2014. június 26., csütörtök

47.Rész

                              Hii Bananas!!I'm D. Meghoztam nektek a 47.részt!!
                        Köszönöm a 36.Feliratkozott!!Remélem el jutunk 40-ig :))
                     Jó olvasást!!! Komizni, feliratkozni ér ;))
                                                                                                                 D xoxo








                "Hülyeség hegyén hátán, idegesítő, parancsolgató,
                Hölgeyim és Uraim, Ő Harry Styles! "~Daniella Hudson



                     Ari ❤



                      Egy héttel később...          


Szemeim fel tárom, Harry zöld szemeivel találom szembe magam.El mosolyodok rajta, a héten már ez a harmadik hogy így ébreszt fel.Kezdek hozzá szokni.Alkarján támaszkodik két oldalamon.Testünk takarásban van -a takaró miatt.
-Mit akarsz? -nyögöm, arcáról a boldogságot lehet le venni.Mosolyra húzódik szája, és arcát nyakamba temeti.Amelyet nedves csókokkal és puszikkal halmoz el.Időnként fülembe sugdos mocskosabbnál mocskosabb dolgokat.Hangosan nevetek fel, egy kopp kopp viccén ami nem vicces.De ahogy mondja az, azon kell nevetnem.
-Baby, -suttogja- meg akarlak dugni. -hangja irtó szexin cseng.Akaratom ellenére is nevetnem kell.Nyakam ismét csókokkal halmozza el.Amire fel sóhajtok.Nehezen adja fel, a dolgokat.Néha-néha bele harap bőrömbe.Egyik kezét le vezeti oldalamon egészen a combomhoz, azt kezdi el simogatni.
-Apa, ti meg mit csináltok? -lányunk hangja zökkent ki minket "el foglaltságunkból".Barátom el húzódik tőlem és a háta mögé tekint.
-Öhm...Mi? Csak a távirányított keressük. -alig bírom vissza fogni a nevetésem.A saját lányának képes hazudni.Ráadásul ilyen rosszat.
-De, az itt vany'. -mondja Darcy. Le lököm magamról Harry-t és ki mászok a puha ágyból.Lányomhoz sétálok.Érzem magamon tekintetét, mely égeti bőrömet.Nem is értem miért bámul,hisz csak egy rózsaszín csipkés háló inget viselek, ami épphogy a fenekemig ér.Le hajolok lányomért, és fel veszem őt.Ki lépdelek vele az ajtón, és a konyhába veszem az irányt.Le sétálok a barna parketta szerű lépcső fokokon, majd a konyhába igyekszem.Be érve a helységbe Darcy-t az egyik székre ültettem.Míg én valami reggelit csiholok.
Elő veszek egy tálat, és gabona pelyhet,és végül tejet.Az utóbbi két dologból öntök a tálba.Kicsit össze keverem, és bele rakok egy kis kanalat.Hirtelen két kar csúszik derekamra.Fejét vállamra teszi, érzem mentolos leheletét.
-Miért kínzol? -suttogja fájdalmat színlelve.Szemöldököm az égbe szökik.
-Miről beszélsz? -tetettem a hülyét, vagyis félig-meddig.
-Tudod Te azt. -morog egyet, és el enged.Figyelmen kívül hagyom Őt, és lányomhoz sétálok a reggelijével a kezemben.A tálat az üveg asztalra helyezem, és le ülök közvetlenül Darcy mellé.Aki már biztosan éhes, tegnap este elég későn került ágyba.Ma viszont korán kelt.El kezdem meg etetni őt, eközben Harry is csatlakozik köreinkbe.Csöndben telik a reggelizés.Miután Darcy-t meg etettem, ő a nappaliba siet.Én viszont Harry felé fordulok, aki csak kotorászik a tányérjában.Sóhajtok egyet, és meg érintem a vállánál.Most haragszik rám valamiért, vagy mi?
-Mi a bajod? -kérdezem lágyan.
-Meg tagadod magadat tőlem. -duzzog.Szemeim tágra nyílnak, homlokom össze ráncolódik.Ezt, ezt most komolyan mondta? Hangosan fújóm ki levegőm.Föl állok helyemről, és az emeletre sietek.Annyira ki tud akasztani az ilyen hülyeségeivel.Be megyek a hálónkba, kéne már valami normális ruha.
A szekrényünkhöz sétálok, ki tárom annak ajtaját.Szemeim végig futtatom a ruha darabokon, de egyik se nyeri el tetszésem.
Meg hallom lépteit hátam mögött.De nem jön ide hozzám.Hátam mögé pillantok, az ágy elején ül s engem vizslatnak szemei. Te akartad Styles!  Le veszek a fogasról egy fekete szűk farmert, végig mérem azt.
És "véletlenül" ki esik a kezemből.
Le hajolok érte, és iszonyatos lassúsággal veszem föl a földről.Tekintette égeti bőröm.Tudom hogy engem néz, és hogy kínozhatom ez jó érzés.Az előbb említett farmert vissza rakom a szekrénybe, majd az ablak felé nézzek.Hm.Úgy látom ma jó idő lesz.Állapítom meg a nap sütésből.
Tovább kutatok, és egy emelt derekú short mellett döntök, amelyhez egy félig has ki látszó "Swag" feliratú pólót választok.Még mindig nem fordulok meg.
-Harry, segítenél egy kicsit? -szólalok meg.Felé fordulok, még mindig ugyan ott ül, ugyan úgy.Bólint, és felém sétál.Ismét hátat fordítok.
-Le húznád hátul a cipzárt? -hangomon érződik a szórakozottság.Hogy őszinte legyek élvezem azt, amit vele csinálok.Hallom ahogy ki fújja bent tartott levegőjét.Fura ez a hálóing,de tetszik.Meg teszi amit kértem, és a ruha le omlik rólam.Majd a padlón landol.Szuper, egy száll bugyiban állok előtte. Vagyis háttal állok neki.
Le guggolók és ki húzóm a fiókot.Elő veszek egy fekete melltartót, majd vissza csukom.Ki egyenesedek, és fel veszem azt.Magamra aggatom a felsőt is, amiből szintén ki látszik a fél hasam.Majd lábaimon fel húzóm az emelt derekú rövid nadrágomat.Ezek után késznek nyilvánítom magam, be csukom a szekrény ajtaját és meg fordulok.Erős mellkasba ütközöm.Pilláim alól fel pillantok rá, szemei sötétben ragyognak.Állkapcsa meg feszül.
-Baj van? -kérdezem egy cseppnyi ártatlansággal a hangomban.
-Nem is sejted mekkora. -sziszegi fogai közt.Le hajol, meg fogja derekam és a vállára dob.Nem hiszem hogy vicces kedvében van.A hátát csapdosom tenyeremmel.
-Engedj el! -kiáltok rá.Vállat ránt,majd az ágyra dob.Hátamra fordulok, és fel könyökölök.Ajkaim el vállnak ahogy Őt figyelem.Már semmi nem takarja felső testét.Sok tetoválásán akad tekintettem, a pillangóra ami a
mellkasa és a hasa között van, a halál fej a V vonala mellett.És még sok egyéb ami tarkítja testét.
Fölém tornyosul, kezd vissza térni a régi Harry.
-Mi a fenét művelsz velem Daniella? -kérdezi szemembe nézve.Alkarjaira támaszkodik.Mosolyra húzódik ajkam.
-Nem tetszett az előadás? -kérdéssel válaszolok kérdésére.Vigyorogva ejtem ki a szavakat, amivel enyhén szólva idegesítem csak.Szemei összeszűkülnek,nekem nyomja ágyékát. Ó, már mindent értek...
-De. -szívja meg bőröm, amire fel sóhajtok.Egész testét nekem feszíti, kezét végig vezeti oldalamon.És a  fenekemnél áll meg.Kézfejem haja sűrűjébe fektettem, s meg fogom azt.Fejét hátra húzóm, így szemébe tudok nézni.El engedem selymes haját, és magam mellé eresztem karom.Nyelek egyet.Le hajol hozzám, ajkaink súrolják egymást.De, nem csókol meg.Egymás szájába lélegzünk.Végül ajkaink egymásra találnak, s egy lassú csókban forrnak össze.

4 megjegyzés:

  1. Nagyoon jo lett^^imadom:3hamar kovit<3

    VálaszTörlés
  2. Édes istenem :) annyira édesek :) hamar következőt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó *.* gyorsan a következőt.
    2 napja kezdtem el olvasni és reggel felkeltem azonnal olvastam este éjfélig.
    Nagyon várom a következőt, de addig újraolvasom az első részektől kezdve <3

    VálaszTörlés
  4. Nikoletta Buskó: Örülök hogy tetszik a blogom!! És nem tudom mikor lesz új rész.De addig is, olvass bele a másik blogomba.Igaz, még csak a Prológus és az 1-ső rész van kint de, legalább olvashatsz valami újat. :D
    http://darklifefanfiction.blogspot.hu/
    D xoxo

    VálaszTörlés