2014. május 20., kedd

35.Rész

                           Hii Bananas!!! I'm D.Meg hoztam nektek a 35.Részt.
                      Nagyon szépen köszönöm a 26 feliratkozott, és a 20,356 oldal
                    megjelenítést!! Remélem még sokan jelentkeztek...Mind ezek mellett,
                 ha már régóta olvasod a blogot.Nyugodtan csatlakozz=>
           Fb group: https://www.facebook.com/groups/239674476215134/
           Na de nem untatlak titeket sokáig, Jó olvasást!! Pusszancs♥♥♥♥3♥
                                                                                                                    D xoxo









     
           
                                                    =>    (Zene) 
Idegesen járkálok föl s alá.Minden egyes pillanatban az órámra nézzek.Fél tizenegy van.Már itt kéne lennie.Lehet hogy megint csak játszadozik velem, sőt biztos.Le ülök lányom mellé a kannapéra.Teste, az enyém mellett el törpül.Magam elé meredve húzóm magamhoz közelebb kicsiny testét.
-Nyem' jöny?' -szólal föl, pösze szavai meg mosolyogtatnak.Még csak két éves, de fel tudja fogni a dolgokat.Talán jobban is mint Én.Át ölelem.Fejét mellkasomra hajtja,bele puszilok barna hajába.Amikor ma reggel el magyaráztam neki a dolgokat, és azt hogy Harry az apja, boldog volt.Amióta Harry vissza hozta őt,  nem telik el úgy egy nap hogy ne hozná fel Őt.Nagyon meg kedvelte, aminek örülök.De ha csalódást okoz, akkor az Darcy-nak jobban fáj, mint nekem.Remélem ezzel Harry is tisztában van.Gondolataimból, egy kopogás zökkent ki.Fel pattanok helyemről, és a bejárati ajtó felé siettek.Le nyugszom mielőtt ki nyitnám az ajtót.Kezem a kilincsre helyezem, majd le nyomom azt.A fa darab ki tárul, és teljes egészében itt áll előttem.Fekete szakadt farmerja rá feszül, mindenhol.Barna bakancsot visel, egy fekete pólóval.Barna göndör tincsei, össze-vissza állnak.Tetőtől talpig végig mérem.Amikor vissza térek arcához, elégedett mosoly
terül szét ajkain.Zöld szemeibe nézzek, meg nyugtató.
-Hally'! -Lányom csilingelő hangját hallom magam mellett.Még mindig az előttem álló férfin legeltettem tekintettem.Szemei föl ragyognak, ahogy Lányunkat észre veszi.Le guggol -hogy egyenlő magasságba kerüljön vele- s mosolyogva át öleli Darcy-t. Hajába puszil, és bele suttog valamit.Amit Én nem hallok. Darcy hangos nevetésben tör ki, Harry pedig vele nevet.Hogy most mit érzek? Azt nem lehet leírni, nem lehet.Egyszerűen lehetetlen.Ezért inkább, nem is próbálkozok vele.Göndör hajú "barátom" föl áll, meg fogja lányunk kis kezét, majd rám néz.Felém nyújtja kezét, amit szemrebbenés nélkül el fogadok.Ki sétálunk az ajtón.Ők be ülnek az autóba, míg én a zárral szenvedek.Nehezen,de sikerül be zárni. Harry a járműnek neki
támaszkodva vár.Ki siettek a kapun, Ő udvariasan ki nyitja az ajtót.És be szállok.Be csukja utánam az ajtót, körbe kocog a jármű másik oldalára és be ül a volán mögé.A Range Rover motorja fel bőg, s el indulunk.
Ruhámat meg igazítom magamon.Amely, egy egyszerű össze állításból áll.Egy fekete szűkített farmerhez, hozzá párosítok egy fekete trikót.És mind ehhez hozzá csatolok, egy topánkát s farmer dzsekit.Az ablakon kifelé nézzem, az embereket.Akik mellett el haladunk.Annyira jó azt érezni, hogy fontos vagy valakinek.Hogy
törődnek veled, de nem is ez a legjobb az egészben.Hisz a mi kapcsolatunk, nem olyan mint bármelyik páré.
Vagyis, mi még nem vagyunk együtt.Csak, próbálgatjuk a dolgot.Aminek örülök.Annyi szenvedés, és csalódás után.Jó lenne , ha történne valami jó is velünk.Tekintettem, a mellettem ülő férfira vándorol.Az útra
koncentrál.Egy pillanatra se lankad figyelme.Az utat bámulja.Teljesen meg változott.Emlékszem amikor a fejéhez vágtam hogy mit akarok. Azt hogy meg változzon...   Változott.Nem is kicsit.Ő, soha nem volt ennyire törődő, s gondoskodó senkivel.Még velem se.Amit anno el viseltem, de mostanra.Minden meg változott, és ez Rajta látszik meg a legjobban.Mert Harry, meg változott.De...Én nem ezt a Harry-t akarom.
Végre be ismerted! ~Szólal meg belsőm.Nekem az a srác kell, aki képes meg ölni embereket azért, hogy meg mentse a szeretteit.Akit nem érdekel az emberek véleménye.Aki mindent meg mer tenni, és őrült.Igen,
Én Őt akarom.Nem ezt a srácot.A mocskos beszédét akarom hallani, a még mocskosabb dolgait akarom látni, és érezni.Gondolataimból, a kocsi lassulása ver föl.Meg állunk.Fejem újra jobbra fordítom, ez nem étterem(?!).Akkor miért vagyunk itt? ~Teszem föl magamnak a kérdést.Ugyan annál a háznál vagyunk, mint körülbelül egy éve.Amikor Liam el hozott a házamból -azért hogy össze szokjak a srácokkal- akkor is ide hozott.De azt nem mondta hogy Harry-é a ház.Mind-e közben Harry ki száll a járműből, s ki nyitja nekem az ajtót.Rá mosolygok, majd ezt követően ki szállok.Ki vesszük Darcy-t is, akit kézen fogok.Szemben meg állunk Vele.
-Jöttök? -mondja, amint ki tárja a kaput.Ami félig-meddig téglából van.Kissé furcsa kerítés.De mindegy.Lapozzunk.Maga elé enged minket, majd maga mögött be csukja a hatalmas kaput.Beljebb lépdeltünk a nagy udvarban.
-Erre gyertek. -jelenti ki.És a bejárati ajtóhoz sétál.Követem Őt.El érjük a fa ajtót, amelyet Harry egy mozdulattal fel tép.Be invitál minket, s Ő is be jön.Le segíti rólam dzsekimet, és Darcy-val is ugyan ezt meg csinálja.A ház káprázatos.Legalábbis az előszoba tetszik.Meg fogja csuklom,én pedig lányom kezét fogom meg.Be sétálunk az ebédlőbe.Először Lányunk foglal helyet.Majd Én.Ő el tűnik néhány percre.Majd rögtön vissza is tér.Az étel már tálalva van, s szépen meg van terítve. Harry velem szemben ül, míg Darcy kettőnk között.Smaragd zöld szemeibe vésem tekintettem.Ő is így tesz.Meg nyalom alsó ajkam, s beszívom.A csönd, amely el uralkodik rajtunk.Meg nyugtató.Hallom az óra kattogását, ahogy délt üt.Mi pedig enni kezdünk.
-Jó étvágyat! -szólal meg.Én is és Lányunk is el ismétli ezt a mondatot.Villámat a kezembe veszem,eszegetni kezdek.Hogy őszinte legyek egy kicsit sem vagyok éhes.Csak kavargatom az ételt.Néha-néha bele kóstolok, de semmi több.Lassan el fogyasztjuk a fogyasztani valót.Miután mindegyikünk el telt, Ő el pakol az asztalról.Természetesen többször is fel ajánlom a segítségemet, mindegyiket el utasítja. Darcy nem bírja sokáig, és az ölemben köt ki.idővel Harry is vissza tér köreinkbe.Íriszeit lányunkon legelteti.Én viszont le buktatom Őt.Ravaszul el mosolyodom.Az étel amit készített, elég finom lett.Nem hittem volna hogy még főzni is tud. Ugyan már, tuti hogy valamelyik kurvájának a műve...    Lányomat le teszem -mert nyöszörög- és útjára engedem.Persze, csak a házban. Harry-vel kettesben maradunk.Föl állok helyemről, s elé sétálok.Vagyis, majdnem. Van köztünk néhány lépés.A pulton lévő dolgokat kezdem figyelni, csakis azért hogy ne kelljen a szemébe néznem.Kezd kínossá válni a csend.
-Ma maradhatna nálam? -rekedtes hangja meg üti fülem.Egyből rá szegezem tekintettem.Komoly arcvonásaiból ítélve, nem szórakozik.Ki fújom a bent tartott levegőt és felé fordulok.
-Persze, ha akarsz Te is maradhatsz. -húzza perverz mosolyra piercinges ajkait.Kezét ismét derekamra vezeti, közelebb von magához.A nyakában logó kis repcsivel kezdek el játszadozni.Rá merem bízni Darcy-t,
de akkor Én fogok unatkozni ha nem jön velem haza.Meg nyalja alsó ajkát, fülem mögé hajol.
-Tudom hogy mit akarsz -végig nyalja  fülem szélét- Baby. -hangja iszonyatosan sexy. Kicsit hátrálni kezdek.
De Ő követ.Csupán pár lépést tettem meg, de még mindig annyira közel van hozzám.Még egy lépést meg teszek hátra felé.Fenekem az üveg asztalba ütközik.Mondhatni zsák utcába futottam.Fél oldalas mosolyt vet felém, majd el tünteti a köztünk lévő távolságot.Hosszú fehér ujjait csípőmre helyezi, be nyálazza alsó ajkát majd az enyémre tapasztja azt.Karjaimat nyaka köré fonom, s élvezem ahogy nyelve kényezteti enyémet.
Ágyékát nekem nyomja, kezei le csúsznak combom alá.Meg emel, lábaimat dereka köré tekerem.Fel tesz az asztalra.Csókunk egy percre sem szakad meg.Ki rúgja az egyik széket, amely zavarja Őt, abban hogy közelebb kerüljön hozzám.Oxigén hiány miatt ajkaink szét vállnak, lihegve nyitom föl szemhéjam.Nyakláncába akasztom mutató ujjam, s le húzóm magamhoz.Egy hosszú, mély, s lágy csókra.
Pólóm alját gyűrögeti, míg ajkaink érzelmekkel teli táncot járnak.
-Anya? -Lányunk hangja zökkent ki minket a csókunkból.


1 megjegyzés: