2014. június 19., csütörtök

44.Rész

                                    Hii Guys!! Itt lenne a 44.Rész.Köszönöm Nektek
                             
a 33.Feliratkozott!!!Remélem csatlakoznak még néhányan...
                          Jó olvasást!! Pusszancs, komizni ér ;))) ♥♥♥♥♥♥♥♥
                                                                                                                  D xoxo









                   
Telefonom vissza helyezem az éjjeli szekrényre, most nem akarok Zayn-el foglalkozni.Csak Őt  akarom.
Vissza mászok az ágyra.Ismét el foglalom helyemet fölötte.A takarót kicsit magunkra húzóm -csak hogy takarjon is valamit.Barna szemeibe nézzek.Bal kezem le vezettem oldalán, le a fekete csipkéig.Végig nyalom
alsó ajkam.Bőrére köröket rajzolok .Mutató ujjam be akasztom bugyijába, s lassan le húzóm róla.Végig húzóm hosszú lábain, majd a szoba másik felébe hajítom.Mosolyra húzóm rózsaszín piercinges ajkam.Ajkaimmal végig csókolom melleit, hasát.Lejjebb merészkedem csiklójáig.Egy hangos sóhaj csúszik ki ajkain mikor meg puszilom lent. Vissza térek felső testéhez, s meg szabadítom melltartójától.Végig mérem
testét; gyönyörű. Nincs hozzá fogható alkat,személyiség.Punk fejem el rejtem nyaka hajlatában.Csókokkal halmozom el bőrét, míg ujjaim el tüntettem benne.Fel nyög, az újonnan jött érzéstől.Ujjam lassan járatom ki-be.Eközben kezeit le vezeti bokszeremhez.Abba hagyom gyengéd kínzását,ki húzóm belőle ujjaim.Meg próbálja le hámozni rólam a fekete anyagot -mondanom se kell- kevés sikerrel.Nehezen de sikerül ki szabadítani a férfiasságom.

                          

                           Daniella Hudson

A helységet be tölti hangos zihálásunk.Mellkasom le s-föl emelkedik,pont úgy ahogyan az övé is.Ajkait újra
számon érzem.Lágy csókban részesít, amit szívesen viszonozok.Alkarjain támaszkodik két oldalamon.
Alsó ajkamba harapok amikor , meg érzem Őt magamban.Csókunk abba marad.Szemhéjam le csukódik,
arcát nyakamba temeti.S csókokkal borítja be bőröm minden egyes szegletét.Hangosan fújja ki levegőjét, amint lök rajtam egyet.Lassan kezd el mozogni bennem, közben nedves csókokat hagy forró bőrömön.
Kezeim fel vezetem  hátán, amire angyal szárnyak vannak tetoválva.Körmeim bőrébe vájom, s karmolászom hátát.Az eleinte érzet fájdalom mostanra már alább hagyott.Helyét fel váltja más, az élvezet. Egyre gyorsabb
tempót kezd el diktálni.Tudom hogy nem kell neki túl sok ahhoz a bizonyos érzéshez, ahogy nekem se.
Az érzés egyre csak erősödik mind kettőnkben.A zihálásunkat, és a szaporább levegő vételt fel váltják nyögéseink.
-Szeretlek. -susogja rekedtes hangján fülembe.Gyorsabb ütemet kezd el diktálni.Ajkam harapdálom, ezzel
el fojtok egy-egy fel törekvő nyögést.A hátát már szinte véresre kapartam.Érzem hogy nem kell sok.
-Enged el kislány. -suttogja, miután a nevét sikítom.


                 *                                                            *                                                 *


Mellkasán fekszek, még mindig nem hiszem el hogy az anyja házában tettük ezt. A takaró takarja meztelen
testünket.Míg mi helyre állítjuk légzésünket.Hosszú ujjaival hajam simogatja.Íriszeim torkán ragadnak, a hangszálain.Amikor ott voltunk Londonban, abban a házban.Akkor hallottam Őt először énekelni.Azóta egyszer se énekelt.Vagyis, én nem hallottam.Hallani akarom a hangját, de nem csak beszéd közben.
-Énekelj. -motyogom.Remélve hogy nem hallotta meg.Le néz rám.Smaragd zöld szemeivel arcom vizslatja.
-Hm? -hümmög egyet.Mintha nem értette volna amit mondtam, habár...Ki fújom bent tartót levegőm.
-Énekelj. -mondom egy kicsivel nagyobb bátorsággal.Ajkain ki csúszik egy halk sóhaj.
-Mit? -vonja fel egyik szemöldökét.
-Nem tudom, bármit. -mondom reménnyel teli arccal.Szemeit le veszi rólam.El telik pár perc mire meg szólal, azon a fantasztikus hangján.Amivel lányok millióit varázsolta el minden éjjel.Amiért lányok ezrei rajonganak.
Az a hang, ami utánozhatatlan, nincs belőle még egy a világon.A hang ami boldogsággal tölt el hogy ha hallod.Az Ő hangja.Csendben várom hogy végre meg szólaljon.Szemeit le hunyja, s meg szólal.

                                      You and I
                         We don't wanna be like them

                        We can make it 'till the end 

                        Nothing can come between
 

                                   You and I
                       Not even the Gods above 


                      Can seperate the two of us
                  No, Nothing can come between

                               You and I
                            Oh You and I
   
               
El veszek hangjában.Ahogyan ki énekli a "you"-t.És minden más betűt, el képesztő.Ajkai időnként bele remegnek egy-egy szóba.Rekedtes hangja miatt egy távoli világba kerültem.Ahol mindent Ő irányít.Akár egy birodalom, a zene birodalma.Ahol Ő a király, s ő mondja meg mit lehet, és mit nem.Már értem miért rajong érte annyi lány.És hogy miért vetkőznek le neki oly' sokan.El énekli az utolsó mondatot is, közben tekintetét mélyen enyémbe szegezi.Halvány mosolyt ereszt felém amikor be fejezi "előadását".Én is el mosolyodom, mert az Ő mosolya mosolygásra késztet.
-Tetszett? -vigyorog le rám.Mosolygós arcom a mellkasába rejtem.Amin több száz figura, minta és más egyéb van tetoválva.Imádom ezeket a tetkókat.Én is akarok egyet.Már rég óta tervezgetem hogy csináltatok magamnak egyet, de még sose mertem lépni ennek érdekében.Talán túl nyuszi vagyok hozzá.
-Min gondolkodsz olyan nagyon? -kérdezi jó kedvűen.Fel pillantok rá pilláim alól.El mondjam neki?
Ujjaimmal végig simítom fedetlen mellkasát.
-Öhm, csak... -kezdek bele, össze ráncolja homlokát- azon hogy, akarok egy...ízé, öhm... -sütöm le szemeim.Miért vagyok ennyiire béna mindenben?
-Tetoválást. -mondja ki helyettem.Fel nézzek rá, széles vigyor ül arcán.Aprót bólintok.
Honnan tudja? Gondolat olvasó a kis pöcs vagy mi a szar.... ~Háborodik fel belsőm.Magához húz, s bele puszil sűrű barna hajamba.
-Hova szeretnéd? -érdeklődik tovább.Zöld szemei engem pásztáznak.
-Ö..A bikini vonalamra, bal oldalra. -válaszolom.Tényleg már évek óta ez a vágyam.Egy tetoválás.
-És mi legyen ott? -vonja fel szemöldökeit.
-Egy fektetett nyolcan, amibe bele van írva a "Forever Young"  felirat. -bólint.Majd véget ér a beszélgetésünk.Még utoljára ajkai meg találják enyéimet s csókban forrnak össze.El vállunk, s fejem izmos
mellkasára hajtom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése