Közöttük pedig ott van a hatalmas Atlanti-óceán, mélyén a Titanic-kal. És szerintem egy busz nem tud a vízen gurulni, de javíts ki ha tévedek. Aztán New Yorkból buszra szálltak, és valahogy Sydney csodálatos városában kötöttek ki. Szintén busszal. Oké, remélem érted.
    + Még amit imádtam: A buszban komolyan annyi férőhely van, hogy van nappali, konyha, fürdőszoba stb. Mégis mekkora buszt képzeltél el? Meg ráadásul úgy, hogy egymás mellett alszik 3 ember. Hogy a francba?? Mekkora az a busz? 20 méteres? Legalábbis ahogy olvastam, igen.
    El kell hogy mondjak valamit. Az alapsztori rohadt jó.Nem sok ember talál ki ilyet, nem sablon. De ezekkel olyan szépen elbasztad, mint annak a rendje. Az egész egy kalap szart nem ér. Én a helyedben azt csináltam volna,hogy nem írok Harry szemszöget. Igazából lelőtted a poént azzal, hogy belelátunk a fejébe. Tudjuk, hogy viszonzott szerelem, de egyik sem lép. Jobb lett volna rejtélyként meghagyni Harry gondolatait.
    Egy tanácsom van. Töröld ezt a fost, várj 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 évet, olvass, és olvass. Ez a kulcsa az egésznek. Térj vissza később. Bye. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm...Először is Drága Alex! A nevem nem Adri, hanem Debóra.Mindegy ez nem is a te hibád.Lapozunk.Igazad van sokat hibázok, és akkor mi van? Nem írok helyes? És? Most össze dől a világ vagy mi?! Már meg bocsájts, de még a nyelvtan tanárom se szajkózza nekem ennyire a helyesírást,az igekötőket meg pláne. Figyelj ha ennyire szarnak tartod a blogomat, akkor miért olvasod/olvastad el? Ha ennyire borzalmas a helyesírásom,és a blogom akkor miért olvastad el?? :D Itt ez a vicc. A helyesírásomat pedig hagyjuk nyugalomban.Nem írok helyesen ezt alá írom.DE ez az Én blogom! Az én dolgom! Nem a tied! Szóval... Köszönöm szépen ezt az agy mosást! De ebből nem kérek! Bye Alex ;)
      D xoxo

      Törlés
    2. Daraga alex szrintem szeretne ilyen jol irni blogot......nyomoroooooooooonc!!!!! Szeretlek deb ♥♥♥♥

      Törlés
    3. Először is:
      Daraga Fruzsi. Nem vagyok daraga, maximum drága lehetek. Téged is elküldenélek egy nyelvtantanárhoz. Amúgy, pont ILYEN "jól" nem szeretnék írni. :D
      Adri, vagy Debóra:
      Felőlem lehetsz Szaros Pista is, nem az érdekel. Amúgy az írói neved Adri, szóval onnan mertem következtetni a nevedre. De mindegy. Összeszámoltam, és összesen 8-10 hibád volt ebben a miniatűr szövegben. Elárulom neked, hogyha leszel 30 éves, és tegyük fel munkát keresel, mondjuk titkárnőként, vagy újságíróként, és leírod azt, hogy lapozunk, a lapozzunk helyett... hát szerintem páros lábbal rúgnak ki. És mindenhol ez van. A helyesírás mindenhova kell! Ha a nyelvtantanárod nem szajkózza a helyesírást, akkor az milyen tanár? :D Hogy akarsz egyáltalán érettségizni? Magyarból is van, ha tudni szeretnéd.
      Tudni akarod, hogy miért olvastam el a blogod? Azért mert ahogy leírták az egyik csoportban, rohadtul megtetszett. Mint említettem az előző hozzászólásomban, idézem: "Az alapsztori rohadt jó.Nem sok ember talál ki ilyet, nem sablon." Érted ezt a mondatot? Tényleg egy jó alapsztori. Csak az a baj, hogy nagyon elrontottad.
      Hozzáteszem nem megbocsájt, hanem megbocsát. Szóval, megbocsátok neked ezért a hibáért :DD
      Egyéb, vágod, hogy ebben: "Figyelj ha ennyire szarnak tartod a blogomat, akkor miért olvasod/olvastad el? Ha ennyire borzalmas a helyesírásom,és a blogom akkor miért olvastad el??" van ismétlés? Erre is kellene figyelni. Ha nem érted amit olvasol, akkor olvasd el kétszer, háromszor. Itt pedig ez a vicc.

      Törlés
    4. Kedves Alex!
      Állítsd le magad!Lehet, sőt biztos hogy sok hibát vétek.Ez tény. De az hogy az olvasóimat sértegeted ez már több a soknál!!! Tűnj el az "I need You love"
      ~blogról örökre!!!! Nem érdekelnek a nyelvtani hibáim! Érted? Igenis folytatni fogom a blogot akár tetszik akár nem!! Nem érdekelsz!Viszont abban tényleg igazad volt hogy nem gondolkodtam amikor a turné helyszíneket írtam. De könyörgöm!! 13 éves vagyok!! Emberből vagyok! Én is hibázhatok!! Ahogy Te is. Mindegy, a lényeg hogy takarodj el, s hagyd az olvasóimat!!! A blogomat folytatom!! ;))
      D xoxo

      Törlés
  3. Nagyon jóóóóóóóóóó lett!!!!!

    VálaszTörlés