2014. április 29., kedd

29.Rész

                                  Hii Guys!!I'm D.És ez itt a 29.Rész.Tudom késtem
                             vele.Nem is keresek kifogást.Nem értem rá.Bocsánatot kérek.
                          Na, a második dolog az lenne Nyuszkok, hogy köszönöm a 20-dik
                        feliratkozót!!Sokat számít.És a csoportban is a 38 tagot!!!Köszönöm!!
                      Továbbra is csak az a kérésem hogy: iratkozzatok fel, és komizzatok...
                     Ennyi. Pusszancs♥♥♥♥
                                                                                                               D xoxo








"Felelőtlen kölyök vagyok, akit nem érdekel semmi
A saját hibámból jutottam oda ahova, s meg érdemlem hogy ne törődjenek velem..."~Harry Styles



Harry "Punk" Styles
Szemhéjam lassan tárom fel.Most már Harry mellkasán fekszem.Hasamban mintha meg annyi pillangó repdesne.Hihetetlen mennyi mindenen mentünk már együtt.Talán, újra bele szerettem? ~Teszem fel magamnak újból a kérdést.Tegnap óta olyan másnak érzem magam.Sőt, nem csak magam, mindent.Minden
meg változott egyetlen éjszaka le forgása alatt.Egyszerűen nem tudom hogy hol a helyem.Melyik férfival.
Ennyi. Mind kettejüket szeretem. Liam-et is és Harry-t is.De ez így nem jó.Egyetlen egy embert kéne szeretnem.És az a valaki, Liam. Mert nem akarom meg bántani.Nem tehettem ezt vele, amikor olyan sok mindent tett már értem.Értem és a lányomért.Le hámozom magamról a szuszogó Harry karjait.S az ágy szélére ülök.Végig nézzek a fél meztelen istenen.Aki az ágyamban fekszik.A hátán szét terülve.Végig mérem
felső testét.Egészen a V vonaláig.Innentől a takaró takarja Őt.Meg rázom a fejem -hogy vissza térjek a
valóságba- majd föl állok.A póló ami rajtam van.Tőle kaptam.Még anno, amikor össze jöttünk.Milyen csodás emlék.Nagyszerűen éreztem magam vele, addig amíg meg nem bolondult.S nem lett önmaga ellentéte.
Ki ballagok a konyhába.És egy erős kávét főzők.Természetesen nem magamnak, mivel Én nem iszom ezt a
fekete löttyöt.De Ő igen.El készítem az imént említettet.Három év után is emlékszem arra, hogy mit hogy szeret.Hogy mit hogy csináljak azért, hogy az Ő kedvében járjak.Miután végzek a kávéval, reggeli készítésbe kezdek.Hogy miért? Fogalmam sincs.Csak úgy, idő töltés képen.Hirtelen meg szólal a telefonom.
A rock zene ami szól pont elég ahhoz hogy mindenki fel ébredjen.Gyorsan a nappaliba szaladok.A dohányzó asztalra helyezett készülékemet fel kapom.Meg nyomom azt a zöld gombot,s a fülemhez emelem.
Bele szólok;
-Haló? -szólalok meg.Nem tudom ki az, mert ismeretlent írt ki.
-Daniella? Hol vagy, jól vagy?!-hallom meg Liam aggódó hangját.
-Én vagyok Liam, nyugodj meg.Minden rendben. -válaszolók a kérdéseire.
-Már nagyon hiányzol Kicsim, nem tudod hogy Harry-vel mi van? -kérdezi. De tudom, bent fekszik az ágyamban...  ~Ha ezt így mondanám neki akkor biztos szakítana velem.Habár meg érteném.Habozva de választ adok.
-Öhm... Itt van nálam.Londonban. -motyogom.Remélem hogy nem hallja.
-Londonban vagy?-kérdez vissza.
-Igen. -adok rövid választ.
-És Darcy? -vált témát.
-Itt van.Minden rendben van Liam. -nyugtatom.
-Daniella, -szólal meg, hangja kissé ideges- Harry-t keresik a rendőrök.Gyilkossággal vádolják.-meg áll bennem az ütő. M..Mi mondott?Telefonom ki esik a kezemből.Kezem lábam remegni kezd.Tehát ezért nem akarta hívni a tűzoltókat sem, mert tudta ha ők jönnek akkor a zsaruk is.És akkor be vitték volna.Az az épület ami tegnap le éget.Az..Az Ő hibája. Az ex-m egy gyilkos?  Nem, nem az nem lehet.Kizárt. Harry sok
mindenre képes, de embert ölni nem tudna.Ebben egészen biztos vagyok.Szemeim könnybe lábadnak.Ahogy hallom Liam hangját a telefonban.A nevemet hajtogatja.Hallom lépteit magam mögött.Legszívesebben le kiabálnám.De, a hangom el veszett.Pont úgy, ahogy az erőm is.Hangosan fújom ki levegőm.Elég tételt veszek, és hátra fordulók.Fájdalmasan nézzünk egymáson végig.Lábait ismét a fekete farmerjába rejti, mint mindig.Felső testét nem takarja semmi.Így látszódik a tetkó kavalkádja.Amely fehér bőrét tarkítja.Már nem
hallom Liam-et a telefon másik végéről kiabálni.Néhány méter választ el minket.Talán jobb is így.
Ajkaim remegnek amint ki nyitom őket.Beszélni akarok, de hang nem jön ki torkomon.Enyhén meg rázom fejem.Nem tudom el hinni.Addig nem amíg nem az Ő szájából hallom.Testemmel felé fordulok.Egyenesen
a szemébe nézzek, s föl szólalok.
-Igaz Harry? -tekintettem Övébe fúrom.Tudom hogy tudja miről beszélek.És unom a folytonos hazudozást.
Be szívja a levegőt, s el nyílnak ajkai.
-Igaz, -legyint.Mintha ez lenne a világ  legtermészetesebb dolga.Legalább őszinte velem.Le nyelem a torkomban lévő gombócot.Közelebb lép egyet.
-Miért csináltad Harry?-teszem fel neki a kérdést,-Miért érte meg neked az hogy nekem segíts ha börtönbe is kerülhetsz miattam? Hm? -ömlesztem rá a kérdéseim.Ajkaira mosoly húzódik. Miért mosolyog?! Sírnia kéne!!    Meg nyalja alsó ajkát.
-Baby, nem megyek sítre. -közelebb lépdel- És tudod miért nem? -meg teszi azt a pár métert s el ér hozzám-
Azért, mert Te ki hozol onnan. -egy haj tincsemet a fülem mögé tűri.Hogy lehet ebben ennyire biztos?
-Ó, és még valami -mondja a szemembe nézve- amiért nem hagysz magamra.Mert halálosan szeretsz.-ajkaira széles vigyor húzódik. Hm...Azt hiszi szeretem? De hogy szeretem....Ja, de mégis csak igaza van.
Fuck...
 Vigyorogva megy vissza a szobába.S öltözik fel.Ezt nem tudom fel dolgozni.Ő komolyan azt hiszi ha le tartoztatják, én majd ugrók mint valami be idomított kis állat és ki hozom?Mire fel eszmélek Harry már a konyhában kortyolgatja a reggeli kávéját.Tegnap teljes ellentéte volt, magának.Komoly és felelősség teljesnek látszott.Ma viszont vissza tért régi önmagához.A felelőtlen, gyerekes, nem törődő és érzelem mentes férfihoz.Mert Harry valójában ilyen.És eddig szerintem csak nekem volt alkalmam meg ismerni.
Utána megyek a konyhába.Testével a pultnak dől.Pontosítok:velem szemben van.Mellé sétálok, vagyis tőle kicsit távolabb.Folytatom a reggeli készítést amit abba hagytam.Hirtelen két kezet érzek a derekamon.S Harry leheletét a nyakamon.Idegesít a tény, hogy én jobban aggódók azért hogy mi lesz vele mint Ő.
-Harry , szállj már le rólam.-teszem le a kést ami a kezemben van,volt.És szembe fordulok vele.Élvezi hogy
cseszegethet.Dühösen nézzek rá.Karjaim mellkasom előtt össze fonom.Fülemhez hajol.És minden féle hülyeséget suttog nekem.Kezem az arcán csattan.Eddig bírtam, nem hiszem el hogy még ilyenkor is képes ilyen laza maradni.Arcán még mindig ott van az a hülye 1000 wattos mosoly.
-Én a helyedben sírnék Harry. -motyogom,ki bontakozom karjai közül és Darcy szobájába igyekszem.
Szemem forgatom kuncogásán.Be nyitok lányom szobájába, még alszik.Be osonok a helységbe.Kinyitom
a szekrény ajtaját.Elő veszek valamilyen ruhát lányomnak.Az ágya szélébe helyezem a kiválasztott darabokat.S ki sétálok a hálóból, át a sajátomba.Ugyan úgy ruha után keresgélek, mint az előbb.Végül
a választásom egy fekete szűk farmerra és egy hozzá illő szürke pulóverra esik..Amelyhez hozzá párosítok egy Vans cipőt.Persze, ezek előtt fel vettem egy tiszta fehérneműt.
-Még mindig gyönyörű a tested. -szólal föl mögöttem egy rekedtes hang. Csak azt ne mond hogy mindent látott...  Lassan fordulok meg.Össze szűkített szemekkel nézzek rá.Ő csak mosolyog.Közelebb sétál, meg áll az ajtó félfában.Neki dől annak, s úgy figyel.Mindegy nem foglalkozom vele.Hirtelen kopogtatnak az ajtón.Először Harry-re pillantok, aki biccent egyet a fejével.Az ajtóhoz siettek,és ki nyitom azt.Le fagyok.Két egyenruhás férfi áll velem szemben.És ami a legrosszabb, hogy rendőrök.
-Jó napot hölgyem.-kezdi az egyik- Fülest kaptunk hogy magánál van Harry Styles.-itt nyelek egyet.
Aprót bólintok.Folytatja;
-Beszélnünk kell vele. -néz le rám.Mivel ő is magasabb mint én.És öregebb is.Szerintem.Nem engedhetem hogy el vigyék.Nem, nem engedhetem. Forralni kezdek egy tervet, de mint mindig Harry ezt is el rontja.
-Itt vagyok zsarnyákok, bilincselhetnek. -ide sétál hozzánk.Hátat fordít a törvény urainak, kezeit hátra szegezi.Hallom ahogy kattan egyet a bilincs zárja.Mosolyog. Mi a fene ütőt ebbe a férfiba?
Kétségbe esetten nézzem Harry-t.Tényleg ezt akarja?
-Jól van Styles, mehetünk.-paskolja meg az egyik férfi a hátát. Harry egy pillantást se vett rájuk.Inkább a szemembe néz.Közel hajol hozzám a fülemhez.
-Baby, vigyázz magadra. -még egy csókot ad ajkaimra és el megy.Méghozzá vigyorogva ül be a szirénázó rendőr autóba.Rám kacsint, az ablakon keresztül.S el hajt.


3 megjegyzés: