2014. június 17., kedd

42.Rész

                              Hi Guys!! I'm D.És hoztam nektek még egy részt!!
                           Köszönöm a 31.Feliratkozott, és a 26,544-dik oldalmegjelenítést!!
                       Jó olvasást Bananas! Hagyj magad után nyomot!!!! :))
                                                                                                                       D xoxo











"Gyengédség, s szeretett,  ennyire vágyom,
 Csak azt akarom hogy mellettem legyen örökké.." ~Harry Styles 


  Punk harry😍


                              Harry Styles 
 
Sötét zöld szemeim fel nyitom.Még mindig az oldalamon fekszem.Daniella halk szuszogása be tölti az egész szobát.Lányom is alussza még az igazak álmát.Tekintettem az alvó barátnőmre vándorol.Hosszú haja arcába hull.El veszem kezem derekáról, s ujjaimmal el söpröm haját arcáról,nyakáról.Ott a nyoma a tegnap éjjelnek.A fogaim nyoma, ahol ki szívtam a nyakát.Rá pillantok a jobb oldalon lévő éjjeli szekrényen el helyezkedő ébresztő órára.8:20 percet mutat.Kezem vissza csúsztatom Daniella derekára,közelebb bújok hozzá.Mocorogni kezd karjaim közt,de nem ébred föl.Meg mosolyogtat látványa, az hogy az én karjaimban van.Újra.Amikor nem volt velem, abban a három évben.Minden olyan nehéz volt, és fájdalmas.A nők olyanok voltam számomra, mint másnak a zokni.Minden nap másik.Furcsa, hogy így beszélek a nőkről nemde? Minden annyira meg változott, meg tanultam szeretni.  És erre Daniella Hudson tanított meg.Annyiszor bántottam, törtem össze már.És mégis itt van velem.Itt fekszik, a karjaimban.
-Min gondolkodsz? -zökkent ki Daniella gondolataimból.Idő közben a hátamra fordultam.Egyik kezem a fejem mögé teszem, míg a másikkal Őt ölelem.Mellkasomon fekszik, s figyel.Rá emelem tekintettem, hatalmas barna szemeibe nézzek.A takaró takarja testét, ami zavar.Feljebb csúszik, így feje a vállamon pihen.
-Semmin. - puszilom homlokon.Ajkai finoman érintik tetovált bőrömet.Végig csókolja kulcs csontom,s nyakamra tér át.Egyik lábát át dobja csípőmön, lovagló ülésben ül rám.Fejét nyakam mélyébe rejti.
Kezeim csípőjére helyezem.Haját oldalra tűri.Tetszik a vadsága.Nyakam halmozza el csókokkal, puszikkal.
Tenyereit mellkasomon tartja.Nyakamról ajkamra tér át.Vadul nyomja nekem őket.Meg lepődöm azon hogy milyen is tud lenni Ő valójában.Mozgatni kezdem szám az Ő ritmusára, irányítani akar.De, ezt nem engedhetem.Fordítok magunkon.Most Ő van alul, én pedig fölül.Bele mosolygok csókunkba.Kezemmel végig simítok combján.Térd hajlatánál fogva vonom magamhoz.Nyelvünk egy dallamot jár.Kezeit fel vezeti hátamon, egészen a hajamba.Pólója fel csúszik a hasára, amikor kicsit meg emelem.Le pillantok alsó felére.
Ó, az a csipke... Legszívesebben le tépném róla.Tudom mennyire akar, mennyire kíván.De nem itt, és nem most akarja.Én is akarom Őt.Azt hogy a nevemet kiáltsa.Közben, ajkaink útja véget ér.Nyakával kezdek foglalkozni.Harapdálom, csókolgatom.Ágyékom neki nyomom, ezzel nyögést préselve ki belőle.Kezemmel nemi szervéhez nyúlok.Végig húzóm rajta párszor ujjaim.Közben arcát figyelem.Szemeit le hunyja, s hagyja hogy kényeztessem.Érzem, ahogy légzésem fel gyorsul.Még egyszer meg ismétlem ujjaimmal a mozdulatot.
Amibe ajkai bele remegnek.Csókot lehelek ajka jobb sarkára, s abba hagyom a kínzást.Magunkra húzóm a takarót.Teljes testemmel felé fordulok.Mellkasomra fekszik.Haját simogatom, míg helyre áll légzésem.
Lopva lányunkra pillantok, aki össze vissza mocorog.Majd ki nyitja szemeit.Föl ül, meg dörzsöli szemeit.A
fény még bántja szemét.
-Jó reggelt kicsim! -mondom halkan.Felém fordítja kis fejét.Nagyokat pislog rám, és anyjára.Daniella hátat
fordítva nekem, fordul Darcy felé.
-Jó reggelt Drága. -mondja Daniella.A kislányt kettőnk közé helyezi.Kicsit odébb csúszok, hogy el férjen kis teste.
-Hogy aludtál? -fordulok oldalamra.Hátát az ágytámlának dönti.Egyik kezemmel meg támasztom fejem.
Szemeim Daniella-ra emelem, majd Darcy-ra.
-Jól. -válaszolja.A hangja, annyira ártatlan és, aranyos.Mintha Daniella-t látnám gyerekként.Zöldes-barna szemeit rajtam legelteti.Hmm, zöldes-barna.Dani és az én szem színem keveréke.Le se tagadhatjuk hogy ő a mienk.
-Harry, -szólít meg Barátnőm- merre találom a mosdót? -kérdezi.Szám azonnal mozogni kezd.
-Kint a folyóson, a második ajtó balra. -mondom.Bólint, majd föl áll.Fekete pólóm lóg rajta.El sétál az ajtóig -szemem végig rajta legeltettem- majd lelép.Zöld szemem vissza terelem lányomra.Pár percig csöndben ülve figyel engem.Én is őt.De, nem bírom sokáig a csendességet, és fel vázolok egy ötletet neki.
-Darcy? -nézek rá- Nézzünk mesét Kicsim?- bólogatással jelzi véleményét.Rá mosolygok, és ki mászok mellőle. A falon lévő sík képernyős tévéhez sétálok.Be kapcsolom a készüléket.A tévé távért nyúlok, birtokomba veszem.Vissza sétálok az ágyhoz, bele fekszem.Úgy ahogy az előbb, fejem mögé egy párnát rejtek.Kis lányom karjaimba mászik, ami valljuk be, rohadtul jól esik.Át ölelem kicsiny testét.Meg várom míg kényelmesen el helyezkedik rajtam, majd együtt ki választunk egy mesét.Ami a Micimackó lesz.már vagy tíz éve nem néztem mesét.Lányom szemeit el nem venné a képernyőről, oly annyira érdekli a mesefilm.Egy ideig
én is nézzem a mesét, de utána meg érkezik Daniella.Még nem öltözött fel.Amiért hálás is vagyok.
Ő is csatlakozik hozzánk.Mellém fekszik, a szabad oldalamra.Egymásra meredünk.
-Hova raktad a ruháim, édes? -súgja fülembe- Hmm? -néz rám reményteljes arccal.Le tekintek a padlóra majd újra rá.Érti, és már békén is hagy.Föl szedegeti a ruha darabokat, majd a táskájához siet.Minek a nőknek táska? Sose értettem.Valamit babrál az előbb említett tárgyal majd ki viharzik a hálóból.Kordul egyet a gyomrom. Francba, éhen veszek.Föl kellek az ágyból,  -lányommal együtt- s a konyhát veszem célba.Ki kapcsolom a televíziót.
-Gyere, kincsem  együnk valamit, rendben? -nézzek rá.Egyet értően bólint.Ki sétálok/sétálunk a szobából.
Ki lépek a folyósora, majd a lépcső felé megyek.Most -mivel Darcy is velem van- le ballagok a lépcső fokokon.Nem izgat a tény, hogy egy szál bokszerben vagyok.Szeretem ha testem nem takarja túl sok anyag.
Lányom  vékony, kis kezeit nyakam köré fonja.Kapaszkodik, mintha le ejteném.Jobb kezemmel fogom őt, hogy véletlenül se történjen semmi baj.Be lépek a konyhába, és az egyik konyha szekrényhez lépek.
Ki veszek egy tányért, be csukom a tárgyat.A hűtőben kezdek turkálni valami friss élelem után.Aztán rá döbbenek, még csak két éves.Nem eszik meg mindent.Be csukom a hűtőt.És valami más után nézzek.
Végül, gabona pehely mellett döntök.Egy tálba öntöm a gabonát és a tejet.Nem tudom hogy meg-e kell melegíteni vagy nem- ezért így hagyom.Egy kis kanál után kutatok, amit pár perc múlva meg is találok.A fém
evő eszközt a tálba rakom, majd a tálal együtt az asztalra helyezem.Le ülök Darcy-val az egyik székbe, s meg etettem.
-De arik vagytok! -jelenti Gemma mikor be lép a helységbe.Ő is össze dob magának valamit.Közben Daniella is meg érkezik köreinkbe.Természetesen mellettem foglal helyet.Fel öltözve.
-Nem is voltatok olyan hangosak, tudtam aludni. -mondja, majd szembe fordul velünk.Tudom mire érti, de ha azt hiszi hogy majd pont itt fogom döngetni a csajom, akkor nagyot téved.Át adom lányomat anyjának, aki örömmel veszi el tőlem.Föl állok és neki állok a reggeli készítésnek.Mindig is szerettem a konyhában lógni,mert tudok főzni.Le gyártok pár szendvicset, és az asztalra helyezem.Gemma el tűnik a konyhából. Hál' Istennek.Idegesítő egy személy az egyszer biztos.Vissza ülök a helyemre.Daniella-ra pillantok.Eleinte a szemébe néztem de, az ajkai sokkal jobban érdekelnek.És ezt Ő is észre vette.El mosolyodik, közben el vesz egy szendvicset az asztal közepéről.Ajkaimmal közelítek szája felé, ami iszonyat közel van már.
Ajkam övére helyezem, s egy lágy csókban részesítem.Követi a szám mozgását, nyelvünk egyszerre mozdul meg.Egyáltalán nem zavar a tény, hogy a lányunk kettőnk között van.
-Harry,  -motyogja két csók között- elég. -csókolom tovább.Nem ellenkezik túlságosan így nem is foglalkozok vele.Kezem combjára csúsztatom, közben tovább folytatjuk.
-Khm! -köhécsel egyet valaki.Aminek következtében szét vállunk.Anyám tüzes tekintetével találom szembe magam.
-Bírjatok magatokkal fiatalok, vagy ha nem akkor ne a kislány előtt. -szid minket, majd sarkon fordul.Mind ketten el nevetjük magunkat.S egy utolsó csókot nyomok szájára.Tovább folytatjuk a kajálást, közben Gemma is vissza tér hozzánk és anyám is.

3 megjegyzés: