2014. június 20., péntek

45.Rész

                                          Hii Bananas!!I'm D.És itt  a 45.Rész!!!!!
                                Nagyon szépen köszönöm a 28,000 oldalmegtekintést!
                           Továbbra is csak annyit kérek, hogy ha olvassátok a blogot
                         iratkozzatok föl, és csatlakozzatok!!!  Jó olvasást!!!
                                                                                                                      D xoxo

Fb :https://www.facebook.com/groups/239674476215134/









                   Punk Harry *o*


                              Harry Styles


Daniella szuszogása be tölti a halk szobát.Óvatosan le veszem mellkasomról, s be takarom.Ki mászok a szextől fülledt ágyból.Bokszerem után keresgélek, amit az ágy előtt találok meg.Fel veszem a földről, és magamra aggatom.Ugyan így járok el a farmeremmel is.Szűk szaggatott fekete farmerembe bújtatom lábaim.
Bele túrók dús göndör hajamba, majd az ajtóhoz lépkedek.Fel tépem az ajtót, kilépek rajta.Magam mögött halkan csukom be az előbbi tárgyat.A lépcső felé veszem az irányt, le megyek rajta.Ahogy sejtettem, le léptek.Állapítom meg, miután meg bizonyosodok arról hogy rajtunk kívül senki nincs a házban.A konyhába
visznek lábaim.A hűtő szekrényhez lépkedek, ki nyitom azt.Ki veszek egy üveg sört, és vissza csukom ajtaját.Egy sörnyitó után kutatok, amit nehezen de meg találok.Fel pattintom az üveg száját, majd bele kortyolok.A hideg ital végig csúszik torkomon egészen le a gyomromba.A nyitót a pultra dobom, és a nappaliba sétálok.Le dobom magam az egyik fotelba, gondolataim a Zayn-es beszélgetésre terelődnek.
Miért hívott? Miért pont engem, amikor az életem végre helyre állt.Nem értem.És mi az hogy csak bennem bízik? Az előttem lévő tévé távért nyúlok, és be kapcsolom a nagy kijelzős plazma tévét.Valamilyen hír adón
lehet.Egy negyvenes éveiben járó férfi van a képernyőn, kezében egy mikrofonnal.

     "Itt állok a baleset helyszínén.Ahol Zayn Malik karambolozott.Mr Malik-ot már kórházba
     szállították, viszont még nincs túl az élet veszélyen.A Sztárocska szabálytalanul és drogosan
    vezetett, fogalmunk sincs mi lesz vele ezek után.Reméljük hogy nem lesz semmi baja és rendbe jön.
   Jonh voltam a délutáni hírekkel."  


Állkapcsom meg feszül, amint hallom meg hallom haverom nevét.Egész testemen végig fut valami, ami nem igazán kellemes.Azonnal beszélnem kell vele.Sörömet a dohányzó asztalra rakom, ki kapcsolom a televíziót.
Föl siettek az emeletre, be rúgom a háló ajtaját.És a szekrényemhez megyek.Tudom hogy valami nincs ezzel a sztorival rendben.Zayn eléggé jól vezet.Ez tény, és ismerem őt már annyira hogy tudjam milyen.Mint mindenkinek, neki is meg vannak az ellenségei.Fel tépem a középső szekrény ajtaját.Ki dobálom az összes holmit belőle.Majd amikor minden a földön landol, ki veszem fegyverem a szekrény aljáról.Meg nézem van-e benne töltény.Remek, tövig van.
-Harry, -szólít meg egy lágy hang.Aminek a tulajdonosa Daniella.Hátam mögé pillantok.Mögöttem áll, a takarót szorosan fogja testéhez.Pisztolyomra pillant, majd félve rám néz.
-Mire készülsz? -hangja meg remeg.Ki fújom levegőm,majd be azt.Le kell néznem rá, majdnem két fejjel magasabb vagyok nála.Szemeit enyémbe mélyeszti.
-Semmire. -simítok végig arcán, le löki kezem.
-Ne hazudj! Az istenit Harry, ott van nálad egy fegyver! -akad ki.Íriszei könnybe lábadnak, el akarom mondani neki.Nagyon is, de nem lehet.Mert azzal csak még jobban veszélybe sodrom Őt, és a lányunkat.
Nehézkesen veszem a levegőt.
-Daniella, Zayn-nek balesete volt.Hozzá készülök. -mondom nyugodt hangnemben.Szemei tágra nyílnak, majd össze szűkülnek.
-Egy fegyverrel? -üvölt rám.Olyan aranyos amikor dühös.Jól áll neki.
-Daniella, aki csak ismeri Zayn-t tudja hogy ez nem baleset, hanem egy kitervelt dolog.Nem akarom hogy meg öljék a Barátomat!És ez ellen  tenni is fogok. -a kezemben lévő fegyvert markolászom.Hátat fordítok neki, és az ajtó tennék néhány lépést.Ha nem ölelne át hátulról.Fejét hátamnak támasztja.
-Csak nem akarom hogy börtönbe kerülj, Harry. -szipog egyet- Miért neked kell mindent el intézned?Mire vannak akkor a rendőrök?Én szeretlek, de ha most el mész, felejts el.Engem és Darcy-t is. -mély levegőt veszek, szavai el gondolkodtatnak.Könnyei utat törnek, és el áztatják pólómat.A fegyvert ki ejtem kezemből,
így az a földön landol.Meg akarok fordulni ölelésében, de akkor le esne róla a takaró.Ami számomra jó lenne, neki viszont kevésbé.Egyik karját vissza húzza magához.Másikat meg fogom, s ajkamhoz emelem.
El motyogok egy "bocsánat"-ot. Mert valljuk be, tényleg hülyeséget csináltam volna ha nem állít le.
Szembe fordulok vele, arcán néhány könny csepp fut le.Le hajtott fejjel áll előttem.
Karjaim dereka köré fonom, magamhoz vonom testét.A takaróba rejtem testét.Halkan sír a vállamon.
Utálom magam azért, mert mindig meg siratom.Kicsit el húzódom tőle.Egyik kezem hátán tartom, míg a másikkal térdhajlatába.Fel kapom Őt, és az ágyhoz sétálok vele.Az ágyba fektettem, és mellé fekszem.
Haragszik rám.Tudom.Egy sóhaj szökik ki ajkaim közül.Maga elé mered, és könnyeivel küszködik.Zöld
szemeim egy pillanatra se veszem le Róla.Ujjaimmal puha bőrét cirógatom.
-Baby, tudom hogy haragszol.Néz a szemembe. -fordítom magam felé állánál fogva.Hatalmas barna szemeiben egyszerűen el veszek. Ahj Styles miért csinálod ezt vele? Nem volt elég neki... 
Ajkaim gyengéden kapcsolom össze övével, s reménykedem abban hogy vissza csókol.Mozgatni kezdem ajkam,és várom Őt.Viszonozza csókom.Ujjai hajammal játszanak.Időnként kicsit meg húzza azt.Egyik kezem combjára vándorol.Simogatom puha bőrét.Eközben ajkammal kényeztettem Őt.
-Sajnálom,  -motyogom két csók között.Tovább csókol,kezem térdhajlatába vezetem, magamhoz húzóm.
Ajkaimról nyakamra téved.Csókolgatja és harapdálja bőröm.
-Nem érdekel, -suttogja fülembe- itt vagy velem. -a fülem alatti részre akad.Bőrömre ad egy puszit, s ott hagyja fejét.Pár percig csönd ül rajtunk, majd meg töri;
-Majd mennyünk be hozzá. -mondja, tudom hogy csak örömöt akar szerezni nekem.Minden egyes tettével minden egyes pillanatban, hisz szeretjük egymást.



2 megjegyzés: