2014. augusztus 26., kedd

58.Rész

                                        Hii Guys!! I'm D. És meghoztam az 58.Részt!
                                    Tudom nem szoktam gyakran részt hozni, ezért bocsánat
                                   kéréssel tartozom Nektek!! De, azt azért tudnotok kell
                                hogy Én próbálkozom! Minden esetre, itt a rész, és remélem
                           hogy el nyeri majd a tetszéseteket!
                           Várom a komikat és a feliratkozókat!
                                   Jó olvasást!!
               
                                                                                                                D xoxo









                              Mr Stlyes

Szemeimet bántja a hülye napfény, ami be szűrődik a redőnyön keresztül.Fel tárom szemhéjam, a hálószobánkban találom magam.Körbe nézzek, minden a helyén.Daniella melltartója az éjjeli szekrényemen, a meztelen teste pedig mellettem. Hasán fekszik, karjaival egy párnát ölelve.A takaró csak a derekát s az alsó részét takarja.Meg nyalom alsó ajkam, gyönyörű látvány.Ahogyan a rövid haja szét terül hátán, és a párna egy részén.Jobban szeretem így, rövid hajjal.Sokkal szebb.Fel ülök a francia ágyunkban, majd rögtön vissza is fekszek.Kezemmel a fejemet fogom, ami fáj.Túl sok volt a Jack Daniel's -állapítom meg- saját káromon.Megint fel ülök az ágyban, sokkal lassabban.Az ágy szélére ülök,fejem le hajtom.Miért fáj ennyire? Össze szedem magam, majd fel állok.Nehezen de el jutok az ajtóig, a bokszerem az ajtó előtt találom meg -az ágytól három méterre.Magamra aggatom, a fekete farmeremmel együtt.Tetovált mancsomat a kilincsre csúsztatom, le nyomom azt.Meztelen lábfejemet át billentem a küszöbön, magam mögött be csukom az ajtót.
done

Lábaim a lépcső felé vezetnek, s hagyom hogy irányítsanak.Le sétálok a lépcső fokokon, úti célom a konyha lett.Ahogy le érek a föld szintre egyre nagyobb a kosz, szegény Daniella, takaríthat.Niall a kannapén szunyókál,egy párnával a kezében.A dohányzó asztal fel van döntve, s mindenhol piros poharak.Na meg az üres alkoholos üvegek. Mint a régi szép időkben...
El hagyva a nappalit a konyhába megyek.A hűtő előtt állok meg, le szedem annak tetejéről a gyógyszeres dobozt.Szemeimmel egyből ki szúrom a fejfájás csillapító dobozát, ki veszem a kis dobozból.Majd vissza rakom a hűtőre, ahova való.Ki veszek két darab tablettát, és a számba helyezem azokat.Fejem be dugóm a csap alá, s meg engedem a vizet.Ami egyenesen a számba folyik, le nyelem a keserű gyógyszert.El zárom a csapot s ki mászok alóla.Meg törlöm a számat, és vissza megyek a lépcsőhöz.De előtte még, bele iszok az előttem lévő Jack Daniel's -be.Az erős ital le csúszik torkomon, végig égetve azt.Az üveget vissza helyezem, a pultra majd fel siettek az emeletre.Vagyis fel ballagok, mivel a fejem majd' szét hasad nem akarok sietni.Sőt, eszem ágában sincs sietni.Fel kullogok a lépcsőn, lábaim s mindenem a szobámhoz menne, de meg torpanok.A fülemet meg üti egy szuszogás, nem női.Inkább pasi.Itt van Louis is? ~Teszem fel magamnak a kérdést.Lányom ajtajához lépek, ami résnyire nyitva van.Zöld íriszeimmel be kukucskálok, szemeim össze szűkülnek.Állkapcsom meg feszül, kézfejem ökölbe szorul.Be rúgom a ajtót, s egyenesen az ágyban alvó Zayn-hez sétálok.Pólóját meg ragadom a nyaka alatt és ki húzóm az ágyból.
-Mit képzelsz magadról Zayn?! -kiabálom rá, egy komás fejjel találkozik tekintettem.El löki kezemet, el engedem.Ökleimet testem mellett tartom, még.Meg dörzsöli a szemét, engem néz.
-Mi bajod Harry? -kérdezi. Kis ártatlan...
-Hogy mi a bajom? -sziszegem fogaim mögül- A lányommal hemperegsz, az. -válaszolom meg kérdését.Közelebb lépek hozzá, állja fagyos tekintettemet.
-Nem bántottam ha erre gondolsz. -tárja szét karjait.Ezért meg öllek Zayn.Ujjaim nyaka köré fonódnak, s a fekete hajú srácot a falhoz vágom.Nem szívesen teszem ezt vele, de a lányomhoz senki se érhet.Főleg nem az állítólagos barátom.Két tenyeremmel közre fogom nyakát, annál fogva tartom őt a falnak.
-Apa!Mit csinálsz? -hallom meg hátam mögül lányom hisztérikus hangját.Fejjem a hang irányába fordítom, Darcy-t pillantom meg a látó körömben.Hosszú haja -mint mindig- most is ki van engedve.Egy szál pólóbán áll előttem.
-Nyugi Darcy bébi, minden oké. -mondja Zayn.El engedem a nyakát s meg ajándékozom egy jobb horoggal.A srác a földre rogy előttem, de gyorsan fel áll.Ismerem Zayn-t és tudom hogy bánik a nőkkel.De, az én lányommal nem fog játszani.Azonnal föl áll, így ismét szemtől szemben állunk egymással.
-Tűnj el a házamból Zayn. -mondom neki rezzenés telen arccal, majd Darcy felé fordulok.-Te pedig, nem hagyod el ezt a szobát soha többet a büdös életben! -kiabálom, szemeimet vissza vezetem Zayn-re.
-Ezt nem te mondod meg. -száll szembe velem Darcy.Ami nagy hiba... Felé fordulok;
-Igen? Kérem a telefonodat, és a laptopod. -mondom mire szavai benne ragadnak- Ó, és le mondhatsz minden programodról amit a nyárra terveztél.Mert ebben a szobában fogsz ülni. -szavaim csak úgy ki csúsznak ajkaimon.Könnyes szemekkel megy el mellettem, s fut a fürdőbe.Tudom hogy oda megy, mindig ezt csinálja ha valamit nem kaphat meg.Ismét a fekete hajú rossz fiú-hoz.
-Tűnés. -biccentek az ajtó felé, arcán ott díszeleg az öklöm nyoma.Fel veszi a zakóját, s a cipőjét majd el tűnik.Az emeletről nézem végig ahogy vesztesen le ballag a lépcsőn.Közben lányom keserves zokogása verdesi fülemet, miért nem tudnak gondolkodni a nők? Lépteket hallok magam mögött, így hát meg fordulok.Feleségem dühös és egyben csalódott tekintettével találkozok.Egy fekete köntöst visel ami, épp hogy a combja feléig ér.Fejét ingatva sétál a fürdőhöz, kopogtat rajta.
-Kicsim, engedj be. -le nyomja a kilincset, és el tűnik Ő is az ajtó mögött.Ez jár neked Styles, csak azért mert meg akarod védeni őket... Le sétálok a nappaliba, ahol Niall a kannapén ülve mered maga elé.
Le huppanok mellé.
-Szar reggel. -mondja, neki is fájhat a feje.
-Az. -értek egyet vele.
-Beszéljek vele? -ajánlja föl, fejem meg rázom.Föl kellek a fekete bőr díványról, és adok az ír manónak egy gyógyszert, egy pohár víz társaságában.Meg köszöni, ki megyünk a teraszra.Amíg ő a gyógyszerét emészti addig el szívok egy szálat.Íriszeim az udvaron legeltettem, van egy-két részeg ember a fűben.Itt-ott el hagytak néhány üveget, és poharat.Nagy takarítás lesz ma.
-Nem akarok családot. -mondja a mellettem ülő szöszi.Felé fordulok, ki fújom a füstöt.
-Ne rólam beszéljünk Niall, -szívok bele a cigimbe- hanem arról a szőke  macáról akivel hetek óta kavarsz.
-húzóm gúnyos mosolyra ajkaim.Le döbbenve néz engem fekete nap szemüvege mögül.Nem tudta hogy tudok a kis kapcsolatáról.
-Na mesélj csak. -nézzek a szemébe a napszemegén keresztül.Le veszi az előbb említett tárgyat és az asztalra teszi.El mesél mindent, a találkozásuktól a ma reggelig.Így meg tudom hogy hajnalban a lány el hagyta őt, és ezért volt tegnap olyan amilyen.Kezd ki tisztulni a kép, Niall-t reggel faképnél hagyja a csaja, és ezért le issza magát.Értve.Hangjából ítélve, szereti a Jade nevű lányt.Még sose volt ekkora érdeklődéssel egy csaj után sem.Beszélgetésünket, Daniella zavarja meg.Az ajtóban állva figyel engem és Niall-t, karba font karokkal.
-Beszélhetnénk? -kérdezi, sóhajtva hagyom magára Niall-t.Be sétálok a házba, magam mögött be csukóm az ajtót.Bár Niall így is úgy is hallani fog mindent.
-Miről szeretnél beszélni? -kérdezem, hangom unott.
-Miről? Kérj bocsánatot Darcy-tól! -tágra nyílt szemekkel nézzem az előttem álló feleségemet.Tud egyáltalán bármit is?
-Kérjek bocsánatot? Daniella, Zayn-el feküdt egy ágyban.Egy életre szoba fogságot adok neki.Nem tehet meg azt amit akar, érted? Nem lesz egy el kényeztetett szaj...- ujjait  ajkaimra teszi.
-Ne, ne mond ki. -evvel itt hagy az előszobában.Nézem távolodó alakját ahogyan föl siet  az emeletre, Darcy-hoz.Miért mindig Én vagyok a hibás mindenért? Fuck.. 

3 megjegyzés:

  1. anyaaam de imadom kell köviii:D de örülnék ha zayn és darcy kapcsolata kicsitt komolyabb lenne :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon de nagyon jo csak azt nem ertem h darcy akkor most hany eves? 14?

    VálaszTörlés