2014. július 25., péntek

53.Rész


                                        Hát Sziasztok Bananasok!!!!
                                      Meghoztam Nektek a 53.Részt!!!
                          Köszönöm a több mint 40,000 ezer oldalmegjelenítést!!
                   És a 43-dik feliratkozót, sokat jelent, ahogy a megjegyzések is!!!
                  Nem papolok tovább, Jó olvasást!! Pusszi ;)

                                                                                                            D xoxo







-És milyen volt az ovi? -kérdezi Harry miközben be indítja az autót.A Range Rover fel bőg, és el indulunk.
-Jó. -ad rövid tömör választ kislányunk.Mindig meg mosolyogtat a hangja.Olyan aranyosan beszél, cselekszik.Hogy az valami hihetetlen.Szemeim az úton ragadnak, az idő azóta kicsit jobb lett.Lehet látni a nap sugarait.Gondolataim az esküvő felé terelődnek.Annyira sok minden történt ezekben az években, hogy alig bírom nyomon követni saját magamat.Boldog vagyok, ez igaz.De, még mindig ott él bennem a düh, a fájdalom az üresség amit anno Ő okozott bennem.Igen, egy részét el tűntete  ezeknek.Egy nagy részét.
Punk harry 🍃
Mr Styles
De ezekből még maradt egy kevés.Egy olyan férfihez készülök hozzá menni, aki sok fájdalmat okozott már.Aki miatt mindent fel adtam, de mégis Vele vagyok.És miatta el veszítettem a saját családom, az életem.Az álmaim.Vajon mindez hiába volt?
Vagy, értelmes dolgot tettem? Egy bizonyos szintig igen, hisz össze hoztam a saját családomat.De, ennek így kellett történnie?
Így van ez meg írva? Ez a sorsunk? ~A kérdések csak halmazodnak, halmazodnak és halmazodnak a fejemben.El lepik az elmémet, és nem tudok normálisan gondolkodni.Be rezeltem az esküvőtől? Vagy talán túl fiatal vagyok még hozzá? Igen, valószínűleg ez lehet az oka az egésznek.Nem érzem annyira helyén valónak a dolgot.Hisz épp hogy 19 éves vagyok,bár már csak pár hónap választ el a húszas évektől.Hihetetlen, hogy mindennek az ellenkezője történt.Nem így terveztem a dolgokat, mások voltak a számításaim.Teljesen eltértek ettől az élettől.
Gondolatmenetemet a kocsi lassulása zavarja meg.Ennyire bele merültem a gondolataimba? Az autó meg áll, én ki kapcsolom az övemet és ki szállok.Ki nyitom a hátsó ajtót és ki veszem Darcy-t. Csak egyetlen egy dolog fáj igazán; hogy Sasha semmit se tud erről az egészről.Nem mertem neki el mondani az esküvőt, mert féltem.Féltem és félek a reakciójától, attól hogy talán nem fog velem barátkozni utána.Vagy, meg tagad.
-Daniella! -szól rám egy rekedtes hang.Azonnal fel kapom fejemet és Rá nézzek.Zöld szemeivel engem figyel. -Minden oké? -jön közelebb és fel veszi Darcy-t. Aprót bólintok és követem őket be a házba.
Fel tépem a bejárati ajtót, le veszem a cipőmet.Ők is így tesznek, én ezek után a hálóba menekülök.Beszélnem kell Sasha-val, mert meg öl a bűntudat ha nem teszem.Mi is volt az üzenetben?

"Csajszi, ma Te Én nálam!! Sxx" 

Szuper!Tehát bármikor mehetek hozzá.De, mi van ha el mondom neki és utána ki dob? Hisz még a mai napig utálja Harry-t, és ezt nem rejti véka alá.És nem is fogja.Nem akarok választani közöttük, soha! Mind kettejüket szeretem, igaz Harry-t jobban...De, akkor is! Sasha Lopez az egyetlen igaz barátnőm a földön, aki bármit meg tesz.Hangosan fújóm ki a levegőm.Miért kell mindennek ilyen nehéznek lennie? Bár, egy valamit nem igazán értek. Sasha miért gyűlöli annyira Harry-t? Hiszen nem is ismerik egymást.Akkor miért mondja azt akárhányszor találkozunk "Még mindig ezzel vagy?" . Egyszerűen nem értem.Föl állok és a táskámat vállamra téve az ajtóhoz indulok, ami épp akkor nyitódik ki.És göndöröm áll előttem.
-Minden rendben? Hova mész? -lep el kérdéseivel amikre gyors választ akarok adni.Bele túrók hajamba és a padlót nézzem.Ezt általában idegességemben csinálom.
-Persze, és Sasha-hoz. -rendezem le ennyivel.Ki kerülöm Őt és a folyósora megyek, végig sétálok rajta majd le a lépcsőn.Egészen az előszobáig, komolyan mintha menekülnék előle.Fel húzóm a cipőmet, meg igazítom magamon a szoknyám, amikor két kar fonódik körém.
-Meddig leszel távol? -suttogja fülembe.Forró lehelete csikizi bőrömet.Meg fordulok karjai közt, így szemtől szembe lehetek Vele.Tenyereimet mellkasára teszem és lassan el tolom magamtól.
-Nem sokáig, -mondom szemébe nézve, ajkaihoz hajolok.Egy gyors csókot lehelek rájuk. -ígérem. -evvel 
ki szabadulok öleléséből és el hagyom a házat.Dzsekimet össze húzóm magamon, és ki sétálok az útra. 
Szerencsémre, barátnőm csak tíz saroknyira lakik tőlem ami "nem is olyan sok".Rossz ötlet volt el jönni, sokkal jobb lenne most az Ő ölében feküdni és a tévét bámulni a lányunkkal.Erre a gondolatra most szívesen
sarkon fordulnék de, beszélnem kell Sasha-val. Bő húsz perc gyaloglás után, be érek drága barátnőm utcájába.Ami jó mert pár háztömb választ el minket.Lassan el érem a házának kapuját, be nyitok a kapun majd be is csukom azt magam után.El sétálok a két ajtós bejárati ajtóhoz, és kopogtatok.Pár perc csend után ki nyílik az ajtó és Sasha komás fejével találkozok. Talán most ébredt fel? Délután négykor?!
-Daniella! -ölel meg majd be invitál lakásába.Ami igencsak tágas.A nappaliban ülünk le.Én az egyik fotelban telepszek le, míg ő a három akár négy személyes kannapén fekszik.
-Sasha, azért jöttem mert el akarok mondani valamit. -térek a tárgyra.A plafont bámulja, épp rá akar gyújtani.Amikor ki nyögöm azt ami belülről fel emészt.
-Össze házasodunk. -a cigaretta ki esik a szájából, és a földön köt ki.Ülő helyzetbe ül -úgy mint Én. Tágra nyílt szemekkel bámul rám, mint aki szelemet látott volna.Az arca, még az eredetibbnél is fehérebb.Mint a frissen meszelt fal.Egy ing takarja Őt, ami alatt valami tipikus Sasha öltözék lapul.
-Nem mehetsz hozzá. -mondja immáron komoly arccal.Állam a padlót súrolja mi az hogy nem mehetek hozzá? Homlokom ráncolva nézzek barátnőmre.Nem értem, egyszerűen meg zavarodtam.
-Sasha, több mint egy éve együtt vagyunk, és több mint fél éve tervezzük az esküvőt.És, -folytatnám tovább ha engedné, de közbe vág.
-Akkor sem nem mehetsz hozzá.Ő, nem neked való. Daniella, annyi mindent tönkre tett már, nem emlékszel? Mindent, miatta nem mehetsz egyetemre.Miatta van egy gyereked. -mondja és nem hiszek a fülemnek.Most komolyan a barátom ellen akar hangolni?
-Akit szeretek! -mondom magabiztosan és éllel a hangomban.Úgy érzem magam mintha egy kandi kamerába csöppentem volna, és Én vagyok az akit át akarnak verni.De, valami már nagyon fúrja az oldalam;egy kérdés.Amit most azonnal fel is teszek Neki. Mire észbe kapok Sasha a konyhában tölt magának egy italt, föl állok és a helyiség irányába megyek.
-Sasha, valamit nem értek. -szünet- Miért vagy rossz véleménnyel Harry-ről? -kérdezem, és mintha kővé dermedne.A kíváncsiságom egyre csak nő, nő és nő.
-Hm?! -türelmetlenül várom a válaszát.
-Az mindegy. -zárja le a témát ennyivel, meg fordul.Így végre velem szembe van. -Daniella, csak tudom miket tett és, ennyi. -egészíti ki, és bele kortyol a poharába.Kétségbe esetten keresem tekintetét, amit nem láttok.
-Valóban sok mindent tett, de nem ezen kezdtünk el beszélni. -ki fújóm a levegőm- Miért nem mehettek hozzá? Miért? -karjaimat ki tárom, és várok.Várok arra amit mond, azt akarom hogy kapjak egy normális magyarázatot.Lila hajú barátnőm le teszi a pultra a poharát és rám néz.
-Mert lefeküdtünk. -szemeimben könnyek gyűlnek és marni kezdik szememet.Mi..Mit mondott? 





1 megjegyzés: