2014. június 23., hétfő

46.Rész

                                Hii Bananas!!!I'm D. És meg hoztam a 46.Részt!!
                         Köszönöm a 35.Feliratkozott!!És a komit is,várom ide is!!
                     Nem húzóm tovább az időt..Jó olvasást!! Komiz, iratkozz fel!!!
                                                                                                                       D xoxo




 (A részről: Szeretem Perrie-t és Zayn-t is főleg együtt, csak azért írtam ezt mert így jön a történet..
 pls semmi utálatos komit ezzel kapcsolatban.Köszönöm) 






                 you destroyed my life
Az autó pályán haladunk, be a kórházba.Telefonálgattam kicsit, és meg tudtam hogy Zayn-t az egyik Londoni kórházba szállították.Daniella az anyós ülésen ül, immáron fel öltözve.Lányunkat anyámra hagytam.
Lassan be érünk Londonba, a városba ahol szinte Én irányítok.Akárhova bemegyek, bármit meg kapok és meg tesznek nekem.És be kell vallanom, ez tetszik.Tetszik az, hogy az én tenyeremből eszik fél Anglia.És a lábam előtt hever a fél világ.Ez boldoggá tesz.

         *                                                             *                                                      *

Leparkolok, majd ki szállok Range Rover-ből. Lezárom az én felem.Át kocogok barátnőm oldalára, s ki nyitom az ajtót.Ki segítem Őt a járműből, majd be zárom az ajtót.Ujjaim csuklója köré fonódnak, össze fűzőm ujjait enyéimmel.Be sétálunk a nagy ajtón, és a recepcióhoz visznek lábaim.Hangosan fújóm ki bent tartott levegőm.Elérünk az előbb említett helyhez, és meg állunk előtte.Egy szőke hajú nőszemély ül a pult mögött és mattat a gépén.Észre se vesz minket.Meg köszörülöm torkom, mire rám kapja tekintetét.
-Jó napot uram, miben segíthettek? -mondja a szokásos dumáját unottan.
-Egy Zayn Malik nevű férfihez jöttem, itt van? -kérdezem.Újra rám pillant, majd ismét a gépbe fúrja szemeit.
Pár perc után, egyik karját ki nyújtja és bal irányba mutat vele.
-A folyóson végig a 216-os kórterembe. -mondja, mi meg már ott sem vagyunk.Daniella-t szinte magam után húzóm, olyan tempót veszek fel.Kicsit le lassítok -hogy lépést tudjon tartani velem.Ez a folyosó rohad hosszú.
-Itt vagyunk.-motyogja Daniella, mély levegőt veszek.Kezem az ajtó kilincsre helyezem, le nyomom azt.
A falak fehérek, és mindennek fertőtlenítő  szaga van.Be lépek a szobába.Haverom, egy ágyban fekszik és minden féle kütyüvel van körül véve.Barátnőm be csukja magunk mögött az ajtót.Az ágy mellé lépkedünk.
Végig nézzek Zayn-en, majd tekintettem arcán akad meg.Még most is tökéletesen fel van zselézve korom fekete haja.Sokkal több tetoválása van mint egy évvel ezelőtt.Hm.
-Hazz, -hallom meg mély hangját.Ajkaimra vigyor ül ki, el engedem barátnőm kezét meg ölelem Zayn-t.
Daniella egy kicsit odébb áll, s úgy figyel minket.
-Mi történt veled? -kérdezem szemébe nézve.Tartok válaszától.
-Á, semmi csak kicsit felidegesítettek. -legyint mint ha mi sem történt volna.
-Perrie? -kérdezek rá.Bólint.Le ülök az egyik székre, és magam mellé rántom Dani-t is.
-Látom ti azért jól meg vagytok. -mondja, amint ránk pillant.Bólintok.Az Iphone-val kezd foglalatoskodni.
-Össze vesztettek? -térek vissza az előző témára, Perrie-re és Rá.Körülbelül egy perc néma csend honol rajtunk, amit Zayn hangja szakít meg.
-Megcsalt. -fájdalmasan cseng hangja.Arca teljesen eltorzul ahogy -gondolom én- arra gondol amit párja tett. Chh, micsoda egy nőszemély.
-Zayn, -szólal meg Dani- ne szomorkodj miatta.Ha ilyet tett, akkor nem tudja hogy milyen fantasztikus férfit hagyott el! -vigasztalja Zayn könnyes szemekkel néz rá- Hidd el! -ereszt egy halvány mosolyt az össze tört férfi felé.Daniella innentől kezdve ki száll a beszélgetésből, még egy órán át beszélgetek Zayn-nel, arról hogy mennyi idő múlva engedik ki.És hogy majd össze ütünk egy kis partit az Ő örömére.Viszont, már későre jár az idő.
-Jól van Zayn, nem sokára találkozunk! -fogok kezet vele.
-Jobbulást Zayn. -szólal meg barátnőm is egy mosoly kíséretében.El lépdelünk az ajtóhoz, de még egyszer vissza nézzek rá.
-Viszlát gerle pár. -vágja a fejünkhöz nevetve, középső ujjam mutatom neki amin mind ketten el nevetjük magunkat.Fejet csóválva lépek ki a helységből, és sétálunk ki az épületből.Ki megyünk a kocsihoz, ki nyitom az ajtót Dani-nek, meg várom amíg beszáll csak utána csukom be az ajtót.Át siettek a saját felemre, be ülök a volán mögé.Be rakom a kulcsot a lyukba, el fordítom.A Range Rover-m motorja fel bőg.Ki tolatok a parkolóból és az utunk vissza visz minket Holmes Chapel-be.

                  
                     Két óra múlva...

-Anya! -mosolyogva kapja föl lányunkat Daniella.A kis csöppség Daniella nyakába fúrja fejét.Barátnőm,
kicsikénk hátát simogatja, nyugtatás képen.Én is társulok hozzájuk.Közelebb férkőzöm családomhoz.
-Darcy, kicsim itt vagyunk.Nyugodj meg. -motyogja fülébe.Hallom ahogy egyet szipog anyja vállán.Várjunk, most sír?Át veszem Daniella-tól Darcy-t. Én is ugyan azt csinálom amit az előbb Dani.Kis idő után meg nyugszik, és mosolyog.Fel sétálunk vele az emeletre, lányomat az ágyra ültettem.Míg Én és Daniella el pakoljuk a holminkat.Egy pillanatra az ablakon bámul ki, kapok az alkalmon és mögé állok.Karjaim dereka köré fonom.Fejem vállára helyezem, haja egy kicsit zavar de nem túlságosan.
-Mi lenne ha hozzám költöznétek? -suttogom fülébe ötletemet.
-Tessék? -fordul meg ölelésemben, arcáról a meglepettség tükröződik.
-Jól hallottad. -mondom szemébe nézve.
-De...Harry.. -akadozva beszél.Megforgatom szemeim, nem érdekelnek a kifogásai, hozzám költöznek és kész!Ajkam övére helyezem s lágy csókban részesítem.
-Hozzám költöztök. -mondom ajkaira, és megpuszilom.El húzódok tőle, majd vissza megyek lányomhoz.
Le ülök az ágy egyik végébe, s onnan figyelem szerelmemet.

6 megjegyzés:

  1. Szia! Meg lepi nálam;)http://punkharrystylesfanfiction.blogspot.hu/2014/06/dij.html

    VálaszTörlés
  2. Hello:)) Csicsák Ramóna: köszönöm szépen a díjat...De nem rakom ki....Én nem a díjakért csinálom ez egy hobbi -számomra.Örülök h tetszik és hogy adtál egy díja a blogomnak!! Nagyon szépen köszönöm!!♥♥
    D xoxo

    VálaszTörlés
  3. Ahw nagyon jó! Imádlak!!! Siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés