2014. július 3., csütörtök

50.Rész

                                      Hii Guys!! Elérkeztünk az 50.Részhez!!!
                                Most néhányan azt hiszik ez az utolsó rész, pedig nem.
                            Ezt majd kifejtem, addig is..Ez egy eléggé hosszú rész lett,
                          csak nektek ;) Jó olvasást! És nyugodtan komiz :))




Wow, 39 feliratkozó 33,398 oldalmegjelenítés (plusz, mínusz néhány).Amikor el kezdtem az I Need Your Love-t nem gondoltam volna hogy bárki is olvasni fogja.Be kell vallanom ez az első blogom, és az elején
nagyon le voltam hangolva mert senki sem iratkozott fel illetve olvasta a blogot.De, idővel ennyien letettek.
És a facebook csoportban is vagyunk -jellenleg- 62-en. Amit végképp nem gondoltam volna.. A blogot, anno 2013 December 11-én nyitott meg, és nem nem ma fog befejeződni :DD Ugyan is, az I Need Your Love-nak  lesz még egy évada!!!!!!!!! Remélem ennek örülnek néhányan!:) Továbbra is várom a féliratkozókat, a komikat, és a csoporthoz csatlakozókat!! Tarts Daniella Hudson-al a következő évadban is. ;) Köszönöm a díjakat is amiket a hónapok során adtatok/kaptam, nem raktam ki őket.Sajnálom...
Köszönöm a Bananasaim támogatását és azt hogy vannak Bananasok!! Amúgy aki nem tudná mi vagy ki, az a Bananas, Ők az olvasóim!! :DD Mindegy is, eleget papoltam már Nektek, Jó olvasást!! És várom a további "Bananasokat" :DD Remélem lesznek még! Puszii ♥♥♥♥♥♥♥

                                                                                                                                D xoxo

Fb group: https://www.facebook.com/groups/239674476215134/


                                                                                                                                             

                   



            Punkd-Edits | via Tumblr
Ajkaim szájáról a nyákára térnek át.Forró bőrét hintem be csókokkal.Eközben kezeit le vezeti oldalamon.
Ujjperceit végig húzza hasamon, amire meg feszülök.Meg ragadja ingemet, le húzza vállaimon, karomon, és a szoba másik felébe hajítja.Íriszei tetovált felső testemen akadnak.Kicsit oldalra fordulok, s velem együtt Ő is.
Egyik kezemet hátára helyezem, ujjaimmal a ruha cipzárját keresem.Amit pár másodperc után meg találok, lassan húzóm le azt.Ez után vissza fektettem a hátára, meg szabadítom fekete szoknyájától.Fölötte termek,
végig nézzek rajta.Alsó ajkamba harapok, bokszerem kezd szűkösé válni.Ujjait övemre helyezi, babrál vele egy ideig, majd ki pattintja és le tolja lábaimon.Be szívja alsó ajkát, ezzel teljesen kikészítve engem.Ismét fölé tornyosulok, ajkaink meg találják egymást.Nyelvét végig húzza alsó ajkamon,és egy rövid csókot ad.Kezemmel oldalát simogatom, míg másikkal ki kapcsolom melltartóját.Le veszem róla az előbb említett ruha darabot, és elhajítom.Ujjait be akasztja bokszerembe, és le veszi rólam azt.Nyelek egyet. Még soha nem kívántam nőt ennyire, mint most.


                             Daniella Hudson 


Harry iszonyatos lassúsággal szabadít meg ruháimtól.A fejem lüktettet, úgy ahogyan az egész testem.Már most alig emlékszem valamire ami velem történt a mai nap.Csak abban vagyok biztos, amit most csinálok.Ja, meg abban hogy meg ittam két üveg Jack Daniel's-t.Feljebb csúszok az ágyon, bár semmi értelme.Mivel keresztben fekszünk rajta.Fölém tornyosul hatalmas alakjával, arca kirajzolódik a holdfényében.
Alkarján támaszkodik két oldalamon, smaragd zöld szemei engem pásztáznak.Hosszú fehér ujjait bugyimban "rejti el".Ujjait belém vezeti aminek hatására fel nyögök.Ki-be mozgatja bennem ujjait.Arcát nyakam rejtekében temeti el.Hallom szív dobogását, ami egyre jobban gyorsul enyémmel együtt.Kusza tincsei csikizik arcomat.Egyik kezemet át dobom vállán és tenyerem hajába vezetem.Ujjaim köré csavarom barna ,dús,
 göndör haját.Ujjai el tűnnek belőlem, el húzódik tőlem.Le nyalja ujjait és Rám néz.Ajkai be járják testem minden szegletét, mellemet, hasamat, majd a nyakamhoz tér vissza.Le hunyom szemeim, és magamban érzem Őt.Izmai meg feszülnek, majd el ernyednek.Mozog bennem miközben fülembe morog, vagy nyakamat csókolgatja.Haját tépdelem, s angyal szárnyait karmolászom.Amik oly' jól festenek ki dolgozott hátán.
A takaró már csak a derekát takarja, s ezzel engem is.Fogai közé veszi tűz forró bőrömet, szívogatni kezdi.
-A kurva életbe Dani.. -hangját alig hallom, pedig a fülembe suttog.Tehát közel jár.... Hangos sóhajaink be töltik szobánkat.Mindig szerettem ha így beszél, de ilyeneket csak az Ő szájából szeretek hallani.
Az érzés bennem is egyre fokozódik.Szabad kezem le vezetem oldalán, és a fenekébe markolok.
Erre a válasza csak egy férfias morgás.Pár perc múlva nem csak a morgását hanem a nyögését lehet hallani, az enyémmel együtt.Testem ívbe feszül alatta.Már teljesen kijózanodtam, talán az miatt az érzés miatt. Vagy, talán csak Miatta.Ki húzódik belőlem, és fáradtan mellém zuhan.Be takar mind kettőnket, magához húz.
Mellkasára hajtom fejem,karjai körül ölelnek.Légzésem még mindig szaggatott az előbbi végett.Hajamat cirógatja, miközben mi szinte egyszerre lélegzünk.Állam alá nyúl, fel emeli azt.Smaragd zöld szemeit nézzem, amik engem figyelnek.
-Szeretlek,  Daniella Hudson. -mondja szemembe nézve, halványan el mosolyodom.Majd én is meg szólalok;
-Én is, Harry Styles. -mondom magabiztosan.Ő is el mosolyodik.Azt akarom hogy meg csókoljon, de nem teszi.Többször is ajkára kalandozik tekintettem, és Ő ezt pontosan tudja.Szemeim el veszem arcáról és mellkasát veszem szemügyre, a sok tetováláson és trágár beszéden kívül Ő az egyik legjobb férfi a földön.
Még ha meg is rémiszti az embereket a külsejével, megtanultam Tőle egy dolgot; Soha nem szabad külsöről ítélni.
-Baby. -gondolataimból rekedtes hangja ver föl, fel pillantok rá pilláim alól.Folytatja;
-Mi lenne, ha többek lennék puszta párnál? -zöld szemei csillognak, mondatától hatalmas mosolyra húzódik szájam.Ahogy ki ejti a szavakat száján, mintha az számomra parancs lenne.Elvarázsol zöld szemeivel, rózsaszín kissé lilás ajkaival, göndör/kusza hajával.Késztetést érzek az iránt hogy bele túrjak akár hányszor meg látom Őt.És a teste, arra nincsenek szavak.Lehet hogy sok a tetoválás, az irka firka rajta.De nekem
mégis így tetszik, és az égvilágon semmiért se változtatnék rajta.Mert Ő így tökéletes.Az angyal szárnyakkal a hátán, a halál fejel a mellkasán, és a ki dolgozott felső testével.A trágár szókincsénél jobban semmit se akarok hallani, szeretem amikor az izmai meg feszülnek,és ahogy a nevemet ejti ki.Számomra Ő egy angyal, az Én angyalom, és senki nem veheti el tőlem.Percek múlva választ adok.
-Az fantasztikus lenne. -meg nyugtatóan rá mosolygok,és egy csókot lopok tőle.Ajkaim övére tapasztom, s hagyom had mélyüljenek el egymásban.Nyelveink egy ütemre mozognak.Bele túrok hajába, ujjaim tarkójára csúsztatom.Cirógatom Őt, eközben ajkaink vad,ám de érzelmes táncot járnak.Hatalmas kezével végig simít combomon, és térdhajlatomba nyúl.Annál fogva von magához.Ujjperceivel köröket ír le combomon.
Csókunkat meg nem szakítva, fordít át minket.Alá kerülök, ismét.El szakadunk, mellkasom gyorsan emelkedik, le-s föl.Szemhéjam fel tárom, s az a csodaszép szempár bámul rám.
-Akkor mától kezdve szólíthatlak Mrs Styles-nak? -szegezi nekem a kérdést amire, már tudja a választ.Fel kuncogok,piercingjére veszek egy pillantást majd szemeibe nézzek.
-Igen. -mondom boldogan.Csókot lehelek telt ajkaira, és fejem vissza ejtem a matracra.Ő is mellém fekszik,
ismét mellkasára kerülök.Karjai pedig a derekamra.Fejem mellkasába és vállába fúrom.
Istenem, Harry Styles most komolyan megkérte a kezem??? ~Belsőm kérdésére egy "Igennel" válaszolnék.Már alig várom.Életem legjobb döntése volt az, hogy még egy esélyt adtam Harry-nek.
Örülök hogy így alakultak a dolgok, és hogy szakítottam Liam-el.Nem mintha nem kedveltem volna, de mégis csak az ember ahhoz húzódik akit igazán szeret, nemde? Illata teljesen elkábít, és megjelenik a rózsaszín köd.Végre el érkezett az életem azon szakasza, amikor boldog vagyok.Az álarcot el dobhatom, s
szabadon élhetek Vele.Vele és a Lányommal.
-Anya. -gondolat menetemet Darcy halk hangja zavarja meg.Föl ülök az ágyban, és az ajtó irányába nézzek.
A sötét miatt aligha láttok valamit, álmodom? Valaki csípjen meg.Nincs időm gondolkodni megszólalok.
-Darcy? Itt vagy? -halkan beszélek mivel nem akarom fel ébreszteni Mr Styles-t. A takarót testemhez szorítom, hideg van és én meztelenül ülök.Egy árnyék közelít felém, most már látom kis testét.Kezében a maciját szorongatja.A hold miatt, látom arcát, ami könnyekkel van tele.Körbe nézzek a sötét hálón, kéne valami ruha. Harry-hez hajolok, és a nevét kezdem suttogni.Pár perc után fel ébred és meg állapítom hogy szegényke K.O.
-Mi az Baby? -hangja sokkal rekedtesebb, mint általában.
-Adj egy pólót. -suttogom, bár nem látom, biztos vagyok abban hogy hülye fejet vág.
-Minek? Aludj. -vissza akar feküdni de ezt egy szóval meg akadályozom.
-Darcy. -kiejtem a nevét.Ki mászik az ágyból, fel vesz valamit a földről és magára veszi. Bokszer....
Tovább sétál, és a szoba sarkában le hajol valamiért.Fel veszi és vissza sétál hozzám,hozzánk.
Kezembe adja az anyagot, amit azonnal fel veszek.Össze gombolom magamon a nagy férfi inget és lányomhoz fordulok.Fel veszem Őt, és kettőnk közé teszem kicsiny testét.Oldalamra fordulva nézzem őt.
Könyökömmel támasztom meg fejemet, Hazza is ugyan így fekszik.
-Mi történt? -mondata után egy ásítás következett.
-Josszat' ájmodtam' . -hajtja le fejét.Apja magához húzza testét, és át öleli.Olyan jó a kicsit a nagynál látni.
Le törölöm könnyeit, s közelebb bújok hozzájuk.
-Semmibaj Kicsim, aludj. -nyomok puszi feje tetejére, Harry is így tesz.Be takarózunk, és most már véglegesen jöhetnek értünk az álom manók.Akik el viszik a Styles Family-t álom világba.


7 megjegyzés:

  1. Jajj ez az a blog amire a nagy hirtelenséggel találtam ra es úgy a szívemhez nőt, ez valami fantasztikus nagyon büszke lehetsz magadra mert irtó ügyes vagy, annak meg felettébb örülök hogy lesz 2évadja :) csak így tovább :)) imadom <3 <3 xxx

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nagyon-nagyon szerettem a blogod. Egyik kedvencem. Szerint annyira egyedi az egész. Nem tudom honnan jönnek ezek az ötletek, de király. Várom a 2. évadját. Gratula, csak így tovább!! :)

    U.I. : Esetleg benne lennél, egy cserében?! http://lelekbetegszerelem.blogspot.hu/ (Harrys)

    VálaszTörlés
  3. Szia :D Van egy számodra egy kis meglepetésem. Nézz be hozzám : http://onedirection-abduction.blogspot.hu/2014/07/1-dij.html

    VálaszTörlés
  4. Szia Adri! Ne haragudj kérlek, hogy ide kommentbe pofátlankodok be, de nem láttam kint chatet. Muszáj megkérdeznem: benne lennél esetleg egy cserében? Ha igen, kérlek írd meg nálam chatben a válaszod! Köszönöm előre is! :)
    http://aszerelemesagyuloletutvesztoje-avery.blogspot.hu/
    Puszillak

    Avery Meyer

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Meglepetés nálam! :D http://btrandmeblog.blogspot.hu/2014/07/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  6. Azt a mindenit :D Meg van az ùj kedvenc blogom ^_^ imàdom <3 eddig egyszer sem ollvastam olyat amibe van kisgyerek mert úgy voltam vele az tacsra vágja az egészet ... De te ezt megcáfoltad :D
    Per-fect az egész számomra <3
    Első helyen van a blog listámon <3
    Remelem ez a kis boldog család meg is marad ;)
    Csak így tovabb <3 nagyon várom a folytatást <3
    xx Katy

    VálaszTörlés
  7. Wow, ennyi amit így a gépem mögött ki tudok nyögni... Nagyon szépen köszönöm lányok, sokat jelent Számomra!
    Öhm, a cseréket nem tudom hogy tudnánk el intézni, de talán benne lennék egyben, kettőben.A díjakat is nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm, de nem rakom ki őket.Sajnálom csajok, Én már annak is örülök ha el olvassák a blogot, nem hogy még díjakat is adnak.A történet folyamán is kaptam párat amit, szintén köszönöm de azért nem rakom ki mert ez az Én hobbim.És örülök annak hogy ez tetszik Nektek, és a többi olvasómnak!! Minden esetre, nem sokára lesz rész ezt meg ígérem...Addig viszont legyetek türelmesek!!
    Egyébként ha unatkoznátok, kukkantsatok be ide; http://fuckinglifefanfiction.blogspot.hu/
    Ez az Új blogom, amit el kezdtem :)) Hátha el nyeri a tetszéseteket!! Még egyszer köszönöm! Pusszancs ♥♥
    D xoxo

    VálaszTörlés