2014. június 16., hétfő

41.Rész

                                 Hello, Bananas!! Meghoztam a kövi részt!
                             Nagyon szépen köszönöm a 31.Feliratkozott, remélem
                       többen is leszünk még :)) ! Várlak titeket a csoipba is!
                     Jó olvasást! Hagyj magad után nyomot!!! Pusszancs ;))
                                                                                                                  D xoxo









 "Meg őrjít, egyszerűen meg bolondulok Tőle,
Tőle, és a személyiségétől,
Miért hagytam Őt el anno,Mert egy hülye seggfej voltam?! "~Harry Styles 

 
.
            Untitled
"-Anya, kérlek! -kiáltom de semmi.Két szemében látom a csalódottságot.Amit én váltottam ki belőle.
Karomat erősen szorítja, ki lök az ajtón.Ki a házunkból.

-A lányod vagyok, nem teheted ezt! -üvöltöm a képébe.Elém dobja a táskám, meg áll a küszöbön.
-Nekem nem kell egy ribanc.Én nem így neveltelek.Többé nincs lányom! -ezzel be csapja az ajtót.
Mély levegőt veszek, meg alázva érzem magam.Ki tagadottnak.Le hajtott fejjel, fel veszem táskám a hideg földről.S el indulok a kapuhoz.Lassú, és fájdalmas lépésekkel.Kezem a kapunk kilincsére teszem, még egy utolsó pillantást vettek a családi házunkra.És végleg le zárom magamban a dolgot.

A kapu kinyitódik, s én ki lépek rajta.Könnyes szemekkel ballagok el az otthonomtól.Miért? Miért kapom ezt? Az eső szakadni kezd.A pulcsim át ázva, pont úgy ahogy minden másom.Az egyik közeli parkba menekülök.S ott sírom ki magamat..."

Szemeim ki nyitom, gyorsan veszem a levegőt.Ez csak egy álom volt, egy rossz álom.Mellettem Barátom alszik, kettőnk közt pedig lányunk szuszog.Légzésem kezd vissza állni a normálisba.Ki kell vernem őket a fejemből, a szüleimet.Mert ha nem teszem, előbb vagy utóbb bele örülök ebbe az egészbe.És a saját családomat is el veszíthetem.Azt viszont, nem hagyom, és nem is fogom!Testem vissza helyezem előző testhelyzetembe.Lányom felé fordulok, át karolom kicsiny testét.Én nem leszek olyan mint az anyám, 
nem hagyom el a lányom, akár mit is tesz.Szemhéjam le zárul, s elmém egy távoli helyre repít.

             *                                                            *                                                     *
                  
Reggel van.Végre.Ki mászok a meleg ágyból.Még csak hajnal van, lehet.Ki tekintek az ablakon, még sötétség ül a világon.Hm.Ez különös, nem emlékszem hogy át öltöztem volna.Felső testemet egy fekete póló
rejti el, mely a combom közepéig ér.Az ágyban alvó barátomra vettek egy pillantást, felső testét nem takarja semmi.Így láthatom tetoválásai sokaságát.Amik borítják teste 70%-át.Mellkasa alatt egy pillangó foglal helyet, karjain végig idézetek, trágár szavak és más egyéb kap helyet.Hátán feküdve akár egy angyal.Haja szét terül a párnán.A takaró egészen V vonaláig le van csúszva, így kidolgozott teste nagy részére rá látásom van.Íriszeim arcárra vándorolnak, s ajakán állapodnak meg.Alsó ajkának bal oldalán ott a piercingje.Pont
úgy ahogy szemöldökében is.Tekintettem tovább vándorol, göndör fürtjeire.Ó, azok a rakoncátlan fürtök.
Mindig is imádtam őket.Az ég dörög egyet.Én pedig ijedten fordulok az ablak felé.Sötét felhők gyülekeznek
az ég bolton.Pár perc el teltével az eső is el kezd esni.Ujjaim az ablak párkányra tapadnak.Figyelem ahogy az eső cseppek földet érnek, s ahogy esnek.Valaki meg érinti vállam.Kicsit meg ugrok,majd meg fordulok.
Hatalmas alakjával fölém tornyosul, megint.Smaragd zöld íriszei engem vizslatnak.Hallani lehet az eső kopogását, az ablakon, s a ház tetején.Ujjperceit le futtatja ujjaimhoz.Meg fogja kezem.Fel nézzek rá pilláim alól.Göndör fürtjei össze-vissza állnak fején.Arcáról semmit se tudok le olvasni.Ő viszont annál többet az enyémről.Közelíteni kezd felém.Míg végül el ér, ajka enyémhez tapad.Csak most vettem észre hogy egy szál alsóban van.Ajka falni kezdi enyémet, engedek  neki mindent.Nyelvét át dugja a számba, s össze vissza ficánkol benne.Fúj punk csók.Tudom milyen ez a fajta, hisz a barátaim része főkként punk.El mosolyodom rajta, s mosolyogva csókolom meg.Kézfejét tarkómra csúsztatja.Közben egy másodpercre se szakadunk el.
Teste hozzám simul, ágyékát nekem nyomja.Kezei le csúsznak testemen, egész le a fenekemig.Bele markol, s tovább vezeti őket.Majd a combomon legelteti azokat pár percig.Az imént említett testrészemnél fogva meg emel.Így kénytelen vagyok lábaimat dereka köré fonni.Karjaimmal nyakát ejtem "túszul".Az ablakba ültet.
Ujjaival combom alját cirógatja.El vállunk.Lihegve nézzek föl rá.Mellkasa folyamatosan le s-föl emelkedik.
Ajkaival a nyakamat veszi célba.Csókokkal halmozza el bőröm.Lábam között áll.
-Harry, -suttogom fülébe.Amikor is, egy eléggé érzékeny pontot kezd el szívni.Abba hagyja finom kínzásom.
Kicsit el húzódik tőlem, épp annyira hogy a szemembe nézhessen.Fülem mögé tűr egy tincset, homlokunkat össze érinti.
-Aludni kéne még. -mondja szemembe nézve.-De nem tudsz, igaz? -fején találtad a szöget.Nem tudok.
Egyet értés kép, bólintok.Le néz lábaimra, és magára.A pólóm kicsit fel csúszott.Fülemhez hajol.
-Fekete csipke, hm.Ez tetszik kislány. -suttogja rekedtes hangján fülembe.Amivel testemet bizsergésre készteti.Bele harap fülcimpámba,majd nyakam lesz ismét a célpontja.Rengeteg nedves puszit, s csókot hagy rajta.Ajkaim közül ki szökik egy sóhaj.Ujjperceivel combom belső részét simogatja, próbál minél közelebb
kerülni testemhez.De, ez már lehetetlen.Ajkaival újra szívni kezdi nyakam leggyengébb pontját.Ujjaimat hajába vezetem,s ujjaimmal finoman meg húzóm haját.Kezével végig simít nemi szervemen.Amibe egész testem bele remeg.A liba bőr szinte azonnal meg jelenik bőrömön.Még egyszer meg ismétli előző mozdulatát.
-Harry. -suttogom, hangom alig hallatszik a csöndes szobában.Levegőért kapkodom.Kezemmel keze után nyúlok.Ujjaimmal körül fogom csuklóját, s lassan el húzóm onnan.
-Nem szeretném. -motyogom.Tudom mit akar, mit vár.De, ezt nem a szülei házában kéne.Főleg nem a lányunkkal egy szobában.Füléhez hajolok.
-Legalábbis nem itt. -susogóm.Haja arcomba lóg, csikizi arcomat.Apró csókot lehelek a füle mögötti részre.
Nem szól egy szót se.Le segít az ablak párkányról, s az ágyhoz vezet.Be mászom Darcy mellé, Ő is így tesz.
Be takarózunk.Át karol, én pedig lányomnál járok el így.Hátam mellkasának simul,ami most egyáltalán nem zavar.Feje nyakam rejtekében pihen.
-Szeretlek. -súgja.Akaratom ellenére is el mosolyodom.Már egyszer hallottam a szájából.De mégis, olyan jól esik csak hallani is.Főleg Tőle.Szemhéjam le hunyom.S hagyom hogy a kis manók magukkal ragadjanak, és egy távoli világba vigyenek.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon, de nagyon aranyos rész lett. És szegény Daniellával hogy tehettek ilyet a szülei. Remélem egyszer újra találkozik velük, hogy megbeszéljék azt. Deee.........következő részt. <3

    VálaszTörlés