2014. július 2., szerda

49.Rész

                                         Hii Guys!!I'm D.És meg hoztam a 49.Részt!!
                                     Nagyon örülök a 39. Féliratkozónak, és a  32,679
                                    oldalmegjelenítésnek!!! Jó olvasást!! :)
                                                                                                                     D xoxo









              Is it just me are is punk harry hot


                               Harry Styles 

Darcy-val a kannapén telepedtünk le.És a Micimackót nézzük, mintha fiatalodtam volna 10 évet.Utoljára talán hét évesen néztem mesét.Azóta nem is nagyon ültem tv-é előtt.Akkor még minden jó volt, jól éltem, a családommal együtt.A gyerekorom ott romlott meg, amikor először láttam a szüleimet veszekedni.Hét éves
fejjel úgy gondoltam egyszer elő fordulhat, hisz nem létezik olyan hogy "tökéletes házasság".De amikor már minden napossá vált a dolog, akkor éreztem igazán azt, hogy a szüleim el vállnak.Persze, ez csak akkor valósult meg amikor híresebb lettem.Apám egy gerinctelen faszfej, nem akartam soha hasonlítani rá.
Ám, valamiért mégis ugyan olyan lettem mint ő.Miért? Fogalmam sincs, talán azért; mert nem volt aki példát mutasson nekem? Vagy talán azért mert a nők egy idő után tálcán kínálták magukat nekem.És ennek hála
nagyobb lett az arcom, az a négy srác akikkel össze raktak soha nem értettek meg igazán.
A barátságom velük hamis volt, kivéve Zayn-t.Neki mindent el mondtam, magamról az életemről, és még Daniella-ról is beszéltem.Vissza gondolni azokat a napokat, amikor miattam sírt a fürdőszobában.Vagy amikor ki szolgálta a kurváimat, és Én csak mosolyogtam rá.Mintha a cselédem lett volna.Úgy bántam vele ahogy azelőtt -talán- nővel soha.Már bánom, mind azt amit ellenne vétettem.Kár hogy nem mondta el előbb azt hogy Darcy az én....Lányom.Nem találom szavakat magamra, nem érdemlem meg sem Őt sem a gyerekünket.Lehet jobb lett volna neki Liam-el.De, velem még jobb.Gondolatmenetemből egy halk szuszogás zökkent ki.Le pillantok, el aludt.Tetovált karjaim közt, tartom kicsiny testét.Kis mellkasa fel,és le emelkedik.Ahogy ki-be fúja a levegőt.Mosoly ül ki piercinges arcomra.A tévé távirányítóért nyúlók, ki kapcsolom az előttem el
helyezkedő nagy képernyős tévét.Majd karommal ismét lányomat tartom.
Lassan föl állok, és a lépcsőhöz sétálok.Egyik lábam a lépcső első fokára helyezem, majd a másodikra, harmadikra és így tovább.Fel sétálok
 Vele a lépcsőn, egyenes be az ő kis szobájába.Ahol a falak rózsaszínre vannak mázolva.Lábammal be rúgom az ajtót, és be lépek rajta.Lányomat ágyára helyezem,s le veszem róla mamuszát.Be takarom őt, 
feje tetejére nyomom ajkaim, és egy puszit nyomok rá.Még egy utolsó pillantást vettek Darcy-ra,és elindulok az ajtó fele.
-Szereted anyát? -szavai hallatára meg torpanok.Le nyelem a torkomban lévő gombócot és vissza fordulok hozzá.Hatalmas zöldes szemeivel néz rám.Haja szét terül a párnán.Le ülök mellé, az ágyra.Ujjperceimmel végig simítok ártatlan arcán.
-Szeretem, és téged is. -hangom alig hallatszik a szobában.Halványan el mosolyodom,rajta és a reakcióján.Nem várt mást.A takarót fel húzóm mellkasáig, puszit lehelek homlokára.
-De most már aludj. -suttogom, föl állok majd el hagyom a helységet.Vissza ballagok a nappaliba egy üveg sör kíséretében.Karórámra nézzek, 21:39 percet mutat.Halk sóhaj szökik ki ajkaim közül, fejem hátra vettem bőr kanapémon.Az egész délutánt Darcy-val töltöttem,lehet kéne vennünk egy kis kutyát. Főképpen a lányomnak kéne venni egyet.Azt mondta szereti az állatokat, és a kutya a kedvence.Ajkaimhoz emelem az üveget, és jól meg húzóm azt.A hideg ital le csúszik a torkomon, és egyenesen a gyomromba kerül.Hol a francba van már Daniella? Ilyen sokáig tart egy kibaszott
csajos nap? ~Kérdések sorakoznak a fejemben. Iphone-m ért nyúlók, a névjegyzékben ki keresem Daniella számát, és már épp meg nyomnám a zöld kis ikont,mikor az ajtón be esik valaki...  Telefonom vissza dobom a dohányzó asztalra, sörömmel együtt.Föl pattanok és az előszobába igyekszem.Szemeim tágra nyílnak,
Daniella az.A falnak támaszkodik, közben próbálja magát egyenesben tartani.
-Szia szívi.. -köszönt és végre rám vezeti tekintetét.Magassarkút visel egy miniruhával. Hmm, szóval bulizni volt a kislány...   Hosszú haja takarja arcát, és melleit is.Közelebb lép hozzám, vagyis próbál.
Kézfejeit vállamra teszi, s magához húz.Tenyereim automatikusan teszem derekára.Hogy meg tartsam.
A hajammal kezd el játszadozni,ujjai köré csavarja fürtjeim és húzogatja.Ki lép abból a szar cipőből, így sokkal kisebb mint én.Ajkamra néz, be szívja alsó ajkát.Majd a falnak lök, kisebb-nagyobb sikerrel.
Vadul nyomja nekem ajkait,s kezd el csókolni.Természetesen viszonozom csókját.Apró kezével mellkasom simogatja, míg másikkal tarkómat.El veszi az előbb említett részről kezét, és mellkasomhoz vezeti.Meg ragadja kockás ingemet és szét tépi. Mindig meg tud lepni...De egyet el felejt, Én irányítok...
Végig méri párszor, ajkát rágcsálja.Utálom amikor ezt csinálja, arcomra a komolyság ül.Felé közelítek, nem moccan, derekát meg fogom két oldalt és fel emelem.Lábait körém fonja, ezáltal még közelebb kerülök hozzá.Ujjait össze fűzi tarkómnál, szemeiben látom a vágyat.Annyi mindent tudnék tenni vele, de nem részegen.Egyik kezem combjára "téved", végig simítom ujjaim combja belsején.A teste szinte azonnal liba bőrös lesz.Fél oldalas mosolyra húzóm ajkaimat.El veszem Őt a faltól és fel megyek vele az emeletre.
Be rúgom szobánk ajtaját, majd be is csukom azt.Az ajtónak nyomom.Fejem nyakába temettem, végig csókolom nyakát.Egy két helyen meg szívom azt.Ágyékom össze simul övével, s egy halk nyögés csúszik ki ajkain.Még nagyobb mosolyra húzóm számat.El húzódom tőle -pont annyira hogy arcára nézhessek- és meg csókolom.Nyelvem utat tör szájában, míg kalandra hívja azt.Nyelveink egymást simogatják.Lassan el emelem az ajtótól és az ágyhoz viszem.Le fektettem Őt, és fölötte el helyezkedem.Holdfényében rá látásom van arcára.Haja szét terül az ágyon, csodálatos így látni Őt.Magam alatt.Ujjperceim fel le járkálnak combján.
Ajkaimat övére helyezem, s érzéki csókban forrunk össze.                                                                                                                                               







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése