2014. augusztus 7., csütörtök

55.Rész

                                        Sziasztok!! Rengeteg késés után, végre
                                      meghoztam az Új részt!!! Bocsánat amiét ennyi
                                    időbe telt :/  Nagyon örülök a 45.Feliratkozónak!! És
                                  a több mint 44,000 ezer oldalmegjelenítésnek!! :) Jó olvasás!!

                                                                                                                            D xoxo



Bocsánat a nagyon rövid részért........ 



       
Reggel egyedül ébredek, ami furcsa számomra.Mivel tegnap vele aludtam el.Fel ülök az ágyban, s körbe nézzek.Előttem a hatalmas plazma tévénk, míg a szoba bal oldalán egy hosszú tükrös szekrény helyezkedik el.A fehér ajtó ki csapódik s Harry mosolygós arcával közeledik felém.-Persze, az ajtót be csapta maga mögött.Egy tálcával a kezében, amin -ha a szemem nem csal- étel van. Le ül az ágy szélére mellém, ezzel a tálcával a kezében.Olyan....mint egy "ápoló nő".Aki épp az egyik betegének visz ételt.Nem nevetni, tényleg olyan.Fekete pólója alól ki látszódnak tetoválásai, melyeket nem rejt el, soha.Egy mosolyt küld felém,viszonzom ezt a gesztust.Feljebb csúszok a matracon, hogy a hátam az ágy támlának dönthessem.
Zöld szemeivel minden mozdulatom követi, s figyel.Íriszeimet, az övéibe fúróm.Lábaimat ki nyújtom a meleg takaró alatt, amit -valószínűleg- Ő terített rám.Előre dől, a tálcát az ölembe rakja, majd vissza ül eredeti helyére.Le pillantok a tálcára amin mindenféle finomság van el rendezve.Pontosan meg nem tudom mondani hogy milyen étel, de abban biztos vagyok hogy nagyon finomak lehetnek.Kérdőn nézzek az előttem ülő göndörre , aki csak mosolyog.Kusza fürtjei olyan...furcsa, de mégis szexi.Meg akarom ölelni Őt, most azonnal s el mondani mennyire szeretem.De, nem teszem.A tálca finomság miatt, ami az ölembe van.Félek hogy ki borul, ezért inkább  a fenekemen maradok.Meg fogom a tálcát két oldalt, magam mellé teszem.

Ki mászok az ágyból, és Harry elé sétálok.Pont előtte állok meg, meg ölelem.Karjaimat nyaka köré fonom, az ölébe húz.Arcomat mellkasába temettem.Utálom magam amiért nem bíztam meg benne.Pedig a bizalom, a kapcsolatok legfontosabb kulcsa.
Hatalmas tenyere a hátamat simogatja, míg másik keze a combomon pihen.A saját barátomban -vőlegényemben- nem bíztam meg.El tudjátok ezt hinni? Mert, én.... Nem igazán.
-Sajnálom. -motyogom.Be szívom illatát, imádom.Annyira férfias, mégis kisfiús az illata. Vagy csak jó az aftersafe.... 
-Mégis mit? -értetlenkedik.Kicsit el húzódom tőle, hogy a szemébe tudjak nézni.Könnyeimet vissza küldöm, oda ahonnan jönnek s válaszolók;
-Hogy nem bíztam benned. -halkulok el a mondat végére.Arcom mellkasának nyomom, nem akarok így a szemébe nézni.És nem is bírok.Fel nevet.Megint el húzódom tőle, arcát kémlelem.Pár pillanat múlva rám néz, komoly arccal.
-Ne kérj bocsánatot, én se bíznék magamban. -mondja, hangja túl komolyan hangzik.Miért nem bízna magában?
-És, különben is, -szünet- én vagyok a hibás.Nem te. -puszilja meg fejem tetejét.Mint anya a gyerekének.
Halványan el mosolyodom, majd ki bontakozok öleléséből.Mivel a gyomrom jelezte nekem hogy "éhen hal", ennem kell valamit.Most.Vissza ülök az ágyba törökülésben.Magam elé rakom a tálcát, és falatozni kezdek.
Nem törődöm Harry-vel, csak a finom étellel, ami enyhíti éhségemet.Hirtelen evésem vége az lett hogy;meg fájdult a hasam.A tálcát félre téve dőlök hátra a nagy francia ágyban.Hasamat fogva bámulom a hófehér plafont, s nem gondolok semmire.Na jó, ez hazugság. Sasha-n jár az agyam. Vajon tudja hogy nem Harry-vel volt azon az éjszakán? Vagy, egyáltalán tud ő bármit is? Igaz barátom volt valaha is? Ártani akart nekem, és a családomnak? Ő lenne a báránybőrbe bújt ördög? ~Kérdések ezrei forognak az agyamban.Éveken keresztül be avattam őt mindenbe, mindent tudott rólam.Én pedig, olyan keveset róla.Ez sehogy sem jó.
-Min kattogsz? -a rekedtes hang irányába fordítom fejem, tehát oldalra.Egy smaragd zöld szempárba ütközöm.Egyik karján tartja fejét, s támaszkodik míg a másik a hasamra téved.Egy sóhaj csúszik ki ajkaim közül.
-Sasha-n, rajtad, mindenen. -mondom, közben szemhéjam le zárul.Próbálom fel dolgozni az elmúlt két nap tartalmát.De, ez egyszerűen lehetetlen.Ujjbegyeivel cirógatja bőrömet, ami bizsergést okoz bennem.Fejem vissza fordítom.
-Azt szeretném ha csak rajtam gondolkodnál. -suttogja fülembe.Ismét feléje fordulok.Orrunk hegye össze ér, hozzám dörgöli orrát, s nem bírom meg állni azt, hogy ne mosolyogjak.Oldalamra fordulok,keze derekamra csúszik.Ki nyújtja karját -amivel támaszkodott -s a fejem alá rakja.Boldogan hajtom karjára a fejem, -bár nem olyan kényelmes mint egy párna.
-Mrs Styles. -mondja Harry, félig-meddig fölém tornyosulva.
-Igen, Mr Styles? -fura hogy így szólítsuk egymást, de egyben vicces is.
-Milyen Styles-nak lenni? -kérdezi mókásan.Le vakarhatatlan mosollyal az arcomon, figyelem Őt.
-Hmm... -"gondolkodok"- Még nem vagyok az. -mondom, az igazat, mert félig az.Az esküvőig nem vagyok Styles. Hivatalosan csak az egybe kellés után leszek az.
- Igen? -bólintok -Biztos vagy Te ebben? -karjaival két oldalamon támaszkodik meg.Imádom ezt a játékos, piercinges örült, férfit.Mosolyogva rázom meg fejem, egy "nem"-et jelezve ezzel.Ajkait enyémre helyezi, súrolják egymást.
-Helyes. -motyogja ajkaimba s meg csókol.


2 megjegyzés:

  1. Imádom!! Kicsit rövid de nagyon jó!! Csak így tovább!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus:) imádom^^ csak így tovább:) remekül írsz^^

    VálaszTörlés