2014. július 10., csütörtök

51.Rész


                         Sziasztok Bananasaim!!! Egy hete nem hoztam részt ://
                    De, most meg hoztam Nektek az 51.Részt!!!! Wooooaaah
                  Én, köszönöm a sok komit az 50.Részhez!!Remélem ehhez is annyi
                  jön majd! Köszönöm, hogy olvassátok a blogomat!
                A 35,962 oldal megjelenítést is köszönöm, várom továbbra is a
               feliratkozókat és a megjegyzéseket!! Jó olvasást!!!! Pusszi ♥♥

                                                                                                         D xoxo

Ui:  A részeket fogalmam sincs hogyan tudom hozni, majd hozom ha tudom :))






                      Mrs Styles


Szemeim ki pattannak helyükről, és -a már- ismerős szobában találom magam.Hátamra fordulok a hatalmas francia ágyunkban, mellettem Barátom szuszog.Azóta is Harry-vel élek, és a lányunkkal Darcy-val.Pontosan 1 éve élünk együtt, és meg szoktam már a piercinges fejét ami reggelente rám mosolyog.
 Darcy 4 éves is el múlt már.A mellettem lévő Harry-re irányul tekintettem.A takaró -mint mindig- most is csak az alsó részét takarja.Néhány tetoválását el tüntette, de azért még meg maradt "néhány".Hátán ragad tekintettem az a két angyal szárny.Imádom őket.Annyira nem Ő, de valahogy mégis az.Mosolyra húzóm ajakamat, amint észre veszek  egy-egy karmolást.Nem kell annyira rosszra gondolni!Arcát a párnába fúrja,
Harry Styles
karjai csak vannak teste mellett.Fél óra bámulás után meg szólal;
-Ennyire szexi Én se lehetek. -mondja a párnába,
fel kuncogok mondatára.Közelebb bújok hozzá, arcomat közvetlen Övéhez rakom.Oldalára fordul, egyik keze derekamra csúszik, közelebb von magához.Fel nézzek Rá pilláim alól, zöldjei engem fürkésznek.Halványan el mosolyodom, kusza fürtjei össze-vissza állnak feje tetején.Ujjaimmal végig simítok puha arcán.Mosoly ül ki telt ajkaira, amiket úgy szerettek.Ajkai meg találják enyéimet, egy ütemet játszanak le.Nyelvét könnyedén dugja át enyémbe, s hívja kalandra enyémet.Fölém tornyosodik,
kezeivel két oldalamon támaszkodik.El szakadok tőle, szemeit enyémbe mélyeszti.Orromra ad egy puszit.
-Várod már? -utal az esküvőre.Bólintok egyet, már alig várom azt a napot. Már vagy egy éve tervezgetjük a dolgot, de még nem jutottunk el odáig.Gondolataimból Harry csókjai zökkentenek ki, amiket a nyakamon hagy.Néhol meg szívja bőrömet ami egyáltalán nem zavar, miért is zavarna? Haja csikizi arcomat, hozzám dörgölődzik.Akárcsak egy macska, aki dorombol a gazdájának.
-Én a nász éjszakát várom. -suttogja fülembe.
-Perverz. -mondom a plafont bámulva, mindig csak a szex szex és szex.Ez az egy jár a fejében.Mellém fekszik, kezét a combomra csúsztatja.
-Nem vagyok perverz, -rá nézzek- annyira. -ajkaira egy újabb mosoly húzódik.Aminek köszönhetően meg jelennek gödröcskéi.Amik Őt kisfiúvá tudják tenni, néha.Az ajtó ki csapódik s lányuk fut be rajta.Fel ugrik az ágyra és ugrálni kezd.
-El fogok késni az oviból! -kiáltja szomorúan.Kicsi karjait össze fonja mellkasa előtt, fejét le hajtja.
Harry-vel össze nézzünk, majd mindketten lányunkat pásztázzuk.
-Nem akarsz velünk itthon maradni? -kérdezi Apja jó kedvűen. Darcy fejét rázza erre az ötletre.
-Nem? Hát jó. -ki mászik az ágyból, Darcy már a hálóból is ki rohant ahogy meg hallotta e mondatott.Göndör hajú barátom utána fut, és kergetőznek a lakásban.Mint az 5 évesek.Fejet csóválva mászok ki Én is a meleg puha ágyból.A gardróbhoz lépek és valami normális ruhát keresek.Ki tárom a szekrény két ajtaját, íriszeim végig vezettem a ruhákon.Végül a mai össze állításom egy egyszerű szoknyára esik, egy hozzá illő fekete csipke mintázatú toppal.Aminek vékony pántjai vannak, és a hasam is ki látsződik belőle.Egy kicsit.Ehhez hozzá párosítok egy egyszerű fehér converse -t. Miután ezzel kész vagyok, a fürdőbe megyek, ahol meg fésülködöm és emberi formát öltök.Meg fésülködöm és egy ici pici szempilla spirált teszek szempilláimra.Mivel eléggé meleg lesz ma -még itt Londonban is- ezért hajam lófarokba kötöm.Lassan végzek a készülődéssel, és vissza megyek a hálónkba.Be vettem az ágyat, majd le siettek az emeletről a földszintre. Harry-t és Darcy-t a tévé előtt találom, valami mesét néznek.A konyhába veszem az irányt, valami reggeli után kutakodva.Bő tíz perc alatt el készítem mindenki reggelijét, és meg terítem az asztalt.
Mind hárman helyett foglalunk, én foglalnék ha Hazza nem ültetne az ölébe.Keze a combomra téved, s azt simogatja.Vajon miért vettem Én hülye szoknyát???

                 *                                                           *                                          *

A kocsiban ülünk és lányunkat visszük óvodába, kezdem meg szokni azt hogy nincs otthon egész nap.
És azt is hogy nem kell minden nap be mennem dolgozni.Hogy miért nem? Először is amióta Harry Styles
a barátom szinte mindenki kivételezik Velem.Amit még mindig nem értek, de ennek köszönhetően;van egy jobb állásom.Egy olyan amilyenre mindig is vágytam.Nem messze a lakásunktól van egy pláza, és ott van egy "Style" nevű üzlet.Ott dolgozom, és a főnököm itt ül mellettem.Fél méternyire.A Range Rover le parkol egy sárgára festett épület előtt.Mind ketten ki ugrunk a járműből, Én ki szedem Darcy-t a hátsó ülésről.Meg fogom kezét az egyik oldalon, míg Harry a másikon.Be sétálunk az épületbe majd a már meg szokott ajtóhoz igyekszünk. Ő be kopog és az egyik nőcii nyit ajtót.Aki -nem mellesleg- utál minket.Vagyis engem biztos.Egy mű mosolyt vesz fel és rám, ránk mosolyog.
-Jó Reggelt! -mondja, mi is így teszünk.El köszönünk Darcy-tól aki már alig várja hogy be mehessen.
-Légy jó! -szólok utána, de már el is tűnt.Az óvó nő végig néz rajtunk, majd be csukja az ajtót.
-Ilyen csitrit. -szökik ki Harry száján amin el nevetem magam.Keze derekamon pihen még enyém az Övén.
Így sétálunk vissza szeretett autójához, ami már az Én kedvencem is lett.Be pattanunk a kocsiba és fogalmam sincs merre.
-Ma be megyek dolgozni. -közlöm vele, miközben egy piros lámpánál állunk.
-Minek? -kérdezi, mintha ez akkora baj lenne.
-Azért hogy ne üljek otthon. -mondom, és várom az újabb megjegyzést.
-Nem muszáj ülnöd. -perverz mosolyra húzza ajkait.Egy sóhaj szökik ki ajkaim közül,soha se változik...
-Te kezelhetetlen vagy, és menthetetlen... -mondom együtt érzően.Ezek után már csak a csönd következik, az ablakon bámulok kifelé.Nem hiszem el, csak azért mert az Övé a hely nem enged be dolgozni.
Nem szeretek hasztalan lenni, és ha már van munkám akkor csinálni is akarom.Bő húsz perc kocsikázás után, a pláza parkolójában találom magam.Hatalmas mosolyra húzódik ajkam, felé fordulok és egy cuppanos puszit nyomok arcára.Ki kapcsolom az övemet, telefonomat kezembe veszem és ki szállok.Ő is így tesz, egymás mellett sétálunk.El kapja csuklom s össze fűzi ujjainkat.Be sétálunk a hatalmas bejáraton majd a Mi üzletünkhöz igyekszünk.Ki nyitom a hatalmas üveg ajtót és be sétálok az üzletbe.A sok ruha, a vásárlók igen, imádom a munkám.
-Ó, Mr Styles. -fog kezet egy fiú Harry-vel- Mrs Styles. -ejt felém egy mosolyt amit viszonozok.
-Miben segíthettek Marcel? -kérdezi szinte fél vállról. Marcel az új pasi akit fel vettünk, és hát nem valami nagy ember.Egyetemista hallgató, szemüveges és a ruhákról nem tud sokat...Nincs túl nagy stílusa.De ő nem is ezért van itt, nagyon jó matekból és fizikából.Mi inkább a matek tudásáért tartjuk itt.A pénz ügyekben szokott be segíteni, amolyan  "kis segéd". Amíg én személy le írást adtam róla, addig Barátom beszélt.
-Oké, Marcel. -evvel ott hagyjuk a "kis segéd" -et és az irodánkba megyünk.Vagyis Harry irodájába.
Be lépve a nagy helyiségbe az asztalhoz ülök, míg Harry le dobja magát a nagy székbe.Lábait az asztalra helyezi keresztben.Össze fonom karjaim mellkasom előtt, és komoly arccal nézek Rá.Kezeit feje mögé rejti.
-Mi van? Álmos vagyok! -mondja, le hunyja szemeit.Most komolyan képes itt el aludni? Föl kapom az asztalról a telefonom, és a papírokat amiket át kell néznem illetve a csekkeket  amiket be kell fizetni.-Hisz egy üzlet fent tartása is pénzbe kerül- S ki viharzok az Ő "szentélyéből". A pulthoz megyek, le rakom a sok papírt és el kezdem át nézni őket.
-Segíthettek valamiben? -kérdezi egy lágy hang mellőlem, Marcel. halványan rá mosolygok, és meg rázom fejem.
-Nem, kell köszönöm. -finoman vissza utasítom, és az előttem lévő papír kupacra szegezem szemeim.
Azt hiszem ma is sokáig maradok.Van még néhány ki segítő az üzletben, de ők már lányok.17-20 éves közöttiek.A telefonom rezegni kezd, egy SMS. Meg nyitom az üzenetet ami Harry-től jött.

" Gyere vissza! Hxx" 

Ennyi áll benne, telefonom le zárom és vissza teszem a pultra.Nem érdekel, ez egy munka hely még ha az Övé is.Újabb és újabb üzenetek jönnek, amikkel igen csak fel cseszi az agyamat.Meg fogom az összes papírt a telomat magamhoz veszem és vissza megyek Hozzá.Be csapom magam mögött az ajtót, és rá nézzek.
-Mit akarsz? -unalmasan vágom le magam az előbbi székbe.A papírokat le rakom telefonommal együtt.
Mobilom rezeg egyet, mind ketten rá szegezzük íriszeinket.Majd egy gyors mozdulattal el veszem az asztalról, fel állok és az SMS-m kezdem olvasni.Olvasnám ha Ő nem tenné ugyan azt amit én.Követ, a falnak nyomom magam -így vele szemben vagyok a mobil viszont nekem mutatja az üzit. Harry és a fal közé szorulok, szemeimmel végig futtatom azon a pár soron.El mosolyodom, aranyos üzenetnek tartom.
-Mi az?! -Harry türelmetlen hangja zökkent ki.
-Semmi. -le zárom telefonomat.Szemeibe nézzek, dühös.Egy csókot lehelek ajkaira, amit nem viszonoz.Ki bújok karja alatt és az asztalhoz sétálok.Vissza ülök helyemre és folytatom a dolgomat.Le ül Ő is, ki kapja ujjaim közül telefonomat.Majd a falnak vágja.

5 megjegyzés:

  1. Aaaaaaaaaaaaaa miért van itt vége ? Ez nem ér :D ez gonosz volt :P nagyon sisess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. Áááá nagyon jó!! Siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia egy nap alatt elolvastam az összes részt és mit ne mondjak beleszerettem!!♥♥
    Várom a kövit:)))

    VálaszTörlés