2014. május 11., vasárnap

33.Rész

                                Heey Guys!! I'm D, és ez itt a 33.rész...
                           Nagyon szépen köszönöm az 18,210-dik oldalmegjelenítést!!
                       És a 22 feliratkozott is!Feliratkozni ér, és a face csoportba is örömmel
                   várom az olvasókat!!! Jó olvasást!! Pusszancs!!♥♥♥

                                                                                                                        D xoxo







     "Szerelem, ez a szó eddig semmit sem jelentett számomra,
      De aztán megjelent Ő... " ~Harry Styles 



         Punkd-Edits | via Tumblr



                  Daniella Hudson 

Be lépek házam ajtaján, és az elő szobában találom magam.Dideregve veszem le magassarkúm és megyek az egyik radiátorhoz.Fekete szoknyámat lejjebb húzom hogy ne a bőrömet égesse a meleg.Fogalmam sincs arról hogy mennyi az idő, mivel még telefon sincs nálam.Itthon hagytam.Fejemben be villannak a tegnap este képei, ahogy Harry-vel táncolok, s az ágyban kötünk ki.Még sem történt semmi. Nem mintha történnie kellett volna bárminek is...  Nem értem Őt, olyannyira meg változott.A régi Harry meg tette volna azt amire kértem, de a mostani.Én nem ezt a Harry-t akarom, nem ebbe a fiúba szerettem bele.Én egy öntelt, nagyképű, erős, kegyetlen ficsúrba szerettem bele.És vissza akarom kapni.De, már nem fogom.Fejem enyhén meg rázom.Hogy vissza térjek a valóságba.El sétálok a szobámba, valami tiszta göncért.Majd a fürdőbe vezet utam.Be érve a fürdő helyiségbe magamra zárom az ajtót.A tiszta ruha darabokat le rakom egy helyre, és vetkőzni kezdek.Miniszoknyám a szennyes tartóban köt ki, fehérneműmmel együtt.Meg nyitom a vizet,s be állok a víz alá.A meleg víz simogatja testemet.Testem minden centiméterjét át itatja a forró víz.Csókját még mindig érzem ajkamon. Ahj Istenem, miért szerettem bele újra?Hetek óta Ő jár a fejemben.Kár hogy nekünk már nincs jövőnk együtt.~Ahogy erre gondolok, orcámon le folyik az első könnycsepp.Majd a következő, s el sírom magam.Miután úgy döntök elég az önsajnálatból, el zárom a csapot.És ki szállok a zuhany kabinból.Enyhén barna testem egy törölközőbe rejtem.Míg hajamat egy másikkal törölgetem.Meg állok a tükör előtt, és végig nézzek magamon.Kezemből ki esik a fehér anyag-amivel a hajamat töröltem.Íriszeim meg akadnak arcomon.Egy meggyötört lányt láttok.Akinek az életéből ki maradt a boldogság.S csak a szenvedés jutott neki.Tüdöm lassan emelkedik föl -és le.A hangulatom rosszabb már nem is lehetne.Szerencsémre a víz miatt nem látszik meg az hogy sírtam.Ennek az egynek örülök, és persze Darcy-nak. Ha Ő nem lenne, talán most én se állnék itt.Kis idő után abba hagyom az önsajnálatot.És fel öltözöm.Elsőként a fehérneműt veszem föl,majd a farmert és az inget.elő varázsolom hajkefém és meg fésülködöm.Hosszú barna hajam vállamra omlik.Még végzek pár apró simítást magamon, és késznek nyilvánítom magam.Össze pakolok magam után s el hagyom a fürdőt.Lábaim lányom szobájába vezetnek.A küszöbnél meg állok, s be kukucskálok a helységbe.Lányom Dave ölében foglal helyet.Feléjük lépdelek, és Dave mellé ülök.Puszit nyomok arcára -hogy észre vegyen- majd Lányom arcocskájára is egy cuppanós puszit.Hatalmas mosoly terül szét orcáján.amin én is mosolygok. Dave karjaiból hozzám vándorol.
Én pedig szívesen ölelem át kicsiny testét.
-Anya!-kiált föl. Dave-vel fel nevettünk.Az imént említett férfin akad tekintettem.
-Darcy, úgy hiányoztál!-mondom.Igaz csak egy napig nem volt velem, de nekem olyan volt mintha ezer évig nem láttam volna.


            *                                                    *                                                  *

A mai napom a Lányommal és Dave-el töltöm.Mivel a meló csak este nyolckor kezdődik, ezért a nap nagy részét velük tölthettem. Dave-vel főztünk valami étel félét.Mert valljuk be, nem vagyunk "konyha tündérek".
Darcy-val a délután nagy részét el játszódtunk.Sőt, még mindig a nappaliban Barbie-unk. Vagyis, csak Darcy mert én a földön fetrengve nevettek.Hogy min? Dave-n. Képzeljetek el egy 28 éves punk férfit, barbie babával a kezében.Na, értitek már? Már vagy tíz perce nevettek egy folytában. Dave viszont sértődötten a
konyhába menekült.És a Lányom azt se tudja mit mondjon.Lassan befejezem a röhögést és Dave után megyek.Út közben a fali órára pillantok; 15:26 perc van.Punk barátom mellé állok, háttal az ajtónak.Testem
el törpül az övé mellett.De ez most nem érdekel.
-Olyan kevés időt tölthettek vele.-motyogom el halló hangon.Az előttünk tátongó ablakra meredek.
Csöppségem nem sokára be tölti a harmadik élet évét.És oviba megy.Amit nem akarok, mert nem láthatom őt egész nap.Habár így se.De azért mégis nehéz lesz el engednem. Dave át dobja vállamon, egyik karját.És át ölel.
-Hé, lehet hogy oviba megy.De attól még mindig itt lesz veled.Csak nap közben lesz ott.-nyugtat meg.Igaza van, talán túl izgulóm ezt az egészet.Hisz egyszer mindenki fel nő, nem igaz? Arcom mellkasába fúróm.Addig ki élvezem ezt az idő szakot, amíg tudom.Mert Darcy már csak nagyobb lesz, aztán az ovi után jöhet a suli.
Amit biztosan utálni fog.Mondjuk, én szerettem iskolába járni.Általánosban legalábbis.És az érettségi, az majd nehéz lesz.És lehetőleg az ő érettségije jobban fog sikerülni mint az enyém.Az enyém 4,25 lett.Persze, ennek is örülök.De tudom hogy sokkal de sokkal jobb is lehetett volna. Dave-vel mindent meg beszélünk -mind ahogy az lenni szokott- és vissza sétálunk a nappaliba Darcy-hoz.Mire vissza érünk.Lányom a padlóval randizik.El aludt.Fel kapom kis testét, és a szobámba viszem őt. Be fektettem az ágyba, be takarom testét.És ki sétálok. Dave-nek el mondom a szokásos tenni valókat amiket vagy már ezerszer el mondtam.És készülődni kezdek.Az óra a hetet üti, nekem pedig el kell hagynom otthonomat.Ha időben akarok a munka helyemre érni.El búcsúzom Dave-től, és ki lépek a rideg Londonba. Dave-nek nem mondtam el azt hogy hol dolgozom, mert tutira ki akadt volna.Ne ne ne gondoljatok rosszra, a hely ahol dolgozom az egy sztriptíz bár.
Persze, én csak a pult mögött ácsorgok.És adom ki az erősebbnél erősebb italokat.Viszont ami ott folyik.Az
kész rémálom.Nem ajánlok senkinek se ilyen munka helyet.Bő fél óra gyaloglás után el érem a "csodálatos munka helyemet".Undorral megyek be az épületbe.Már most tömve van ronda férfiakkal, akik arra várnak hogy a nők ki elégítsék őket.És a vágyaikat.Gyorsan le veszem a kabátom és a pult mögé megyek.Általában egyedül vagyok itt.De néha-néha a táncosok közül is ide zavar valakit a főnök.Kötényemet derekam köré kötöm, és máris kezdetét veszi az előadás. A vörös függöny szét húzódik, ezzel fel tárva a színpadot.A zene
el indul -és az éppen ott álló lány- táncolni kezd.A fények ide-oda villódznak a közönség felett.Itt ha nő vagy, le vagy szarva.Azt tesznek veled amit akarnak.Ha Az a munkád. Ha értitek a célzást.Az idő csak telik, telik, telik és telik.Idő közben az egyik táncos csatlakozott hozzám.Még új lehet itt, mert most látom először.
Csendes lány, hosszú szőke haja a derekáig ér.Pont mint nekem.Én készítem el az italok nagy részét.Ő pedig ki viszi azokat, a "vendégeknek".Már egy ideje nincs semmi dolgom.Hirtelen Emily meg böki az oldalam. Felé kapom tekintettem, kérdőn pillantok rá.
-Az a pasi a pult végénél, téged figyel egy ideje.-suttogja a fülembe.Az említett hely felé nézzek.A lélegzetem el áll.Göndör fürtjei -mint mindig- most is tökéletesen állnak.Szájában egy cigaretta.Fekete-fehér csíkos pólót visel.Amelyből ki látszódnak tetkói.Smaragd zöld íriszei lángolnak, be szívom ajkam.S el veszek benne.A szemeiben.Tekintetét el kapja rólam,és egy húszas éveiben járó fekete hajú nőre irányítja.Aki egy lappal (?!) a kezében ment oda hozzá.A papír lapra firkant valamit.És a nő volt,nincs.El tűnik.Már nem néz
vissza rám, csak a színpadot figyeli.Úgy érzem nem bírom tovább, Emily-nek szólok hogy ki ugrok a mosdóba.S ezzel ott hagyom őt.El sétálok a mosdóba, s a tükörben kezdem kémelni magam.Tényleg nem kellek már neki.Nincs szüksége rám.Akár mennyire is fáj be ismernem.Fel emelem, lehajtott fejem.S ott áll.
Közvetlenül mögöttem.A tükörbe nézzek, és közben vele szemezzek.Meg fordulok.És egy erős mellkasba ütközöm.Szemezek izmos felsőtestével,és kulcscsontjával.Fel pillantok rá pilláim alól, mese szép íriszei tűzben égnek.Ujjait össze kulcsolja enyéimmel. Most mit akar?  Arca vészesen közelíteni kezd az enyém felé.Ajkai meg találják az enyémet.Nekem nyomja ágyékát, ezzel nyögést ki váltva belőlem.Ajkaim el vállnak, s szabad utat kap.Nyelvét könnyedén csúsztatja át enyémbe, és hívja kalandra enyémet.Hatalmas kezeit le csúsztatja derekamon, egészen a combom aljáig.Föl rak a mosdó kagylóra,lábam közé áll.Kezem
föl vezetem izmosnak nevezhető hátán, s a hajába túrok.El vállunk levegő hiány miatt.Kezeit combomon hagyja.Kezével el kapja az én kézfejem.S a szívéhez tartja.Hallom szív dobogását.
-Érzed ezt Dani? -mondja, -ezt hozod ki belőlem.-rekedtes hangja meg nyugtat, s izgat egyszerre.Most szerelmet vall, vagy...Nyelek egyet.Hiszen belőlem is ugyan ezt váltja ki.Itt az ideje az igazságnak?
Farkas szemet nézzek magával, az Ördöggel.
-Szeretlek. - motyogja el halló hangon.A szavak, a torkomban akadnak.Nehezen veszem a levegőt.És érzések ezrei, sőt milliárdjai kavarognak bennem. H..Harry...Szerelmet vallót? 

6 megjegyzés:

  1. Basszus.Te aztán tudsz..Kérem gyorsan a köviiit.Am,nagyon jó lett!Imádom! :D

    VálaszTörlés
  2. Wow. Nagyon, de nagyon szuper rész lett. Nekem ez mostantól a kedvencem. Nagyon ügyes író vagy. :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus :)) várom a folytatást imadom :) xxxx

    VálaszTörlés
  4. Úr isten ez nagyon jó lett gyorsan kövit!!!!!!.....:)

    VálaszTörlés
  5. szia :) tegnap kezdtem el olvasni a blogodat/blogotokat,és eszméletlen jó ,nagyon jól írtok. siess a kövi résszel ! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Dominika Horváth!!
    Örülök annak hogy van még egy Bananasom :3 (Így hívom a blog olvasóit).De a blogot egyedül írom.Eleinte tényleg úgy volt hogy lesz egy társam, de aztán így alakult.Minden esetre, ez nem az én blogerem.Hanem a bnőmé aki nagy lelkűen fel ajánlotta azt hogy az Ő blogerében blogoljak.A nevem Debora, és ez a hobbim, a szenvedélyem.Az írás.Nagyon örülök annak, amikor így csatlakoznak a blogomhoz.Tényleg fantasztikus érzés ez számomra, hogy vannak olyanok akiknek tetszik az amit csinálok...Nyugodtan csatlakoz az fb csoportba, valahol meg találod a linket..Pusszi♥♥♥
    D xoxo

    VálaszTörlés