2014. június 18., szerda

43.Rész

                            Ello Bananas!!I'm D. És hoztam nektek egy új részt!!
                         Várom a féliratkozókat,a blogra és a csoportba is!!
                        Jó olvasást!! Pusszancs♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                                                                                                             D xoxo












            ...
Csöndben telik a reggelizés.Egészen addig,míg nővérem meg nem szólal.
-Milyen volt az éjszakátok? -kérdezi felém pillantva.Hangosan fújom ki levegőm.Tekintettem össze akad Dani-val.
-Jó, és neked? -válaszolom nemes egyszerűséggel.Egyik szemöldököm fel vonom, és kérdőn nézzek rá.
-Tökéletes Öcsi, tudtam aludni. -mondja két falat között.Nem foglalkozok tovább vele, inkább pusztítom
a reggelimet.Lányomra pillantok, anyja ölében olyan, akár egy angyal.Daniella beszél hozzá miközben eteti.
Karjaival felém kezd nyújtózkodni -és mivel a székeink közel vannak egymáshoz- át mászik az én ölembe.
Tetovált kezembe veszem, s az ölembe ültettem.Még aligha éri föl az asztalt.
-Harry, meddig maradtok? -szegezi nekem a kérdését anyám.Föl nézzek rá,íriszei kíváncsisággal vannak tele.Arcán ott a boldog mosoly, amire most már -végre- oka is van.
-Uhm, nem tudom... -nézzek Barátnőmre- Még ma, azt hiszem. -adom a nem túl jó választ.Most hogy van családom próbálok újra "jó fiú" módjára viselkedni.Ami -valljuk be- nem megy olyan könnyen mint gondoltam. Darcy mocorogni kezd karjaim közt, figyelmem neki szentelem.
-Játszunk? -szólal meg.Minden szempár rá szegeződik.Mosolyogva adok puszit feje tetejére.
-Játszunk. -válaszolom, majd föl állok az asztaltól.Lányommal a karjaimban indulok föl a szobába.Ahogy fel érünk az emeletre, ki ugrik kezeim közül.S a hálóba szalad.Utána kocogok, az ágyra próbál föl mászni.De túl magas, neki.Fel segítem őt, majd én is le dőlök az ágyra.Mindketten a hagyat fekve a plafont bámuljuk.
Pár perc múlva lépteket hallok az ajtó felől.Nem kellek föl, hisz tudom ki az.
-Apja lánya. -mondja szórakozottan Daniella, s az ágyra huppan.Lányunk felé fordítom fejem.Vajon csikis?
~Teszem föl magamnak a kérdést.Oldalamra fordulok, majd föl térdelek.Csikizni kezdem kicsi hasát, aminek következtében hangosan fel nevet.A szobát be tölti a hangos, és boldog nevet.Hallom Daniella halk kuncogását.Melyet oly' rég nem hallottam.
-Apa, ejég' ! -kiáltsa lányom.Arcára nyomok egy cuppanós puszit.Majd mosolyogva ülök vissza a matracra.Kislányom levegőt kapkodva nevet.
-Miért a kisebbekkel kezdesz Styles! -szól rám jó kedvűen barátnőm.Rá vezettem tekintettem, felém közelít.
És tudom, most én következem.Az ágyra lök, s csikizni kezdi a hasam.Össze-vissza vergődöm az ágyon.
Nem adhatom fel, vele szemben nem.El kapom az egyik csuklóját, majd a másikat is.Meg vagy.~Gondolom magamban.Magamhoz húzóm, ajkaink érintik egymást, de nem csókolom meg.Bele harapok alsó ajkába, s egy puszit nyomok szája sarkára.Halvány mosoly ül arcán.El engedem.Vissza ül az ágyra.Hosszú haja el takarja fél testét.Az éjjeli szekrény felé fordulok.Ki nyitom az első -és egyetlen- fiókját.Elő halászok belőle egy doboz cigit, és öngyújtót.Daniella rosszallóan szegezi rám szemeit.Nagyot sóhajtok.Már kerek öt éve dohányzom, nem pont most fogok le szokni.Föl állok az ágyról, ő is így tesz.Meg fogja csuklóm, ujjainkat össze fűzi.Fel néz rám.
-El szívok egy szálat. -mondom.Ki fújja bent tartott levegőjét.El engedi kezem, de ebben a pillanatban anyám lép be az ajtón.És rögtön utána, Gemma is meg jelenik.Kérdőn nézzek anyámra.
-Fiam, mi lenne ha vigyáznánk a lányotokra? -tekintete köztem és Daniella között ide-oda jár.Folytatja
-Addig meg együtt lehetnétek. -mondja.Barátnőm arcát figyelem.Teljesen le van fagyva.Meg értem.A családom, perverz és szó kimondó.Még ha anyukám szavain nem is lehetett ezt észre venni.Én értem.Hisz a
Stylesek azok már csak ilyenek perverzek, de szerethetőek.
-Oké. -mondom, lányomért nyúlók.Föl veszem az ágyról és anyámhoz sétálok vele.Ő át veszi gyermekem, majd ki sétálnak vele a szobából.Dani-hez sétálok, aki még mindig nem tudja fel dolgozni mi történik vele.
Helyet foglalok  az szélén,a cigit -az öngyújtóval együtt-az ágyra dobom.Meg fogom Dani kezét, s magam mellé ültettem.Az arcából ítélve, még mindig nem fogta fel az előbbi dolgot.
-Kicsim? -szólítóm meg, kezem meg legyintem orra előtt.Fejét enyhén meg rázza, és vissza tér a valóságba.
-Hé, itt vagy? -simítom végig ujjaim arcán.Aprót bólint.
-A-Anyukád most, szó szerint azt kérte hogy... -harapja el a mondat végét, hisz tudja hogy értem.Piercinges ajkaimra mocskos vigyor ül ki.
-Dugjunk. -fejezem be a mondatot helyette.Meg üti a szám, a szóhasználatomért.De azért Ő is el mosolyodik.Egy rakoncátlan tincsét a füle mögé tűrők.Ajkaimat szájára nyomom.Kezeit mellkasomra helyezi, s annál fogva lök el magától.
-Harry, nem. -komoly arccal néz rám.De a vigyorom csak szélesebb.Mert tudom, hogy ő is akarja.El kapom jobb bokáját, ennek következtében hagyat vágódik.Hirtelen fölötte termek, a lábai között. Két csuklóját a
matrachoz szorítom, állom a jeges tekintetét.Szerencsémre csak egy szál bokszerben vagyok.Ő viszont, teljesen fel van öltözve.Fejem nyakába rejtem el, s kényeztettem kicsit.Fogaim közé veszem forró bőrét,s egy kicsit meg húzóm azt.Nedves csókokat hagyok nyakán, majd kulcs csontja felé haladok.Bele harapok
kulcs csontjába, amire fel nyög.Kezeimmel se tétlenkedek túl sokáig.Pólója szegélyéhez nyúlók,s lassan fel gyűrőm azt.Ezzel fel fedem fél-barna bőrét.Hosszú ujjaim hasára csúsztatom,liba bőrös lesz az egész teste.
Rég nem érinthette Őt férfi.Tovább húzóm felsőjét, míg végül el kapja csuklóm.Szemei tűzben égnek.Kezemet le löki magáról, pont úgy ahogy engem is.Fel akar kelni, de nem hagyom.Mancsaim dereka köré fonom.Hátamra fekszem, őt viszont magamra rántom.Tenyereit mellkasomra teszi, hogy még véletlenül se simuljunk össze.Kezeimet fenekére csúsztatom.Fáradtan néz rám.
-Harry, -néz a szemeimbe- megértem ha kanos vagy, de nem jó a helyszín. -mondja.Szemöldököm az egekbe ugrik.
-Baby, tudom hogy akarod. -suttogom.Szemei rózsaszín ajkaimra kalandoznak, meg nyalom alsó ajkam.Majd szájon csókolom, kicsit ellenkezik, de hamar fel adja.Ezzel meg könnyítve a dolgom.Nyelvem
át verekszi magát az övébe.Ajkaink egy dallamot játszanak le egymással.Bele túr hajamba, s meg húzza azt.
Fordítok magunkon, kezem térdhajlatához vándorol.Fel húzóm térdét csípőmig, karjait nyakam köré fonja.
Rajta fekszem, közben ajkam vadul nyomom neki.Percekig csók-csatázunk.Majd abba marad csókunk, zihálva mászok le róla, és sétálok el az ajtóig.Be csapom azt, majd vissza fordulok az ágyban fekvő csajomhoz.Gyors léptekkel megyek az ágyhoz, s térek vissza előző el foglaltságomhoz.Ugyan úgy vissza fekszem fölé, s a nyakával foglalom el magam.Pólójától próbálom meg szabadítani.Fel gyűrőm a ruha darabot majd a fején ki bújtatom Őt belőle.A póló ki iktatva, és a földön landol.De ami inkább izgat az a fekete csipkés melltartó.Komolyan meg akar ölni? Nedves csókokkal halmozom el őt, míg kezem a farmerjével babrál.Ki gombolom, és le húzóm sliccét.Ajkammal lejjebb haladok, le a mellén, a hasán egészen a nadrágjáig.Fel pillantok rá, az az ártatlan tekintett.Az a nézés, egyszerűen késztetést érzek az iránt hogy itt és most jó erősen meg döngessem.Le hámozom róla azt a kibaszott szűk farmert, majd a földre hajítom.
Fekete fehérneműjében fekszik alattam, hm.Magához húz, s ajkait rám tapasztja.Vissza csókolok, s el helyezkedem fölötte.Kezemmel feje két oldalán támaszkodom.Ujjaival végig simít arcomon, amire ki nyitom szemem.Barna szemeivel szinte könyörög.
-Ne néz így rám. -morgom fülébe.Füle mögötti részt kezdem szívni.Ujjaimat végig vezetem oldalán egészen
csípőjéig.Amikor meg szólal a telefonom... Ki az a rohadék aki ilyenkor fel mer hívni?  Nagy nehezen abba hagyom a "munkám" és az éjjeli szekrényen lévő telefonra meredek.Érte nyúlók, még mindig szól a punk zene, ami a csengő hangom.A kijelzőre pillantok amin, Zayn neve villog.Nagyot sóhajtva nyomom meg a zöld gombot, és emelem a fülemhez az iphone-m.
-Mi a szart akarsz? -szólok bele kicsit se kedvesen.Semmi kedvem nincs vele társalogni.
-Harry haver, segítened kell! -hangja kétségbe esetten cseng a vonal végéről.
-Mi? -kérdezem.
-Segíts Styles, csak benned bízom. -a vonal bomlik.És én hülye fejjel fordulok vissza az ágyban lévő lányhoz.
Mi szar volt ez?






4 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem jól írsz és jó lett ez a rész is. Amúgy ezeket a punk képeket honnan szerzed vagy ha te készíted azt hogy csinálod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hellokah:)) Köszönöm és nem nem készítem ahhoz túlságosan hülye vagyok :D Öhm, google-ról általában :)
      D xoxo

      Törlés
  2. Imádtam*o* :3 siess a kövi résszel!!♥

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa tegnap este találtam a blogodra! Nagyon jól írsz! Így tovább ;)! Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés